Er moet nog één speler afvallen.quote:DOEL
Kelvin Jack (Dundee)
Shaka Hislop (West Ham United)
Clayton Ince (Coventry City)
VERDEDIGING:
Dennis Lawrence (Wrexham)
Cyd Gray (San Juan Jabloteh)
Marvin Andrews (Glasgow Rangers)
Brent Sancho (Gillingham)
Ian Cox (Gillingham)
Atiba Charles (W Connection)
Avery John (New England Revolution)
MIDDENVELD
Silvio Spann (unattached)
Chris Birchall (Port Vale)
Aurtis Whitley (San Juan Jabloteh)
Anthony Rougier (United Petrotin)
Anthony Wolfe (San Juan Jabloteh)
Densill Theobald (Falkirk)
Carlos Edwards (Luton Town)
Russell Latapy (Falkirk)
AANVAL
Dwight Yorke (Sydney FC)
Stern John (Coventry City)
Kenwyne Jones (Southampton)
Collin Samuel (Dundee United)
Jason Scotland (St Johnstone)
Cornell Glen (LA Galaxy)
Kunst......hij selecteert gewoon de complete mannelijk bevolking tussen 18 en 34 jaar, en laat de 3 zwaksten afvallen....quote:Op woensdag 19 april 2006 15:14 schreef methodmich het volgende:
En de Don is de snelste!
WK-selectie Trinidad & Tobago:
[..]
Er moet nog één speler afvallen.
Niet te hopen dat die knul de afvaller gaat worden. Uit sociaal oogpunt meenemen, kan ie daarna naar Heracles.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:18 schreef Radegast het volgende:
Gewoon ook iemand zonder club erbij, heerlijk!![]()
die winkels verkopen toch ook wel azuurblauwe artikelen ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
De winkels beginnen al steeds meer oranje te kleuren, alleen zullen ze aan mij geen klant hebben
Kijk, dat is handig. Ik ben nu bezig overzichten van de WK selecties met de clubs van de spelers erbij. Zo kun je min of meer een team op waarde schatten en kijken wie ploeggenoten van elkaar zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:14 schreef methodmich het volgende:
En de Don is de snelste!
WK-selectie Trinidad & Tobago:
[..]
Er moet nog één speler afvallen.
Leuk Quasar. Hoe ga je die overzichten doen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Kijk, dat is handig. Ik ben nu bezig overzichten van de WK selecties met de clubs van de spelers erbij. Zo kun je min of meer een team op waarde schatten en kijken wie ploeggenoten van elkaar zijn.
Zoals je normaal gesproken de opstelling ziet van een elftal. Op de positie van de speler zet ik de naam plus het clublogo. Ik zoek alleen nog een site waar men de positie van een speler aangeeft binnen het nationale elftal. Binnenkort zal ik wel een voorbeeldje laten zien.quote:Op zondag 23 april 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuk Quasar. Hoe ga je die overzichten doen?
http://www.transfermarkt.de/ ?quote:Op maandag 24 april 2006 00:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog een site waar men de positie van een speler aangeeft binnen het nationale elftal.
Nee, hij wil nog een leven hebben in Argentiniequote:Op woensdag 19 april 2006 15:33 schreef Radegast het volgende:
Gaat Bilos nou uitkomen voor Kroatie of niet?
Is ie niet goed genoeg om in Europa te komen voetballen dan?quote:Op maandag 24 april 2006 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, hij wil nog een leven hebben in Argentinie
Maar het volk zou het dus kwalijk nemen als voor Kroatie uit zou willen komen?quote:Op maandag 24 april 2006 01:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jawel, maar zijn familie woont in Argentinie en hij staat onder contract in Argentinie
Elitair NL staat zelfs 9 van de 10 keer vooraan met drie bier om het hardst te blèren.quote:Op maandag 24 april 2006 02:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het heerlijk die oranje bezopen mongolen. Doe er zelf ook graag aan mee.
Boeit mij nou wat elitair Nederland er van vind.
Kan ik je indien gewenst ook wel meehelpen, met de meeste landen!quote:Op maandag 24 april 2006 00:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zoals je normaal gesproken de opstelling ziet van een elftal. Op de positie van de speler zet ik de naam plus het clublogo. Ik zoek alleen nog een site waar men de positie van een speler aangeeft binnen het nationale elftal. Binnenkort zal ik wel een voorbeeldje laten zien.
www.geenstijl.nlquote:Hij schopt de laatste tijd geen deuk meer in een pakkie boter, wordt uitgekotst door zijn teamgenoten, maar Salomon Kalou weet niet van opgeven. Zo stapt de import-voetballer wederom naar de rechter, want hij wil toch echt naar Duitsland toe deze zomer. Namens Nederland welteverstaan. Marco heeft hem immers een basisplaats beloofd, dus daar heeft hij graag nog een extra gang naar de rechter voor over. Zijn advocaat ziet volgens eigen zeggen ook nog een lichtpuntje om Rita onderuit te schoffelen. Sterker nog, het standpunt van de minister van Integrasie is domweg in strijd met de wet. En dus treffen beide partijen elkaar maandag weer in de rechtbank. Uitspraak is twee weken later, op 15 mei. Laat dat nou exact de datum zijn dat Van Basten zijn definitieve selectie voor het WK bij de wereldvoetbalbond FIFA moet inleveren.
Boateng is genieten. Heerlijke speler. Deze jongen heeft echt wel wat in zich.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:58 schreef Ludacriss het volgende:
Na wat Boateng vandaag heeft laten zien in de kraker tegen Boekarest mag ie van mij erbij komen. Damn hoe bedoel je een ploeg op sleeptouw nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |