abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33032447
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van maandag 12 december
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_33033020
Terwijl Nathalie aan het douchen is, ontfermt Joost zich over de afwas van vanavond.

(gezien de hoeveelheid kan dit nog wel even duren, dus stop ik met de verslagen)
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  dinsdag 13 december 2005 @ 01:54:04 #3
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33034235
Iedereen slaapt.
  dinsdag 13 december 2005 @ 09:50:37 #4
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33036860
En ja hoor, het is weer zo ver voor de bewoners van het bb huis. De haan kraait en iedereen rekt zich even uit.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:57:32 #5
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33038125
Veel boeiends gebeurd er nog niet in het huis. Ingrid is aan het deeg kneden en praat met Joost er weer over dat je niet zo makkelijk ruzie kan maken in het huis. Je moet je altijd ff inhouden.

Nathalie en Lieske maken zich klaar om te gaan sporten.
De enige die nog onvindbaar is op de streams is roel.
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:56:58 #6
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33045480
Het is immiddels alweer bijna 4 uur. Roel ligt op de bank (al bijna de hele dag) en Nathalie en Joost zitten in de jacuzzi.

Verder zit Lieske in bad en staat Ingrid te douchen.
pi_33053461
Ik zal hier proberen wat te updaten met behulp van wat er in de SC is geschreven.... en van de Talpa-site, omdat ik niet alles zelf gezien heb vandaag.

ForeverBlue

Van de Talpa-site;

Roel komt met een envelop uit de Dagboekkamer. Daarin zit een vraag waar de Bewoners het met z'n allen over moeten hebben. "Wat zou jij doen met een kwart miljoen?"
Roel zou eerst een wereldreis maken. “Nog een jaartje weg om alle plekken te zien die ik nog niet heb gezien, Daarna breid ik mijn studio uit met apparatuur en een dikke auto moet er ook wel komen vind ik. Een job zoeken en een huis en dan met dat geld een hypotheek afkopen, het liefst een plek buiten de stad. Misschien dat ik nog iemand kan helpen, maar dat zie ik dan wel. Mijn broertjes wat, mijn neefjes wat. Ik ga in ieder geval helemaal los als ik dat geld win, dat sowieso!"

Nathalie betaalt schulden af.
“Ik zou mijn moeder en broertje helpen die door omstandigheden schulden hebben. Verder ga ik met Joost op wereldreis, heerlijk! Ik wil heel graag weer mijn piano oppakken, dus koop ik een mooie vleugel en een groter huis zodat de vleugel erin past.
En dan kan ik weer in Big Brother! Voor de rest geef ik natuurlijk een party voor iedereen. Ik zou m’n god niet weten wat dat allemaal kost! Ik bedank iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt. En o ja, ik wil met mijn oma in Denemarken fietsen. Zij nam ons altijd mee op fietsvakantie.

Joost huurt zijn lievelingsrestaurant af.
"Met al mijn vrienden, familie, en jullie natuurlijk ook, maak ik er dan een superavond van. Vervolgens stuur ik mijn ouders op vakantie, want die hebben veel kopzorgen om mij gehad, dat mag over zijn. Ergens in de wereld kunnen ze relaxen en meer tot elkaar komen. Ik ga ook een plekje voor mezelf zoeken en ga uitgebreid de tijd nemen om te kijken wat ik met mijn leven kan doen. En ik wil vrienden helpen om op eigen benen te staan. Mijn auto laat ik roze spuiten, met een foto van mezelf erop en de tekst: “Joost is cool." En daarmee rijd ik dan met Bren naar Parijs."

Ingrid gaat met haar ouders op reis en steunt de apen.
Maar eerst koopt Ingrid een auto: "Zo één als Nathalie heeft, een Smart." Er gaat ook veel naar haar ouders toe: "Zodat zij onafhankelijker kunnen leven, zij krijgen ook een auto, want die kunnen ze wel gebruiken. Ik help ze een leuk vertrekje kopen. Betaal een stuk van mijn studieschulden en doe iets voor de apen. Anders voel ik me zo hypocriet. Mijn ouders stuur ik op reis, ik hoop dat ze met mij naar Afrika willen. En ik neem mijn vriendinnen mee uit eten!"

Lieske gaat een bedrijf beginnen.
Lieske zet een groot gedeelte weg. "Ergens in investeren, wil ik ook. Ik vind mijn diploma heel belangrijk en met een kwart miljoen kan je redelijk relaxed studeren! Op 29 december geef ik een megafeest om mijn verjaardag te vieren. Iedereen kan er dan naartoe komen met discobussen. En met mijn ouders en zus wil ik naar Nieuw Zeeland, want dat willen ze heel graag. Als ik een papiertje heb, ga ik met mijn vader een bedrijf beginnen en heb ik het geld als startkapitaal."

Nathalie beseft zich: "Met alles wat ik heb opgenoemd, hou ik nog een miljoen over!" Roel helpt haar uit de droom: "Het is een kwart miljoen." Ze grinnikt: "O ja!"

Wat ik verder in de SC opmaak is dat er niet heel veel gedaan is.... er wordt wat naar de DBK kamer gegaaan... wat gebubbeld en geslapen.... dus niet veel soeps volgens mij. Over na de orde van de avond

[ Bericht 47% gewijzigd door Sjet op 13-12-2005 21:08:23 ]
pi_33053744
Van de BB Blog:
Zojuist is de laatste weekopdracht ingegaan en het is een combinatie van alle voorgaande opdrachten, die mislukt zijn. Zo moet Roel in het museum met de beruchte voorwerpen dus bonen sorteren en vervolgens ook nog Winny the Pooh-pakketen samenstellen. Hij mag niet van de stip af en roken mag ook al niet.

De rest van de bewoners kijkt als toeschouwer toe en moedigt Roel aan. Hij heeft namelijk maar vier uur de tijd om deze combinatie-weekopdracht wel te laten lukken.

sjet en foreverblue

[ Bericht 33% gewijzigd door Mike1964 op 13-12-2005 21:12:35 ]
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_33053917
Van de Talpa site:

Nathalie krijgt van Big Brother een Geheime Missie. En het blijkt een pittige te zijn. Ze moet namelijk roddels gaan verspreiden in het Big Brother-Huis. Ze krijgt over iedere Bewoner één roddel te horen, die zij aan één andere Bewoner moet vertellen. Iedereen moet haar verhaal geloven en Nathalie krijgt hiervoor 24 uur de tijd.
De volgende roddels moeten worden verteld. Let wel, onderstaande verhalen hebben dus niet echt plaatsgevonden!

Over Ingrid aan Lieske
Ingrid heeft Nathalie in vertrouwen verteld dat Ingrid met Rob heeft gezoend. Ingrid zegt bang te zijn dat deze kus is uitgezonden door Big Brother.

Over Roel aan Joost
Roel heeft Nathalie in vertrouwen verteld dat hij niet echt verliefd is op Dido. Het is een strategische zet waardoor hij populair werd bij de kijker en daardoor bijna in de Finale zit.

Over Joost aan Ingrid
Joost heeft Nathalie verteld dat hij gisteren ontdaan was door de imitaties, ondanks zijn laconieke houding.

Over Lieske aan Roel
Lieske heeft een Geheime Missie van 25.000 euro gehad waardoor Dido is weggestemd door de kijker.
Deze Geheime Missie kon best wel eens de reden zijn waardoor Dido het Huis heeft moeten verlaten.

“Oh wat erg, vooral die laatste vind ik heel moeilijk.”, reageert Nathalie. Ze leest de opdracht nog maar eens door, maar de stilte die valt zegt genoeg. Als ze de Dagboekkamer uitkomt, zijn haar mede-Bewoners gelijk op hun hoede. “Wat ben jij lang weggeweest”, zegt Joost gelijk. Nathalie liegt een verhaal bij elkaar over een persoonlijk gesprek dat ze heeft gehad, maar vooral Ingrid heeft twijfels: “Ik geloof er niks van!”
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_33054304
Joost stelt voor een liedje te maken waarin al de voorwerpen terugkomen die daar hangen en die Roel moet onthouden.
Roel zegt geen zin in 'DoReMi' te hebben....
Roel is ondertussen enorm aan het bonen sorteren terwijl de anderen constant kleppen over welke tactiek hij zou moeten voeren.
Roel geeft al aan dat het al heel moeilijk is om de bonen te sorteren omdat de 'gelen' er niet bij zitten. Joost begint te zwammen dat hij Roel graag zou willen helpen en hem over zijn bolletje te willen aaien waarop Roel weer zegt 'wat kan die gozer toch ouwehoeren'.
En Joost zegt nu weer heel gevat 'Wees maar blij dat we dat aardappelen schillen hebben gehaald' Ja zegt Ing, en dat we die karaoke hebben gehaald....
pi_33054394
van de talpa site:

Nathalie laat Joost in de Slaapkamer weten moeite te hebben met de imitaties die de mede-Bewoners van haar deden. “Ik ben toch wel meer dan dat?”, wil ze weten.
“Zit je daar over te piekeren?”, vraagt Joost. Nathalie antwoordt dat het wel meevalt, maar Joost stelt haar toch gerust. Even later blijkt dat Nathalie al met haar Geheime Missie bezig is. Nu ze alle aandacht heeft van Joost, begint ze over de roddel van Roel. Ze laat Joost weten dat Roel alleen met Dido ging om zo populair bij de kijkers te worden. “Dit vind ik niet tof”, reageert Joost. “Ik ook niet”, zegt Nathalie gelijk. “Het is wel mijn vriendin.” Joost is verbijsterd. Nathalie drukt de Nijmegenaar op het hart dat hij absoluut zijn mond moet houden. Joost belooft het, maar kan zijn afkeer voor het gedrag van de Rotterdammer niet verbergen. En zo lijkt het 1-0 voor Nathalie.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_33054484
wederom van de talpa site:

“Jullie gaan het niet geloven!, roept Roel als hij de Dagboekkamer uitkomt. “Ik moet de hele Weekopdracht in mijn eentje doen! Ik moet bonen sorteren, breien en Winnie de Poeh-pakketjes maken!” De Bewoners weten niet of ze moeten lachen of medelijden moeten hebben met de nuchtere kraker. “Ik mag zelfs niet roken en ga nu snel even plassen”, roept Roel terwijl hij naar de wc sprint. “Ik heb maar 4 uur en die zijn al begonnen!” In de Geheime Kamer staat alles al klaar. “Waar moet ik mee beginnen?”, vraagt Roel zich bijna wanhopig af. Zijn mede-Bewoners mogen als toeschouwer plaatsnemen. “Wie wil er een wijntje”, vraagt Ingrid om het zich zo gemakkelijk mogelijk te maken. Even later staan de dames ook nog lekkere toastjes te smeren. "We gaan vieren dat WE onze laatste Weekopdracht hebben!"

Ik vond het een beetje triest worden met de streamverslagen, vandaar dat ik her en der wat bij elkaar geraapt heb...Het lijkt wel of met het verdwijnen van die kale relnicht dit hele forum inkakt....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_33054534
Nadat Roel zegt over Joost 'Man wat kan jij FOKking irritant zijn' vraagt NatteLie eindelijk aan Roel 'wat wil je wat we doen?'
'Joost wegsturen'.....
pi_33054746
Het stel gaat nu Gerard Joling zingen....
Roel raakt steeds wat geirriteerder, en nu vraagt Joost wat ze voor hem kunnen betekenen. 'Dat jij je kop houdt, jezus zeg je lijkt wel een Ratelband'.
En ze vragen ook steeds hoe het gaat met Roel die steevast zegt 'kut'.
ik krijg het idee dat ze Roel moeten 'fucken' of zo....
pi_33054878
Het 'toeschouwers-stel' blijft doorlullen over echt van alles en nog wat.
[en dat is echt niet bij te houden met typen en ook niet interessant genoeg... vind ik ]
pi_33055254
Zwetende Roel;

Regenworm

De kleppende toeschouwers;

pi_33056906
Roel is klaar met de bonenopdracht, is nu de zakjes aan het sluiten.
Gaat nu verder met de Winny-de-Poeh-hey opdracht.... hij verbaast zich erover wat er allemaal bij elkaar in moet, en of dat allemaal wel past.
Hij gaat toch eerst maar aan het breien.... dit is al voor hem opgezet dus dat valt mee. Het zit er wel heel strak op.

Ondertussen spreekt hij de wanhoop uit over het halen van deze opdracht.
pi_33057103
pi_33057491
Roel moet een lapje breien van 20 ribbels. Hij klaagt over dat het zo 'fucking strak' zit.
Joost gaat maar weer eens wat drinken halen. En de dames vinden dat Roel niet moet klagen over de wol, het is juist fijn als het wat lichter en dikker is
pi_33057649
Het Roel-irriteer-team.... heeft de puf er wat uit;

De dames pakken de 'klets-draad' weer op. Over vingers in de neus en zo, heel boeiend
Nu gaat het over Bridget, dat die er elke keer weer zo heel anders uitziet, met haar haar en zo. En hoe oud ze zou zijn.
Daarna gaan ze kijken wie op wie lijkt uit [ik denk] Lieske haar studentenclub.

Ze gaan het spelletje doen van de oude zemelaar; zingen en rijmen op het laatste woord van een zin.

Roel strekt ondertussen z'n benen en gaat staand breien;

[ Bericht 23% gewijzigd door Sjet op 13-12-2005 23:00:32 ]
pi_33058310
Daarna worden er allerlei 'schoolreisje-liederen' opgehoest.... Roel gaat maar weer zitten met z'n breiwerkje.
De 'toeschouwers' bedenken voor Roel een tactiek om de foto's aan de muur goed te kunnen onthouden. Hij moet er straks nog een aantal op weten te noemen.

Roel heeft liever dat ze gaan bedenken hoe hij zo snel mogelijk die Winny de Poehhey dingen kan gaan inpakken.
pi_33058515
Lieske merkt op dat er een andere camera hangt, eentje die ook 's nachts opnames kan maken. Nu zijn ze druk aan speculeren waarom het is. Dat ze misschien nog een nachtopdracht krijgen. Heel veel geld in het donker bijeen rapen. Rennen in het donker.... Paintball. De meest leuke opties komen voorbij.

Daarna is het even stil...... 'hmm heerlijk' zegt Roel

'Ga je er harder van werken Roel?' vraagt Joost.... 'dan hou ik nog wel even een uur en een kwartier mijn mond ' [yeah, right ]

Joost gaat maar 's trikkietrakkie spel halen...
pi_33058928
Als Joost terug wil laat Inge 'm gigantisch schrikken......... 'Wat ben je soms ook een kutwijf' zegt Joost. Ing ligt compleet in een deuk.
Ing gaat ook ff uit de geheime kamer en als Joost terug wil gaan zit de deur dicht... Jammer genoeg doet BB hem weer gelijk open, dus geen paniek situatie.
De dames gaan allemaal even iets voor zichzelf doen; de was, make-up bijwerken, etc.

NatteLie komt dit aan de heren vertellen en Joost merkt op; 'terwijl iemand van ons hier 't weekbudget zit te verdienen?' Roel is allang blij 'lekker rustig' zegt 'ie.
pi_33059109
Ineens klinkt daar de stem van een Big brother;
"Roel laat jij je breiwerk eens checken door 1 van je medebewoners". NatteLie telt de ribbels en komt tot 16. Waarna Roel nog fijn even verder mag breien.
pi_33059359
Hummie zegt :
BB ziet en hoort alles, jullie hadden het gevoel dat jullie géén weekopdracht hadden en mogen Roel nu gaan helpen.
Maar jullie mogen NIET in de stip, maar erbuiten.
Roel gaat nu zijn breiwerkje checken.

Ze sorteren nu de winnie de pooh pakketjes op zijn Tanja's

foreverblue

[ Bericht 15% gewijzigd door Blues op 14-12-2005 00:08:27 ]
pi_33059419
De stem klinkt weer.........
"Big brother hoort en ziet alles...... en heeft gehoord dat jullie het jammer vinden dat jullie niet mogen meehelpen aan deze opdracht. Vanaf nu mogen jullie Roel helpen".
'Yeah knallen jongens' roept Roel.
De anderen denderen gelijk de cirkel in maar worden direct door 'de stem' terug geroepen, ze mogen niet in de cirkel....
Ze moeten elk 20 Winny de Poehhey pakketjes maken.
Roel en Lieske maken nu een correcte wissel zodat Roel zijn breiwerkje kan laten checken in de DBK.
pi_33059441
Neem jij het over Bluezz?
pi_33059501
Lieske twijfelt of ze mee mag helpen.
Volgens haar niet.
Joost zegt : Wat leuk van BB dat we mee mogen doen.
pi_33059549
Ze zijn superdruk, snel en enthousiast pakketjes aan het maken.
Roel vraagt, hoe gaan we het nu eigenlijk doen?
Joost : wat leuk dit
pi_33059602
Lieske legt haar techniek/theorie uit, en vraagt steeds, snap je? snap je?
pi_33059642
Roel vraagt of ie al pakketjes kan gaan maken, waarop Nat. zegt dat dat kan.
Je hoort en ziet een en al bedrijvigheid.
Ze werken bijna zwijgend.
pi_33059764
Er wordt gesproken en gevraagd hoe de verdeling nu precies is qua pakketjes.
Lieske zegt dat ze het lekker vind dat ze haar tanden nog even heeft kunnen poetsen.

Overal 5 van maken zegt Roel en dan 20 pakketjes maken.
Er is nogal wat gesteggel over de juiste aantallen.
pi_33059813
Lieske : jongens we gaan het gewoon keihard haleeeee
pi_33059879
BB : vraagt of ze even goed willen tellen.
Joost vertelt dat het volgens hen niet helemaal klopt.
BB komt erop terug.
  woensdag 14 december 2005 @ 00:12:42 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33060420
Streamers bedankt en hier Streamverslagen van woensdag 14 december
weer verder!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')