Ja, geweldige film, daarom was ie ook zo duurquote:Op zondag 25 december 2005 14:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
slechts een 5 voor deze geweldige film?
32 maar, waarvan een paar als coregisseur.quote:Op zondag 25 december 2005 12:57 schreef Dj_White_Night het volgende:
maar die gast heeft rond de 50 films gemaakt![]()
Ik vond 'm zeer vermakelijk.quote:
Mooie plaatjes enzo, maar ik vond Rosanna Arquette echt vreselijk irritant...quote:Op maandag 26 december 2005 00:53 schreef pascalheister het volgende:
Le Grand Blue
168 minuten (Directors Cut)
Wat een prachtfilm zeg, schitterend verhaal en dan die prachtige beelden met die muziek erbij. Jean Reno zet één van z'n sterkste rollen ooit neer. Met een film die ruim 2,5 uur duurt maar doordat je zo in de film zit zijn die zo voorbij. Geweldig gewoon.
op sommige momenten wel ja, maar dat doet niks aan de film afquote:Op maandag 26 december 2005 10:17 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Mooie plaatjes enzo, maar ik vond Rosanna Arquette echt vreselijk irritant...
maf is ie zeker, humor ? niet mijn humor dan.quote:Op maandag 26 december 2005 15:46 schreef Kolkus het volgende:
A Zed & Two Noughts
[afbeelding]
Twee vrouwen overlijden tengevolge van een auto-ongeluk, veroorzaakt door een zwaan. De chauffeuse raakt erbij haar rechterbeen kwijt door een gedwongen amputatie. De twee dierkundigen, echtgenoten van de overleden vrouwen, die ook nog eens elkaars tweelingbroers zijn, raken gefascineerd door de processen van verval, beginnen vervolgens een verhouding met de vrouw zonder been en bevrijden daarnaast dieren uit de dierentuin.
Met open vizier over je heen laten komen en genieten van een visueel schitterende, humoristische, maffe en fascinerende film.
Heerlijk.
Visueel gezien vind ik 'em zeker schitterend, net als de soundtrack trouwens.quote:Op maandag 26 december 2005 15:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maf is ie zeker, humor ? niet mijn humor dan.
schitterendtja
ik vond er niet veel aan, wel heel apart, dat zeker. maar ik vond Andréa Ferréol
[afbeelding]
bijzonder slecht
de beelden van de dieren die vergaan zijn bv weer bijzonder
Battle of Helmsdeepquote:Op maandag 26 december 2005 23:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
The lord of the rings the fellowship of the ring:Y
Mooie filmLekker vakantie, dus die andere twee ook nog een keertje kijken
![]()
Grizzly Manquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond 'm tegenvallen.
Het hoofdpersonage vond ik onsymphatiek, er zaten een aantal behoorlijk saaie stukken in en ik vond het commentaar van Herzog maar vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |