abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 december 2005 @ 00:00:13 #1
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_33003760
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zondag 11 december.

exact 0:00 zoals APK vroeg!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 12 december 2005 @ 00:00:45 #2
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_33003784
De bewoners beginnen om 2 voor 12 te zingen voor de jarige Brenda van Joost. (denken dat het de volgende dag is dus kan in dit topic )
Ze vragen zich af of Brenda het schilderij van Joost krijgt.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 12 december 2005 @ 00:03:46 #3
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_33003857
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
Roel komt terug lopen. Nou spannend hoor, sodemieter toch op man.
Joost heeft nu al een brok in de keel. Er het is nog niet eens zo laat. Ze wachten op de piepjes. En als de piepjes gaan, gaan ze aftellen en zingen. Joost voelt zich er nu al prettig bij, heeft het gevoel dat hij dit moet doen.



Gefeliciteerd Bren roept vooral Naat luidkeels, het lang zal ze leven, wordt door iedereen luidkeels meegezongen.
Naat gaat door, daar moet op gedronken worden.
Ze is jarig wat leuk, vind Joost. Gefeliciteerd Brenda, ben blij dat ie nu nog hier zit, roept Ingrid. Nu valt ie ons nog lastig, vult Lieske aan. Ook Roel komt Joost feliciteren met Bren.
Roel bedenkt zich net dat vrijdag z'n broer jarig is. Misschien ben ik nog wel hier dan. Lieske zegt, ga jij er maar uit dan.


[ Bericht 4% gewijzigd door versabommie op 12-12-2005 00:12:41 ]
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_33004017
Roel interesseert het geen fuck al die verjaardagen. Maar natuurlijk wel, weet Joost het beter te vertellen. Normaal vier je dat toch samen.
Nee hoor, vertelt Roel. "Heb een dag na mijn verjaardag weleens mijn vader op de zaak gebeld. Hey pa, ben je niet iets vergeten. Mijn vader denken, na een tijdje oja Wout is jarig. Nee pa ik was gisteren jarig"
Nou vind Joost, maar je vriendinnetjes willen vast wel dat je hun verjaardag onthoudt. Roel weet te vertellen dat het Dido ook niet boeit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaptnix op 12-12-2005 00:15:24 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_33004026




pi_33004222
Over 10 dagen gaan we naar huis. Over 10 dagen al, vraagt Naat.Ja het is nu de 12e, zegt Joost dus nog 10 dagen.
Lieske kan zich niet voorstellen dat Joost z'n lusten op haar botviert. Ze ziet er zo lief uit. Ja maar Naat toch ook, zegt Joost. Jawel, vind Lies, maar Naat heeft ook nog wat ontdeugends.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_33004679
Lieske en Roel zitten te praten over hypnose ed. Roel verteld dat hij het gevaarlijk vind. Het is heel erg suggestief gewoon. Je kan mensen van alles inprenten, bijv dat ze verkracht zijn.


(Foreverblue)

Hypnose stelt ook niet zoveel voor, gaat Roel verder, wat je bijv bij die Rasti Rostelli shows ziet, slaat helemaal nergens op. Allemaal acteerwerk.
Het kan zijn dat je paar exra dingen kan herinneren, maar je kan ook extra ontvankelijk zijn voor suggestive zaken. Je kan wel mensen extra pijn laten verdragen dmv hypnose.


(Foreverblue)

Lieske gaat ook slapen, ze is echt moe.

Ikzelf hou het ook voor gezien vandaag, deze spanning wordt me teveel nu

[ Bericht 5% gewijzigd door Snaptnix op 12-12-2005 00:50:11 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_33005193
De dames liggen ondertussen in bed.



Roel en Joost zijn nog op. Joost heeft zin in een pizza en terwijl die in de oven aan het warm worden is bekijken Roel en Joost de kerstboom die Lieske en Nathalie versierd hebben.



Ze kijken even hoe ze die boom een beetje kunnen veranderen om Lieske morgen op de kast te jagen. Joost wil hem zelfs op zijn kop zetten, met de top naar beneden, maar Roel zegt dat het achteraf misschien niet zo een goed plan is.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33005419
Roel en Joost zitten samen lekker piza te eten en praten wat over de afgelopen exit. Ze zitten wat te speculeren over de mogelijkheden bij de uitslag. Beiden vinden ze het eigenlijk wel onbegrijpelijk dat Dido er uit is, en proberen te bedenken wat de oorzaak kan zijn. Of er grote verschillen in de stand waren of dat de bewoners dicht op elkaar geëindigd zijn.



De piza smaakte beide heren goed, en terwijl ze nog gezellig doorpraten onder het genot van een pilsje heeft Joost er nog maar een tweede piza in de oven gestopt.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33005630
Roel en Joost hebben het nog maar weer eens een keer over Menno. Roel kan er nog steeds niet over uit dat Menno bij Dido in bed ging liggen. Hij zegt tegen Joost; "vraag je eens af wat hij gedaan zou hebben als Dido hem niet weggestuurd zou hebben, dat kan toch niet. Je gaat dan toch niet bij haar in bed gaan slapen."
Joost zegt dat hij ook vindt dat Menno het naar zijn mening niet handig aangepakt heeft met de bonenopdracht. "Hij had dat toen niet zomaar moeten doen. Hij had moeten overleggen eerst.... of nou ja overleggen, dat hoefde nog niet eens als hij het maar aan de hele groep had medegedeeld".
(Joost 'vergeet' voor het gemak nog maar eens om te melden dat Menno wel degelijk met hem hierover heeft gesproken voordat hij de bonenkamer weer in ging om verder te werken ).

Toch vindt Roel het nog maar steeds een hele rare exit met Menno. Joost is het wel met hem eens. En hihi, Joost zegt nu dat hij Menno pas NA het programma heeft leren kennen, terwijl hij toch nog 10 dagen in het huis moet zitten vanaf nu.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33005678
De volgende piza is klaar. Joost haalt hem uit de oven en deelt hem weer met Roel.



Joost denkt dat het voor Roel wel een raar gevoel is de komende exit. Roel zegt dat het inderdaad niet te voorspellen is, en haalt de ongelooflijke exit van Dido er bij als voorbeeld.
Hij zegt dat hij mocht hij exit moeten gaan het liefst gewoon direct in de auto stapt en naar huis rijdt in plaats van een verplichte show in de studio. Roel zegt ook dat de dames daar veel te veel mee bezig zijn naar zijn gevoel.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33005754
Joost zegt dat hij niet met het idee naar binnen is gegaan om herkent te worden. Wel met het idee van "goh, zo kan ik wel een hoop geld verdienen". Het maakt Joost ook niet uit dat de mensen weten wie hij is, hij is al die tijd gewoon zich zelf geweest.
Roel zegt: vroeger kon ik gewoon een jointje roken op een bankje weet je wel, zonder dat iemand er iets van zei. Ik ben best wel benauwd wat er nu gebeurd als ze je herkennen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33005783
Joost had niet verwacht dat hij in het huis zo emotioneel zou raken. De exits hebben hem toch wel verdrietig gemaakt. Roel had ook niet verwacht dat hij zou gaan huilen in het huis. En logisch... zegt hij dat de exit van Dido ECHT emotioneel voor hem was.
Joost zegt dat hij het leuker vond met 13 man dan met 5, zeker met de 13 waarmee ze hier waren. Je wereldje wordt zo klein, zegt Joost.

Roel zegt dat hij niet had verwacht dat hij met de exit van Dido zo emotioneel zou zijn. Hij dacht dat hij het allemaal onder controle had. Vooral ook omdat hij het met Dido allemaal al had doorgesproken. En toen hij zo emotioneel was, ook in de DBK, voelde hij zich echt een beetje oncomfortabel zegt hij.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33005825
Nu hebben ze het over de DBK en de camera's. Soms vergeten ze dat ze tegen lenzen zitten te praten en hebben het gevoel dat ze echt intiem met iemand van BB zitten te praten, terwijl er misschien wel 4 mensen achter die camera kunnen zitten meeluisteren. Toch een gek gevoel, zeggen ze. Joost wil als ze uit het huis zijn om een rondleiding vragen. Hij wil wel eens zien hoe het er allemaal uitziet. Dat je kunt rondlopen en in het tuinhuisje enzovoorts. Roel is ook benieuwd naar de studio, hoe het geluid binnen komt enzo. "Het is eigenlijk gewoon heel erg gek, wij zitten hier te praten terwijl er mensen gewoon aan het luisteren zijn. En dan zzzzzzzzzmmmmmmm..... moeten ze ff inzoomen met die camera's enzo. Dan voel je je soms gewoon vereert dat ze je helemaal volgen, terwijl het helemaal om niks is, weet je wel." zegt Roel. "Ja inderdaad...., zoomen ze met de camera op je in en volgen je helemaaallll, terwijl je alleen maar een biertje gaat pakken ofzo", zegt Joost lachend.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33005837
Het voelt voor Roel ook heel vreemd dat de anderen in huis van alles van je weten. "Dat je ooit iets verteld hebt en dat gewoon een tijd later ze nog precies weten wat je verteld hebt, weet je. Dat voelt zo raar."

"Je verliest eigenlijk een stuk van je privacy", weet Joost te melden.

Ze zijn het er beiden over eens dat dit toch wel een ervaring van je leven is.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33005882
Roel en Joost kunnen nog even niet ophouden om onder het genot van weer een biertje door te praten over het volgen van de camera's. Ze realiseren zich dat je op stations ook gevolgd kan worden door camera's, maar dat je er daar eigenlijk geen erg in hebt.



Joost merkt heel slim op dat nu ze met 5 nog over zijn dat ze veel meer gevolgd worden dan toen ze nog met 13 waren. "Ze moesten toen wel 4 of 6 interessante gesprekken volgen en dan proberen de meest interessante op te vangen. Nu is het makkelijker is er maar 1 of 2 gesprekken gelijkertijd, dus volgen ze je automatisch steeds meer."
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33005942
Ze hebben het er nu over hoe het soms voelt bij sommige opdrachten. "Het voelt gewoon absurd dat er iemand met een hoopje zand in haar handen zit en daar niets van mag verliezen, anders ben je 50.000 euro kwijt".



Zo passeren nog een aantal dingen, zoals de opdracht met het gewichtheffen, het niet mogen roken. Maar ook dat de actie van Tanja met haar opmerking over het dekseltje op de botervloot gelijk ingezoomd wordt omdat het 'misschien' een item kan zijn voor de uitzending.

Het ziet er naar uit dat de gesprekken tussen de boys nog wel even door zullen gaan, maar M-en-A stopt er even mee.

over 4 uurtjes loopt de wekker weer af
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33005971
Toch nog even snel melden voor ik naar bed ga.
De heren zijn toch op een punt gekomen dat ze de gesprekken stoppen om naar bed te gaan. Roel gaat zijn tanden poetsen en Joost loopt nog wat in de keuken rond.
Opeens klinkt er uit de mond van Joost: "Joost, je doet het goed, hèhèhè".

(en nu ben ik echt weg )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33005972
Gesprek gaat niet echt verder, Roel gaat tandenpoetsen om daarna nog een peukie te roken zo zegt 'ie... Joost is daar erg verbaast over; eerst tandenpoetsen daarna nog weer roken.
Ondertussen gaat Joost maar eens de boel opruimen en zegt ondertussen tegen de camera's dat ze het goed doen.
pi_33006010
Joost en Roel inmiddels naar hun bed, waar ze het ook nog even over de cameraatjes aldaar hebben.
Roel zegt dat hij het een goed gesprek vond en dat 'ie wel weer 'goed de vibe te pakken heeft'....
Daarna wensen ze elkaar welterusten.
pi_33006504
Terwijl voor een aantal van ons de plicht al weer roept, is de gang in het BB-huis leeg en liggen de bewoners nog heerlijk te slapen.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  maandag 12 december 2005 @ 13:02:15 #22
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_33012144
Lieske, Roel, Ingrid, Joost en Nathalie zijn buiten de bomen aan het versieren, in kerstsfeer.
De lampjes gaan niet aan, ook niet nadat Joost ze allemaal heeft nagelopen.
Roel keek er vervolgens even naar en ze doen het

Al met al gebeurd er niet zo heel erg veel (dus ben ik ook weer gevlogen)
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  maandag 12 december 2005 @ 13:45:05 #23
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_33013262
Het is rustig op het moment....

Joost en Lieske zijn wat aan het huishouden aan het doen. Joost aan het stofzuigen en Lieske is de wc aan het schoonmaken.
Ingrid rommelt wat aan zichzelf in de badkamer.

En Roel .... tja ... die hangt lekker op de bank met een sigaretje
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_33013287
Lieske druk aan de poets in het toilet.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33014233
Alle bewoners hebben hun "rustmoment" van de dag weer opgezocht.

De heren in de huiskamer.....



....... de dames in de jacuzzi
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')