abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33046187
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:12 schreef use_less het volgende:

[..]

Dat zo'n huis leeg staat zegt me niks. Het is en blijft andermans bezit dus je blijft er met je poten af. Het wordt alleen anders als krakers door de eigenaar getolereerd worden, wat in sommige gevallen opgaat. En ik begrijp gewoon niet dat je blijft zeuren over Lieske, staat nog aan het begin van haar studie en heeft net als Roel nog jaren te gaan. Hij is 25 en nog steeds niet afgestudeerd. Moet w.s. alleen nog een scriptie schrijven of zijn studie afronden met een onderzoek en ook dan kun je met gemak nog een jaar verder zijn. Zo ken ik er tenminste genoeg. Juist dat laatste stuk wordt door velen n.l. compeet onderschat. Dus we zullen wel zien hoe lang dit nog duurt. En wat Lieske betreft, mag je als toekomstbeeld geen eigen zaak voor ogen hebben? Ik vind het knap dat ze daar op 19-jarige leeftijd al mee bezig is. Ik vind het jammer dat Lieske zich niet wat sneller uit kan drukken maar ze is pienter, dat zie ik veel meer dan bij Roel. Dat Roel niet met haar om kan gaan ligt gewoon aan het feit dat Lieske hem compleet de baas is en dat trekt hij niet. Het is n.l. gewoon te gek voor woorden dat je steeds (in het geval van Roel) je studie aan moet halen om jezelf te bewijzen. Ook zonder studie kun je mensenkennis hebben hoor! En ik heb de streams bijzonder goed gevolgd en heb gemerkt dat hij te pas en te onpas stellingen verdedigt met zijn studie, ook als daar geen reet van klopt. Als je roept ik ben objectief verliefd geworden op Dido moet je echt terug naar school want dan heb je je hele studie niet begrepen. En als je maar blijft roepen: "Daar waar ik vandaan kom........" en je vervolgens zo asociaal gedraagt, nog minder!
Hij is niet meer dan een groot probleemkind. Vindt het angstig om naar hem te kijken en steeds weer die onzekere handjes van hem over zijn hoofd zien glijden. Ik zou me er ernstige zorgen over maken, want dat er iets aan hem niet klopt is overduidelijk, daar hoef je beslist geen psycholoog voor te zijn.
Inderdaad, een bijzonder triest geval. Ik hoop dat hij zijn leven een beetje op de rails gaat krijgen na het huis, maar ik vrees het ergste. Als hij maar niet wint, want met zo'n hoop geld in zijn bezit is hij helemaal kansloos om nog iets te betekenen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 16:29:21 #63
65846 Bocaj
47th President.
pi_33046512
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:12 schreef use_less het volgende:

[..]
....
Hij is niet meer dan een groot probleemkind. Vindt het angstig om naar hem te kijken en steeds weer die onzekere handjes van hem over zijn hoofd zien glijden. Ik zou me er ernstige zorgen over maken, want dat er iets aan hem niet klopt is overduidelijk, daar hoef je beslist geen psycholoog voor te zijn.
Ik heb steeds het idee dat hij ieder moment uit zijn vel kan springen en een moord begaat...
pi_33046766
Dat heb ik altijd al gedacht
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 18:04:52 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33048793
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:18 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Inderdaad, een bijzonder triest geval. Ik hoop dat hij zijn leven een beetje op de rails gaat krijgen na het huis, maar ik vrees het ergste. Als hij maar niet wint, want met zo'n hoop geld in zijn bezit is hij helemaal kansloos om nog iets te betekenen.

Je vergeet trouwens te melden dat hij een kleine piemel heeft.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:08:27 #66
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33048878
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Je vergeet trouwens te melden dat hij een kleine piemel heeft.
Ja, precies die irrelevante, smakeloze dingen worden er ook steeds bijgehaald. Soms worden krakers wel eens als positief gezien, wie zegt dat Roel de boel daar vervuild? Als een oud huis in een achterbuurt al lang niet bewoond is geweest en hij knapt de boel een beetje op zodat er in te leven valt, is er minder werk als het huis eventueel weer verkocht gaat worden.
pi_33048936
Heeft roel al eens uitgelegd hoe het kan dat hij kraker is maar niet zelf van koken?
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 18:20:47 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33049159
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef dijkhuis het volgende:
Heeft roel al eens uitgelegd hoe het kan dat hij kraker is maar niet zelf van koken?
Vraag je ook aan negers hoe het komt dat ze niet stelen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_33049292
Het is nu ongeveer wel algemeen bekend dat hij zo'n kleine piemel heeft, dus ik heb het er nu niet bij gezet. Maar het is natuurlijk onzin dat krakers kleine piemels hebben. Maar Roel wel, een héle kleine.
pi_33049603
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:28 schreef BB5kijker het volgende:
Het is nu ongeveer wel algemeen bekend dat hij zo'n kleine piemel heeft, dus ik heb het er nu niet bij gezet. Maar het is natuurlijk onzin dat krakers kleine piemels hebben. Maar Roel wel, een héle kleine.
Ik zou nou toch graag die van jou wel eens willen zien.
Wat een EIKEL ben jij zeg.

O ja en er zijn ook krakers die ingehuurd worden om een pand te bewonen in grote steden.
Die mogen dan in zo'n pand wonen tot er bijvoorbeeld een sloopvergunning is.
Ze hebben die afspraak, want die krijgen ze er sneller uit als de echte kraker.
Is goedkoop wonen, alleen vaak verhuizen.
Volgens mij is Roel zo'n kraker, niet het kraker harde kern zeg maar.
Groetjessssssss
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:45:43 #71
134727 VirtualPOM
pi_33049658
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef borduurtje het volgende:

[..]

Ik zou nou toch graag die van jou wel eens willen zien.
Wat een EIKEL ben jij zeg.

O ja en er zijn ook krakers die ingehuurd worden om een pand te bewonen in grote steden.
Die mogen dan in zo'n pand wonen tot er bijvoorbeeld een sloopvergunning is.
Ze hebben die afspraak, want die krijgen ze er sneller uit als de echte kraker.
Is goedkoop wonen, alleen vaak verhuizen.
Volgens mij is Roel zo'n kraker, niet het kraker harde kern zeg maar.
Precies, dat dacht ik ook maar ik ben niet zo bekend in het krakerwereldje en kan dit dus niet zo duidelijk verwoorden. Ik ben het geheel met je eens
pi_33049776
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:45 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Precies, dat dacht ik ook maar ik ben niet zo bekend in het krakerwereldje en kan dit dus niet zo duidelijk verwoorden. Ik ben het geheel met je eens
Een nichtje van mij kraakt ook op deze manier in Den Haag en Rotterdam, vandaar dat ik het weet
Is helemaal niks mis mee.
Groetjessssssss
pi_33049856
dat is gewoon een 'anti-kraak' woning
http://www.antikraak.nl/

als Roel dat doet moet hij helemaal niet zeuren over 'kraker zijn' want in zo'n geval sluit je als huurder (dat ben je dan) onder erg makkelijke voorwaarden een huurcontract af, met een lagere huur maar minder rechten (en moet je dus ook ook eruit zodra de eigenaar het pand kan doorverkopen of verhuren tegen volledige kosten)..
dat heeft niks met 'kraken' te maken, is juist bedoeld om het kraken van leegstaande woningen tegen te gaan.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33049973
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:54 schreef RM-rf het volgende:
dat is gewoon een 'anti-kraak' woning
http://www.antikraak.nl/

als Roel dat doet moet hij helemaal niet zeuren over 'kraker zijn' want in zo'n geval sluit je als huurder (dat ben je dan) onder erg makkelijke voorwaarden een huurcontract af, met een lagere huur maar minder rechten (en moet je dus ook ook eruit zodra de eigenaar het pand kan doorverkopen of verhuren tegen volledige kosten)..
dat heeft niks met 'kraken' te maken, is juist bedoeld om het kraken van leegstaande woningen tegen te gaan.
Hoho ik zeg niet dat Roel op die manier kraakt, maar zou best kunnen.
En zij noemen zich écht krakers hoor, ze betalen meestal alleen de stroom, gas en water.
Groetjessssssss
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:02:34 #75
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_33050063
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:

Volgens mij zijn het vaak instabiele types die 'zichzelf willen leren begrijpen'.
Interessante stelling, IR!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_33050155
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef dijkhuis het volgende:
Hij eet vaak op de universiteit en bij zijn ouders, voor de rest had hij een magnetron en eet vaak magnetronmaaltijden ( die hij dan ook graag verdedigt ).
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:11:30 #77
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33050314
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef borduurtje het volgende:

En zij noemen zich écht krakers hoor, ze betalen meestal alleen de stroom, gas en water.
Over Anti-Kraak B.V.

Jarenlange ervaring in de vastgoedsector vormt de basis van onze organisatie.
Anti-Kraak zorgt er voor dat de representatieve staat van uw kostbare gebouw gewaarborgd blijft bij tijdelijke leegstand. We weten uw object op juiste waarde in te schatten en hebben volledig inzicht op de risico’s.

Anti-Kraak bv beheert en beveiligt door heel Nederland tijdelijk leegstaand vastgoed.
Wanneer uw gebouw leegstaat brengt dat verscheidene risico’s met zich mee. Risico’s die aanzienlijke kosten met zich mee kunnen brengen.
We beheren en bewaken uw object doormiddel van het plaatsen van zorgvuldig geselecteerde gebruikers, met als doel kraak en andere leegstandsrisico te voorkomen. Door goede afspraken met de tijdelijke gebruikers, houden we constant een oogje in het zeil en brengen we de leegstandsrisico's tot een absoluut minimum.

Interesse in samenwerken?
Graag informeren wij u omtrent de leegstandrisico's en de oplossingen die wij u kunnen bieden.

Bel voor een afspraak : 020-447 08 02

Telefonisch spreekuur "woningzoekenden"
van 12:00 tot 14:00 ( ma. t/m vr.)

Of het is een kraker...of het is een antikraker...welke laatste dus juist "geen" kraker is.

Oh ja....en Roel heeft een allejezus klein piemeltje...
pi_33052333
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat was er zo raar aan die vraag? Als je op jezelf woont, leer je toch meestal vanzelf koken? En Roel komt niet verder dan een eitje bakken.
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 20:27:57 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33052653
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:19 schreef dijkhuis het volgende:

[..]

Wat was er zo raar aan die vraag? Als je op jezelf woont, leer je toch meestal vanzelf koken? En Roel komt niet verder dan een eitje bakken.
Er zijn zoveel studenten die niet kunnen koken, en voornamelijk uit de magnetron eten, iets bestellen of een uitsmijter maken.
Waarom specifiek een "kraker" dan wél zou moeten kunnen koken, getuigt m.i. van een vooroordeel.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:28:47 #80
58921 Day
You can fly!
pi_33052688
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:20 schreef Gert het volgende:

[..]

En je bedoelt daarmee?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 20:30:28 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33052759
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef Jappie het volgende:
Of het is een kraker...of het is een antikraker...welke laatste dus juist "geen" kraker is.
Het is geen anti-kraak. Dat gaat meestal via organisaties, en je betaalt meestal gewoon (zij het een lage) huur.
Roel had het erover dat hij zelf kraakt en anderen ook helpt om panden te kraken.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:33:20 #82
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33052850
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is geen anti-kraak. Dat gaat via organisaties, en je betaalt meestal gewoon (zij het een lage) huur.
Roel had het erover dat hij zelf kraakt en anderen ook helpt om panden te kraken.
Dus voldoet ie wel gewoon aan het stereotype beeld van een vieze ongewassen onder de luizen zittende luie proleet.....zeg ja Gert...zeg Ja.
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 20:49:26 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33053447
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:28 schreef Day het volgende:

[..]

En je bedoelt daarmee?
Het was ook wel een doordenker hè?
Er vanuit gaan dat "krakers" kunnen koken, sterker nog: vinden dat ze "iets uit te leggen hebben" als ze het niét kunnen, vind ik een vooroordeel, net als dat negers wel zullen stelen.

In veel kraakpanden valt zelfs helemaal niet te koken. Er is geen gas of electra. In grotere steden heb je vaak een soort menza's voor krakers, waar je tegen kostprijs een warme hap kan krijgen. Soms zijn die ook toegankelijk voor "gewoon" publiek.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:50:44 #84
58921 Day
You can fly!
pi_33053499
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Het was ook wel een doordenker hè?
Er vanuit gaan dat "krakers" kunnen koken, sterker nog: vinden dat ze "iets uit te leggen hebben" als ze het niét kunnen, vind ik een vooroordeel, net als dat negers wel zullen stelen.

In veel kraakpanden valt zelfs helemaal niet te kokekn. Er is geen gas of electra. In grotere steden heb je vaak een soort menza's voor krakers, waar je tegen kostprijs een warme hap kan krijgen. Soms zijn die ook toegankelijk voor "gewoon" publiek.
OK!

Fijne vakantie, schat!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_33056674
Een rijkeluiskraker is het. Zijn ouders hebben knaken genoeg, maar meneer kraakt uit principe, zijn principe, het principe om je af te zetten tegen alles wat normaal is, bijvoorbeeld het kopen of huren van een huis. Dat vindt meneer Roel abnomaal. Het ergste is dat er hier nog steeds mensen zijn die bijzonder veel sympathie voor zijn praktijken hebben. Neem nou de posts van zo'n VirtualPOM. Dat móé't toch wel familie van Roel zijn?
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 22:31:09 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33057041
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef BB5kijker het volgende:
bijvoorbeeld het kopen of huren van een huis. Dat vindt meneer Roel abnomaal.
Dat heeft hij nog nooit gezegd.
pi_33058362
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar dat vindt hij wel. Hij heeft zo veel niet gezegd. Hij vindt Nathalie ook een kutwijf, maar dat zou hij nooit zeggen.
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 23:20:03 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33058584
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 23:12 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Maar dat vindt hij wel. Hij heeft zo veel niet gezegd. Hij vindt Nathalie ook een kutwijf, maar dat zou hij nooit zeggen.
Jij dénkt dat hij dat vindt, maar in je vorige post suggereer je dat Roel dat weleens heeft gezegd. Niet dus. Sterker nog: hij heeft al meerdere malen gezegd dat hij zichzelf wel een huis ziet kopen als hij straks een baan heeft.

Jij denkt enorm in stereotiepen, valt me op. Roel is een kraker, en dús meen jij al helemaal te weten hoe hij denkt, en dat hij dús wel tegen huren of kopen zal zijn. Hij vindt dat zelfs "abnormaal" volgens jou. Knap, dat jij dat allemaal weet.

Maar je kan ook gaan kraken omdat je tegen (speculatieve) leegstand bent op een woninmarkt waar toch al een enorme schaarste heerst. Je hoeft er echt niet een soort marxistisch anti-materialistisch gedachtengoed op na te houden.
  dinsdag 13 december 2005 @ 23:20:59 #89
1464 ART
FOK!member
pi_33058612
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Sterker nog, hij heeft - mede naar aanleiding van zijn Dido - gezegd dat hij niet voor eeuwig gaat kraken. Dat hij bezig is naar een baan te solliciteren die behoorlijk goed betaald en hij dan niet in een kraakpand gaat zitten.
Kraken is/was voor Roel een levensstijl waar hij zich happy bij voelt/voelde in zijn studietijd, maar dat hij niet voor eeuwig wil doen.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_33058866
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 23:20 schreef ART het volgende:

[..]

Sterker nog, hij heeft - mede naar aanleiding van zijn Dido - gezegd dat hij niet voor eeuwig gaat kraken. Dat hij bezig is naar een baan te solliciteren die behoorlijk goed betaald en hij dan niet in een kraakpand gaat zitten.
Kraken is/was voor Roel een levensstijl waar hij zich happy bij voelt/voelde in zijn studietijd, maar dat hij niet voor eeuwig wil doen.
Dat zei hij inderdaad, om haar te kunnen krijgen, het uiterste zette hij in. Maar Dido is blijkbaar slimmer dan jullie, want ze geloofde daar (natuurlijk) niets van.
pi_33061470
als je dit al geweldadig vindt..... maak dan maar je borst nat wanneer je achter dit toetsenboard vandaan komt
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 14 december 2005 @ 09:18:32 #92
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_33064987
ik zeg niets... anders staat Roeland samen met alle broers voor mijn deur voor een gratis make-over en extreme-verbouwing... heb net alles op orde zo voor de feestdagen...
... en huiver mee
pi_33065175
Ondanks dat ik Roel een eikel pur sang vind, was hij gisteren nog best acceptabel in beeld gebracht! Hij bloeit ook weer eventjes op, zoals die scene waarin hij Joost na moest doen. Vond ik zowaar grappig...(Ingrid was grappiger, maar ok)

Komt echt allemaal omdat die maffe sufkut van een Dido dat Huis heeft verlaten!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33065751
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:09 schreef VirtualPOM het volgende:
En dat Lieske sociaal is vind ik ook onzin. Als er een persoon inzit die altijd zijn eigen mening erdoorduwd dan is het Lieske wel. De sociaalste in het huis is denk ik Joost.
Dat geloof ik ook niet, Joost is wel degelijk met het spel bezig en minder sociaal dan hij zich voordoet.
Kijk naar zijn strategie om zichzelf op de bank te zetten en daarmee meteen in de finale te komen.
Ik verbaas mij er nog steeds over dat er niet toen iemand geroepen heeft: "jongens we willen deze prijs allemaal, laten we maar snel lootjes trekken".
  woensdag 14 december 2005 @ 15:30:00 #95
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33073564
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Roel raakt er toch niet van "in verwarring"? Hij heeft het uiteindelijk gewoon gedaan, en later nóg eens. Hij houdt er alleen niet van als anderen hem opleggen om voor lul te gaan zitten in vrouwenkleren, zogenaamd omdat dat "leuk" is. Kan ik me helemaal voorstellen. Dat is meer Joost-humor. Echter, Roel maakt er geen principe-zaak van, dat is het hem nou ook weer niet waard, en na wat tegensputteren doet-ie het gewoon, om de groep niet te benadelen. Behoorlijk volwassen reactie.

Roel drukt zichzelf graag kras uit, maar uiteindelijk moet je iemand beoordelen op zijn daden. Al dat gelul over het "agressieve hoofd" van Roel zegt natuurlijk niet zoveel. Als je naar de feiten kijkt, dan is Roel in het huis even gewelddadig geweest als pak 'm beet Joost.

O nee, hij heeft tegen een muur geslagen. Oei, die was ik even vergeten.
Jammer dat je al aan het andere eind van de wereld zit, Gert!

Daar gaat het nu juist om: 'voor lul zitten.' Who the hell vindt dat hij dan voor lul zit?! Hijzelf, Menno ook waarschl., en APK en ook jij, blijkbaar. En nog 'n hele hoop mensen ongetwijfeld. Waarom in godsnaam? Als jou gevraagd zou worden om je als een clown te verkleden, of Zwarte Piet of weet-ik-wat, zou jij je dan zorgen maken om je 'rep'? (want dat doet Roel nl. wèl) .
Maar je als 'n VROUW moeten verkleden, o gottekes toch, dat is pas ècht voor lul zitten. Zielig toch?

Of het leuk is, is een heel andere zaak. Nee dus inderdaad. En wat betreft het zgn. gewelddadige gedrag van hem ben ik het helemaal met je eens.: integendeel zelfs, hij is de laatste tijd juist enorm mak, echt 'n schaapie...jammer. In het begin dacht ik: ha die wint met twéé vingers in z'n neus! En nu: hij mag blij zijn als ie de finale haalt.

p.s. Ik heb nèt pas de teksten gelezen over Scanman, z'n dochter, en een bankstel.
Goed commentaar man. ...Scherpe tong heb je, maar Karn heeft tòch gelijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blackadder2 op 14-12-2005 15:50:33 ]
'Beam me up Scotty'
pi_33076716
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:06 schreef Utrecht het volgende:

Ik verbaas mij er nog steeds over dat er niet toen iemand geroepen heeft: "jongens we willen deze prijs allemaal, laten we maar snel lootjes trekken".
Daar snap ik ook niets van. Iedereen is gek dat ze die kans niet grepen. Want als je eruit had gelegen had je ook meteen geweten dat je de finale niet had gehaald. En als je er niet uit ligt sta je in de finale en weet je dat een kans maakt omdat je niet bent weg gestemt.

Joost

Roel met zijn kleine pikkie
pi_33077128
Gezien zijn reactie op het verdwijnen van de 10.000 Eurosok?? wil ik er niet graag bij zijn zonder camera's als hij een uitspatting/tegenslag krijgt. Dido be AWARE!!
  Moderator woensdag 14 december 2005 @ 19:12:38 #98
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_33078537
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:02 schreef Jane het volgende:

[..]

Welja, ondersteun 'm ff!
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_33078679
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:01 schreef cobain94 het volgende:
Gezien zijn reactie op het verdwijnen van de 10.000 Eurosok?? wil ik er niet graag bij zijn zonder camera's als hij een uitspatting/tegenslag krijgt. Dido be AWARE!!
Ik zou hem graag in de finale zien en kijken hoe hij reageerd op een tegenslag van een paar ton
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 14 december 2005 @ 19:24:32 #100
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_33078867
het is een vreselijk intollerant, aggressief dominatn mannetje bah!!
Born this way
pi_33089598
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef keizerpinguin het volgende:
het is een vreselijk intollerant, aggressief dominatn mannetje bah!!
Je zou maar kinderen hebben en hij komt in je buurt een huis kraken. Verschrikkelijk! De enige geruststelling is dat hij ooit een keer het huis uitgezet wordt, maar ja, hoe lang gaat dat dan duren? In de tussentijd kun je je kinderen dus niet alleen op straat laten, want die doen wel eens dingen die 'tegen alle mannenregels' van Roel zijn.
Roel woont nu nergens -ja, in het bb-huis, maar hij heeft nog geen nieuw kraakpand- en ik wil de buurt waarin hij komt te wonen bijzonder veel sterkte wensen. Zo zie je maar: soms is het beter om je buurman níé't te kennen...
  donderdag 15 december 2005 @ 00:37:46 #102
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_33090793
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:02 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat algemeen bekend was (sebbo en mike waren not amused, maar ik merkte dat ze me wel gelijk gaven).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 15 december 2005 @ 09:51:04 #103
134434 Pimtendo
Man of the match
pi_33095546
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:59 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Roel woont nu nergens -ja, in het bb-huis, maar hij heeft nog geen nieuw kraakpand- en ik wil de buurt waarin hij komt te wonen bijzonder veel sterkte wensen. Zo zie je maar: soms is het beter om je buurman níé't te kennen...
Roel kan maar het beste het BB huis kraken, nadat het programma is afgelopen...
pi_33098261
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:51 schreef Pimtendo het volgende:

[..]

Roel kan maar het beste het BB huis kraken, nadat het programma is afgelopen...
Goed idee. En laten we dan ook het hek eromheem dicht houden in het kader van de veiligheid voor de omgeving. Je zou zomaar opeens een Roel als buurman krijgen. Ik zou nog liever Hirsi Ali naast me hebben wonen.
pi_33099023
Denk dat niemand hem graag als buurman heeft, als meneer een pilsje op heeft gaat hij ineens vreselijke oergeluiden maken, en trouwens niet alleen als hij een pilsje op heeft, soms denk ik het is geen mens maar..........

precies,dat maakt verdere woorden overbodig toch ze zouden misschien beter een plaatsje in Artis voor hem kunnen regelen
pi_33099213
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef White_Pearl het volgende:
Denk dat niemand hem graag als buurman heeft, als meneer een pilsje op heeft gaat hij ineens vreselijke oergeluiden maken, en trouwens niet alleen als hij een pilsje op heeft, soms denk ik het is geen mens maar..........

[afbeelding]

precies,dat maakt verdere woorden overbodig toch ze zouden misschien beter een plaatsje in Artis voor hem kunnen regelen
Een kooi zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.
  donderdag 15 december 2005 @ 14:12:54 #107
1464 ART
FOK!member
pi_33101542
Ik vraag me steeds meer af wie er nu agressief is. Roel of de posters hierboven...
  donderdag 15 december 2005 @ 14:23:45 #108
134727 VirtualPOM
pi_33101825
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:12 schreef ART het volgende:
Ik vraag me steeds meer af wie er nu agressief is. Roel of de posters hierboven...
pi_33102488
Dido kreeg waarschijnlijk te weinig aandacht toen ze dat zei. Roel is net als in het huis waarschijnlijk een dikke grote miet. Blaffende honden bijten niet en als ik het postuur van Roel had zou ik niet bijten..
pi_33104502
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:12 schreef ART het volgende:
Je hoeft je echt niets af te vragen hoor, ik ben in ieder geval niet agressief, geef gewoon mijn mening,
pi_33122917
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:59 schreef White_Pearl het volgende:

[..]

Je hoeft je echt niets af te vragen hoor, ik ben in ieder geval niet agressief, geef gewoon mijn mening,
Ik ook, en volgens mij iedereen hier. Alleen de suggestie al, bespottelijk. Ik ben erg tegen agressie. Dat is ook de reden dat ik me kritisch opstel tegenover Roel, omdat het gewoon een zeer gevaarlijke agressieve krakende pseudoloog is die elk moment kan ontploffen. Ik meen het echt, mensen in Roels omgeving, jullie zijn gewaarschuwd: pas op!
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:22:56 #112
1464 ART
FOK!member
pi_33125446
Ja, ja. Probeer je er maar uit te lullen.

Dido weet overigens wel raad met agressieve figuren:

http://www.manifold-metal.com
(zie Downloads>>videoclip 'Professional Help')

(heb haar hier trouwens nooit over gehoord in het huis)
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:38:36 #113
134727 VirtualPOM
pi_33132398
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:22 schreef ART het volgende:
Ja, ja. Probeer je er maar uit te lullen.

Dido weet overigens wel raad met agressieve figuren:

http://www.manifold-metal.com
(zie Downloads>>videoclip 'Professional Help')

(heb haar hier trouwens nooit over gehoord in het huis)
Ja, precies. Agressief... laat me niet lachen. Ik vind de reacties hier pas agressief en het toppunt van denigrerend. Roel is gewoon iemand die 100% zichzelf is in het huis. Hij slijmt niet, als hij zich zorgen maakt is het oprecht (als voorbeeld de Ingrid "geheugenverlies" opdracht) en hij is het typische voorbeeld van "stille wateren hebben diepe gronden". Roel is voor mij de winnaar
pi_33167998
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:38 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Ja, precies. Agressief... laat me niet lachen. Ik vind de reacties hier pas agressief en het toppunt van denigrerend. Roel is gewoon iemand die 100% zichzelf is in het huis. Hij slijmt niet, als hij zich zorgen maakt is het oprecht (als voorbeeld de Ingrid "geheugenverlies" opdracht) en hij is het typische voorbeeld van "stille wateren hebben diepe gronden". Roel is voor mij de winnaar
Haha! En dát maakt hem niet agressief? Laat me niet lachen. Als hij een pistool had gehad, had hij er in het huis allang een neergeknald, ik denk Joost of Lieske. Meneer is nu één zak hooi en inderdaad op het eerste gezicht niet agressief. Maar ja, hij vind niemand in dat huis leuk en hij weet dat hij eruit vliegt als hij een woede-aanval krijgt en iemand naar de keel grijpt. Hij is agressief doch zeer berekenend.
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:29:15 #115
134727 VirtualPOM
pi_33168174
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:23 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Haha! En dát maakt hem niet agressief? Laat me niet lachen. Als hij een pistool had gehad, had hij er in het huis allang een neergeknald, ik denk Joost of Lieske. Meneer is nu één zak hooi en inderdaad op het eerste gezicht niet agressief. Maar ja, hij vind niemand in dat huis leuk en hij weet dat hij eruit vliegt als hij een woede-aanval krijgt en iemand naar de keel grijpt. Hij is agressief doch zeer berekenend.
Kan je nou werkelijk niet EVEN ophouden met die tirranie tegen Roel? Kijk eens hoe hij aan het beuken is bij deze opdracht. Lieske en Ing, die toch veel sportiever zijn, hebben het ook supermoeilijk. Zelfs mijn respect voor Lieske groeit hierdoor, maar jij blijft maar afgeven op iemand met loze termen. Roel is niet iemand die er zomaar op losslaat, alleen hier zit hij opgesloten in een huis waar hij zich, net als de anderen, heel erg verveeld. Dat hij dan af en toe iets verkeerds zegd, is niet meer dan normaal. Hij is wat mij betreft meer gevoelsmens dan alle anderen.
pi_33172616
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:29 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Kan je nou werkelijk niet EVEN ophouden met die tirranie tegen Roel?
Keine Ahnung
quote:
Kijk eens hoe hij aan het beuken is bij deze opdracht. Lieske en Ing, die toch veel sportiever zijn, hebben het ook supermoeilijk. Zelfs mijn respect voor Lieske groeit hierdoor, maar jij blijft maar afgeven op iemand met loze termen. Roel is niet iemand die er zomaar op losslaat, alleen hier zit hij opgesloten in een huis waar hij zich, net als de anderen, heel erg verveeld verveelt. Dat hij dan af en toe iets verkeerds zegd zegt, is niet meer dan normaal. Hij is wat mij betreft meer gevoelsmens dan alle anderen.
Het zijn van gevoelsmens is niet uit de aard der zaak een positieve eigenschap. Zeer agressieve mensen zijn vaak heel "gevoelig".

N.B. Volgens mij staat er geweldadig in de TT.
  zaterdag 17 december 2005 @ 21:46:17 #117
1464 ART
FOK!member
pi_33172937
POM, gewoon laten brallen.
pi_33173245
BB5Kijker uit zich misschien wat overdreven, maar absolute onzin is het natuurlijk ook niet.
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33176913
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
Vanavond ook weer.

'In het dagelijks leven had ik hem in elkaar geslagen en de kop van z'n romp gerukt.' Hij is al vaker zo tekeer gegaan. Slaat tegen muren en andere dingen als iets hem niet aanstaat. Z'n ogen spuwen dan vuur. Zelfs Dido zei ooit bang van hem te zijn als ie kwaad is.

Ach hij heeft het altijd over Menno in elkaar rossen. Als ie eruit komt zou ik als ik Menno was klaar staan en zeggen : "Nou je wilde zo graag matten we gaan NU naar buiten en even als een paar mensapen tekeer, kom op jongen, dan gaan we hopsakee. Even lekker rammen en rossen, nou kom op, mee naar buiten jij. Je wilde zo graag...."

Die Menno met zijn afgetrainde lijf slaat die mafkees met zijn spaghettiarmpjes en kippenborstje echt helemaal gek joh. Denk dat Menno zich enorm in zou moeten houden om hem niet meteen halfdood te slaan.
pi_33179590
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik geloof niet dat Roel echt zo agressief is. Hij is volgens mij van het type 'grote mond, klein hartje'. Als er een persoon in het huis is die ik voor 100% zou vertrouwen, dan is hij het wel. Ik ben zelf trouwens, zoals de bewoners in het huis dit wel zijn niet zo zelfverzekerd. En dat Lieske sociaal is vind ik ook onzin. Als er een persoon inzit die altijd zijn eigen mening erdoorduwd dan is het Lieske wel. De sociaalste in het huis is denk ik Joost.
Ben ik helemaal met je eens! Het wordt hier allemaal zo opgeblazen met de agressieviteit. Ja hij sloeg tegen de muur toen hij 10.000 euro verloor, kennelijk mag je daar niet kwaad van worden van sommige mensen
En om hem te gaan vergelijken met Joost is ook belachelijk want Joost is het tegenovergesteld van hem. Joost is het gevoelige typje en Roel de stoere kerel en daar hoort soms ook wat stoere praat bij, maargoed iedere bewoner heeft wel wat rariteiten.
Voor mij is Roel de winnaar, ik vind hem de leukste en voor de informatie ben ik zelf meer het kinderachtige nichterige Joost typje. Voordat je zou gaan denken dat ik ook zo'n keistoere kraker ben.
That's The Way Things Go
  zondag 18 december 2005 @ 05:15:42 #121
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33183369
Een beetje kraker loopt in een paarse broek, kraakt een leuk pandje en is echt een anti neutronen bom sticker drager, die tijd is geweest blijkt, nu hebben krakers rijke ouders die hun studie betalen maar niet hun huis, je scheert je hoofd kaal, (net als pa) en je "denkt" dat je een stoere kraker bent, al lig je de hele dag aan een joint te lurken, want een hele per keer , dat gaat niet, Je drinkt in een stoer BB huis de hele dag bier, je moet toch wat doen, en doet een hele dag over een biertje of 2 . Man kijk mij eens ik ga op een fout feestje eierlopen, snoephappen, beschuitfluiten enz enz. Je ziet een opgedirkt dametje lopen en besluit daar achteraan te gaan en man oh man, als een kraker al geen paarse broek drager was, dan heeft Roel er wel voor gezorgd dat het een stel mietjes is.
Ik wil met dit betoog geen Echte krakers kwetsen, Geen Echte dus
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  zondag 18 december 2005 @ 05:17:07 #122
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33183376
Nog ff voor de snelle lezers, Roel is een Mietje met Hoofdletter M
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: