abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33035376
over een klein maand gaan we passeren en hebben we een eigen huisje
Dus zijn we nu al druk bezig met inpakken, inpakken, (ik ga gelijk over en half om half wonen in het nieuwe huisje en bij mijn mams) nieuwe spullen uitzoeken en na aan het denken over inrichting en belangrijker hoe we de verbouwing aan kunnen pakken.

Ons stekkie wat we hebben gekocht (voormalig studentenoptrekje) kent strakkies het nodige onderhoud wat gedaan moet gaan worden, het dak is aan vervanging toe, idem voor de kozijnen. We gaan riolering aanleggen, de wc verplaatsen, een nieuwe keuken komt er in en we willen een normale afvoer in de douche (niet eentje met een pijpje het plaatsje op ) Kortom genoeg te doen.

En voordat er om foto's geroepen gaat worden, zal ik daar maar gelijk ffies gehoor aan geven.

Hier moet het allemaal gaan gebeuren

Woonkamer:
Deze is genomen vanaf de plek waar wij de keuken willen gaan plaatsen. Nu nog een mini-slaapkamertje

naast het raam (zie vorige foto) in de woonkamer genomen

Totaal met de plek van de nieuwe keuken is het 21m2 groot

Boven:
Dit wordt het hokkie van de jongste. (6m2)

En dit die van de oudste (9m2)

Het fokhok:
Vanuit de deur rechts:

en links:

Beneden zit het douchehok, let op het afvoerpijpje

Dat komt dus gewoon met een gat in de muur uit op ons minituintje

En de huidige keuken. Op de foto zie je ook de bewuste muur die er dus uitgaat en waarschter wij de nieuwe keuken willen hebben. Was onmogelijk dat hokje op de foto te krijgen (is ook maar 5,5m2)

Afgelopen donderdag hebben we bij Mandemakers de keuken uitgezocht.
Foto's heb ik niet, maar op hun site staat gelukkig iets soortgelijks, alleen wij hebben een flink wat kleinere keuken besteld dan de afgebeelde.

Wij hebben alleen gekozen voor een (niet egaal) zwart werkblad van composiet. en geen inbouwfornuis/kookplaat maar gewoon mijn boretti

Zodra we de sleutel hebben komen ze hem nogmaals inmeten en begin april mogen we hem dan verwachten. voor die tijd moeten we breken, breken,muren bekleden en de vloeren egaliseren en zorgen dat die bekleed zijn. waterleidingen aanleggen, afvoeren maken en zorgen voor elektriciteit.

KOmen we eigenlijk gelijk bij het eerste probleem aan, de vloer. Het liefst zou ik daar plvuizen willen hebben. Maar hoe moeten we dat in godsnaam aan gaan pakken. Een alternatief mogen gewoon tegels zijn. Maar de ondervloer is alles behalve egaal. en dus van hout.

Iemand ervaringen met toch op hout plavuizen of tegels leggen ? Uit de verschillende sites begrijp ik dat het wel mogelijk moet zijn, maar ik blijf een beetje 'bang'

[ Bericht 3% gewijzigd door knorretje op 08-12-2006 15:31:04 ]
  dinsdag 13 december 2005 @ 07:05:47 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_33035392
Succes met je nieuwe woning. En leuke foto's.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_33035395
quote:
ja ?? en daar kan ik telkens de verbouwing updaten en mijn vragen stellen ?? lezen! Dit is gewoon het zoveelste private verbouwingstopic.
pi_33035397
quote:
met deze woning valt weinig te pimpen Het is een klein krotje wat de meesten nog geen blik waardig gunt.

edit:

megumi: tnx.
pi_33035764
Wat een schattig huis! Gefeliciteerd en voor straks heel veel succes met de verbouwing!
  dinsdag 13 december 2005 @ 08:31:48 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33035776
Succes, wordt dit net zo'n project als de legendarische badkamer van Lucille?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33035802
succes met je nieuwe woning.
Nu maar hopen dat je niet teveel hoeft te verbouwen!
pi_33035845
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 08:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Nu maar hopen dat je niet teveel hoeft te verbouwen!
we schatten een maandje of 2-3 bezig te zijn met verbouwen en opknappen. Dus valt enigzins mee als ik zo om me heen hoor
pi_33036325
He, wat leuk!
Succes met de verbouwing en houd ons op de hoogte
pi_33036400
Leuk huis, ziet er schattig klein uit.
Maar.... gaan jullie niet slapen? Zie geen slaapkamer voor jullie...
pi_33036469
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:23 schreef Kleintje het volgende:
Leuk huis, ziet er schattig klein uit.
Maar.... gaan jullie niet slapen? Zie geen slaapkamer voor jullie...
wij slapen in het fokhokje, en als dat uiteindelijk toch niet past net als nu gewoon weer op de slaapbank in de woonkamer.
pi_33036530
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 08:39 schreef knorretje het volgende:

[..]

we schatten een maandje of 2-3 bezig te zijn met verbouwen en opknappen. Dus valt enigzins mee als ik zo om me heen hoor
Maandje of 2 - 3?
Hoop dat jullie veel hulp krijgen dan
Voor de rest vind ik het een leuk huis, en wat een heerlijke ruime keuken hebben jullie in gedachten.
Succes!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33036579
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:28 schreef knorretje het volgende:

[..]

wij slapen in het fokhokje, en als dat uiteindelijk toch niet past net als nu gewoon weer op de slaapbank in de woonkamer.
Bedstee idee?
Dus gewoon een soort kast inbouwen, en in die kast dus een bed.
Hebben vrienden van mij gedaan in een berghokje op zolder (als logeerbed), en staat best leuk.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_33036702
Succes met het opknappen van je nieuwe huisje
Plaats meteen ook een "verboden fietsen te plaatsen"-bordje bij het raam aan de voorkant
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_33036740
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 07:07 schreef knorretje het volgende:

[..]

ja ?? en daar kan ik telkens de verbouwing updaten en mijn vragen stellen ?? lezen! Dit is gewoon het zoveelste private verbouwingstopic.
Tsja, jij bepaalt natuurlijk helemaal zelf wat je hier op fok doet, daar ben je dan ook vrouw van de baas voor. Hoeft verder niemand het met je eens te zijn.
geen
pi_33036804
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:32 schreef paddy het volgende:

[..]

Maandje of 2 - 3?
Hoop dat jullie veel hulp krijgen dan
Voor de rest vind ik het een leuk huis, en wat een heerlijke ruime keuken hebben jullie in gedachten.
Succes!
Hmm danny werkt gewoon overdag, en tot nu toe niet echt hulp kunnen vinden, mijn vader komt zo nu en dan in de avond uren helpen en dan ben ikke er nog
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Bedstee idee?
Dus gewoon een soort kast inbouwen, en in die kast dus een bed.
Hebben vrienden van mij gedaan in een berghokje op zolder (als logeerbed), en staat best leuk.
we hebben nu een slaapbank dus als er echt geen bed in past in dat hokje, den ik niet dat we de moeite gaan nemen om een kast ofzo te bouwen in de woonkamer of waar dan ook maar gewoon die weer benutten.
  dinsdag 13 december 2005 @ 09:56:22 #19
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_33036961
Wat een vreselijk lief huisje Wordt een aardige klus zo te zien.
Wellicht een stomme vraag, maar waarom koop je een huis wat nu eigenlijk al te klein voor het gezin is?
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
pi_33037046
Het is een schattig huis, maar ik persoonlijk was ook voor een groter huis gegaan gezien deze nu al aan de kleine kant is.
Maar ik hoop dat jullie er optimaal gelukkig in worden en ik zal de verbouwing gaan volgen!
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:01:16 #21
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_33037050
inderdaad een leuk huis!! Ben benieuwd hoe het gaat worden..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_33037154
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:48 schreef knorretje het volgende:

[..]

Hmm danny werkt gewoon overdag, en tot nu toe niet echt hulp kunnen vinden, mijn vader komt zo nu en dan in de avond uren helpen en dan ben ikke er nog
Zijn er geen mensen van Fok, die een goede daad willen verrichten, handig zijn,en in de buurt wonen dan?
Gewoon proberen.
quote:
we hebben nu een slaapbank dus als er echt geen bed in past in dat hokje, den ik niet dat we de moeite gaan nemen om een kast ofzo te bouwen in de woonkamer of waar dan ook maar gewoon die weer benutten.
Die keuze is natuurlijk aan jullie zelf.
pi_33037724
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:01 schreef Kleintje het volgende:
Het is een schattig huis, maar ik persoonlijk was ook voor een groter huis gegaan gezien deze nu al aan de kleine kant is.
Maar ik hoop dat jullie er optimaal gelukkig in worden en ik zal de verbouwing gaan volgen!
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:56 schreef Sprookjesbos het volgende:
Wat een vreselijk lief huisje Wordt een aardige klus zo te zien.
Wellicht een stomme vraag, maar waarom koop je een huis wat nu eigenlijk al te klein voor het gezin is?
het is in onze ogen groot hoor, we slapen nu met zijn allen in de woonkamer, dus we gaan er flink op vooruit iedereeen heb een eigen plekkie, en we hebben zelfs een klein buitenplaatsje
daarnaast wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven he
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:58:04 #24
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_33038134
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef knorretje het volgende:
het is in onze ogen groot hoor, we slapen nu met zijn allen in de woonkamer, dus we gaan er flink op vooruit iedereeen heb een eigen plekkie, en we hebben zelfs een klein buitenplaatsje
daarnaast wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven he
Daar zie je maar weer eens aan hoe relatief ruimte is
Vooral voor kinderen is het idd belangrijk dat ze een "eigen" plekje hebben. Ach, en als jullie toch een eigen slaapkamer wensen kun je altijd het buitenplaatsje nog serre maken toch?
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
pi_33038160
Dat is helemaal waar, daar ben ik het mee eens Knorretje.
En ik weet nog van de verhalen dat jullie nu echt een poppenhuisje hebben.
Dus je gaat er dan zeker op vooruit!
pi_33039147
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
geen
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:47:23 #27
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33039283
Wat een leuk huis Knor, daar is iets heel moois van te maken. Die gevel!

Hou ons op de hoogte! Dit soort topics is om te smullen. (Dus eerst internet aanleggen daar! )
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:52:51 #28
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33039426
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:45 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Tsja, jij bepaalt natuurlijk helemaal zelf wat je hier op fok doet, daar ben je dan ook vrouw van de baas voor. Hoeft verder niemand het met je eens te zijn.
In K&W hebben we juist graag zoveel mogelijk aparte topics zoals dit. Dat was al zo, is zo en blijft zo
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:54:41 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33039474
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:45 schreef natte-flamoes het volgende:
Nou ja zeg! Frust!
Er zijn meerdere mensen met eigen verbouwings/opknaptopics hoor!
Moet ik een lijstje maken voor je?
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:56:46 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33039528
Het is echt een leuk lief schattig huisje Knor!
En tov nu echt een enorme stap vooruit idd! Kids lekker even de tuin in sturen enzo!

Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
En iets in me mekkert om mijn hulp aan te gaan bieden (ja, ik vind klussen nou eenmaal echt leuk ) maar ten eerste is de afstand niet echt praktisch en ten tweede ben ik wel een beetje klusmoe inmiddels.
pi_33040171
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
(Dus eerst internet aanleggen daar! )
Is zelfs al aangevraagd geloof ik
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
En iets in me mekkert om mijn hulp aan te gaan bieden (ja, ik vind klussen nou eenmaal echt leuk ) maar ten eerste is de afstand niet echt praktisch en ten tweede ben ik wel een beetje klusmoe inmiddels.
tuurlijk ben je klusmoe, jullie hebben in een sneltreinvaart jullie hele huis lopen opknappen. Lekker van de gegunde rust gaan genieten met z'n tweetjes

Maar heb nou niemand ervaringen met tegelen op hout of plavuizen op hout en de mogelijkheden omdat voor elkaar te krijgen ?? En ervaringen met juist veel of weinig breuken naar verloop van tijd door toch de evt werking van de ondervloer ?
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:28:33 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33040294
Oh ja... daar had ik nog wel wat over te zeggen.
Onze badkamer is getegeld op een houten vloer en als ik het goed begrepen heb is daar eerst een soort van ijzeren profiel overheen gelegd en daar wordt dan de (betonnen) ondervloer op gestort en daar kunnen dan de tegels op.
Nou komt de boel dan wel een heel eind omhoog, dus of het echt handig is voor bij jullie weet ik niet.

Wat ik deed was gewoon een apart topic openen voor zulke specifieke vragen. Geen probleem hier in K&W en de 'experts' op dat gebied zien een topic dan sneller.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:09:18 #33
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33041194
Van houten vloer naar beton en vloerverwarming

Ik ga ook een houten vloer vervangen voor beton, alleen dan de huiskamer. Ook omdat er plavuizen moeten komen.

Ik ga het doen met Lewis zwaluwstaartplaten. De totale hoogte van de vloer is dan minimaal 3.6cm en maximaal 5cm.
Volstorten met speciaal beton van de Praxis (extra licht, net zo sterk).

Mijn topic zal in de loop van januari komen, dan ga ik eraan beginnen namelijk.

Onze nieuwe keuken, ook bij Mandemakers met composiet blad (welke kleur heb je?), komt eind februari.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_33041824
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:09 schreef sanger het volgende:
Van houten vloer naar beton en vloerverwarming

Ik ga ook een houten vloer vervangen voor beton, alleen dan de huiskamer. Ook omdat er plavuizen moeten komen.

Ik ga het doen met Lewis zwaluwstaartplaten. De totale hoogte van de vloer is dan minimaal 3.6cm en maximaal 5cm.
Volstorten met speciaal beton van de Praxis (extra licht, net zo sterk).
datwordt voor ons te hoog, dan gaan we en een af/opstapje daardoor creeren midden in de woonkamer. (tenzij we natuurlijk alles gaan ophogen maar das eigenlijk een beetje onnodig) En zitten we met de overgang naar de gang waar nog graniet ligt, incl de drempel welke we graag willen houden.
quote:
Onze nieuwe keuken, ook bij Mandemakers met composiet blad (welke kleur heb je?), komt eind februari.
zwart (luca notta)
pi_33041984
geen
pi_33042081
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:40 schreef natte-flamoes het volgende:
de vraagprijs was 136.500 en dat hebben we er in elk geval niet voor betaald.
pi_33042117
Dat valt me nog wel mee dan.
geen
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:57:37 #38
65960 sanger
pi_33042428
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:33 schreef knorretje het volgende:

[..]

datwordt voor ons te hoog, dan gaan we en een af/opstapje daardoor creeren midden in de woonkamer. (tenzij we natuurlijk alles gaan ophogen maar das eigenlijk een beetje onnodig) En zitten we met de overgang naar de gang waar nog graniet ligt, incl de drempel welke we graag willen houden.
[..]

zwart (luca notta)
Vergeet niet dat die zwaluwplaten direct op de balklaag komen, dus de dikte van je vloerplank gaat er al af. Dat is meestal 2,2cm. En als je nu bv laminaat hebt liggen dan kun je die dikte ook nog meerekenen. Bij ons komt het dan net zo hoog uit.

Wij hebben cesarstone, blacklight gekozen. MNet een glimmende spikkel erin, staat mooi als de zon erop staat.
pi_33042523
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:57 schreef sanger het volgende:

[..]

Vergeet niet dat die zwaluwplaten direct op de balklaag komen, dus de dikte van je vloerplank gaat er al af. Dat is meestal 2,2cm. En als je nu bv laminaat hebt liggen dan kun je die dikte ook nog meerekenen. Bij ons komt het dan net zo hoog uit.
Hmm dan toch maar eens kijken hoe dat zou moeten gaan dan, newbie op klusgebied wat dat betreft. Is het makkelijk verwerkbaar ?
quote:
Wij hebben cesarstone, blacklight gekozen. MNet een glimmende spikkel erin, staat mooi als de zon erop staat.
Ben benieuwd naar de foto's straks.

[ Bericht 6% gewijzigd door knorretje op 13-12-2005 14:17:41 ]
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 15:44:56 #40
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33045115
ergens klussers die in het noorden wonen?????

Lief schattig leuk huisje!

Slaap je nu allen in de woonkamer?
Dan is dit een leuke vooruitgang
En ruimte is inderdaad relatief, hoe je er mee om gaat.
Ik heb nu een slaapkamer van *slik* 3.50 bij 4.00 geloof ik. enorm groot eigenlijk zolang er een bed en een (niet eens persé, heb ik niet eens ) een kast in staat. stoeltje is natuurlijk fijn met een bureautje.
Het knusse heeft een lievig iets
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_33045180
Leuk! Lekker knus!

En Zwolle is best een leuke stad om te wonen, gefeliciteerd u beiden!
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:49:25 #42
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_33045248
Zwolle?
Ik ga jullie stalken.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:50:35 #43
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33045280
Succes Danny .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33045882
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:49 schreef cerror het volgende:
Ik ga jullie stalken.
we hebben liever klussers dan stalkers..
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 16:11:15 #45
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33045952
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:08 schreef knorretje het volgende:

[..]

kan je niet zien in de gegevens wie als highend van b.v @home "zw" heeft op FOK, die allemaal mailtje sturen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 13 december 2005 @ 16:46:25 #46
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33046934
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:08 schreef knorretje het volgende:

[..]

Gut ik zou je ook zo komen helpen, al was het maar een dag helpen met verven ofzo, maar ik ga rond die tijd net mijn eigen bouwput in.

Maar wie weet duiken er via dit topic nog vrijwilligers op. Ik heb wel eens - ook uit eigen belang - zitten denken aan een stickie 'Hulp gezocht' in K&W. Spelregels: het moet onbetaald zijn, het is op eigen risico en als het even kan help je iemand anders ook een keer. En dat je daar dan oproepjes kan plaatsen met soort klus, plaats en periode. Zal het eens aan Conflict voorleggen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_33047560
Leuk huisje en lage prijs!!!

De keuken is absoluut niet mijn smaak ik hou meer van modern. Maar ik weet zeker dat jullie er iets leuks van maken. Veel succes en tevens tvp.
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:14:43 #48
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33056401
Dan wordt een leuke klus die ik zeker zal volgen.

Maar een leuk huisje
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 14 december 2005 @ 09:02:21 #49
65960 sanger
pi_33064787
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:01 schreef knorretje het volgende:

[..]

Hmm dan toch maar eens kijken hoe dat zou moeten gaan dan, newbie op klusgebied wat dat betreft. Is het makkelijk verwerkbaar ?
[..]

Ben benieuwd naar de foto's straks.
Het is makkelijk verwerkbaar. Het zijn metalen profielplaten welke je elkaar laat overlappen. Daarop direct stort je het beton. In de Praxis folder van deze week staat speciale betonmortel voor op zwaluwstaartplaten, die is extra ligt.

Bij zowel Praxis als Gamma kun je folders vinden (Klusidee folders) daar zitten ze ook bij. En anders kun je hier kijken op internet dan bij vloer --> zwaluwstaartvloer

[ Bericht 4% gewijzigd door sanger op 14-12-2005 09:07:47 ]
pi_33064908
sanger: ik had gisteren zelf al enkele linkjes gevonden, doorgelezen en naar mijn vader gestuurd. Maar paps ziet het toch niet zitten om dat saampjes met mij voor elkaar te krijgen. Hij heb het nog nooit gedaan en vind het ergens toch wel risicovol voor als het fout gaat. en straks met keuken en al onder het huis belanden

denk dus dat we uiteindelijk uitkomen op toch gewoon tegelen op de houten vloer met als risico dat de werking van het huis en het hout groter is dan we hopen en we dus scheuren gaan krijgen.

enig ander alternatief dat we houden is gewoon hout in de keuken, maar of dat nou zo'n goede keuze is, hout en vocht tesamen.

edit: verdere vorderingen
Verder hier nog steeds van alles aan het inpakken en uitsorteren, keuken staat nu bijna geheel in dozen, woonkamer ook. De helft van de vliering is ingepakt, speelgoed is voor de helft al in zwolle. Alleen de kledingkasten en de laatste dingen hier in huis dus nog (klinkt weinig als ik zo terug lees,maar verwacht nog wel een doos aan 20 te moeten en dan heb ik er 80 gedaan) En dan de schuur nog en daar zie ik het meest tegenop *brrr*

Volgende week komen ze hier het grofvuil (lees alle overbodige meubelen en rommel) ophalen en wordt het hier een kale kerst.

We hebben voor Alicia al een nieuw bed gekocht, een halfhoogslapertje en ze is er helemaal idolaat daarmee
En we zijn nog 'eeuwig' op zoek naar een redelijk geprijsde parketvloer.

[ Bericht 40% gewijzigd door knorretje op 14-12-2005 09:23:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')