abonnement Unibet Coolblue
pi_33059882
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van dinsdag 13 december

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 14-12-2005 22:27:08 ]
pi_33060015
Nat : wat een shitwerk zeg
Joost : er zijn er nu 35 af.
Ze werken als razenden.
pi_33060065
BB : als jullie het verpakken zoals het voorbeeld doen jullie het goed.
Joost: dus met 1 rode te weinig
BB: precies.

Joost : sommige kinderen hebben er eentje bonus
pi_33060179

regenworm
pi_33060332
Het gaat gestaag.
Er is wat meer overleg.



odie22
pi_33060363
ik ben weg
  woensdag 14 december 2005 @ 00:42:22 #7
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_33061407
roel is NU naar de dbk de andere zijn nog steeds bezig er moeten nog 6 pakketjes gemaakt worden

joost telt nog even voor de zekerheid alles na
Ing en lies willen voor de zekerheid een paar pakketjes meer maken

roel is terug en vraagt gelukt ?
joost ja nog 1 dan hebben we er 100
weet je het zeker ?

roel heeft 15 items kunnen noemen
BB : jullie tijd is Nu om
roel wil NU roken
joost zegt dat er nu 102 pakketjes zijn
ze moeten nu alles naar de DBk brengen
alleen de pakketjes ?
nee ALLES
dus de dozen worden nu versjouwd naar de DBK
naat : sjezus wat een gekkenwerk he
ing : volgens mij hebben ze ons gematst hoor

bb wordt steeds luier, nu mogen wij alles opruimen
joost : ja joh dat zijn de nieuwe regels straks staat ons rantsoen enzo daar ook klaar

om 0.48 is de kamer leeg joost en ing zwaaien nog even in de kamer
roel gaat een pilsje pakken en roken
er wordt nog wat gekletst over het feit dat ze gematst zijn
roel vind het "maar goed"dat ie niet met winnie is begonnen
hij vind zichzelf goed want hij heeft de perfecte volgorde genomen
mijn peuk is op en ik ga mijn bedje zoeken

[ Bericht 53% gewijzigd door Capaja op 14-12-2005 00:51:55 ]
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_33061694
Nathalie vraagt zich af of ze het gehaald hebben, maar Roel en Ingrid zeggen dat ze het bij BB waarschijnlijk nu eerst zullen gaan controleren allemaal.
Joost heeft trek en gaat wat pasta opbakken.

Lies vind het een hele prestatie dat ze elke weekopdracht heeft mee mogen maken. Vanaf de allereerste tot deze allerlaatste.
Ingrid vind dat ze het beste functioneren in een team.
Volgens Joost kunnen ze nergens op gezakt zijn, alles klopte volgens hem.

[ Bericht 60% gewijzigd door Zwanee op 14-12-2005 01:01:02 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_33062061
Het zijn een beetje saaie gesprekken. Over de ¤50.000,= opdrachten, over dat ze met een leuk team over zijn, over rug klachten, Joost over zijn lekkere pasta, de vorige weekopdrachten, etc.
Verder hangen ze een beetje op de bank/grond/zitkussens.

Roel was wel blij met de aanmoedigingen die hij van de rest kreeg. Soms zat hij echt op zo'n punt van "ik gooi mijn breiwerkje naar jullie toe", maar werd er toch weer door gesleept.

Inmiddels hebben ze het over wat ze zouden mee willen nemen uit het huis.
Nathalie voor dé lamp (welke?).
Lieske die zitballen(kussens).
Roel die 4 blauwe stoelen (volgens Lieske ook het enige meubilair wat er nog uit ziet en volgens Roel wat nog niet gesloopt is). Maar zo'n camera vind Roel ook wel "vet".
Lieske wilde graag haar zendertasje meenemen, maar dat mocht niet (bij haar mogelijke exit toen).
Joost heeft zijn zendertasje in de taxi laten liggen aan het begin van BB. Hij heeft er nu 1 van Dido gekregen.
Dat zendertasje was het eerste waarbij Roel zich realiseerde dat hij echt mee ging doen aan Big Brother.

[ Bericht 63% gewijzigd door Zwanee op 14-12-2005 01:11:02 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 14 december 2005 @ 01:19:05 #10
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_33062325
"ik ben ook helemaal één geworden met mijn zender", zegt Lieske, "ik weet zeker dat als ik thuis ben en in mijn bed lig, dat ik ga zoeken waar ik mijn zender gelaten heb".
"Met vannacht erbij is het nog maar 8 nachtjes", verteld Lieske.
"ohhhhh wat spannend", roept Joost gelijk.
"Weet je, morgen is eigenlijk de dag waar we 103 dagen naartoe hebben geleefd, omdat we toen nog uitgingen van 15 december als finaledag", aldus Lieske.
"Voor het eerst in heel het Big Brother verhaal hebben we pas zekerheid gekregen dat het tot 22 december zou duren", gaat Lieske verder.

Joost zegt dat ze nog maar 9 flessen drank hebben en dat dat overmorgen echt op is.
"Ik vind het jammer dat mijn gedrag zo aan het veranderen is als ik aan het drinken ben", zegt Joost.
Lieske begint (helaas) met het zingen van Sinterklaasliedjes, nadat ze geconstateerd hebben dat het buiten regent. Nathalie valt helaas ook bij. Joost roept licht geirriteerd "hij is al naar huis!".
En nu gaat het valse gezang over naar Kerstliedjes, gapend en al

Ingrid geeft aan dat ze zo naar bed gaat en vast een oog-créme op gaat doen.
Lieske geeft aan dat ze, als ze het BB huis uit is, ze dan eerst een nieuwe mascara gaat kopen én een Carmen set. Ingrid vraag vervolgens of ze die zo graag hebben wil. Lieske antwoord bevestigend. "Oke, dan krijg je die voor je verjaardag, maar dan moet je het niet aan iemand anders vragen", zegt Ingrid.

Nathalie is vergeten dat haar vriendin Debbie de 13e december jarig was en roept "Gefeliciteerd Debbie!".

[ Bericht 14% gewijzigd door Zwanee op 14-12-2005 01:25:34 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 14 december 2005 @ 01:29:47 #11
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_33062535
Inmiddels zitten Nathalie en Roel samen op de bank.
Roel vraagt waaraan ze zit te denken.
"Ik zit even te denken. Het is vreemd", zegt Nathalie.

"Vertel het Naat", zegt Roel.

"Ik weet niet of ik het kan zeggen", zegt Nathalie.
Roel vraagt of het met BB te maken heeft, dus Nathalie zegt ja.
Maar ik weet niet of ik het kan zeggen, ik hoop alleen niet dat Dido daardoor naar huis is gegaan.
Roel zegt dat Dido naar huis is gestemd, dus Nathalie zegt "ja dat hoop ik".
Roel vraagt of er dan toch wel iets aan de hand was.

Nathalie: Ik weet niet of het van jou was, maar ik heb dus geld gevonden. Bij Lies. Heel veel geld. Ik denk wel 25 duizend euro.
Roel: wanneer dan?
Nathalie: ja vandaag
Roel: blijf jij hier even zitten, dan kan ik even iets checken.
Nathalie: Maar wel je mond houden hoor Roel, echt hoor!

Vervolgens hoor je een hoop gekraak en ik denk dat Roel ging kijken of zijn geld er nog lag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zwanee op 14-12-2005 02:06:16 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 14 december 2005 @ 01:32:09 #12
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_33062577
Joost komt de gang op en Roel vraagt of hij hem even met rust zou willen laten en bij Nathalie wil gaan zitten. Een hoop gekraak en een ritssluiting die je hoort, dus ongetwijfeld dat Roel aan het nakijken is of zijn geld er nog ligt.
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 14 december 2005 @ 01:36:19 #13
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_33062645
Duidelijk is dus dat Nathalie met haar opdracht bezig is om nep-leugens te verspreiden in huis. Doordat Joost er nu bij is komen zitten is ze echter nog niet geheel in haar opzet geslaagd.
Ze heeft alleen kunnen vertellen dat ze bij Lieske heel veel geld heeft gevonden, maar nog niet dat ze het vermoeden heeft dat Lieske een opdracht heeft gehad waardoor Dido het huis uit moest.
Ze verteld dat Joost het beste kan gaan slapen, omdat hij last heeft van zijn ooglid en dat het morgen dan wel weer zal zijn. Ik vermoed dus dat ze haar gesprek met Roel nog af wil maken.
Maar Joost wil het potje triktrak nog afspelen...."al is het alleen maar omdat we anders nooit zouden weten hoe het potje zou zijn afgelopen".....
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 14 december 2005 @ 01:44:57 #14
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_33062765
"nog 1 normaal dagje", zegt Nathalie
"Ja", zegt Joost", en dan is het elke dag de laatste dag, de laatste vrijdag, de laatste zaterdag, etc.

Nathalie gaat haar tanden poetsen en Roel volgt haar snel.
"was dat een ongelukje dan ofzo", vraagt Roel.

Nathalie: ik zat bij haar op bed, bij haar kussen en ik voelde wat raars. Toen ben ik later gaan kijken en vond ik dat geld. Ze kwam later binnen en schrok zich helemaal de t*fus.
Roel: waarom denk je dan dat dat met Dido te maken heeft?
Nathalie: Is dat geld van jou dan vroeg ik aan Lies. Ja nu wel zei ze toen. Ik weet het niet, ik weet niet wat er allemaal gebeurd.
Roel: lag dat daar dan los?
Nathalie: Nee, het zat in een kussentje, los. Ik weet het verder ook niet hoor en ga er verder ook niets over zeggen.
Roel: dan is ze het volgens mij kwijt hoor. Ik hoop alleen niet dat het bij haar vandaan komt (dat dido weggestemd is).
Nathalie: nee inderdaad. Maar laten we er maar over ophouden. Ik mocht het eigenlijk niet eens zeggen, maar ja. Nou ja, we komen er allemaal toch wel achter na het huis.
Roel: maar ik zie niet in waarom het met Dido's vertrek te maken heeft gehad.
Nathalie: maar Dido deed al zo raar de laatste dagen en Lieske zegt dat het geld niet van ons allemaal is. Maar alsjeblieft Roel, hou het stil hoor, we komen er allemaal toch echt wel achter na het huis. Klaar. We kunnen er toch niks aan doen. Maar als het zo is......

[ Bericht 2% gewijzigd door Zwanee op 14-12-2005 02:07:07 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 14 december 2005 @ 01:48:30 #15
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_33062816
Roel: Ik heb ook nog met Dido zitten babbelen, op het bankje bij het vuur. Ik hoop dat je, als er iets geks gebeurd, dat je droog koel en zakelijk bent. Voor 30 duizend euro ben ik weg hoor. Ze liet het gesprek wel doorgaan toen. Dus ik hoop niet dat ze een gek aanbod heeft gekregen, dat ze dat heeft afgeslagen en vervolgens 2 dagen later naar huis gegaan is. Maar ik denk niet dat dat iets met Lies te maken heeft.
Nathalie: ik hoop het ook niet.
Roel: blijf nog ff wakker dan hoor
Nathalie: ja is goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zwanee op 14-12-2005 02:12:21 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 14 december 2005 @ 01:57:19 #16
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_33062958
Nathalie: nee ik hoop het niet, maar ik heb bij Dido wel altijd het gevoel gehad dat er iets was.
Roel: ik heb het in de dagboekkamer nog wel gevraagd omdat het me zorgen baarde wat er die dag was gebeurd. Maar toen kreeg ik een geruststellend antwoord. Maar of dat echt zo is.
Nathalie: maar dat kunnen ze dus niet zeggen.

Roel: maar ze probeerde je dus wel iets duidelijk te maken?
Nathalie: ja. Maar ja Roel, we kunnen er toch niks meer aan doen.
Roel: als er iets gevonden wordt, dan ben je het kwijt.
Nathalie (lachend): ja, dan is het knap lullig, ik hoop niet dat ze het gezien hebben. Dus laten we het er maar niet teveel over hebben. Want dan is het misschien toch voor één van ons in elkaars nadeel. Ik hoop alleen niet dat het inderdaad voor iemand anders kut is uitgekomen.

Roel: volgens mij is BB niet echt zo dat als je iets hebt gekregen dat ze dan euh....(en maakt zijn zin niet af).
Nathalie: Ik weet het niet Roel, er zijn wel meer dingen geweest waarvan ik dacht dat dat verband hield met elkaar. Ik had echt zoiets van 'moet ik anders naar de dagboekkamer gaan'.

Roel: nee, ik zou wachten tot ze het zouden vragen dan. En als ze (BB) vragen waar we het over hadden, dan hadden we het over een tandenborstel. (???), want ze zien en horen alles.
Ik hoop alleen niet dat Dido iets zweverigs heeft gedaan, want ze deed toen echt gek die laatste dagen, dat ik me echt afvroeg wat er aan de hand was. Misschien is het juist wel goed en is ze niet weggestemd. Zij wilde ook naar huis en iedereen vond het verbazingwekkend dat juist zij naar huis is gegaan.

Nathalie: Precies, ik kan er nog steeds niet met mijn pet bij. Ze bleef ook elke keer maar zeggen 'naat, maak je niet teveel zorgen dat je gaat'.
Roel: ik zou het een geruststellende gedachte vinden als dat zo was. (dus dat Dido vrijwillig gegaan zou zijn). Stel dat jij zegt 'ik neem geen 30 duizend euro maar ga door voor de finale' dan ga jij niet relaxed naar huis, maar is het een shock. Voor Dido was het geen shock om te gaan. Dus ik denk niet dat die 'tandenborstel' er iets mee te maken heeft, dus waarom denk jij dat wel?

Nathalie: omdat ze dat zo vertelde, dat dat geld nu wél van haar is.
Roel: ik denk toch dat dat los staat van elkaar. Big Brother kan je wel een geheime opdracht geven waar je wat mee kan verdienen en dan kan ik me niet voorstellen dat ze iemand sturen om dat weg te halen. Maar het is wel een vrij stomme plek waar je het gevonden hebt.
Nathalie: maar ja, waarschijnlijk verwacht ze niet dat er iemand in haar bed gaat kruipen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwanee op 14-12-2005 02:39:27 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 14 december 2005 @ 02:00:25 #17
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_33063005
Nathalie: ben jij nooit achter dat soort dingen gekomen dan?
Roel: Nee, ik niet, maar ik als dat wel zo was, dan denk ik niet dat ik zou gaan kijken ofzo. Maar ik hoop.......stilte........dan zou het spelletje naar mijn idee beter kloppen, weet je?
Ik zei nog tegen Dido 'als je mij 30 duizend euro geeft, dan loop ik zo naar de dagboekkamer en was ik niet meer teruggekomen'.

Nathalie: Ze was helemaal van slag, maar daarna was het weer goed. En ik weet niet wat het was, ik kom er niet bij. Maar ja, nogmaals, we laten het hierbij, we hebben het er niet meer over en ik zie het wel na het huis, wat er precies was.



[ Bericht 4% gewijzigd door Zwanee op 14-12-2005 02:33:13 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 14 december 2005 @ 02:05:22 #18
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_33063061
Roel: misschien heeft ze helemaal niet de minste stemmen gehad, maar een dilemma en dat ze de juiste keuze heeft gemaakt. Het zou kunnen en het is wel wat ik hoop. Maar goed, we weten het gewoon echt niet. Want hoe was ze nou de volgende dag?

Nathalie: ze was 's middags ook gewoon van slag. 's Avonds hebben we heel lang over haar gevoel gesproken, toen jij met Lies buiten zat. Ik vroeg toen wat er was, maar dat kon ze niet zeggen. Maar dat kon ze niet zeggen en normaal vertelde ze me altijd alles. Ze wist niet of het goed of slecht was, dat kon ze niet vertellen.
Roel: Maar het lijkt mij dat ze ergens ja tegen heeft gezegd. Ze is niet het huis uit gegaan vanwege een mislukte persoonlijke opdracht.
In het allerergste geval heeft ze nee gezegd en 2 dagen later alsnog weggestemd is. Of ze heeft ergens ja tegen gezegd, is emotioneel ervan geworden en getwijfeld. En je weet dat het verhaal over is en dat gewoon niet kan zeggen. Dan is het logisch dat je van je a-propos bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zwanee op 14-12-2005 02:22:52 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 14 december 2005 @ 02:11:18 #19
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_33063105
Roel wil weten hoelaat het was dat Nathalie dat geld vond. Volgens Nathalie zat hij toen in de dagboekkamer. Hij wil weten of Lieske het toen ook zag, maar volgens Nathalie was Roel toen al bezig in de geheime kamer. "Maar schrok ze dan niet?" vraagt Roel.
"Ja tuurlijk schrok ze, maar ik ben toen gelijk weggegaan, in de hoop dat het niet zo zou opvallen" zegt Nathalie.
"Maar laten we het er maar over ophouden, ik heb het namelijk al een keer eerder gehad, maar dat was gelukkig op het nippertje" (destijds met Rob die het geld van Roel probeerde te verstoppen). Roel wil graag weten bij wie dat was, maar Nathalie begint te lachen. Ze wordt door Roel in een hoekje gedreven, maar reageert met "ze zijn in ieder geval allemaal weg". Hij blijft vissen, maar ze heeft beloofd om het na het huis allemaal te gaan vertellen.
Ze brengt zichzelf, met al die nep-roddels, in een gevaarlijke positie. Bij Roel heeft ze de verkeerde "tegenstander", aangezien hij door blijft vragen en zij zich steeds meer in haar web lijkt vast te draaien.

hier werden ze overigens gek van de draaiende en inzoomende camera's

[ Bericht 11% gewijzigd door Zwanee op 14-12-2005 02:34:18 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 14 december 2005 @ 02:15:21 #20
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_33063143
Roel: wat denk jij dan dat er met Dido gebeurd is, met haar exit? Het leek mij meer beduusdheid. Misschien heeft zij het geweten dat ze wegging? Hoe ging dat in andere Big Brothers?
Nathalie: in andere Big Brothers had je dit soort dingen niet. Nathalie weet niet hoe dat ging met exits uit vorige Big Brothers.
Roel: maar denk eens goed na, had je een teken dat Dido wegging?
Nathalie: ze wilde mij geruststellen met de exits van die donderdag. Die ochtend dat ze met mij bij die korf zat hebben we hele leuke gesprekken gehad, heel relaxed. Maar later was ze weer helemaal afwezig. Toen ik aan haar vroeg wat er was en dat ze weer raar deed, zei ze "oh, doe ik weer raar?". Later zei ze "ik denk dat ik straks maar even de dagboekkamer in ga, want ik moet echt even praten". Dat was voordat jij je gitaar kreeg en toen moesten we allemaal één voor één de dagboekkamer in komen. En daarna kwam ze weer helemaal happy aangelopen.

Roel: en toch geloof ik niet dat die "tandenborstel" van Lieske er mee te maken heeft. Dat geloof ik niet. Ze gaan geen "tandenborstel" plaatsen en je vervolgens 2 dagen later naar huis sturen en die "tandenborstel" bij iemand anders neerleggen. Dat geloof ik gewoon niet.

[ Bericht 32% gewijzigd door Zwanee op 14-12-2005 02:22:11 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 14 december 2005 @ 02:26:25 #21
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_33063255
Roel verteld dat hij Lieske na Dido's exit verkeerd heeft ingeschat. Hij had verwacht dat ze harde discussie's zou uitlokken en dat doet ze gewoon helemaal niet. Je denkt te snel negatief over mensen en je kan mening toch snel weer bij draaien over mensen. Roel geeft aan dat hij ook naar Chantal toe wat relaxter had moeten zijn. Vooral nadat hij hoorde dat ze lieve dingen over hem had gezegd.

Inmiddels springen ze een beetje van de hak op de tak; wederom over Dido, over verschillende opdrachten, over de aankomende exit, etc.

Ik ga in ieder geval mijn bedje opzoeken

[ Bericht 16% gewijzigd door Zwanee op 14-12-2005 02:44:20 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_33063945
Roel heeft nadat NatteLie naar bed ging nog een pilsje gepakt.
Ook had hij nog even een creatieve bui;




D I D O.....

Nog even peukie en pilsje opdrinken en een behoorlijke niesbui ik ben de tel kwijt geraakt...


[LekkerSimpel]

Iets na half 4 ging ook Roel naar zijn bedje
  woensdag 14 december 2005 @ 10:40:03 #23
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33066474
Alle bewoners zijn al weer wakker. En zitten rustig in de zithoek wat te kletsen. Het gesprek gaat vooral over de komende twee dagen. Niet veel boeiends dus.

Roel ligt op de bank nog verder te slapen.
  woensdag 14 december 2005 @ 12:27:35 #24
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33068979
12:00 Ingrid en Lieske zijn begonnen met sporten:




12:10 Nathalie voegt zich bij de sporters. Het was daarnet nog rustig in de tuin maar Nathalie begint direct met kwebbelen.

Nathalie merkt op dat er deze week nog geen één keer geroepen is over het hek.
Lieske: Dido is weg en het is in één keer stil.

Nathalie houdt er een erg eigenaardige stijl op na als het op hardlopen aan komt, ze houd haar armen niet haaks maar laat ze naar beneden hangen:



12:18 Ook Roel waagt zich buiten nadat hij in de kamer op een stoel naar buiten zat te geilen en de meiden hem betrapte.



[ Bericht 4% gewijzigd door Bergie88 op 14-12-2005 12:33:12 (Waarom werken m'n plaatjes nou weer niet??) ]
pi_33069081
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')