Breng de kinderen naar het gasthuis complexquote:Op maandag 19 december 2005 05:59 schreef knorretje het volgende:
helaas geen assendorp, maar op de scheiding dieze-oost/wipstrik.
Onze achterkant grenst aan het bejaarden/gasthuiszen complex aan de vondelkade.
En Danny had op een niet beter moment geen werk meer kunnen hebben, gisteren konden we halsoverkop naar het zhuis, ik heb een acute slijmbeursontsteking, k*tcortisonenprik gehad en moet rust houden, kan nog niet eens fatsoenlijk me kinderen knuffelen of verzorgen
En ik weet bij wie ik moet aankloppen om te komen klussen...quote:Op maandag 19 december 2005 07:33 schreef Syytön het volgende:
Ik weet dus wat me te doen staat bij Fok! problemen.
Oh wat gezellig, je komt bij me klussen? je mag ook wel aanbellen hoorquote:Op maandag 19 december 2005 08:25 schreef Danny het volgende:
[..]
En ik weet bij wie ik moet aankloppen om te komen klussen...
aaah de wipstrik, daar dezen ze heeeel heeeel vroeger leuke dingenquote:Op maandag 19 december 2005 05:59 schreef knorretje het volgende:
helaas geen assendorp, maar op de scheiding dieze-oost/wipstrik.
hmmzzz.. waar heb ik me nu weer ingeluld...quote:Op maandag 19 december 2005 09:38 schreef Syytön het volgende:
[..]
Oh wat gezellig, je komt bij me klussen? je mag ook wel aanbellen hoor![]()
![]()
quote:Doorbraak geschillenbeslechting makelaardij
Vereniging Eigen Huis en Consumentenbond bereiken akkoord met makelaarsorganisaties NVM en LMV
Klanten van NVM- en LMV-makelaars worden binnenkort beter beschermd. Op 15 februari 2006 treden de nieuwe consumentenvoorwaarden in werking die Vereniging Eigen Huis en de Consumentenbond zijn overeengekomen met beide makelaarsorganisaties.
Nadat in juni overeenstemming was bereikt met makelaarsorganisatie VBO, hebben nu ook NVM en LMV besloten dat geschillen tussen de aangesloten makelaars en hun klanten kunnen worden voorgelegd aan de geschillencommissie Makelaardij van de Stichting Geschillencommissies voor consumentenzaken in Den Haag (SGC). De geschillencommissie zorgt voor een goedkope en snelle procedure. Met de toetreding van de NVM en de LMV is een onafhankelijke en branchebrede geschillenbeslechting van conflicten tussen consumenten en makelaars een feit.
De klant van een NVM of LMV makelaar kan vanaf 15 februari 2006 met alle geschillen over de dienstverlening van de makelaar bij de geschillencommissie terecht. Voor schadevergoedingsclaims geldt voorlopig nog een beperking tot ¤ 10.000,-. De NVM en LMV staan garant dat de makelaar de uitspraak van de commissie nakomt.
Bron: Vereniging Eigen Huis en de Consumentenbond
Amersfoort, 15 december 2005
Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef knorretje het volgende:
ikhad het zelf ook gelezen duderinnetje, maar we zijn tot de schikking gekomen dat we alleen de dagen na december tot de overdracht betalen. En vind het enorm kinderachtig en lullig om dan nadat we een schikking hebben getroffen waar iedereen mee eens was toch nog ffies zo'n klacht bij een geschillenkomissie te dumpen. Beetje natrappen vind ik dat.
De kans is groot dat Dannies kinderen nu Nederlands blijven spreken, in Rotjeknor is die kans uitermate klein als je kijkt naar de spreektaal op de scholen daarquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
Ben je niet bang je Rotterdomse roots te veel te gaan missen?
Alicia gaat al een tijdje naar een peuterspeelzaal. Hartstikke leuk, maar de kinderen en jufs daar spreken bijna allemaal turks, en dus kunnen wij Alicia gewoon soms niet verstaan, omdat ze er Turkse woorden doorheen gooit. Niets mis mee verder, maar ik wil weg voordat ze me in het Turks kan uitschelden. Buiten dat; de belangrijkste reden om te vertrekken is dat de buurt hier (en eigenlijk overal in Rotterdam) gewoonweg NIET veilig is én ik wederom heb gemerkt dat ikzelf veel lekkerder in m'n vel zit in een meer relaxte omgeving als Zwolle.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De kans is groot dat Dannies kinderen nu Nederlands blijven spreken, in Rotjeknor is die kans uitermate klein als je kijkt naar de spreektaal op de scholen daar
Hebben jullie intussen ook weer een beetje contact gekregen met de Zwolse familie-roots van Knor?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:20 schreef Danny het volgende:
Alicia gaat al een tijdje naar een peuterspeelzaal. Hartstikke leuk, maar de kinderen en jufs daar spreken bijna allemaal turks, en dus kunnen wij Alicia gewoon soms niet verstaan, omdat ze er Turkse woorden doorheen gooit. Niets mis mee verder, maar ik wil weg voordat ze me in het Turks kan uitschelden. Buiten dat; de belangrijkste reden om te vertrekken is dat de buurt hier (en eigenlijk overal in Rotterdam) gewoonweg NIET veilig is én ik wederom heb gemerkt dat ikzelf veel lekkerder in m'n vel zit in een meer relaxte omgeving als Zwolle.
Ja, al een tijdje weer hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben jullie intussen ook weer een beetke contact gekregen met de Zwolse familie-roots van Knor?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:25 schreef Danny het volgende:
Ja, al een tijdje weer hoor
Gaat nu eigenlijk prima...
knor hier, net terug van kerst 'vieren' geen zin in uit en inloggen.quote:Op zondag 25 december 2005 02:23 schreef Creative1972 het volgende:
Van harte gefeliciteerd met de aankoop van jullie eerste echte eigen stekkie, Knor & DanEn ook de nodige sterkte toegewenst die een verhuizing allemaal met zich mee kan brengen (lees: brengt)
![]()
Mochten jullie hulp nodig hebben bij het aanleggen/aanpassen van elektra, dan kan deze elektriciën jullie wel helpen, al woon ik niet echt naast de deur (kop van N-H), maar in geval van nood doe ik het met veel plezier (en voor een hoop koffie)![]()
![]()
Ik heb je terug gemaild. Komt helemaal in ordequote:Op zondag 25 december 2005 19:25 schreef Danny het volgende:
[..]
knor hier, net terug van kerst 'vieren' geen zin in uit en inloggen.
Maar vind het een superaanbod. Er is aardig wat elektra wat aangepast moet worden enzo en wat hulp daarbij van iemand met verstand kan beslist geen kwaad. Ik mail je morgen of eerder overmorgen ofzo wel even
Nu nog een bank vinden waar 'ie omheen past...quote:Op woensdag 28 december 2005 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
De bank-hoes is alvast heel gezellig![]()
Je hebt de hoes toch bij een bank gekocht die je al hebt?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Nu nog een bank vinden waar 'ie omheen past...
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt de hoes toch bij een bank gekocht die je al hebt?![]()
Weirdoquote:Op donderdag 29 december 2005 21:44 schreef Danny het volgende:
[..]
ja tuurlijk. ZO dom ben ik nou ook weer niet
(knor snapte ook al niet wat ik zat te bazelen)
You've got mail.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
WeirdoWat bedoelde je dan? Of zat je inderdaad maar gewoon wat te bazelen?
![]()
nou geen sleutel aankomende week voor onsquote:Op woensdag 28 december 2005 07:00 schreef knorretje het volgende:
een heleboel papierellende
Alle begin is moeilijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef knorretje het volgende:
[..]
nou geen sleutel aankomende week voor ons
Ondanks een aantal telefoontjes met de HA om nogmaals uitteleggen dat we graag zouden zien dt ze zo spoedig mogelijk de papieren terug stuurt voor de levensverzekering, heeft ze voet bij stuk gehouden dan medische zaken voorgingen, resultaat vandaag weer een brief haar kant uit vanuit de verzekering om opnieuw de gevens te controleren en evt aan te vullen etc etc zodat er verder gegaan kan worden met de verzekering, de hypotheek en de overdracht.
en wij ondertussen maar betalen voor de laks heid van de HA en de niet nagekomen afspraken van anderen
ik had al tien dagen die sleutels kunnen hebben, als gewoon iedereen had gedaan wat ze moesten doen. blegh k*thuis
Huis kan er niks aan doen....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef knorretje het volgende:
[..]
nou geen sleutel aankomende week voor ons
Ondanks een aantal telefoontjes met de HA om nogmaals uitteleggen dat we graag zouden zien dt ze zo spoedig mogelijk de papieren terug stuurt voor de levensverzekering, heeft ze voet bij stuk gehouden dan medische zaken voorgingen, resultaat vandaag weer een brief haar kant uit vanuit de verzekering om opnieuw de gevens te controleren en evt aan te vullen etc etc zodat er verder gegaan kan worden met de verzekering, de hypotheek en de overdracht.
en wij ondertussen maar betalen voor de laks heid van de HA en de niet nagekomen afspraken van anderen
ik had al tien dagen die sleutels kunnen hebben, als gewoon iedereen had gedaan wat ze moesten doen. blegh k*thuis
dat dan weer wel jaquote:
nog net zo k*t dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Shit Wat balen zeg!
Ik zat er toevallig van de week nog aan te denken hoe het er nou mee zou staan.
het erge is dat het niet eens meer om een keuring gaat die heeft hij alleen nodig gehad voor een andere verzekering en heeft 3 jan plaatsgevonden. Het gaat nu puur en alleen om een krabbeltje van de huisarts en evt toelichting op de info die Danny verschaft heeft.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef spookvrouw het volgende:
Knor, wat die keuring betreft, doe eens een belletje naar Medimark, zij zitten op de KP vd Mandelelaan in Rotterdam, dat is een instituut wat medische keuringen doet voor verzekeringsmaatschappijen. Misschien dat ze hem begin van de week kunnen helpen?
Voor welke verzekeringsmaatschappij moet Danny worden gekeurd?
het zou oorspronkelijk vanaf 29 dec de dagrente zijn van de nu nog lopende hypotheek van de verkopende partij en 3 promile per dag van de verkoopprijs. Als dat zo was gebleven had ik afgelopen maandag het ontbonden want dan hadden we dus een huis wat onbewoonbaar was en een enorme schuld gehad met de tijd (als er ooit gepasseerd gaat worden) Na wat belletjes en opnieuw wat schikkingen gaat die 3 promile gelukkig nog niet in. En betalen we voorlopig alleen de dagrentes van de hypotheek en wat verzekeringsgeld. Of de verkopende partij dat nog lang gaat goedkeuren weten we niet, ooit zal er een moment gaan kopen dat ze toch ook die 3 promile per dag willen hebben omdat het nu gewoon veel te lang gaat duren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Gompy58 het volgende:
Wat kost dat geintje jullie nu al wel niet per dag zeg ? Daar zou ik nog de meest ebuikpijn van hebben. De wetenschap dat het budget dfat je hebt om het huis op te knappen langzaam wordt opgevroten daar gezeik ( sorry) van anderen.
tuurlijk wel. Na het tekenen van het contract zijn we met de verstreker gaan praten om te kijken of we het benodigde bedrag konden krijgen en na inleveren van de gebruikelijke papiertjes was dat geen probleem, dus financiering is geen probleem. Dus het ontbinden op die grond en het termijn daaraan is allang verstreken. dat was de 27e van november. de 29e november hebben we de hypotheekofferte getekend etc etc. alleen toen begonnen de problemen met post, verzekeringen en termijnen. Voor de hypotheek moeten we een levensverzekering afsluiten, geen probleem zou je zeggen, klopt als de ha dus gewoon direct dat briefje had ontvangen, nietop de vakantie was gegaan en niet moeilijk had gedaan bij terugkomst van vakantie. als iedereen optijd had gereageerd dan was alles de 29e rond geweest, maar ja dat ging dus niet dus toen werd het de 10e, toen de 12e en we hebben nu vernomen dat afgelopen maandag de ha de papieren ondertekend heeft en teruggestuurd heeft (danny was er vanwege een liesbreuk en gelijk gevraagd uiteraard) dus nu is het afwachten hoe lang het nu duurt dat de verzekering doorgeeft aan de verstrekker dat de verzekering is afgesloten zodat alle hypotheekstukken naar de notaris kunnen en we dus kunnen passeren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:38 schreef jessie het volgende:
Wat ik me dan afvraag, hebben jullie dan niet onder voorbehoud van financiering in het contract laten zetten?
als we maar een een echte definitieve datum hebben dat zou al veel schelen. We kunnen gewoon helemaal niets regelen, geen stroom bv aanvragen, geen inet, geen afspraken maken met aannemers etc etc. en dat werkt zodadelijk allemaal nog meer in ons nadeel omdat we alleen maar meer vertraging oplopen, langer dubbel moeten zitten kwa kosten en gescheiden moeten leven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Als het nu maar rondkomt! En daarna snel al het geharrewar vergeten en vooruit kijken: Zwollywood, here Knor comes
tuurlijk is het voor haar ook een ellende, alhoewel ze er niet van afhankelijk is of zo. ze heb het huis 5 jaar geleden gekocht omdat haar zoon ging studeren en die is vorig jaar afgestudeerd samen met zijn vrienden welke bij hem in het huis woonden. dus het is een extra huis over zeg maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef Joene het volgende:
Overigens voor de verkopende partij lijkt dit me ook een ellende zeg.
dat is inderdaad een overweging waard, wij zeiden al, dat we telefonisch ook al wel ons akkoord kunnen doorbellen, maar met fax hebben ze natuurlijk het gelijk ook zwart op wit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef moussy het volgende:
Knor, kunnen julliie de papieren niet zelf brengen, of eerst faxen en dan opsturen of brengen? Ik denk niet dat ik nog veel vertrouwen in de post zou hebben
ja, wel ff zorgen dat de fax een verzendsbewijs uitdraait, kan je dan nog altijd mee om hun oren slaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:25 schreef knorretje het volgende:
[..]
dat is inderdaad een overweging waard, wij zeiden al, dat we telefonisch ook al wel ons akkoord kunnen doorbellen, maar met fax hebben ze natuurlijk het gelijk ook zwart op wit.
Gelukkig , bah wat een ellende allemaal ik haat afhankelijk zijn van anderen en als ik dit verhaal zo lees komen de problemen alleen maar door anderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:24 schreef knorretje het volgende:
[..]
tuurlijk is het voor haar ook een ellende, alhoewel ze er niet van afhankelijk is of zo. ze heb het huis 5 jaar geleden gekocht omdat haar zoon ging studeren en die is vorig jaar afgestudeerd samen met zijn vrienden welke bij hem in het huis woonden. dus het is een extra huis over zeg maar.
ja das altijd wel handig, maar er is tot op heden op dat gebied niks fout gegaan. het is voornamelijk fout gegaan met de feestdrukte; brieven welke wij terug moesten sturen voor de 15e bv en welke wij dus op de 16e pas ontvingen. etc etc. voornamelijk vertragingen dus geen zoekrakingen (maar wat niet is kan natuurlijk komen, je weet maar nooit)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:27 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, wel ff zorgen dat de fax een verzendsbewijs uitdraait, kan je dan nog altijd mee om hun oren slaan.
't is voornamelijk een door ongelukkige omstandigheden ontstaan, in dit geval door anderen, voornamelijk bedrijven die langs elkaar werken of gewoon overmacht (neem aan dat de tpg niet expres de drukte niet aankon en vertraging op liep)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig , bah wat een ellende allemaal ik haat afhankelijk zijn van anderen en als ik dit verhaal zo lees komen de problemen alleen maar door anderen.
drom, voorlopig zit bijna alles tegenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef knorretje het volgende:
[..]
ja das altijd wel handig, maar er is tot op heden op dat gebied niks fout gegaan. het is voornamelijk fout gegaan met de feestdrukte; brieven welke wij terug moesten sturen voor de 15e bv en welke wij dus op de 16e pas ontvingen. etc etc. voornamelijk vertragingen dus geen zoekrakingen (maar wat niet is kan natuurlijk komen, je weet maar nooit)
jah terwijl ik juist hier de minste tegenslag verwacht had (gewoon te naief geweest, had verwacht dat als een verstrekker een termijn noemt dat dit een realistisch, haalbaar termijn zou zijn) Maar goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef moussy het volgende:
[..]
drom, voorlopig zit bijna alles tegen
ja maar daar hebben we geen tijdswinst mee, dus dan duurt het alsnog net zo lang als met de gewone weg kost alleen meer geld.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:18 schreef poemojn het volgende:
Het zit jullie inderdaad niet mee zeg
Over die fax: is waarschijnlijk niet rechtsgeldig: daarvoor moeten ze een originele handtekening hebben. Kun je 't niet per aangetekende post opsturen evt?
Zo doe ik het idd ook met dit soort spoeddingenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:22 schreef poemojn het volgende:
Ja dat is waar en als je in de fax meldt dat de originele brief volgt vinden ze 't misschien wel goed.. Succes iig!
Ah kijk, nu komen de zeven vette weken eraan Knor! Eindelijk wat mazzelquote:Op maandag 16 januari 2006 14:08 schreef knorretje het volgende:
we hebben de brief dit weekend niet ontvangen dus zit met smart op de postbode te wachten.
verder wel goed nieuws alicia d'r nieuwe school belde net, ze hebben toch nog een plekkie voor d'r . eerste week van feb mag ze komen kijken naar de school en in maart ergens nog een keer, en dan in april beginnen met wennenen dan na de meivakantie echt.
7 weken maarquote:Op maandag 16 januari 2006 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah kijk, nu komen de zeven vette weken eraan Knor! Eindelijk wat mazzel![]()
Zei ik weken??? Maanden, jaren!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:12 schreef knorretje het volgende:
[..]
7 weken maar![]()
nou ik juich nog niet te vroeg hoor, dit jaar is rot begonnen en zal nog wel meer rottigheid gaan brengen, maar mijn meissie kan in elk geval naar school. en das belangrijkst.
preciesquote:Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Deze slag heb je in elk geval binnen![]()
Of het mag weet ik niet, misschien dat de huidige eigenaar er mee accoord is gegaan. Of het verstandig is is een tweede.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:28 schreef MarjoleinA het volgende:
Mag je al breken voordat het gepasseerd is bij de notaris dan?
Huh? Je krijgt geen levensverzekering? Daar moet toch een opgaaf van reden bijzitten trouwens?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef Danny het volgende:
ow neuh het is ook niet de bedoeling om nu al te breken ofzo, waren gewoon aan het dromen en plannen aan het maken
maar ik geloof niet dat we ooit gaan passeren, net weer een brief gekregen en het ziet er niet goed uit. Ik ben (uiteraard) afgewezen voor de arbeidsongeschiktheidsverzekering. Had niet anders verwacht, maar was ook geen vereiste bij de hypotheek. Wat wel een vereiste was/is is de levensverzekering. En schijnbaar ben ik terminaal of ga ik zeer snel de pijp uit, want ook die krijg ik niet
(dit was knor overigens weer)
ja die kunnen we schriftelijk opvragen. Dus de reden weten we pas over een aantal dagen. Brief gaat morgen uiteraard op de bus naar hun toe.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Je krijgt geen levensverzekering? Daar moet toch een opgaaf van reden bijzitten trouwens?
Jeetje. Wat een vreemde gang van zakenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Danny het volgende:
[..]
ja die kunnen we schriftelijk opvragen. Dus de reden weten we pas over een aantal dagen. Brief gaat morgen uiteraard op de bus naar hun toe.
jah, het gaat hier echt weer als vanouds.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een vreemde gang van zaken![]()
quote:Met een bankgarantie geeft u uw tegenpartij extra zekerheid dat u uw verplichtingen zult nakomen; tevens legt u vast dat u een bepaald bedrag wilt uit laten betalen als u niet aan de in de garantie vermelde afspraken voldoet.
Een bankgarantie is een eenzijdige zelfstandige verbintenis van de ABN AMRO, voor uw rekening en risico, om een bepaald maximumbedrag uit te betalen aan de in de garantie genoemde begunstigde (al dan niet onder bepaalde voorwaarden). ABN AMRO stelt zich voor u garant als u naar de mening van de begunstigde, dan wel naar de mening van een in de garantie opgenomen derde partij, de in de garantie omschreven verplichtingen tegenover die begunstigde niet bent nagekomen.
ik (knor dus) krijg hem niet, hypotheek is op beiden afgesloten. Daarnaast zijn we bij 4 andere hypotheekverstrekkers geweest maar geweigerd om de benodigde hypotheek te krijgen. Heeft Danny inmiddels geen baan meer dus kan er niet eens bij een ander een hypotheek meer afgesloten worden. Immers omdat we in nov hoorden de hypotheek rond te krijgen, bankgarantie gegeven werd en passeerdatum besproken werd, zijn wij stappen gaan zetten en afspraken gaan maken die een vlotte verhuizing zou bespoedigen, oa bv het puntje werk, de keuken, de school etc etc etcquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:36 schreef poemojn het volgende:
Wie krijgt hem niet, Knorretje of Danny? Indien Knorretje: hypotheek staat toch alleen op inkomen Danny? Dan zou een verzekering op zijn naam alleen voldoende moeten zijn.
Op www.independer.nl kun je ook offertes opvragen, misschien kun je dat zsm doen? Wel even contact opnemen met je hypotheekadviseur of een overlijdensrisicoverzekering van een ander bedrijf ook geaccepteerd wordt (moet dacht ik wel omdat koppelverkoop verboden is, maar even navragen kan geen kwaad).
Bankgarantie is meestal 10% van de koopsom.
Succes..![]()
geen idee dus, ik heb werkelijk geen idee waarom ik geen levensverzekering zou kunnen krijgen. Danny mankeert veeeeeel meer, heeft veel meer klachten, kwaaltjes of nare vooruitzichten (als je kijkt naar bv erfelijkheid etc etc) en die is er wel gewoon door heen (ok met een hogere maandpremie).quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef poemojn het volgende:
Een andere hypotheek gaat waarschijnlijk niet lukken idd. Maar weet je zeker of een andere verzekeringsmaatschappij jou ook zou weigeren, tegen een hogere maandelijkse premie evt?
Reden te meer om eens om de tafel te gaan zitten met de arts en/of verzekeringverstrekker. Inmiddels kost jullie dit een vermogen, tijd en niet op de laatste plaats enorm veel energie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
geen idee dus, ik heb werkelijk geen idee waarom ik geen levensverzekering zou kunnen krijgen. Danny mankeert veeeeeel meer, heeft veel meer klachten, kwaaltjes of nare vooruitzichten (als je kijkt naar bv erfelijkheid etc etc) en die is er wel gewoon door heen (ok met een hogere maandpremie).
Ik heb alleen maar een lijst ingevuld, nooit een keuring gehad, er zijn geen verdere gegevens opgevraagd bij wie dan ook (zoals bij danny bv wel is gebeurt) en de klachten die ik heb zijn niet levensbedreigend. (maar bv een duidelijke logische reden om de arbeidsongeschiktheidsverzekering te weigeren, maar dat hadden wij ook niet verwacht die te krijgen)
op 1 inkomen konden we het benodigde geld helaas niet krijgen dus hebben we die van mij erbij moeten pakken. Dus alle twee ook een levensverzekering.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef poemojn het volgende:
Heel vreemd
Trouwens, werk jij nu dus wel? Ik dacht van niet, vandaar. Wij hebben pas ook offertes voor hypotheken opgevraagd, en bij ons wordt de hypotheek wel op twee namen gezet (allebei hoofdelijk aansprakelijk; getrouwd in gemeenschap van goederen) maar alleen op 't inkomen van m'n man (ik werk dus niet). Daarom hoeft alleen hij een verzekering te hebben voor de hypotheek (evt kunnen we mij nog prive verzekeren zodat hij zorg kan inkopen als mij iets overkomt, maar dat is niet noodzakelijk voor de hypotheek).
Kun je morgen niet wat maatschappijen afbellen om te kijken of zij jou wel willen accepteren (als jij je dus wel zou moeten verzekeren)? Waar is jouw moeder eigenlijk verzekerd Moussy?
Is het dan niet mogelijk om een annuïteiten hypotheek te krijgen? Want toen wij gekeurd moesten worden voor onze hypotheek ston in de voor waarden dat als wij afgewezen zou worden de hypotheek omgezet zou worden naar een annuïteiten hypotheek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
geen idee dus, ik heb werkelijk geen idee waarom ik geen levensverzekering zou kunnen krijgen. Danny mankeert veeeeeel meer, heeft veel meer klachten, kwaaltjes of nare vooruitzichten (als je kijkt naar bv erfelijkheid etc etc) en die is er wel gewoon door heen (ok met een hogere maandpremie).
Ik heb alleen maar een lijst ingevuld, nooit een keuring gehad, er zijn geen verdere gegevens opgevraagd bij wie dan ook (zoals bij danny bv wel is gebeurt) en de klachten die ik heb zijn niet levensbedreigend. (maar bv een duidelijke logische reden om de arbeidsongeschiktheidsverzekering te weigeren, maar dat hadden wij ook niet verwacht die te krijgen)
tnx; wordt vervolgd dusquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef poemojn het volgende:
Echt heel vervelend dit.Heel veel succes morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |