Ik heb ook zo mijn afwijkingen...quote:
Plato zal in z'n nopjes zijn.quote:
Ik zie allesquote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef _Cara_ het volgende:
Is dat echt zo.. vraag ik me dan af?
Dag frezer..
Ik geloof niet in god en ook niet in Godlikes...quote:
Ik denk het welquote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef _Cara_ het volgende:
Is dat echt zo.. vraag ik me dan af?
juist... dus ik ook nietquote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof niet in god en ook niet in Godlikes...![]()
en die link van mij al bekeekn?quote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef Mokster het volgende:
OMFG !!!
apart he..quote:
jammer dat je breakdancen in je eentje doet.. of kan het ook als paar? misschien moet je dat eens voorstellen aan zo'n leuke meidquote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag
Weer terug van breakdance training, was leuk om iedereen weer eens te spreken. Zeker één van de (goed uitziende!) dames die er ook al een poosje traint, heb wel een hele tijd met haar staan kletsen, zoals het hoort
Was gezellig!!
Alleen gekeken en praten zeker?quote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag
Weer terug van breakdance training, was leuk om iedereen weer eens te spreken. Zeker één van de (goed uitziende!) dames die er ook al een poosje traint, heb wel een hele tijd met haar staan kletsen, zoals het hoort
Was gezellig!!
Heb je dr ook mogen aanraken? Een date geregeld? Of was dit het hele verhaal?quote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag
Was gezellig!!
gmtaquote:Op maandag 12 december 2005 22:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb je dr ook mogen aanraken? Een date geregeld? Of was dit het hele verhaal?
Dat was het hele verhaalquote:Op maandag 12 december 2005 22:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb je dr ook mogen aanraken? Een date geregeld? Of was dit het hele verhaal?
Jaquote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen gekeken en praten zeker?![]()
Het feit dat zij een vriend heeft betekent natuurlijk niet dat jij haar niet mag overtuigen van jouw kwaliteiten...quote:Op maandag 12 december 2005 22:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat was het hele verhaalZe heeft natuurlijk al wel een vriendje he!
Maar ze is wel aardigAls ze geen vriend gehad zou hebben had ik haar uitgenodigd!
Breakdancen als paarquote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
jammer dat je breakdancen in je eentje doet.. of kan het ook als paar? misschien moet je dat eens voorstellen aan zo'n leuke meid
Klopt, het is natuurlijk wel een hindernis extraquote:Op maandag 12 december 2005 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat zij een vriend heeft betekent natuurlijk niet dat jij haar niet mag overtuigen van jouw kwaliteiten...
Even voor alle duidelijkheid: die vriend is háár probleem. Niet dat van jouquote:Op maandag 12 december 2005 22:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat was het hele verhaalZe heeft natuurlijk al wel een vriendje he!
Maar ze is wel aardigAls ze geen vriend gehad zou hebben had ik haar uitgenodigd!
Sorry ben even drukquote:Op maandag 12 december 2005 22:17 schreef -beyond- het volgende:
Ik kan wel een god gebruiken!!
Als het kan twee!
Meer mag uiteraard altijd!!!
Inderdaad, dat gaat feilloosquote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid: die vriend is háár probleem. Niet dat van jou![]()
Dus uitnodigen kan altijd!
Goed plan! Misschien eens proberenquote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid: die vriend is háár probleem. Niet dat van jou![]()
Dus uitnodigen kan altijd!
We vangen je niet op als het niet luktquote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Goed plan! Misschien eens proberen
Fantastisch, wij helpen die relatie wel ff naar de knoppen!quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Niks misschien, gewoon doen! Durf te leven! Tsjakkaa!quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
hey.. ik las net jouw topic over je vriend...quote:Op maandag 12 december 2005 22:17 schreef -beyond- het volgende:
Ik kan wel een god gebruiken!!
Als het kan twee!
Meer mag uiteraard altijd!!!
Nee dan kom ik hier wel weer klagenquote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We vangen je niet op als het niet lukt![]()
Dan open je er maar een topic over
Zoals Yoda eens zei in Star Wars: do, or do not, there is no try!quote:Op maandag 12 december 2005 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks misschien, gewoon doen! Durf te leven! Tsjakkaa!.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fantastisch, wij helpen die relatie wel ff naar de knoppen!
Ze heeft een vriend? Wat doet ze dan in dit verkapte singles topic?quote:Op maandag 12 december 2005 22:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey.. ik las net jouw topic over je vriend...
Vriendin wil niet van haar oude vriendje afquote:Op maandag 12 december 2005 22:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee dan kom ik hier wel weer klagen![]()
Ik kliktequote:Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vriendin wil niet van haar oude vriendje af
Daar!quote:
quote:
quote:
Normaal, bij linkjes van onbetrouwbare sujetten, ja. Maar van AirwiN had ik dit niet verwachtquote:
BttDquote:Op maandag 12 december 2005 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaal, bij linkjes van onbetrouwbare sujetten, ja. Maar van AirwiN had ik dit niet verwacht.
Het is een zij!quote:
Gelukkig heb ik weer aan jouw verwachtingen voldaan dan!quote:Op maandag 12 december 2005 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaal, bij linkjes van onbetrouwbare sujetten, ja. Maar van AirwiN had ik dit niet verwacht.
Zie je nou hoezeer ik van slag ben?quote:
Ik merk het!quote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie je nou hoezeer ik van slag ben?.
u bent niet alleen heer Litphoquote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blij dat ik in ieder geval niet te boek sta als onbetrouwbaar sujetquote:Op maandag 12 december 2005 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaal, bij linkjes van onbetrouwbare sujetten, ja. Maar van BttD had ik dit niet verwacht.
Nou ja, nu wel natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Blij dat ik in ieder geval niet te boek sta als onbetrouwbaar sujet![]()
Gaat helemaal goedkomen mopquote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
D'oh!quote:
Beantwoord jij je MSN vanavond niet trouwens?quote:
Waar vind ik op dit tijdstip nog iemand om m'n lusten op te botvieren...quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef Mokster het volgende:
Ook ik vind het een uitermate geile foto
ze moet lerenquote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beantwoord jij je MSN vanavond niet trouwens?
hier misschien?quote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar vind ik op dit tijdstip nog iemand om m'n lusten op te botvieren...![]()
http://dating.fok.nlquote:Op maandag 12 december 2005 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar vind ik op dit tijdstip nog iemand om m'n lusten op te botvieren...![]()
leerquote:
12quote:
en jij lijkt wel een ouwe zuurpruimquote:
Ben ik ookquote:Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
en jij lijkt wel een ouwe zuurpruim
Ik ben Pim Fortuyn niet...quote:Op maandag 12 december 2005 22:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is dan wel were begrijpelijk
Maar 12 jarig mannetje he?
een fossielquote:Op maandag 12 december 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar als jij al oud bent... Ben ik... prehistorisch?
Dan ben je weer opnieuw in de mode...quote:Op maandag 12 december 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij is vooral dood volgens mij!quote:
Damn! Kun je niet gewoon even doen alsof je een jonge god(t) bent? Dan kan ik ook nog even mee...quote:
Ik ben wel lekkerquote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn! Kun je niet gewoon even doen alsof je een jonge god(t) bent? Dan kan ik ook nog even mee...
Ik heb een fotoboekquote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar daar heb ik niet zo veel aan...
Je bent ouder dan ik. Trek je conclusiesquote:Op maandag 12 december 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
vrouwen conserveren beter... dat heeft iets met het vetgehalte te maken dacht ikquote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn! Kun je niet gewoon even doen alsof je een jonge god(t) bent? Dan kan ik ook nog even mee...
Ben je ook lekker?quote:Op maandag 12 december 2005 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik. Trek je conclusies.
Ja en mannen worden lekkerder naarmate ze ouder wordenquote:Op maandag 12 december 2005 22:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
vrouwen conserveren beter... dat heeft iets met het vetgehalte te maken dacht ik
quote:
Beantwoord je wel vaker je eigen vragen?quote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja en mannen worden lekkerder naarmate ze ouder worden
Kijkenquote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik herhaal: maar daar heb ik niet zoveel aan...
Ik weet gewoon veelquote:Op maandag 12 december 2005 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Beantwoord je wel vaker je eigen vragen?.
De mening van je moeder kunnen we in dit geval niet serieus nemenquote:Op maandag 12 december 2005 22:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben ook erg lekker, maar meiden zien het niet![]()
Het is heus waar! Ik smaak naar aardbeienquote:Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De mening van je moeder kunnen we in dit geval niet serieus nemen
Beetje jammer...quote:Op maandag 12 december 2005 22:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Anders blijf ik niet stil zitten
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 23:18 schreef Godlike02 het volgende:
ik ben dr nog
Blaagje.quote:Op maandag 12 december 2005 23:22 schreef GF het volgende:
Kut op.
je ging slapenquote:Op maandag 12 december 2005 23:36 schreef Mokster het volgende:
Damn. Ik ben nog wakker en ik kijk Footloose![]()
Je takelt af, meissie . . .quote:Op maandag 12 december 2005 23:36 schreef Mokster het volgende:
Damn. Ik ben nog wakker en ik kijk Footloose![]()
truste tcquote:Op maandag 12 december 2005 23:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je takelt af, meissie . . .
Ik heb van het gehele topic niks op kunnen pikken, tijd om maar naar bed te gaan![]()
![]()
Welterusten
Bijna nu hoor, nog even tot het eind van de film of tot mijn mp3 speler vol isquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:06 schreef ioko het volgende:
iedereen al weg ?
Ook goeiemorgenquote:
Moks!quote:
Ynsk! Waar ben jij dan eest en is dat ook de reden voor je gelukkige staat van dienst?quote:
ik was alleen thuis, ben nu op het werkquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ynsk! Waar ben jij dan eest en is dat ook de reden voor je gelukkige staat van dienst?
Ik ben alleen maar blij dat onze vertrouwensband zo groot is dat je zulke intieme details met mij deelt...quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik was alleen thuis, ben nu op het werk
de reden dat ik me happy voel
voelde me gister niet lekker, moest ongesteld worden, dus had veel buikpijn en voelde me heel alleen. nu heeft mijn lichaam zijn werk gedaanen voel ik me weer een stuk beter
sollie voor de details
ik ga ervan uit dat jij dat ook met mij doetquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar blij dat onze vertrouwensband zo groot is dat je zulke intieme details met mij deelt...
Uiteraard!quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat jij dat ook met mij doet
nah het hoeft niet perse over ongesteldheidsproblematiek te gaan hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:39 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen allemaal,.
Ergens denk ik dat je lang kunt wachten op verhalen over AirwiNs ongesteldheidsproblematiek Ynske.
@ Cara, hoe komt het?
Ik mag hopen dat dat wachten een eeuwigheid gaat duren, want ik geloof niet dat ik het wil wetenquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:39 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen allemaal,.
Ergens denk ik dat je lang kunt wachten op verhalen over AirwiNs ongesteldheidsproblematiek Ynske.
Onder andere door dezelfde problemen als Ynske..hoe langer dat het duurt, hoe belabberder dat ik me voel...quote:
Ik heb wel regelmatig last van welgesteldsheidsproblematiek...quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:39 schreef Frezer het volgende:
Ergens denk ik dat je lang kunt wachten op verhalen over AirwiNs ongesteldheidsproblematiek
kruikje in bed erbij doet wonderenquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Onder andere door dezelfde problemen als Ynske..hoe langer dat het duurt, hoe belabberder dat ik me voel...![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah het hoeft niet perse over ongesteldheidsproblematiek te gaan hoor
Het blijft maar druk.quote:heo is het met mijn broertje
goh... we leven allemaal met je mee..quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig last van welgesteldsheidsproblematiek...![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig last van welgesteldsheidsproblematiek...![]()
Ik krijg in enen een heel warm gevoel van binnen nu ik dat weet...quote:
zo heb ik me gister erdoor heen geslagen met thee en toen ik thuis kwam lekker onder de dekens inquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:57 schreef _Cara_ het volgende:
Nou ik kan nu 2 dingen doen 1- koffie zetten of 2 - net zoals Ynske gisteren zei.. ik wil eigenlijk terug naar bed "mijn" bed , "zijn" bed , "haar" bed.. als het er maar kuddelig warm is...
Helaas moet ik kiezen voor de Senseo..bléh!
Na ja als je je ziek voelt snap ik wel dat je geen behoefte aan koffie hebt...quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:03 schreef _Cara_ het volgende:
Ja, ik ben over een kwartier de deur uit...en Senseo smaakt me nu nog.. straks niet meer! raar hé?
ga je warme chocomel voor me maken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:13 schreef Frezer het volgende:
Hey Marc
[..]
Na ja als je je ziek voelt snap ik wel dat je geen behoefte aan koffie hebt...
Ik ga mezelf ook maar eens nuttig maken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je warme chocomel voor me maken?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:57 schreef _Cara_ het volgende:
Nou ik kan nu 2 dingen doen 1- koffie zetten of 2 - net zoals Ynske gisteren zei.. ik wil eigenlijk terug naar bed "mijn" bed , "zijn" bed , "haar" bed.. als het er maar kuddelig warm is...
Helaas moet ik kiezen voor de Senseo..bléh!
geloof van welquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:30 schreef PhaE het volgende:
Pfff...
Zo, dat was een goed maar fokking druk weekend!
Alles onder controle hiero?
koppie thee?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:31 schreef PhaE het volgende:
Mooi zo.. kan ik met een gerust hard verder met koorts hebben en me rot vervelen thuis
doe mij maar een kopje koffie als het kanquote:
zeikerd de thee staat al klaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
doe mij maar een kopje koffie als het kan![]()
Ik wil geen theequote:
nah dan nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik wil geen thee [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:49 schreef _Cara_ het volgende:
Ocherm..hier dan![]()
* Dat kan Cara niet aan zien
quote:
Beterschapskusjequote:Op dinsdag 13 december 2005 09:31 schreef PhaE het volgende:
Mooi zo.. kan ik met een gerust hard verder met koorts hebben en me rot vervelen thuis
ik wist niet dat je highlight functie ook het engelse woord paktequote:
mja, Arbeitquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wist niet dat je highlight functie ook het engelse woord pakte
Over een paar dagen voel je je weer beter *virtuele knuffel stuurt*quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:08 schreef _Cara_ het volgende:
Ja, ik ben op mn werk nu...maar om nu te zeggen JOEPIE! Nee!![]()
Dolletjes dan maarquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:08 schreef _Cara_ het volgende:
Ja, ik ben op mn werk nu...maar om nu te zeggen JOEPIE! Nee!![]()
Ik voel me alsof ik er alweer een hele dag heb opzittenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
ik ben pas net wakker
idem!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik voel me alsof ik er alweer een hele dag heb opzitten
jij hebt wat met bedden hequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
idem!
zullen we dan maar weer naar bed gaan?
ieders eigen bed wel te verstaan
Ik ben ook 1 keer laatquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik voel me alsof ik er alweer een hele dag heb opzitten
God is vandaag slechts op één plaats?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ook 1 keer laat![]()
Ik trok het even niet meer
Met een beetje geluk zit ik vanavond were tot na 20.00 uur
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
God is vandaag slechts op één plaats?.
Bedden zijnquote:
quote:
Ik voel me er ook erg thuis, vooral als het kouder wordt. Dan ben ik er niet weg te slaanquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]dat is de meest veilige plaats om te vertoeven. lekker onder de veilige dekens
overigens is het ook vaak de meest lekker ruikende plaats van een huis
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:33 schreef Ynske het volgende:
overigens is het ook vaak de meest lekker ruikende plaats van een huis
Good luck dan maar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ook 1 keer laat![]()
Ik trok het even niet meer
Met een beetje geluk zit ik vanavond were tot na 20.00 uur
watnouquote:
En nog lerenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Good luck dan maar.
Ik hoop dat ik vanavond eerder weg kan dan gisteren, want ik moet gelijk door naar college.
Dit wordt hoe dan ook een hele lange dag![]()
Mijn waterbed is een beetje kapot dus daar komt de laatste tijd een klein beetje muffe lucht vanaf. Gelukkig krijg ik (lang leve de garantie) binnen nu en twee weken een nieuwe matras!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
watnou
een slapend mens staat lichaamsgeuren af, en die zijn heel rustgevend, waardoor dat als lekker ruikend ervaren wordt.
meestal vind je trouwens t bed of de kant waar je partner gelegen heeft het lekkerste ruiken
owkeej dat is een andere situatiequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn waterbed is een beetje kapot dus daar komt de laatste tijd een klein beetje muffe lucht vanaf. Gelukkig krijg ik (lang leve de garantie) binnen nu en twee weken een nieuwe matras!
Op dit moment is het in ieder geval niet de meest lekker ruikende plek in huis.
Het is overigens niet zo dramatisch als 't klinkt hoor... Er is nog steeds prima in te slapen!quote:
nou... maar weer naar huis dan..quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb 'gewerkt'
quote:
Ik ga eerst maar eens een scriptie schrijven denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:18 schreef nixxx het volgende:
[..]ik ga een voorkantje voor mijn scriptie in elkaar draaien
JE KAN HET!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben ook van de partij en super-ongemotiveerd
Willen is kunnen.quote:
En kunnen is willen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Willen is kunnen.![]()
Al weet ik nief of er hier wel sprake is van "willen".![]()
Ik betwijfel of je wel een pauze hebt verdiend.quote:
Die twijfel is vast niet onterecht hequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je wel een pauze hebt verdiend.![]()
Wat doe je in de pauze eigenlijk achter je bureau?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die twijfel is vast niet onterecht he![]()
Zolang mijn baas dat maar niet doeten aangezien die weer eens vakantie heeft
![]()
Ik heb officieel geen pauze werk 9 uur achter elkaar. Maar goed, even eten dus en zo weer verder (fok!ken dan welquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat doe je in de pauze eigenlijk achter je bureau?![]()
Profiteur.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb officieel geen pauze werk 9 uur achter elkaar. Maar goed, even eten dus en zo weer verder (fok!ken dan wel)
Start>run>winword.exe>enterquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:18 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb Word inmiddels al helemaal opgestart...
het gaat echt de goede kant op vandaag
Ik ga zo wel weer verder. Moet nog maar 400.000 gegevens doornemen en aanpassenquote:
Moet in een uurtje te doen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga zo wel weer verder. Moet nog maar 400.000 gegevens doornemen en aanpassen
Keep up the good work!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:18 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb Word inmiddels al helemaal opgestart...
het gaat echt de goede kant op vandaag
Dat weet ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
Start>run>winword.exe>enter
Misschien worden het er wel 2 a 3quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet in een uurtje te doen zijn.![]()
Met jou kan ik praten! Hoe groot is groot eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:40 schreef _Cara_ het volgende:
Ik wil naar bed! ...mn lekker grote warme bedje!...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:41 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een luie eikels posten er hier ook
pauze
Bed
Geen zin
Depri tiefus zooitje
Ga aan de prozac![]()
Goed planquote:
Doen danquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:40 schreef _Cara_ het volgende:
Ik wil naar bed! ...mn lekker grote warme bedje!...
ik ben al aan de vitamientjes... dat mixt nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:41 schreef Godlike02 het volgende:
pauze
Bed
Geen zin
Depri tiefus zooitje
Ga aan de prozac![]()
Euhm.. kan niet ben aan het werk.. nou ja op halve kracht dan..quote:
Dus als je nu 2 uur gaat slapen en daarna nog 2 uur op volle kracht gaat werken heb je hetzelfde hequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm.. kan niet ben aan het werk.. nou ja op halve kracht dan..
En NEE geen overdosis bloedverdunners voor jou!!![]()
Tss, daar heb ik niets van gezegdquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:41 schreef Godlike02 het volgende:
pauze
Bed
Geen zin
Depri tiefus zooitje
Ga aan de prozac![]()
Ik ben een man, dus nu weet ik nog niks...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:44 schreef _Cara_ het volgende:
Lits-Jumeaux...
idd marc, foei!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
Euhm.. kan niet ben aan het werk.. nou ja op halve kracht dan..
En NEE geen overdosis bloedverdunners voor jou!!![]()
Ben trouwens niet lui!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:41 schreef Godlike02 het volgende:
pauze
Bed
Geen zin
Depri tiefus zooitje
Ga aan de prozac![]()
Da's zo'n tweepersoons bed wat ze in tweëen hebben gezaagdquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een man, dus nu weet ik nog niks...![]()
Aaarrgghh! 2 matrassen van 90 breed bij 2 meter lang ...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een man, dus nu weet ik nog niks...![]()
Een half glaasje rode wijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
idd marc, foei!maar als je goed doorwerkt mag je een half glaasje rode wijn vanavond
Pft, klein bedje....quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Aaarrgghh! 2 matrassen van 90 breed bij 2 meter lang ...
mag je echt helemaal geen alcohol? das toch ook bloedverdunnendquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een half glaasje rode wijn![]()
Je wilt me echt dood hebben he![]()
Wat nou? is voor mij groot zat.. wedden dat ik me er kan verstoppen...quote:
groot genoegquote:
Wedden dat je gevonden kan wordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat nou? is voor mij groot zat.. wedden dat ik me er kan verstoppen...![]()
En daar slaap je alleen in? Dan kun je zelfs dwars liggenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Aaarrgghh! 2 matrassen van 90 breed bij 2 meter lang ...
okiedokiequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
Schuif dat glaasje wijn dan maar hierheen..ja niet nu hé!! vanavond.. als ik dan al niet in bed lig..
Dan ben jij een piepklein vrouwtje / meisje waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben je zo klein en magerquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wedden dat ik gevonden WIL wordenquote:
Dan schiet voor jou de tijd waarschijnlijk ook met geen meter op...quote:
Ik mag 2 glazen per dag. Vind wijn alleen dermate smerig dat ik verwacht daar toch wel binnen 2 minuten aan dood te gaanquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
mag je echt helemaal geen alcohol? das toch ook bloedverdunnenddan mag je een glaasje druivensap
welnee ik kan me alleen hééél goed verstoppen..quote:
Tsssk...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan schiet voor jou de tijd waarschijnlijk ook met geen meter op...![]()
Zou dat het zijn jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
welnee ik kan me alleen hééél goed verstoppen..![]()
Is hij nu een badmongool?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |