ja ?? en daar kan ik telkens de verbouwing updaten en mijn vragen stellen ?? lezen! Dit is gewoon het zoveelste private verbouwingstopic.quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:04 schreef skiczukie het volgende:
Het enorme grote show je kamer (en huis) topic (3)
met deze woning valt weinig te pimpenquote:
we schatten een maandje of 2-3 bezig te zijn met verbouwen en opknappen. Dus valt enigzins mee als ik zo om me heen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Nu maar hopen dat je niet teveel hoeft te verbouwen!
wij slapen in het fokhokje, en als dat uiteindelijk toch niet past net als nu gewoon weer op de slaapbank in de woonkamer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:23 schreef Kleintje het volgende:
Leuk huis, ziet er schattig klein uit.
Maar.... gaan jullie niet slapen? Zie geen slaapkamer voor jullie...
Maandje of 2 - 3?quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:39 schreef knorretje het volgende:
[..]
we schatten een maandje of 2-3 bezig te zijn met verbouwen en opknappen. Dus valt enigzins mee als ik zo om me heen hoor
Bedstee idee?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:28 schreef knorretje het volgende:
[..]
wij slapen in het fokhokje, en als dat uiteindelijk toch niet past net als nu gewoon weer op de slaapbank in de woonkamer.
Tsja, jij bepaalt natuurlijk helemaal zelf wat je hier op fok doet, daar ben je dan ook vrouw van de baas voor. Hoeft verder niemand het met je eens te zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:07 schreef knorretje het volgende:
[..]
ja ?? en daar kan ik telkens de verbouwing updaten en mijn vragen stellen ?? lezen! Dit is gewoon het zoveelste private verbouwingstopic.
Hmm danny werkt gewoon overdag, en tot nu toe niet echt hulp kunnen vinden, mijn vader komt zo nu en dan in de avond uren helpen en dan ben ikke er nogquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Maandje of 2 - 3?
Hoop dat jullie veel hulp krijgen dan
Voor de rest vind ik het een leuk huis, en wat een heerlijke ruime keuken hebben jullie in gedachten.
Succes!
we hebben nu een slaapbank dus als er echt geen bed in past in dat hokje, den ik niet dat we de moeite gaan nemen om een kast ofzo te bouwen in de woonkamer of waar dan ook maar gewoon die weer benutten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Bedstee idee?
Dus gewoon een soort kast inbouwen, en in die kast dus een bed.
Hebben vrienden van mij gedaan in een berghokje op zolder (als logeerbed), en staat best leuk.
Zijn er geen mensen van Fok, die een goede daad willen verrichten, handig zijn,en in de buurt wonen dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:48 schreef knorretje het volgende:
[..]
Hmm danny werkt gewoon overdag, en tot nu toe niet echt hulp kunnen vinden, mijn vader komt zo nu en dan in de avond uren helpen en dan ben ikke er nog
Die keuze is natuurlijk aan jullie zelf.quote:we hebben nu een slaapbank dus als er echt geen bed in past in dat hokje, den ik niet dat we de moeite gaan nemen om een kast ofzo te bouwen in de woonkamer of waar dan ook maar gewoon die weer benutten.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:01 schreef Kleintje het volgende:
Het is een schattig huis, maar ik persoonlijk was ook voor een groter huis gegaan gezien deze nu al aan de kleine kant is.
Maar ik hoop dat jullie er optimaal gelukkig in worden en ik zal de verbouwing gaan volgen!
het is in onze ogen groot hoor, we slapen nu met zijn allen in de woonkamer, dus we gaan er flink op vooruitquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:56 schreef Sprookjesbos het volgende:
Wat een vreselijk lief huisjeWordt een aardige klus zo te zien.
Wellicht een stomme vraag, maar waarom koop je een huis wat nu eigenlijk al te klein voor het gezin is?
Daar zie je maar weer eens aan hoe relatief ruimte isquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef knorretje het volgende:
het is in onze ogen groot hoor, we slapen nu met zijn allen in de woonkamer, dus we gaan er flink op vooruitiedereeen heb een eigen plekkie, en we hebben zelfs een klein buitenplaatsje
daarnaast wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven he
In K&W hebben we juist graag zoveel mogelijk aparte topics zoals dit. Dat was al zo, is zo en blijft zoquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:45 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Tsja, jij bepaalt natuurlijk helemaal zelf wat je hier op fok doet, daar ben je dan ook vrouw van de baas voor. Hoeft verder niemand het met je eens te zijn.
Nou ja zeg! Frust!quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:45 schreef natte-flamoes het volgende:
Tsja, jij bepaalt natuurlijk helemaal zelf wat je hier op fok doet, daar ben je dan ook vrouw van de baas voor. Hoeft verder niemand het met je eens te zijn.
Is zelfs al aangevraagd geloof ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
(Dus eerst internet aanleggen daar!)
tuurlijk ben je klusmoe, jullie hebben in een sneltreinvaart jullie hele huis lopen opknappen. Lekker van de gegunde rust gaan genieten met z'n tweetjesquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
En iets in me mekkert om mijn hulp aan te gaan bieden (ja, ik vind klussen nou eenmaal echt leuk) maar ten eerste is de afstand niet echt praktisch en ten tweede ben ik wel een beetje klusmoe inmiddels.
![]()
datwordt voor ons te hoog, dan gaan we en een af/opstapje daardoor creeren midden in de woonkamer. (tenzij we natuurlijk alles gaan ophogen maar das eigenlijk een beetje onnodig) En zitten we met de overgang naar de gang waar nog graniet ligt, incl de drempel welke we graag willen houden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:09 schreef sanger het volgende:
Van houten vloer naar beton en vloerverwarming
Ik ga ook een houten vloer vervangen voor beton, alleen dan de huiskamer. Ook omdat er plavuizen moeten komen.
Ik ga het doen met Lewis zwaluwstaartplaten. De totale hoogte van de vloer is dan minimaal 3.6cm en maximaal 5cm.
Volstorten met speciaal beton van de Praxis (extra licht, net zo sterk).
zwart (luca notta)quote:Onze nieuwe keuken, ook bij Mandemakers met composiet blad (welke kleur heb je?), komt eind februari.
de vraagprijs was 136.500 en dat hebben we er in elk geval niet voor betaald.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:40 schreef natte-flamoes het volgende:
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Vergeet niet dat die zwaluwplaten direct op de balklaag komen, dus de dikte van je vloerplank gaat er al af. Dat is meestal 2,2cm. En als je nu bv laminaat hebt liggen dan kun je die dikte ook nog meerekenen. Bij ons komt het dan net zo hoog uit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:33 schreef knorretje het volgende:
[..]
datwordt voor ons te hoog, dan gaan we en een af/opstapje daardoor creeren midden in de woonkamer. (tenzij we natuurlijk alles gaan ophogen maar das eigenlijk een beetje onnodig) En zitten we met de overgang naar de gang waar nog graniet ligt, incl de drempel welke we graag willen houden.
[..]
zwart (luca notta)
Hmm dan toch maar eens kijken hoe dat zou moeten gaan dan, newbie op klusgebied wat dat betreft. Is het makkelijk verwerkbaar ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die zwaluwplaten direct op de balklaag komen, dus de dikte van je vloerplank gaat er al af. Dat is meestal 2,2cm. En als je nu bv laminaat hebt liggen dan kun je die dikte ook nog meerekenen. Bij ons komt het dan net zo hoog uit.
Ben benieuwd naar de foto's straks.quote:Wij hebben cesarstone, blacklight gekozen. MNet een glimmende spikkel erin, staat mooi als de zon erop staat.
kan je niet zien in de gegevens wie als highend van b.v @home "zw" heeft op FOK, die allemaal mailtje sturenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:08 schreef knorretje het volgende:
[..]
we hebben liever klussers dan stalkers..
Gut ik zou je ook zo komen helpen, al was het maar een dag helpen met verven ofzo, maar ik ga rond die tijd net mijn eigen bouwput in.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:08 schreef knorretje het volgende:
[..]
we hebben liever klussers dan stalkers..
Het is makkelijk verwerkbaar. Het zijn metalen profielplaten welke je elkaar laat overlappen. Daarop direct stort je het beton. In de Praxis folder van deze week staat speciale betonmortel voor op zwaluwstaartplaten, die is extra ligt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:01 schreef knorretje het volgende:
[..]
Hmm dan toch maar eens kijken hoe dat zou moeten gaan dan, newbie op klusgebied wat dat betreft. Is het makkelijk verwerkbaar ?
[..]
Ben benieuwd naar de foto's straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |