abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:07:21 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34279766
Wij hebben nu een bad, met een niet al te praktische indeling en als ik kon kiezen ging dat bad er morgen nog uit. Ik ga mss 1 keer in de maand in bad of zo... En dat is me het gedraai en moeilijk gedoe niet waard.
Kan me voorstellen dat het met kinderen dan weer makkelijk is, maar door de indeling hier zou het met kinderen juist heel onhandig zijn.

Mijn advies zou zijn alleen een bad als er een douche naast past. Zo niet, dan maar alleen douche.
Maar goed, het is wel heel persoonlijk, er zijn ook mensen die pertinent niet zonder bad zouden willen doen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:08:53 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34279828
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:03 schreef knorretje het volgende:
ow terugkomend op klussen enzo (dar is dit forum tenslotte voor)

wie van de mensen die een bad hebben gebruikt hem daadwerkelijk wekelijks (of vaker) of is dat puur iets als je het niet hebt wil je hem maar zodra je hem hebt gebruik je hem nauwelijks.

Als we een bad nemen, moeten we douchen in bad, voor mij niet al te praktisch maar er zijn wel opstaphulpmiddelen te krijg, voor de kids natuurlijk heerlijk.
als tegenhanger zou er geen bad kunnen komen maar gewoon een grote inloopdouche (zonder bak)
Ik zou voor jouw gemak lekker een normale douche nemen. Verstap je je ook minder snel, met alle gevolgen van dien. En mis je nu een bad? Zo niet, dan mis je hem straks ook niet.
Zelf ben ik helemaal geen bad-liefhebber (ik krijg het er na twee minuten stikbenauwd in en ik verveel me na drie minuten de tering), maar er zijn mensen die er bij zweren als relax-middel. Kwestie van smaak dus denk ik.

Maar nogmaals: als je nu geen bad mist, en jij bent beter af zonder geklauter, dan zou ik gewoon voor een douche gaan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:09:46 #253
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34279864
Be en ik zijn klonen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_34279917
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben nu een bad, met een niet al te praktische indeling en als ik kon kiezen ging dat bad er morgen nog uit. Ik ga mss 1 keer in de maand in bad of zo... En dat is me het gedraai en moeilijk gedoe niet waard.
Kan me voorstellen dat het met kinderen dan weer makkelijk is, maar door de indeling hier zou het met kinderen juist heel onhandig zijn.

Mijn advies zou zijn alleen een bad als er een douche naast past. Zo niet, dan maar alleen douche.
Maar goed, het is wel heel persoonlijk, er zijn ook mensen die pertinent niet zonder bad zouden willen doen.
vandaar dat ik eventjes inventariseer onder de ervaren gebruikers van een bad (wij badderen nu wel eens lekker bij yvonne (maar de afstand is straks wel erg groot om even te gaan badderen.
voordeel van een forse inloopdouche (ongeveer de afm van anders het bad) is dat de kids in een teil kunnen als bad zolang ze klein zijn en dat is volgens mij toch echt de tijd dat ze voornamelijk van een bad gebruik maken..
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:11:49 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34279949
We hebben nu een bad en daarnaast een aparte douchecabine.
Bad gaan we gemiddeld zo eens paar maand maar in en hoewel ik het wel een luxe vind zou ik het helemaal niet missen.
Goede ruime douchecabine is veel belangrijker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34280014
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik zou voor jouw gemak lekker een normale douche nemen. Verstap je je ook minder snel, met alle gevolgen van dien. En mis je nu een bad? Zo niet, dan mis je hem straks ook niet.
Zelf ben ik helemaal geen bad-liefhebber (ik krijg het er na twee minuten stikbenauwd in en ik verveel me na drie minuten de tering), maar er zijn mensen die er bij zweren als relax-middel. Kwestie van smaak dus denk ik.

Maar nogmaals: als je nu geen bad mist, en jij bent beter af zonder geklauter, dan zou ik gewoon voor een douche gaan.
tja en dat brengt me weer aan het twijfelen. ik miste hem voor dat ik rugklachten kreeg totaal niet, maar als ik nu helemaal in de knoop zit en het wil enigzins kwa planning ga ik dus lekker in bad bij yvonne, werkt enorm pijnstillend (voor even)
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:14:36 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34280065
Idd klonen Dude!
Dit had ik ook kunnen zeggen:
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:08 schreef Duderinnetje het volgende:
(ik krijg het er na twee minuten stikbenauwd in en ik verveel me na drie minuten de tering)
Ik word soms misselijk van dat warme water enzo. Oh, en van de golfjes.
En ik verveel me echt kapot... De enige manier om het een beetje uit te houden was even gaan liggen, peukje roken, nog even blijven liggen.
Maar nu ik niet meer rook heb ik het helemaal wel snel gezien.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:17:12 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34280177
Is er geen ruimte voor beide?
pi_34280259
vervelen ???

lekker oogjes dicht tot rust komen, boekkie lezen, geen gekwek (van onder anderen mezelf) aan je kop, evt glaasje drinken, tv, etc etc gemiddeld lig ik er wel een drie kwartier uur in hoor.

Maar ja anderzijds ben ik inderdaad bang dat ik zodra ik hem zelf heb er te weinig tijd voor maak, het zonde van m'n centen (water) vind om het te vaak te doen, of er gewoon geen tijd voor heb omdat er dan wel weer andere taken me roepen op het moment dat ik er in lig (dat heb je bij een ander dan weer niet, geen strijkgoed of puinhoop van jezelf die je lokken er maar weer uit te komen...)
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:21:14 #260
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34280313
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:13 schreef knorretje het volgende:

[..]

tja en dat brengt me weer aan het twijfelen. ik miste hem voor dat ik rugklachten kreeg totaal niet, maar als ik nu helemaal in de knoop zit en het wil enigzins kwa planning ga ik dus lekker in bad bij yvonne, werkt enorm pijnstillend (voor even)
Maar in een bad staan douchen is verre van comfortabel. Je moet denk ik even calculeren wat voor jou uiteindelijk het beste is. Elke dag opgepropt staan in een bad en oppassen dat je er niet uitkukeld (om van het op- en afstappen nog maar te zwijgen), of lekker comfi onder de douche staan en dan voor die paar keer dat je het nu gewend bent, het bad te missen.

Bovendien hoor ik veel ellende met in-het-bad-douchen wat betreft een waterballet in de badkamer. Het bad voldoende afschermen blijkt nog niet zo gemakkelijk.
En als ik jou was zou ik eens kijken of je (wellicht zelfs op therapeutische basis) niet af en toe naar een thermen kan gaan of zo. Informeer eens bij je huisarts. En desnoods zonder vergoeding. Ik weet niet precies wat het kost, maar als je jezelf eens per maand trakteert op een therapeutische badderpartij en je hebt er baat bij, dan is het het gewoon waard!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_34280329
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
Is er geen ruimte voor beide?
alleen in de vorm van douchen in bad bv zoals deze bv met extra doucheruimte

of natuurlijk een normaal bad, maar dan zit je al snel ruzie te maken met het douchescherm of gordijn wat irriteerd etc etc
pi_34280433
MIjn gemiddelde baddertijd ligt op de 2,5 uur

Niets lekkerder dan boek lezen en heerlijk relaxen.

Wij hebben een aparte douche.

Ik zou voor het bad gaan waar je in kan douchen. Als er opstapmogelijkheden zjin waarom niet.
BlaBlaBla
pi_34280438
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:21 schreef Duderinnetje het volgende:
En desnoods zonder vergoeding. Ik weet niet precies wat het kost, maar als je jezelf eens per maand trakteert op een therapeutische badderpartij en je hebt er baat bij, dan is het het gewoon waard!
oe dat klinkt eigenlijk nog best lekker en een stuk beter ook, hoef ik het ook niet schoon te maken

(wat dat is een puntje waar ik erg tegen op zie, iedere keer als er iemand doucht moet het hele bad ff schoon/droog gemaakt worden, das dus 1 tot 2 keer op een dag, om nog maar niet te spreken wekelijks ff lekker alles schoonmaken en dan is een bad meer werk dan een inloopdouche
pi_34280536
Myrthe gaat wel regelmatig in bad. 't Is niet noodzakelijk maar wel fijn om te hebben. Zelf doe ik er niet zoveel mee (nouja, in douchen.. ).
pi_34280619
Er zijn toch ook ligbaden met 'deurtje' voor senioren? Heb ik eens op tv gezien dacht ik Misschien is dat een optie als de prijs te doen is?
pi_34280669
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:30 schreef poemojn het volgende:
Er zijn toch ook ligbaden met 'deurtje' voor senioren? Heb ik eens op tv gezien dacht ik Misschien is dat een optie als de prijs te doen is?
nog nooit van gehoord, ga gelijk eens op zoek

hier badderen beide kids nog steeds in het babybadje of in een grote emmer. Douchen is niet favoriet bij de oudste en de jongste wil nog niet eens een washand door zijn gezicht zonder een gevecht aan te gaan.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:37:05 #267
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_34280856
Die deur baden zijn natuurlijk wel enorm lekkage gevoelig en wanneer je er door de deur weer uit wil moet je wachten tot het bad weer leeg gelopen is.

Badderen op vrijdag avond na het werk met een glaasje en een cdtje is heerlijk en eigenlijk niet te missen. Wij gaan toch iedere week wel enkele keren in bad, maar hebben voor 's-morgens wel een aparte douche cabine, douchen in bad kan, maar is nooit ideaal.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:46:33 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34281199
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:25 schreef knorretje het volgende:

[..]

oe dat klinkt eigenlijk nog best lekker en een stuk beter ook, hoef ik het ook niet schoon te maken

(wat dat is een puntje waar ik erg tegen op zie, iedere keer als er iemand doucht moet het hele bad ff schoon/droog gemaakt worden, das dus 1 tot 2 keer op een dag, om nog maar niet te spreken wekelijks ff lekker alles schoonmaken en dan is een bad meer werk dan een inloopdouche
http://www.saunathermenswoll.nl/index1.html

Voor 16,50 per bezoek mag je er zo lang badderen en vertoeven als je wilt. Boekje mee, Danny die op de kids past en Knor heerlijk in de verdiende watten eens per maand

Aanvulling: In Zwolle zelf is er een zwembad dat therapiebadderen aanbiedt, maar dan olv. een deskundige. Kijk maar hieren dan even naar beneden scrollen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Duderinnetje op 20-01-2006 15:58:38 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_34284465
ik wilde en heb in mijn nieuwe huis ook een bad. Het is niet dat ik er altijd gebruik van maak maar het KAN nu ( straks..) in ieder geval wel en das ook wat waard. Douchen doe ik overigens dan idd in het bad maar dat boeit me niet.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_34288620
hmm ik schets, zoek en teken nog eventjes verder, het punt douchen in bad klinkt van zoveel kanten af negatief, dat het dus of bad of douche moet worden of een oplossing om beiden te plaatsen (maar ik vrees dat dat alleen gaat als we de deur van de bijkeuken verplaatsen en de badkamer dus te verruimen, en das een klus teveel)
pi_34289176
WIj hebben wel (sinds vorig jaar) een bad en douchen daar ook in. Nou is dit wel een 2-persoonsbad met een platte, bredere bodem dus, waardoor je wat stabielere erin kan staan. Onze badkamer is niet groot genoeg voor een bad en een douche. Wij gebruiken het regelmatig, ik vind het heerlijk. Ik vindhet ook onwijs gezellig om samen met m'n dochtertje in bad te gaan of samen met m'n man of met z'm drietjes....

Het enige nadeel aan het douchen in bad is dat je na elke douche-beurt heel de badrand af moet drogen omdat die vol water ligt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_34289521
Ik ga een paar keer per week in bad in de winter. 's Zomers niet hoor. Heerlijk, trek ik de tv naar de badkamer, wijntje erbij en een kruidenolie in het water. Heel ontspannend en - met de verbouwing - goed voor de spierpijn .

Wij hebben nu een apart bad. Maar hiervoor heb ik een douche in bad gehad. Vond ik ook prima. Dat bad met een douche erin lijkt me ook wel erg goed. Heb je het beste van beide kanten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 20:20:34 #273
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34289737
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:31 schreef knorretje het volgende:
nog nooit van gehoord, ga gelijk eens op zoek
Advertenties voor die seniorenbaden vind je nogal eens in de Kampioen (van de ANWB).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34290113
of gewoon de ruime inbouwdouche en dit bad op de momenten dat je in bad wil.

kent iemand het toevallig ?
pi_34290183
Wat hier al meerdere keren is gezegd, ik had ook eerst een bad én douche apart. De douche werd altijd gebruikt en het bad eens in de maand of twee maanden.
Later kwam ik in een woning waar alleen een bad was, dus je moest je daarin douchen. Waardeloos. Alles wordt nat, je staat ook nog eens op een gladde vloer en je maakt al bijna helemaal geen gebruik meer van het bad zelf. Het was dus een grote diepe onhandige douchebak geworden.

Als je het voor je gezondheid lekker vindt of dat het goed is voor je, zou ik inderdaad eerder voor zo'n proffesioneel badhuis oid kiezen. Daar kan je je dan ook echt ontspannen en relaxen.
pi_34290192
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef knorretje het volgende:
of gewoon de ruime inbouwdouche en dit bad op de momenten dat je in bad wil.

kent iemand het toevallig ?
"Voorlopig is dit product niet meer te koop", staat er als ik op 'bestellen' klik
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 21:22:50 #277
7074 moussy
kuttekop
pi_34291858
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef arithaterhorst het volgende:

[..]

"Voorlopig is dit product niet meer te koop", staat er als ik op 'bestellen' klik
Voorlopig zijn ze ook nog niet verhuist

Ik zou voor zo'n douchekolom gaan, voor de kinderen zou ik geen vast bad nemen als de ruimte het niet echt toelaat.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:29:12 #278
26444 ezzi
mama van ilse
pi_34292046
wij hebben een hoekbak genomen omdat mijn man in bad wil (en dochter ook) maar ik wil liever douchen en dat doen we dan in bad. Door het hoekbad hoeven we geen lelijk douchegordijn te hebben en omdat we een kleine badkamer hebben was dit de enige, voor ons ideale, oplossing.

Voorbeeldje:
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 21:50:53 #279
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34292737
wij hebben ook een bad genomen.
Wij hebben een grote(re) badkamer en hebben de ruimte wel, om eventuele meerwaarde te creëren
Veel gebruik word er niet van gemaakt, maar soms is het wel lekker.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_34292815
Nuttig dit, wij zijn ook aan 't brainstormen.

Voor kinderen is er ook nog het Bibabad:
http://www.bibabad.nl/

Kost ca 140 euro.
pi_34292851
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:22 schreef moussy het volgende:

[..]

Voorlopig zijn ze ook nog niet verhuist
quote:
Ik zou voor zo'n douchekolom gaan, voor de kinderen zou ik geen vast bad nemen als de ruimte het niet echt toelaat.

[afbeelding]
ik vraag me af hoe het onderhoud daarvan gaat worden, hoe snel verkalkt het al die gaatjes etc etc. ik vind schoonmaken niet erg, maar sta er ook niet van te juichen en als ik al die punten straks met een tandnborstel of wat dan ook moet gaan poetsen is de lol snel over.
Maar zo'n eentje staat ook op de verlanglijst van Danny, dus daar gaan we nog wel info over in winnen etc etc
pi_34292969
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:53 schreef poemojn het volgende:
Nuttig dit, wij zijn ook aan 't brainstormen.

Voor kinderen is er ook nog het Bibabad:
http://www.bibabad.nl/
[afbeelding]
Kost ca 140 euro.
kijk das nou wel weer handig idd voor de kids. al klagen ze niet over de emmer en babybad, maar ooit zullen ze er toch uitgroeien neem ik aan
pi_34293070
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:29 schreef ezzi het volgende:
wij hebben een hoekbak genomen omdat mijn man in bad wil (en dochter ook) maar ik wil liever douchen en dat doen we dan in bad. Door het hoekbad hoeven we geen lelijk douchegordijn te hebben en omdat we een kleine badkamer hebben was dit de enige, voor ons ideale, oplossing.

Voorbeeldje:
[afbeelding]
maar zonder douchegordijn/scherm heb je dan niet alsnog een oceaan in je badkamer na het douchen ??
pi_34293080
Waarschijnlijk kun jij het ook vrij simpel namaken, als het je lukt het frame te maken. In het archief van het forum van OOL is ook wel eea erover te vinden (ook nadelen).
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 22:48:50 #285
7074 moussy
kuttekop
pi_34294712
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:58 schreef knorretje het volgende:

[..]

kijk das nou wel weer handig idd voor de kids. al klagen ze niet over de emmer en babybad, maar ooit zullen ze er toch uitgroeien neem ik aan
René zit nog steeds in 1 of andere grote curverbox en die is inmiddels 6
pi_34294865
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:48 schreef moussy het volgende:

[..]

René zit nog steeds in 1 of andere grote curverbox en die is inmiddels 6
hmm en das toch wel weer een stuk goedkoper dan 140¤ voor zo'n inklapbaar bad. Zul je altijd zien dat ze er niet eens in durven ofzo omdat de wanden zacht/flexibel zijn, denk je goedbedoeld bezig te zijn voor ze.
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 22:55:49 #287
7074 moussy
kuttekop
pi_34294931
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:53 schreef knorretje het volgende:

[..]

hmm en das toch wel weer een stuk goedkoper dan 140¤ voor zo'n inklapbaar bad. Zul je altijd zien dat ze er niet eens in durven ofzo omdat de wanden zacht/flexibel zijn, denk je goedbedoeld bezig te zijn voor ze.
Wij hebben ook wel aan zo'n bibabad gedacht, maar ik zie er het weer en de schimmel al in staan, omdat het ding alleen maar opgeklapt in de badkamer kan staan (bij ons dan) en dat is en blijft nou eenmaal een vochtige ruimte. Dus wij hebben gewoon een grote plastic bak waar ze in kunnen. En die gaat na het poedelen weer als wasmand voor de schoene was op de overloop

Ons kinderbad, de kleine versie. We hebben nog een grotere, das een groene merkloze van blokker..
pi_34295132
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:55 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]
bij mij zitten ze nu net zo opgepropt in een oude jam-emmer (uit een fabriek) en anders gewoon in het babybad als ze dus de benen willen strekken.

En hoe meer ik er over nadenk en dan lees dat zelfs rené er nog in gaat hoe meer ik zoiets heb, laat dat bad maar.
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 23:03:19 #289
7074 moussy
kuttekop
pi_34295181
Normaal zitten ze er niet samen in, maar dan zit Cas er ine en eigen bakkie naast, dit was bij opa & oma waar maar 1 bakkie is
pi_34295236
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef moussy het volgende:
Normaal zitten ze er niet samen in, maar dan zit Cas er ine en eigen bakkie naast, dit was bij opa & oma waar maar 1 bakkie is
zoiets dacht ik al, al is het natuurlijk wel erg knus zo met z'n tweetjes (niet dat dat hier ook maar een minuut goed zou gaan )
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 23:05:43 #291
7074 moussy
kuttekop
pi_34295266
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:04 schreef knorretje het volgende:

[..]

zoiets dacht ik al, al is het natuurlijk wel erg knus zo met z'n tweetjes (niet dat dat hier ook maar een minuut goed zou gaan )
dat is hier ook verleden tijd hoor
pi_34295364
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:05 schreef moussy het volgende:

[..]

dat is hier ook verleden tijd hoor
en daar ging mijn hoop/illusie dat dat dus nog zou bijdraaien als ze ouder werden (lees als JD de leeftijd van Cas heb)
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 23:36:21 #293
7074 moussy
kuttekop
pi_34296320
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:08 schreef knorretje het volgende:

[..]

en daar ging mijn hoop/illusie dat dat dus nog zou bijdraaien als ze ouder werden (lees als JD de leeftijd van Cas heb)
Ik krik hem nog wel een beetje op Ze hebben door dat je moet ruilen sinds een paar dagen, en het spelen gaat in eens ook stukken beter! Cas wil alles wat René heeft, tuje René staat alles af, nu pakt ze dan iets wat ze niet wil, dan geeft Cas terug wat zij echt graag hebben wil

Ik ga mn moeder ff bellen voor je
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 23:44:08 #294
7074 moussy
kuttekop
pi_34296623
Mijn moeder heeft haar levenverzekering via voorheen stad rotterdam en dat heet nu Fortis ASR. Eerst zat ze bij de ABN en daar zijn ze dus weggaan, omdat deze haar uit de verzekering wilde hebben, wat ze in eerste instantie niet lukte, maar deze verzekering was ook nog iets van ¤400 goedkoper per jaar.

Ik moest jullie iig heel veel succes wensen namens mn ouwe lui
  vrijdag 20 januari 2006 @ 23:47:34 #295
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34296728
Knor wij douchen in bad en ik zou mijn badje niet meer kunnen missen hoor
Voor jezelf is het heerlijk als je eens in de knoop zit en qua onderhoud valt het mij mee, ik maak hem iig niet droog na het douchen of badderen. Een keer per week ff met een doekje met cif erdoor en hij blinkt weer
In- en uitstappen gaat eigenlijk altijd wel goed, al heb ik aan de zijkant wel iets om me aan vast te kunnen houden, anders kost het me te veel moeite.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_34297065
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:36 schreef moussy het volgende:
Cas wil alles wat René heeft, tuje René staat alles af, nu pakt ze dan iets wat ze niet wil, dan geeft Cas terug wat zij echt graag hebben wil
dat trucje kent alicia inmiddels ook, al wil ze na drie keer het nog wel eens vergeten of toch heteen wat oorspronkelijk niet leuk was alleen maar om te kunnen 'zieken'

hmm lekker is dat dan van de ABN om opeens iemand er uit proberen te knallen. Biedt weinig leuke vooruitzichten voor ons in elk geval. Fortis houd ik even in gedachten. Bedankt voor het bellen in elk geval.
pi_34297161
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef coolbabe het volgende:
Knor wij douchen in bad en ik zou mijn badje niet meer kunnen missen hoor
Voor jezelf is het heerlijk als je eens in de knoop zit en qua onderhoud valt het mij mee, ik maak hem iig niet droog na het douchen of badderen. Een keer per week ff met een doekje met cif erdoor en hij blinkt weer
In- en uitstappen gaat eigenlijk altijd wel goed, al heb ik aan de zijkant wel iets om me aan vast te kunnen houden, anders kost het me te veel moeite.
he shit, in mijn laatste ontwerpjes eindelijk dat bad er eens uitgesloopt, bren jij me weer aan het twijfelen omdat het bij jouw wel goed gaat. Ik heb dus een hele enge ervaring gehad bij het uitstappen, doordat ik er dus niet uitkwam, onderuit ging en in het water lag te spartelen om hulp (welke in eerste instantie natuurlijk niet gehoord werd). Vandaar dat ik er zo mee worstel, nu ben ik al wel beter ter been dan destijds, maar toch blijft het door je hoofd heen spoken.
pi_34302604
Wij hebben een kunstof zitbad van de bouwmarkt (55 euro maar eens in de zoveel tijd nog in de aanbieding) Voor mezelf lekker voor als ik ongesteld ben en pijn in me rug heb. En voor de meiden leuk want ze kunnen lekekr samen in bad. Er zit geen afvoer in, maar die kun je er wel zelf inmaken. Past bij ons in het kleine douchehok!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34302639
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:54 schreef jessie het volgende:
Wij hebben een kunstof zitbad van de bouwmarkt (55 euro maar eens in de zoveel tijd nog in de aanbieding) Voor mezelf lekker voor als ik ongesteld ben en pijn in me rug heb. En voor de meiden leuk want ze kunnen lekekr samen in bad. Er zit geen afvoer in, maar die kun je er wel zelf inmaken. Past bij ons in het kleine douchehok!
maar dan douchen jullie dus ook in dat zitbad ?? Heeft een zitbad niet nog minder ruimte om te staan dan als je doucht ??
pi_34302701
Nee dat ding zetten we op zijn kant als we gaan douchen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')