eentje speciaal en alleen voor bobo's?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Was hier al gemeld dat er een 13e stadion in Duitsland komt?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:52 schreef Trancelocator het volgende:
Alle samenvattingen worden daar nagespeeld (net als in de Sport1-reclame).
Nou ben benieuwd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef opinionr het volgende:
Er gaat een gerucht dat een nederlander die ook een deels buitenlandse nationaliteit heeft, momenteel in onderhandeling is met de coach van het land van gedeeltelijke herkomst, om daar mee te spelen tijdens het WK, aangezien hij waarschijnlijk niet opgeroepen wordt voor Oranje.
Dit is wat inside info die ik via via hoorde, maar ik heb geen enkel idee over wie het zou moeten gaan.
Wel kan ik zeggen dat je vandaag en morgen de headlines er maar eens over in de gaten moet houden.
Biseswar in onderhandeling met Don Leo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef opinionr het volgende:
Er gaat een gerucht dat een nederlander die ook een deels buitenlandse nationaliteit heeft, momenteel in onderhandeling is met de coach van het land van gedeeltelijke herkomst, om daar mee te spelen tijdens het WK, aangezien hij waarschijnlijk niet opgeroepen wordt voor Oranje.
Dit is wat inside info die ik via via hoorde, maar ik heb geen enkel idee over wie het zou moeten gaan.
Wel kan ik zeggen dat je vandaag en morgen de headlines er maar eens over in de gaten moet houden.
Vooral morgen zeker?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:38 schreef opinionr het volgende:
Wat is er morgen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |