Ik heb ook zo mijn afwijkingen...quote:
Plato zal in z'n nopjes zijn.quote:
Ik zie allesquote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef _Cara_ het volgende:
Is dat echt zo.. vraag ik me dan af?
Dag frezer..
Ik geloof niet in god en ook niet in Godlikes...quote:
Ik denk het welquote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef _Cara_ het volgende:
Is dat echt zo.. vraag ik me dan af?
juist... dus ik ook nietquote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof niet in god en ook niet in Godlikes...![]()
en die link van mij al bekeekn?quote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef Mokster het volgende:
OMFG !!!
apart he..quote:
jammer dat je breakdancen in je eentje doet.. of kan het ook als paar? misschien moet je dat eens voorstellen aan zo'n leuke meidquote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag
Weer terug van breakdance training, was leuk om iedereen weer eens te spreken. Zeker één van de (goed uitziende!) dames die er ook al een poosje traint, heb wel een hele tijd met haar staan kletsen, zoals het hoort
Was gezellig!!
Alleen gekeken en praten zeker?quote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag
Weer terug van breakdance training, was leuk om iedereen weer eens te spreken. Zeker één van de (goed uitziende!) dames die er ook al een poosje traint, heb wel een hele tijd met haar staan kletsen, zoals het hoort
Was gezellig!!
Heb je dr ook mogen aanraken? Een date geregeld? Of was dit het hele verhaal?quote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag
Was gezellig!!
gmtaquote:Op maandag 12 december 2005 22:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb je dr ook mogen aanraken? Een date geregeld? Of was dit het hele verhaal?
Dat was het hele verhaalquote:Op maandag 12 december 2005 22:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb je dr ook mogen aanraken? Een date geregeld? Of was dit het hele verhaal?
Jaquote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen gekeken en praten zeker?![]()
Het feit dat zij een vriend heeft betekent natuurlijk niet dat jij haar niet mag overtuigen van jouw kwaliteiten...quote:Op maandag 12 december 2005 22:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat was het hele verhaalZe heeft natuurlijk al wel een vriendje he!
Maar ze is wel aardigAls ze geen vriend gehad zou hebben had ik haar uitgenodigd!
Breakdancen als paarquote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
jammer dat je breakdancen in je eentje doet.. of kan het ook als paar? misschien moet je dat eens voorstellen aan zo'n leuke meid
Klopt, het is natuurlijk wel een hindernis extraquote:Op maandag 12 december 2005 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat zij een vriend heeft betekent natuurlijk niet dat jij haar niet mag overtuigen van jouw kwaliteiten...
Even voor alle duidelijkheid: die vriend is háár probleem. Niet dat van jouquote:Op maandag 12 december 2005 22:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat was het hele verhaalZe heeft natuurlijk al wel een vriendje he!
Maar ze is wel aardigAls ze geen vriend gehad zou hebben had ik haar uitgenodigd!
Sorry ben even drukquote:Op maandag 12 december 2005 22:17 schreef -beyond- het volgende:
Ik kan wel een god gebruiken!!
Als het kan twee!
Meer mag uiteraard altijd!!!
Inderdaad, dat gaat feilloosquote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid: die vriend is háár probleem. Niet dat van jou![]()
Dus uitnodigen kan altijd!
Goed plan! Misschien eens proberenquote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid: die vriend is háár probleem. Niet dat van jou![]()
Dus uitnodigen kan altijd!
We vangen je niet op als het niet luktquote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Goed plan! Misschien eens proberen
Fantastisch, wij helpen die relatie wel ff naar de knoppen!quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Niks misschien, gewoon doen! Durf te leven! Tsjakkaa!quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
hey.. ik las net jouw topic over je vriend...quote:Op maandag 12 december 2005 22:17 schreef -beyond- het volgende:
Ik kan wel een god gebruiken!!
Als het kan twee!
Meer mag uiteraard altijd!!!
Nee dan kom ik hier wel weer klagenquote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We vangen je niet op als het niet lukt![]()
Dan open je er maar een topic over
Zoals Yoda eens zei in Star Wars: do, or do not, there is no try!quote:Op maandag 12 december 2005 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks misschien, gewoon doen! Durf te leven! Tsjakkaa!.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fantastisch, wij helpen die relatie wel ff naar de knoppen!
Ze heeft een vriend? Wat doet ze dan in dit verkapte singles topic?quote:Op maandag 12 december 2005 22:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey.. ik las net jouw topic over je vriend...
Vriendin wil niet van haar oude vriendje afquote:Op maandag 12 december 2005 22:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee dan kom ik hier wel weer klagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |