abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:22:24 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34011055
Als het nu maar rondkomt! En daarna snel al het geharrewar vergeten en vooruit kijken: Zwollywood, here Knor comes
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_34011832
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Als het nu maar rondkomt! En daarna snel al het geharrewar vergeten en vooruit kijken: Zwollywood, here Knor comes
als we maar een een echte definitieve datum hebben dat zou al veel schelen. We kunnen gewoon helemaal niets regelen, geen stroom bv aanvragen, geen inet, geen afspraken maken met aannemers etc etc. en dat werkt zodadelijk allemaal nog meer in ons nadeel omdat we alleen maar meer vertraging oplopen, langer dubbel moeten zitten kwa kosten en gescheiden moeten leven.

(nu danny geen werk meer heeft blijven allebei de kids in r'dam en ga ik alleen naar zwolle)
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2006 @ 14:17:42 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_34013048
Knor, kunnen julliie de papieren niet zelf brengen, of eerst faxen en dan opsturen of brengen? Ik denk niet dat ik nog veel vertrouwen in de post zou hebben
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34013149
Overigens voor de verkopende partij lijkt dit me ook een ellende zeg.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_34013251
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef Joene het volgende:
Overigens voor de verkopende partij lijkt dit me ook een ellende zeg.
tuurlijk is het voor haar ook een ellende, alhoewel ze er niet van afhankelijk is of zo. ze heb het huis 5 jaar geleden gekocht omdat haar zoon ging studeren en die is vorig jaar afgestudeerd samen met zijn vrienden welke bij hem in het huis woonden. dus het is een extra huis over zeg maar.
pi_34013290
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef moussy het volgende:
Knor, kunnen julliie de papieren niet zelf brengen, of eerst faxen en dan opsturen of brengen? Ik denk niet dat ik nog veel vertrouwen in de post zou hebben
dat is inderdaad een overweging waard, wij zeiden al, dat we telefonisch ook al wel ons akkoord kunnen doorbellen, maar met fax hebben ze natuurlijk het gelijk ook zwart op wit.
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2006 @ 14:27:16 #157
7074 moussy
kuttekop
pi_34013358
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:25 schreef knorretje het volgende:

[..]

dat is inderdaad een overweging waard, wij zeiden al, dat we telefonisch ook al wel ons akkoord kunnen doorbellen, maar met fax hebben ze natuurlijk het gelijk ook zwart op wit.
ja, wel ff zorgen dat de fax een verzendsbewijs uitdraait, kan je dan nog altijd mee om hun oren slaan.
pi_34013412
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:24 schreef knorretje het volgende:

[..]

tuurlijk is het voor haar ook een ellende, alhoewel ze er niet van afhankelijk is of zo. ze heb het huis 5 jaar geleden gekocht omdat haar zoon ging studeren en die is vorig jaar afgestudeerd samen met zijn vrienden welke bij hem in het huis woonden. dus het is een extra huis over zeg maar.
Gelukkig , bah wat een ellende allemaal ik haat afhankelijk zijn van anderen en als ik dit verhaal zo lees komen de problemen alleen maar door anderen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_34013420
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:27 schreef moussy het volgende:

[..]

ja, wel ff zorgen dat de fax een verzendsbewijs uitdraait, kan je dan nog altijd mee om hun oren slaan.
ja das altijd wel handig, maar er is tot op heden op dat gebied niks fout gegaan. het is voornamelijk fout gegaan met de feestdrukte; brieven welke wij terug moesten sturen voor de 15e bv en welke wij dus op de 16e pas ontvingen. etc etc. voornamelijk vertragingen dus geen zoekrakingen (maar wat niet is kan natuurlijk komen, je weet maar nooit)
pi_34013473
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef Joene het volgende:

[..]

Gelukkig , bah wat een ellende allemaal ik haat afhankelijk zijn van anderen en als ik dit verhaal zo lees komen de problemen alleen maar door anderen.
't is voornamelijk een door ongelukkige omstandigheden ontstaan, in dit geval door anderen, voornamelijk bedrijven die langs elkaar werken of gewoon overmacht (neem aan dat de tpg niet expres de drukte niet aankon en vertraging op liep)
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2006 @ 15:10:11 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_34014876
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef knorretje het volgende:

[..]

ja das altijd wel handig, maar er is tot op heden op dat gebied niks fout gegaan. het is voornamelijk fout gegaan met de feestdrukte; brieven welke wij terug moesten sturen voor de 15e bv en welke wij dus op de 16e pas ontvingen. etc etc. voornamelijk vertragingen dus geen zoekrakingen (maar wat niet is kan natuurlijk komen, je weet maar nooit)
drom, voorlopig zit bijna alles tegen
pi_34016485
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef moussy het volgende:

[..]

drom, voorlopig zit bijna alles tegen
jah terwijl ik juist hier de minste tegenslag verwacht had (gewoon te naief geweest, had verwacht dat als een verstrekker een termijn noemt dat dit een realistisch, haalbaar termijn zou zijn) Maar goed.

wie weet is het juist gunstig en hebben we straks minder tegenslagen dan we verwachten
pi_34019634
Het zit jullie inderdaad niet mee zeg

Over die fax: is waarschijnlijk niet rechtsgeldig: daarvoor moeten ze een originele handtekening hebben. Kun je 't niet per aangetekende post opsturen evt?
pi_34019701
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:18 schreef poemojn het volgende:
Het zit jullie inderdaad niet mee zeg

Over die fax: is waarschijnlijk niet rechtsgeldig: daarvoor moeten ze een originele handtekening hebben. Kun je 't niet per aangetekende post opsturen evt?
ja maar daar hebben we geen tijdswinst mee, dus dan duurt het alsnog net zo lang als met de gewone weg kost alleen meer geld.
pi_34019767
Ja dat is waar en als je in de fax meldt dat de originele brief volgt vinden ze 't misschien wel goed.. Succes iig!
pi_34020379
Als je de papieren gaat faxen met handtekening en de belofte dat je het langs brengt diezelfde dag kunnen ze er al mee aan de slag.

Scheelt weer wat tijd.
BlaBlaBla
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2006 @ 18:11:23 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_34021184
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:22 schreef poemojn het volgende:
Ja dat is waar en als je in de fax meldt dat de originele brief volgt vinden ze 't misschien wel goed.. Succes iig!
Zo doe ik het idd ook met dit soort spoeddingen
pi_34120392
we hebben de brief dit weekend niet ontvangen dus zit met smart op de postbode te wachten.

verder wel goed nieuws alicia d'r nieuwe school belde net, ze hebben toch nog een plekkie voor d'r . eerste week van feb mag ze komen kijken naar de school en in maart ergens nog een keer, en dan in april beginnen met wennen en dan na de meivakantie echt.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:10:13 #169
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34120459
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:08 schreef knorretje het volgende:
we hebben de brief dit weekend niet ontvangen dus zit met smart op de postbode te wachten.

verder wel goed nieuws alicia d'r nieuwe school belde net, ze hebben toch nog een plekkie voor d'r . eerste week van feb mag ze komen kijken naar de school en in maart ergens nog een keer, en dan in april beginnen met wennen en dan na de meivakantie echt.
Ah kijk, nu komen de zeven vette weken eraan Knor! Eindelijk wat mazzel
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 14:11:59 #170
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34120521
Ah, het gaat nu menes worden
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_34120537
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ah kijk, nu komen de zeven vette weken eraan Knor! Eindelijk wat mazzel
7 weken maar

nou ik juich nog niet te vroeg hoor, dit jaar is rot begonnen en zal nog wel meer rottigheid gaan brengen, maar mijn meissie kan in elk geval naar school. en das belangrijkst.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:15:05 #172
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34120629
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:12 schreef knorretje het volgende:

[..]

7 weken maar

nou ik juich nog niet te vroeg hoor, dit jaar is rot begonnen en zal nog wel meer rottigheid gaan brengen, maar mijn meissie kan in elk geval naar school. en das belangrijkst.
Zei ik weken??? Maanden, jaren!

Deze slag heb je in elk geval binnen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_34120766
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:

Deze slag heb je in elk geval binnen
precies op naar de volgende
  Admin woensdag 18 januari 2006 @ 10:28:31 #174
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_34192293
Knor ffies vanaf deze pc

wij willen gaan breken strakkies in het huis, maar vroegen ons eigenlijk af of het geen dragende muur zou kunnen zijn, hier iemand die het misschien kan afleiden van de plattegrond ?

http://www.fok.nl/~danny/plattegrond1.jpg

het gaat om de muur van de wc aangrenzend aan de woonkamer. (kamer A breken we ook door overigens want daar willen wij de keuken plaatsen, klein onduidelijkheidje op de plattegrond is de afmeting van die kamer A, die is 2,8 bij 2,6. En door die afmetingen over te nemen in de plattegrond van de verdieping weten we zeker dat die muur geen dragende is, immers boven is er ook geen muur.) Bij de wc muur is het schuine stuk dan dus waarschijnlijk ook niet dragend, maar hoe het zit met het kleine stukje van 80 centimeter weet ik dus niet.

de keuken en douche die getekend zijn op de plattegrond willen we ook veranderen, de muur daar tussen zouden we graag weg willen breken en een halve meter willen verplaatsen. De 'keuken' daar is 1,7 bij 1,7 en de douche 1,2 bij 1,7. Wij willen het dus net gaan omdraaien, doucheruimte 1,7 bij 1,7 en dus het andere gedeelte 1,2 bij 1,7

Ow en nog steeds geen post
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:41:47 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34192601
Ik durf het niet te zeggen Knor.
Mss makkelijker om voor deze vraag een apart topic te openen want niet iedereen ziet het zo verstopt in dit topic.

Oh, en klote van die post zeg.
pi_34197908
Mag je al breken voordat het gepasseerd is bij de notaris dan?
BlaBlaBla
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:11:40 #177
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_34199545
Gipswanden en spaanplaten muren zijn eigenlijk nooit dragend. Die kunnen dus allemaal weggebroken worden, zeker als ze na de oorspronkelijke bouw geplaatst zijn. Alleen de muur bij de ingang (gasmeter en meterkast) moet dan blijven staan.

Over de douche/keuken valt weinig te zeggen, maar 1,7 meter is niet veel, dus ik denk dat daar altijd wel mogelijkheden zijn.

Voor een definitief oordeel moet er toch iemand met verstand van zaken bij jullie thuis gaan kijken. Woningen worden soms heel creatief (lees: gevaarlijk) verbouwd.
pi_34201333
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:28 schreef MarjoleinA het volgende:
Mag je al breken voordat het gepasseerd is bij de notaris dan?
Of het mag weet ik niet, misschien dat de huidige eigenaar er mee accoord is gegaan. Of het verstandig is is een tweede.

Mijn advies is om het niet te doen. Zoals het nu is gegaan zou het onverhoopt nog kunnen klappen. Ja sorry....m aar ik kijk altijd ook ff naar de what if kant. Als het namelijk nog klapt, ben je niet alleen je aantbetaling kwijt, maar zou het kunnen zijn dat de eigenaar je ook nog een schade claim aan de broek hangt voor schade aan de woning...
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_34205312
Wij adviseren het ook altijd om dat juist niet te doen.
Werk zelf ook bij een makelaar.
Daarom was ik zo verbaasd. Ikzelf als koper zou het ook niet zo gauw doen. Als verkoper al helemaal niet.
BlaBlaBla
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:27:55 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34207957
Volgens mij is dat Knors bedoeling ook niet hoor. Eerst passeren, maar nu alvast plannen maken. Begrijp ik er uit.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Admin woensdag 18 januari 2006 @ 18:32:08 #181
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_34210091
ow neuh het is ook niet de bedoeling om nu al te breken ofzo, waren gewoon aan het dromen en plannen aan het maken

maar ik geloof niet dat we ooit gaan passeren, net weer een brief gekregen en het ziet er niet goed uit. Ik ben (uiteraard) afgewezen voor de arbeidsongeschiktheidsverzekering. Had niet anders verwacht, maar was ook geen vereiste bij de hypotheek. Wat wel een vereiste was/is is de levensverzekering. En schijnbaar ben ik terminaal of ga ik zeer snel de pijp uit, want ook die krijg ik niet

(dit was knor overigens weer)
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 19:07:10 #182
7074 moussy
kuttekop
pi_34211344
Nou ja zeg Knor wat is dat nou voor een raar iets? Mijn moeder heeft longemfyseem en die heeft zelfs een levensverzekering gekregen voor het huis
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:21:05 #183
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34211892
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef Danny het volgende:
ow neuh het is ook niet de bedoeling om nu al te breken ofzo, waren gewoon aan het dromen en plannen aan het maken

maar ik geloof niet dat we ooit gaan passeren, net weer een brief gekregen en het ziet er niet goed uit. Ik ben (uiteraard) afgewezen voor de arbeidsongeschiktheidsverzekering. Had niet anders verwacht, maar was ook geen vereiste bij de hypotheek. Wat wel een vereiste was/is is de levensverzekering. En schijnbaar ben ik terminaal of ga ik zeer snel de pijp uit, want ook die krijg ik niet

(dit was knor overigens weer)
Huh? Je krijgt geen levensverzekering? Daar moet toch een opgaaf van reden bijzitten trouwens?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Admin woensdag 18 januari 2006 @ 19:25:53 #184
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_34212097
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Huh? Je krijgt geen levensverzekering? Daar moet toch een opgaaf van reden bijzitten trouwens?
ja die kunnen we schriftelijk opvragen. Dus de reden weten we pas over een aantal dagen. Brief gaat morgen uiteraard op de bus naar hun toe.
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:27:59 #185
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34212188
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Danny het volgende:

[..]

ja die kunnen we schriftelijk opvragen. Dus de reden weten we pas over een aantal dagen. Brief gaat morgen uiteraard op de bus naar hun toe.
Jeetje. Wat een vreemde gang van zaken
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:30:40 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34212307
Ik wou dat ik iets voor jullie kon doen trouwens. Dit is wel érg veel rampspoed op weg naar een eigen stek.

If anything.... (zal wel niet, maar toch), geef maar een gil.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Admin woensdag 18 januari 2006 @ 19:32:52 #187
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_34212414
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jeetje. Wat een vreemde gang van zaken
jah, het gaat hier echt weer als vanouds.

straks wonen we dus permanent hier (als we dat nog op kunnen blijven hoesten) tesamen met een gigaschuld vanwege een woning die we nooit zullen krijgen door gewoon iets stoms van een bank.

kan iemand mij trouwens de bankgarantie nogmaals uitleggen ? Wat is het ? Wat houdt het in en belangrijker wanneer wordt die verstrekt ??

(ik heb altijd begrepen dat een bankgarantie een 'bewijsje' is dat de bank garant staat voor je kredietwaardigheid, dat je het huis zou kunnen betalen en dat tesamen met die bankgarantie het voor koper en verkoper zekerheid biedt over de aankomende koop. (verkoper dat de koper het kan kopen, koper dat de bank geld wil verstrekken obv de aanwezige gegevens)
  Admin woensdag 18 januari 2006 @ 20:22:00 #188
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_34214488
Laat maar, al gevonden:
quote:
Met een bankgarantie geeft u uw tegenpartij extra zekerheid dat u uw verplichtingen zult nakomen; tevens legt u vast dat u een bepaald bedrag wilt uit laten betalen als u niet aan de in de garantie vermelde afspraken voldoet.

Een bankgarantie is een eenzijdige zelfstandige verbintenis van de ABN AMRO, voor uw rekening en risico, om een bepaald maximumbedrag uit te betalen aan de in de garantie genoemde begunstigde (al dan niet onder bepaalde voorwaarden). ABN AMRO stelt zich voor u garant als u naar de mening van de begunstigde, dan wel naar de mening van een in de garantie opgenomen derde partij, de in de garantie omschreven verplichtingen tegenover die begunstigde niet bent nagekomen.
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:23:17 #189
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34214541
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Danny het volgende:
Laat maar, al gevonden:
[..]

Yups, dat dus
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_34215112
Wie krijgt hem niet, Knorretje of Danny? Indien Knorretje: hypotheek staat toch alleen op inkomen Danny? Dan zou een verzekering op zijn naam alleen voldoende moeten zijn.
Op www.independer.nl kun je ook offertes opvragen, misschien kun je dat zsm doen? Wel even contact opnemen met je hypotheekadviseur of een overlijdensrisicoverzekering van een ander bedrijf ook geaccepteerd wordt (moet dacht ik wel omdat koppelverkoop verboden is, maar even navragen kan geen kwaad).

Bankgarantie is meestal 10% van de koopsom.

Succes..
  Admin woensdag 18 januari 2006 @ 21:12:38 #191
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_34216968
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:36 schreef poemojn het volgende:
Wie krijgt hem niet, Knorretje of Danny? Indien Knorretje: hypotheek staat toch alleen op inkomen Danny? Dan zou een verzekering op zijn naam alleen voldoende moeten zijn.
Op www.independer.nl kun je ook offertes opvragen, misschien kun je dat zsm doen? Wel even contact opnemen met je hypotheekadviseur of een overlijdensrisicoverzekering van een ander bedrijf ook geaccepteerd wordt (moet dacht ik wel omdat koppelverkoop verboden is, maar even navragen kan geen kwaad).

Bankgarantie is meestal 10% van de koopsom.

Succes..
ik (knor dus) krijg hem niet, hypotheek is op beiden afgesloten. Daarnaast zijn we bij 4 andere hypotheekverstrekkers geweest maar geweigerd om de benodigde hypotheek te krijgen. Heeft Danny inmiddels geen baan meer dus kan er niet eens bij een ander een hypotheek meer afgesloten worden. Immers omdat we in nov hoorden de hypotheek rond te krijgen, bankgarantie gegeven werd en passeerdatum besproken werd, zijn wij stappen gaan zetten en afspraken gaan maken die een vlotte verhuizing zou bespoedigen, oa bv het puntje werk, de keuken, de school etc etc etc

We zijn dus in het slechtste geval de bankgarantiekwijt, de resterende kosten van de makelaar, de boete die we nu al dagelijks betalen, de kosten van de keuken die we uitgezocht hebben en de kosten die we hebben voor het ongedaan maken van overige zaken die geregeld zijn, zie ik dan nog iets over het hoofd aan kosten ?
pi_34218656
Een andere hypotheek gaat waarschijnlijk niet lukken idd. Maar weet je zeker of een andere verzekeringsmaatschappij jou ook zou weigeren, tegen een hogere maandelijkse premie evt?
  Admin woensdag 18 januari 2006 @ 21:46:04 #193
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_34218999
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef poemojn het volgende:
Een andere hypotheek gaat waarschijnlijk niet lukken idd. Maar weet je zeker of een andere verzekeringsmaatschappij jou ook zou weigeren, tegen een hogere maandelijkse premie evt?
geen idee dus, ik heb werkelijk geen idee waarom ik geen levensverzekering zou kunnen krijgen. Danny mankeert veeeeeel meer, heeft veel meer klachten, kwaaltjes of nare vooruitzichten (als je kijkt naar bv erfelijkheid etc etc) en die is er wel gewoon door heen (ok met een hogere maandpremie).

Ik heb alleen maar een lijst ingevuld, nooit een keuring gehad, er zijn geen verdere gegevens opgevraagd bij wie dan ook (zoals bij danny bv wel is gebeurt) en de klachten die ik heb zijn niet levensbedreigend. (maar bv een duidelijke logische reden om de arbeidsongeschiktheidsverzekering te weigeren, maar dat hadden wij ook niet verwacht die te krijgen)
pi_34219358
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:46 schreef Danny het volgende:

[..]

geen idee dus, ik heb werkelijk geen idee waarom ik geen levensverzekering zou kunnen krijgen. Danny mankeert veeeeeel meer, heeft veel meer klachten, kwaaltjes of nare vooruitzichten (als je kijkt naar bv erfelijkheid etc etc) en die is er wel gewoon door heen (ok met een hogere maandpremie).

Ik heb alleen maar een lijst ingevuld, nooit een keuring gehad, er zijn geen verdere gegevens opgevraagd bij wie dan ook (zoals bij danny bv wel is gebeurt) en de klachten die ik heb zijn niet levensbedreigend. (maar bv een duidelijke logische reden om de arbeidsongeschiktheidsverzekering te weigeren, maar dat hadden wij ook niet verwacht die te krijgen)
Reden te meer om eens om de tafel te gaan zitten met de arts en/of verzekeringverstrekker. Inmiddels kost jullie dit een vermogen, tijd en niet op de laatste plaats enorm veel energie.
Je zou dan toch een punt achter dat gedonder moeten kunnen zetten. Brieven helpen uiteraard wel en zijn ook nodig, maar een persoonlijk gesprek zal alles misschien kunnen bespoedigen.

Het is in ieder geval een klote situatie.
pi_34219364
Heel vreemd

Trouwens, werk jij nu dus wel? Ik dacht van niet, vandaar. Wij hebben pas ook offertes voor hypotheken opgevraagd, en bij ons wordt de hypotheek wel op twee namen gezet (allebei hoofdelijk aansprakelijk; getrouwd in gemeenschap van goederen) maar alleen op 't inkomen van m'n man (ik werk dus niet). Daarom hoeft alleen hij een verzekering te hebben voor de hypotheek (evt kunnen we mij nog prive verzekeren zodat hij zorg kan inkopen als mij iets overkomt, maar dat is niet noodzakelijk voor de hypotheek).
Kun je morgen niet wat maatschappijen afbellen om te kijken of zij jou wel willen accepteren (als jij je dus wel zou moeten verzekeren)? Waar is jouw moeder eigenlijk verzekerd Moussy?
  Admin woensdag 18 januari 2006 @ 21:59:42 #196
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_34219731
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef poemojn het volgende:
Heel vreemd

Trouwens, werk jij nu dus wel? Ik dacht van niet, vandaar. Wij hebben pas ook offertes voor hypotheken opgevraagd, en bij ons wordt de hypotheek wel op twee namen gezet (allebei hoofdelijk aansprakelijk; getrouwd in gemeenschap van goederen) maar alleen op 't inkomen van m'n man (ik werk dus niet). Daarom hoeft alleen hij een verzekering te hebben voor de hypotheek (evt kunnen we mij nog prive verzekeren zodat hij zorg kan inkopen als mij iets overkomt, maar dat is niet noodzakelijk voor de hypotheek).
Kun je morgen niet wat maatschappijen afbellen om te kijken of zij jou wel willen accepteren (als jij je dus wel zou moeten verzekeren)? Waar is jouw moeder eigenlijk verzekerd Moussy?
op 1 inkomen konden we het benodigde geld helaas niet krijgen dus hebben we die van mij erbij moeten pakken. Dus alle twee ook een levensverzekering.
We bellen morgen sowieso weer met de bank en onze hypotheekadviseur daar om een afspraak en uitleg. Want op deze manier worden we er helemaal tureluurs van en lijkt er totaal geen schot in te komen.
pi_34219852
Echt heel vervelend dit. Heel veel succes morgen!
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:07:16 #198
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34220116
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:46 schreef Danny het volgende:

[..]

Is het dan niet mogelijk om een annuïteiten hypotheek te krijgen? Want toen wij gekeurd moesten worden voor onze hypotheek ston in de voor waarden dat als wij afgewezen zou worden de hypotheek omgezet zou worden naar een annuïteiten hypotheek.

Maar ja bij jullie komt er nu meer bij kijken denk ik nu Danny geen baan heeft.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Admin woensdag 18 januari 2006 @ 22:07:53 #199
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_34220142
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef poemojn het volgende:
Echt heel vervelend dit. Heel veel succes morgen!
tnx; wordt vervolgd dus

weet je wat het stomme is toen we te horen kregen dat we de hypotheek via hun konden krijgen vond ik het veel te gemakkelijk gaan, ik dacht nog ij me zelf, dit zou voor het eerst zijn dat iets wel gaat zoals het hoort te gaan zondere nare bijsmaak etc etc.

Maar helaas het was van korte duur die droom, het gaat echt weer op de danny/knor manier. Compleet verkeerd, nare bijwerkingen en dodelijk vermoeiend. EN dat went helaas nooit
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:08:35 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34223253
Jezus jongens... wanneer houdt het nou ook bij jullie gewoon eens een keertje op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')