eentje speciaal en alleen voor bobo's?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Was hier al gemeld dat er een 13e stadion in Duitsland komt?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:52 schreef Trancelocator het volgende:
Alle samenvattingen worden daar nagespeeld (net als in de Sport1-reclame).
Nou ben benieuwd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef opinionr het volgende:
Er gaat een gerucht dat een nederlander die ook een deels buitenlandse nationaliteit heeft, momenteel in onderhandeling is met de coach van het land van gedeeltelijke herkomst, om daar mee te spelen tijdens het WK, aangezien hij waarschijnlijk niet opgeroepen wordt voor Oranje.
Dit is wat inside info die ik via via hoorde, maar ik heb geen enkel idee over wie het zou moeten gaan.
Wel kan ik zeggen dat je vandaag en morgen de headlines er maar eens over in de gaten moet houden.
Biseswar in onderhandeling met Don Leo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef opinionr het volgende:
Er gaat een gerucht dat een nederlander die ook een deels buitenlandse nationaliteit heeft, momenteel in onderhandeling is met de coach van het land van gedeeltelijke herkomst, om daar mee te spelen tijdens het WK, aangezien hij waarschijnlijk niet opgeroepen wordt voor Oranje.
Dit is wat inside info die ik via via hoorde, maar ik heb geen enkel idee over wie het zou moeten gaan.
Wel kan ik zeggen dat je vandaag en morgen de headlines er maar eens over in de gaten moet houden.
Vooral morgen zeker?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef opinionr het volgende:
Wat is er morgen dan?quote:
Achterhoek is wat anders dan Twente, hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Klaas Jan Huntelaar is volgens mij een Tukker, dat is toch ook deels buitenland?
Nog steeds buitenland though....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:48 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Achterhoek is wat anders dan Twente, hoor.
Quincy kan het niveau van het WK niet aan. Hij kan wel leuk pingelen, maar een behoorlijke pass zit er niet in, evenals het intellect om te weten wanneer hij moet pingelen en wanneer gewoon op safe te spelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef Nywuob het volgende:
Ik zou zo snel niemand anders dan Quincy kunnen bedenken. Hij had natuurlijk zelf ook als doelstelling naar het WK te gaan.
OMG, Prendergast mag weer mee.quote:The 23 referees for the 2006 FIFA World Cup Germany™:
Family name/ First name/ Country/ Date of birth
ABD EL FATAH Essam, Egypt, 30.12.1965
AMARILLA Carlos, Paraguay, 26.10.1970
ARCHUNDIA Benito, Mexico, 21.03.1966
BATRES* Carlos, Guatemala, 02.04.1968
BUSACCA Massimo, Switzerland, 06.02.1969
CODJIA Coffi, Benin, 09.12.1967
DE BLEECKERE* Frank, Belgium, 01.07.1966
DE SANTIS Massimo, Italy, 08.04.1962
ELIZONDO Horacio, Argentina, 04.11.1963
IVANOV Valentin, Russia, 04.07.1961
KAMIKAWA Toru, Japan, 08.06.1963
LARRIONDA Jorge, Uruguay, 09.03.1968
MAIDIN Shamsul, Singapore, 16.04.1966
MEJUTO GONZALEZ Manuel, Spain, 16.04.1965
MERK Markus, Germany, 15.03.1962
MICHEL Lubos, Slovakia, 16.05.1968
POLL Graham, England, 29.07.1963
POULAT Eric, France, 08.12.1963
PRENDERGAST Peter, Jamaica, 23.09.1963
RUIZ Oscar, Colombia, 01.11.1969 SHIELD Mark, Australia, 02.09.1973
SIMON Carlos, Brazil, 03.09.1965
VASSARAS Kyros, Greece, 01.02.1966
* subject to the fitness tests that Batres and De Bleeckere must take and pass.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nog steeds buitenland though....
waar is de spits danquote:
lip hoaln joh drietbuulquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Klaas Jan Huntelaar is volgens mij een Tukker, dat is toch ook deels buitenland?
Ik lees een bericht in de krant over Haris Medunjanin. Hij zou nog steeds twijfelen tussen Oranje en Bosnië.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef opinionr het volgende:
Oh ja, ik was vergeten dat dat ook in de post stond.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar Bosnië gaat niet naar Duitsland...
Lijkt me niet eens zo'n gek plan en ik denk dat ie bij de Britse bookies nog geeneens zo hoog staat, dus dat je een leuke quotering hebt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Ik zet nu vast in op de finale voor Frank De Bleeckere.
Mei geloof ik.quote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef dvdfreak het volgende:
Nog maar 2 maanden en 7 dagen![]()
![]()
Wanneer komt er een aparte forum?
Haha een vriend van mij heeft hetzelfde probleem, die vliegt ook op de dag van de Finale naar Griekenland. Je krijgt ook pas een paar weken vantevoren je tijd van vertrek door dus dat wordt billenknijpenquote:Op maandag 10 april 2006 17:17 schreef Corksterr het volgende:
Ik ga op de dag van de WK-finale op vakantie.![]()
Hoop dat ik bij aanvang van de wedstrijd al in Griekenland zit![]()
Stel je eens voor dat ik hem zou missen.....![]()
Er moet nog één speler afvallen.quote:DOEL
Kelvin Jack (Dundee)
Shaka Hislop (West Ham United)
Clayton Ince (Coventry City)
VERDEDIGING:
Dennis Lawrence (Wrexham)
Cyd Gray (San Juan Jabloteh)
Marvin Andrews (Glasgow Rangers)
Brent Sancho (Gillingham)
Ian Cox (Gillingham)
Atiba Charles (W Connection)
Avery John (New England Revolution)
MIDDENVELD
Silvio Spann (unattached)
Chris Birchall (Port Vale)
Aurtis Whitley (San Juan Jabloteh)
Anthony Rougier (United Petrotin)
Anthony Wolfe (San Juan Jabloteh)
Densill Theobald (Falkirk)
Carlos Edwards (Luton Town)
Russell Latapy (Falkirk)
AANVAL
Dwight Yorke (Sydney FC)
Stern John (Coventry City)
Kenwyne Jones (Southampton)
Collin Samuel (Dundee United)
Jason Scotland (St Johnstone)
Cornell Glen (LA Galaxy)
Kunst......hij selecteert gewoon de complete mannelijk bevolking tussen 18 en 34 jaar, en laat de 3 zwaksten afvallen....quote:Op woensdag 19 april 2006 15:14 schreef methodmich het volgende:
En de Don is de snelste!
WK-selectie Trinidad & Tobago:
[..]
Er moet nog één speler afvallen.
Niet te hopen dat die knul de afvaller gaat worden. Uit sociaal oogpunt meenemen, kan ie daarna naar Heracles.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:18 schreef Radegast het volgende:
Gewoon ook iemand zonder club erbij, heerlijk!![]()
die winkels verkopen toch ook wel azuurblauwe artikelen ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
De winkels beginnen al steeds meer oranje te kleuren, alleen zullen ze aan mij geen klant hebben
Kijk, dat is handig. Ik ben nu bezig overzichten van de WK selecties met de clubs van de spelers erbij. Zo kun je min of meer een team op waarde schatten en kijken wie ploeggenoten van elkaar zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:14 schreef methodmich het volgende:
En de Don is de snelste!
WK-selectie Trinidad & Tobago:
[..]
Er moet nog één speler afvallen.
Leuk Quasar. Hoe ga je die overzichten doen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Kijk, dat is handig. Ik ben nu bezig overzichten van de WK selecties met de clubs van de spelers erbij. Zo kun je min of meer een team op waarde schatten en kijken wie ploeggenoten van elkaar zijn.
Zoals je normaal gesproken de opstelling ziet van een elftal. Op de positie van de speler zet ik de naam plus het clublogo. Ik zoek alleen nog een site waar men de positie van een speler aangeeft binnen het nationale elftal. Binnenkort zal ik wel een voorbeeldje laten zien.quote:Op zondag 23 april 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuk Quasar. Hoe ga je die overzichten doen?
http://www.transfermarkt.de/ ?quote:Op maandag 24 april 2006 00:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog een site waar men de positie van een speler aangeeft binnen het nationale elftal.
Nee, hij wil nog een leven hebben in Argentiniequote:Op woensdag 19 april 2006 15:33 schreef Radegast het volgende:
Gaat Bilos nou uitkomen voor Kroatie of niet?
Is ie niet goed genoeg om in Europa te komen voetballen dan?quote:Op maandag 24 april 2006 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, hij wil nog een leven hebben in Argentinie
Maar het volk zou het dus kwalijk nemen als voor Kroatie uit zou willen komen?quote:Op maandag 24 april 2006 01:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jawel, maar zijn familie woont in Argentinie en hij staat onder contract in Argentinie
Elitair NL staat zelfs 9 van de 10 keer vooraan met drie bier om het hardst te blèren.quote:Op maandag 24 april 2006 02:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het heerlijk die oranje bezopen mongolen. Doe er zelf ook graag aan mee.
Boeit mij nou wat elitair Nederland er van vind.
Kan ik je indien gewenst ook wel meehelpen, met de meeste landen!quote:Op maandag 24 april 2006 00:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zoals je normaal gesproken de opstelling ziet van een elftal. Op de positie van de speler zet ik de naam plus het clublogo. Ik zoek alleen nog een site waar men de positie van een speler aangeeft binnen het nationale elftal. Binnenkort zal ik wel een voorbeeldje laten zien.
www.geenstijl.nlquote:Hij schopt de laatste tijd geen deuk meer in een pakkie boter, wordt uitgekotst door zijn teamgenoten, maar Salomon Kalou weet niet van opgeven. Zo stapt de import-voetballer wederom naar de rechter, want hij wil toch echt naar Duitsland toe deze zomer. Namens Nederland welteverstaan. Marco heeft hem immers een basisplaats beloofd, dus daar heeft hij graag nog een extra gang naar de rechter voor over. Zijn advocaat ziet volgens eigen zeggen ook nog een lichtpuntje om Rita onderuit te schoffelen. Sterker nog, het standpunt van de minister van Integrasie is domweg in strijd met de wet. En dus treffen beide partijen elkaar maandag weer in de rechtbank. Uitspraak is twee weken later, op 15 mei. Laat dat nou exact de datum zijn dat Van Basten zijn definitieve selectie voor het WK bij de wereldvoetbalbond FIFA moet inleveren.
Boateng is genieten. Heerlijke speler. Deze jongen heeft echt wel wat in zich.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:58 schreef Ludacriss het volgende:
Na wat Boateng vandaag heeft laten zien in de kraker tegen Boekarest mag ie van mij erbij komen. Damn hoe bedoel je een ploeg op sleeptouw nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |