abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 12 december 2005 @ 19:57:32 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_33024253
Vanavond ook weer.

'In het dagelijks leven had ik hem in elkaar geslagen en de kop van z'n romp gerukt.' Hij is al vaker zo tekeer gegaan. Slaat tegen muren en andere dingen als iets hem niet aanstaat. Z'n ogen spuwen dan vuur. Zelfs Dido zei ooit bang van hem te zijn als ie kwaad is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 12 december 2005 @ 20:00:54 #2
16305 Jappie
parttime reverend
  maandag 12 december 2005 @ 20:01:24 #3
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33024364
hij lijkt op die kerel uit paradise hotel.

pi_33024383
Dat mannetje stelt niks voor!
pi_33024390
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:00 schreef Jappie het volgende:
snzvdhtosgp
hoe verzin je het
pi_33024395
Ik vind het ook een engerd
pi_33024680
Volgens mij is het idd een best opgefokt agressief mannetje bah
15 jaar te laat geboren...
pi_33025244
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:00 schreef Jappie het volgende:
snzvdhtosgp
was da?
  maandag 12 december 2005 @ 20:27:04 #9
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_33025261
Hij heeft vooral een grote bek, en doet zich voor alsof hij heel wat is. Soms valt hij echter flink door mde mand, wanneer hij als een kleine dreumes staat te stampvoeten, ondertussen roepend dat-ie z'n grote broers er bij gaat halen.

Dan is hij ook nog eens zo bezitterig als de pest, want als hij interesse heeft in een vrouw, dan moet niemand er verder ook maar naar kijken, want dan schend je de 'mannenregels'. Regels die alleen in Roels hoofd bestaan, en alleen van toepassing zijn op anderen. Hem zelf staat het uiteraard volkomen vrij om met wie dan ook het bed in te duiken, om een paar minuten na bevredigd te zijn weer gezellig naast zijn jachtobject te kruipen. Nee, dat zijn de mannenregels.
<insert home-improvement HARHARHAR>

Dan nog een beetje de stoere kraker uithangen. Wat natuurlijk geen kunst is, met een pa met poen achter de hand. Even de recalcitrante puber uithangen, en daarna neerploffen in de kruiwagen van pa, op naar een goedbetaalde job.

En dan heb ik het nog niet gehad over z'n homofobe gedrag, ondertussen claimend ontzettend ruimdenkend te zijn. Nee Roel, denken aan geestverruimende middelen is niet hetzelfde als ruimdenkend zijn .
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
  maandag 12 december 2005 @ 20:27:30 #10
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_33025284
-edit-
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
  maandag 12 december 2005 @ 20:31:11 #11
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33025421
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef mister_dog het volgende:

[..]

was da?
Gewoon een "snel nog zetten voor dat het topic op slot gaat post" ....was dat niet obvious dan
pi_33025523
Hij is toch de hele dag alleen maar hartstikke stoney maloney? .
  maandag 12 december 2005 @ 20:41:19 #13
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33025787
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef Modus het volgende:
Hij is toch de hele dag alleen maar hartstikke stoney maloney? [afbeelding].
Nope...hij heeft die suffe wezenloze blik gewoon van zichzelf.
pi_33026728
Ben je mal joh hij is helemaal geen engert.
Hij is alleen maar een stoere knul met praatjes maar een heel klein hartje.
En dat hartje zit nog op de juiste plaats ook.
Het speelt geen spelletje net zoals de rest in dat huis.
Groetjessssssss
pi_33026861
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:00 schreef Jappie het volgende:
snzvdhtosgp


koimtkpvdhtdi
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 12 december 2005 @ 21:29:19 #16
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33027193
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:19 schreef milagro het volgende:

[..]



koimtkpvdhtdi
kon ook iets met tongs kwaliteits post van de h... t.. dicht is ?
pi_33027848
Volgens mij heeft hij een persoonlijkheids stoornis... Komt volgens mij door de wiet!
De ene keer heel lief en de andere keer geweldadig...
Dido mag wel uitkijken dat ze niet geslagen wordt door hem later...
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:55:47 #18
691 luciano
ondertitelloos
pi_33033501
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:19 schreef milagro het volgende:

[..]



koimtkpvdhtdi
kut/kijk , ook ik moet this/the/tongs kans pakken voor dat het topic dicht is ?
kan ook ik mijn te kortkoming posten voor dat het topic dicht is ?

Dit is een veel leuker (raad)spelletje dan andere spelletjes op het forum
pi_33033666
Iemand die een studie psychologie heeft gedaan weet toch wel zijn emoties de baas te zijn?
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 01:09:08 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33033707
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:06 schreef schatje het volgende:
Iemand die een studie psychologie heeft gedaan weet toch wel zijn emoties de baas te zijn?
Ja, en iemand die medicijnen heeft gestudeerd, wordt nooit ziek.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 december 2005 @ 01:11:19 #21
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_33033753
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:06 schreef schatje het volgende:
Iemand die een studie psychologie heeft gedaan weet toch wel zijn emoties de baas te zijn?
.

Volgens mij zijn het vaak instabiele types die 'zichzelf willen leren begrijpen'.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_33033826
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
.

Volgens mij zijn het vaak instabiele types die 'zichzelf willen leren begrijpen'.
En het zijn het bijna altijd zeer labiele types die meedoen met BB.
Ze moeten zich sowieso al 4 maanden vrij kunnen maken, dat geeft op zich al een zekere instabiltiteit of levenstwijfel aan.
pi_33034398
Volgens mij zit Roel onder de kalmeringsmiddelen. Dat moet wel, want in het dagelijkse leven zou hij allang iemand naar de keel gegrepen hebben. En zie hem nu: hij heeft een hoedje opgezet in het kader van de verjaardag van Brenda. De verjaardag van Brenda! Brende, de vriendin van de al maanden gehate Joost, met wie hij opeens omgaat als een goede vriend. Oppassen voor die engerd, allemaal. Ook Dido, blijf bij hem uit de buurt!

Zie ook
Roel - de immer humoristische kastmiet - haalt zijn broer erbij
  dinsdag 13 december 2005 @ 02:15:43 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33034431
Roel is een van nature agressief menneke die een studie psychologie heeft gedaan om vooral zichzelf beter te leren begrijpen, maar uiteindelijk, al binnenvettend, al zijn agressie niet kan binnenhouden en zichzelf in het 'echte' leven buiten BB verschrikkelijk gaat tegenkomen.
Zijn opgekropte woede tegen zijn ouders moet er ooit maar eens uitkomen en zijn frustaties over dat kleine piemeltje van hem zullen hem nog wel eens parten spelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33034505
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:29 schreef Jappie het volgende:

[..]

kon ook iets met tongs kwaliteits post van de h... t.. dicht is ?
kijken of ik mijn tanden kan poetsen voor dat het topic dicht is

ja dus!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33034542
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 02:27 schreef milagro het volgende:

[..]

kijken of ik mijn tanden kan poetsen voor dat het topic dicht is

ja dus!
En dan expres lang rekken he
En nog niet gelukt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_33034578
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

.

Volgens mij zijn het vaak instabiele types die 'zichzelf willen leren begrijpen'.
Ons kent ons

Niks mis mee op zich, alleen de types die afgestudeert zijn met geld dat niet van hun is zijn redelijk sneu

En, ik ben niet onder de indruk van Roel, maar goed..............ik heb dan ook een hele gewelddadige jeugd gehad

Grapje, ik vind hem in die buien zeker niet fijn maar zou er ook zeker niet van onder de indruk zijn. Ik ben een soort Rob Drie turven hoog en ik spring zomaar tussen elk handgemeen Ik ben gewoon dapper Dapperder als Roel met zijn broertjes, ik heb geeneens broertjes....

I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_33034594
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 02:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

En dan expres lang rekken he
En nog niet gelukt
hallo, Bootsjungen!, wie geht's dir denn
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33034804
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 02:42 schreef milagro het volgende:

[..]

hallo, Bootsjungen!, wie geht's dir denn
Ik haat kerst en duits, maar met een beetje mazzel overleef ik het allemaal wel weer
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_33035924
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:19 schreef milagro het volgende:

[..]



koimtkpvdhtdi
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 02:27 schreef milagro het volgende:

[..]

kijken of ik mijn tanden kan poetsen voor dat het topic dicht is

ja dus!
5 uur en acht minuten. Dat haalt zelfs Lieske niet .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_33036151
Dildo is het huis uit en opeens wil Meneer weer het stoere ventje uithangen.
Hij had helemaal niks gedaan, als hij het gezien had was hij zielig in een hoekje
gaan zitten sniffen van verdriet.

Zal wel tegenvallen als hij dadelijk uit het huis komt en iedereen herrinnert hem als het
hondje van Dildo
  dinsdag 13 december 2005 @ 09:28:01 #32
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_33036467
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:04 schreef mpthree het volgende:
Dildo is het huis uit en opeens wil Meneer weer het stoere ventje uithangen.
Hij had helemaal niks gedaan, als hij het gezien had was hij zielig in een hoekje
gaan zitten sniffen van verdriet.

Zal wel tegenvallen als hij dadelijk uit het huis komt en iedereen herrinnert hem als het
hondje van Dildo
wat hij zegt!
  dinsdag 13 december 2005 @ 09:47:41 #33
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33036796
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 02:27 schreef milagro het volgende:

[..]

kijken of ik mijn tanden kan poetsen voor dat het topic dicht is

ja dus!
Loopt anders nog steeds aardig.
Ik zou niet durven beweren dat Roel echt gewelddadig is. Hij valt me wel steeds meer tegen (zie topic over wolven en schapen) en ik vind dat ie langzamerhand gelijkenis begint te vertonen met Pascal BB3, zo'n ventje.
Jammer. Volledig weggedeemsterd onderhand. Gaat roemloos 4e worden.
'Beam me up Scotty'
pi_33036946
Menno mag wel oppassen als die kraakaap uit het huis komt
Want in zijn wereld krijg je klappen als je bij iemand anders chickie in bed gaat liggen!
pi_33037131
nah , von de man leuk in begin .
vin niks meer aan .
nu .
hij mag exit !!!!
Doh..
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:14:09 #36
122357 www.marjol3in.com
____________________
pi_33037277
Ik denk wel dat de TS gelijk heeft.
Roel is geen lieverdje
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:14:45 #37
122357 www.marjol3in.com
____________________
pi_33037289
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:55 schreef Geitesollewok het volgende:
Menno mag wel oppassen als die kraakaap uit het huis komt
Want in zijn wereld krijg je klappen als je bij iemand anders chickie in bed gaat liggen!


pi_33037301
Roel is een voortbrengsel van zijn gezinssituatie, twee grote broers, en klein Roeltje die als nakomertje er achteraan kwam ...

Rooel heeft altijd geleerd dat hij best een grote bek kon hebben, want een van zijn grote broers, of zelfs beide kwamen hem altijd weer redden...
Het is natuurlijk ook Roel's grootste angst, om er 'alleen voor te komen staan' en misschien was dat wel de grond dat hij graag met BigBrother meedeed, om te kijken of hij het in zijn eentje kon redden ....

Wat daarvan geworden is hebben we gezien, Roel die compleet bang is alleen gelaten te worden, en op die angst aggressief reageert .... Het is niet zo moeilijk om Roel tot een slaafje te maken, je hoeft dan enkel 'er voor hem te zijn' .... of het nu het handje van Linda was, of de moederlijke aanwezigheid van Dido..
In het allereerste begin is Roel ook nog 1 of 2 nachten bij Lieske in bed gekropen, ik vermoed dat hij dat zelf afgekapt heeft omdat Lieske duidelijk ook iemand nodig heeft aan wie ze zich kan 'optrekken', precies als Roel eigenlijk, dat is tussen hen ook de reden dat het niet 'botert'.

Misschien dat Roel's Homofobie en zijn aggressieve benadering van Joost rondom die 'wie-is-de-homo' ook samenhangt met zijn zucht naar een 'Grotere broer' .
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33037545
laten we wel wezen <--- wezen zijn zielug
de man heeft een graat in spiegologie <-- lol
de man moet egt
de man is
de man mag de man ,,,,,
ik vinnum raar .
maar(io) <--- mijn naam ) ze vinden mij ook raar .... jammer zouk zeg
de man is nie meer .. de man hat potentials
de man is uit gekakt !!!
Doh..
pi_33037658
Roel zit gewoon te lang zonder joint


Tja en daar wordt iedereen agressief van
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:40:29 #41
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33037781
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:15 schreef RM-rf het volgende:

....

Misschien dat Roel's Homofobie en zijn aggressieve benadering van Joost rondom die 'wie-is-de-homo' ook samenhangt met zijn zucht naar een 'Grotere broer' .
Bedoel je dat laatste letterlijk?
Vind je verhaal interessant maar wel erg kort door de bocht hoor: 'Het is natuurlijk ook Roel's grote angst...etc.' ? Dat "natuurlijk" klinkt nogal aanmatigend.
'Beam me up Scotty'
pi_33038049
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef Blackadder2 het volgende:

[..]

Bedoel je dat laatste letterlijk?
Vind je verhaal interessant maar wel erg kort door de bocht hoor: 'Het is natuurlijk ook Roel's grote angst...etc.' ? Dat "natuurlijk" klinkt nogal aanmatigend.
het is natuurlijk van mijn kant wat snelle pseudo-psychologische blabla, idd wat makkelijk en 'kort-door-de-bocht' ...

Maar ik denk wel dat het zo werkt, Bij Roel zijn mannen zijn 'bondgenoten', maar eigenlijk verwacht hij vooral door hen gesteund te worden... dat is volgens mij de grond van zijn vroegere 'haat' tegen Joost. Dat hij steeds Joost nomineerde (en Joost uiteindelijk hem).
Iets wat redelijk verbazingswekkend was, omdat die twee juist goede vrienden leken en erg na aan elkaar, de reden voor dat nomineren leek ook nog wel een beetje triviaal.

Rob had het bij Roel ook uiterst makkelijk, hij kon bijna als natuurlijk zijn rol als oude wijze man aannemen, en Roel genoot van de 'bescherming' die deze Wijze Eenbenige hem bood. Verwonderlijk, omdat Roel toch eigenlijk de slimste van het hele stel zou moeten zijn, waarom doet hij zich dan zo vaak 'slaafs' voor? Van Lieske kan ik dat nog wel een beetje voorstellen, die heeft hersenen met de grootte van een doperwt, maar zelfs Lieske lijkt sociaal gezien sterker en individueel moediger dan Roel.

Ik vermoed dat op die wijze de kleine Roel ook zeer kwetsbaar was (en eigenlijk is, Roel schijnt nog 'minderjarig') voor pedofiele homosexuele oudere mannen die ten opzichtte van hem een 'Mentorrol' wilden aanemenen, natuurlijk ook op sexueel gebied..., Roel met zijn onstilbare Libido willen 'helpen' en hem van de grootste nood 'verlossen'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:09:42 #43
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_33038385
Ah, joh. Zijn jullie nog nooit Rotterdammers tegen gekomen? Die hebben allemaal een grote bek en een heeeel klein hartje... ech waar hoor!
Nou doe je het weer!
pi_33038487
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:15 schreef RM-rf het volgende:
Roel is een voortbrengsel van zijn gezinssituatie, twee grote broers, en klein Roeltje die als nakomertje er achteraan kwam ...

Rooel heeft altijd geleerd dat hij best een grote bek kon hebben, want een van zijn grote broers, of zelfs beide kwamen hem altijd weer redden...
Het is natuurlijk ook Roel's grootste angst, om er 'alleen voor te komen staan' en misschien was dat wel de grond dat hij graag met BigBrother meedeed, om te kijken of hij het in zijn eentje kon redden ....

Wat daarvan geworden is hebben we gezien, Roel die compleet bang is alleen gelaten te worden, en op die angst aggressief reageert .... Het is niet zo moeilijk om Roel tot een slaafje te maken, je hoeft dan enkel 'er voor hem te zijn' .... of het nu het handje van Linda was, of de moederlijke aanwezigheid van Dido..
In het allereerste begin is Roel ook nog 1 of 2 nachten bij Lieske in bed gekropen, ik vermoed dat hij dat zelf afgekapt heeft omdat Lieske duidelijk ook iemand nodig heeft aan wie ze zich kan 'optrekken', precies als Roel eigenlijk, dat is tussen hen ook de reden dat het niet 'botert'.

Misschien dat Roel's Homofobie en zijn aggressieve benadering van Joost rondom die 'wie-is-de-homo' ook samenhangt met zijn zucht naar een 'Grotere broer' .
Uitstekende analyse. Die zie ik pseudoloog Roel nog niet maken.
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:48:35 #45
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33039313
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het is natuurlijk van mijn kant wat snelle pseudo-psychologische blabla, idd wat makkelijk en 'kort-door-de-bocht' ...

Maar ik denk wel dat het zo werkt, Bij Roel zijn mannen zijn 'bondgenoten', maar eigenlijk verwacht hij vooral door hen gesteund te worden... dat is volgens mij de grond van zijn vroegere 'haat' tegen Joost. Dat hij steeds Joost nomineerde (en Joost uiteindelijk hem).
Iets wat redelijk verbazingswekkend was, omdat die twee juist goede vrienden leken en erg na aan elkaar, de reden voor dat nomineren leek ook nog wel een beetje triviaal.

Rob had het bij Roel ook uiterst makkelijk, hij kon bijna als natuurlijk zijn rol als oude wijze man aannemen, en Roel genoot van de 'bescherming' die deze Wijze Eenbenige hem bood. Verwonderlijk, omdat Roel toch eigenlijk de slimste van het hele stel zou moeten zijn, waarom doet hij zich dan zo vaak 'slaafs' voor? Van Lieske kan ik dat nog wel een beetje voorstellen, die heeft hersenen met de grootte van een doperwt, maar zelfs Lieske lijkt sociaal gezien sterker en individueel moediger dan Roel.

Ik vermoed dat op die wijze de kleine Roel ook zeer kwetsbaar was (en eigenlijk is, Roel schijnt nog 'minderjarig') voor pedofiele homosexuele oudere mannen die ten opzichtte van hem een 'Mentorrol' wilden aanemenen, natuurlijk ook op sexueel gebied..., Roel met zijn onstilbare Libido willen 'helpen' en hem van de grootste nood 'verlossen'.
Hmm ik kan je helaas niet helemaal volgen. Leg die laatste alinea nog 's uit? (misschien weet ik te weinig van Roel's verleden).
't Lijkt me duidelijk - dat ben ik met je eens - dat Roel het maar erg eng vindt om bijv. in vrouwenkleren rond te lopen (daar gáát z'n rep!) terwijl Joost dat geen enkel probleem vindt. Roel is inderdaad vrij makkelijk in verwarring te brengen wat dat soort dingen betreft: wat de boer niet kent dat vreet ie niet, zullen we maar zeggen. Zeker weten dat Lieske veel steviger in haar schoenen staat wat dat betreft! Onderschat Liefke niet hoor!
'Beam me up Scotty'
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:09:30 #46
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33039863
Ik geloof niet dat Roel echt zo agressief is. Hij is volgens mij van het type 'grote mond, klein hartje'. Als er een persoon in het huis is die ik voor 100% zou vertrouwen, dan is hij het wel. Ik ben zelf trouwens, zoals de bewoners in het huis dit wel zijn niet zo zelfverzekerd. En dat Lieske sociaal is vind ik ook onzin. Als er een persoon inzit die altijd zijn eigen mening erdoorduwd dan is het Lieske wel. De sociaalste in het huis is denk ik Joost.
pi_33041447
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Als er een persoon in het huis is die ik voor 100% zou vertrouwen, dan is hij het wel.
Heb jij niet zo'n pilletje op waar Roel al maanden naar snakt?
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:40:51 #48
521 ruby
Hell yeah!
pi_33042003
Ik ben benieuwd of Roel mee gaat lezen op Fok. Goed voor z'n ego.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:49:10 #49
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33042226
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:06 schreef schatje het volgende:
Iemand die een studie psychologie heeft gedaan weet toch wel zijn emoties de baas te zijn?
Dat is een denkfout die veel mensen maken...

Wordt een arts nooit ziek?

Heeft een natuurkundige nooit last van de zwaartekracht, kan hij opstijgen en vliegen wanneer hij wil?

Iedereen is menselijk. Daarnaast heeft Roel niet gedragskunde of klinische psychologie gedaan, maar neuropsychologie als ik het me goed herinner. Dat houdt dus in dat hij veel geleerd zal hebben over hoe het brein fysiek werkt.

Je bent daardoor nog niet immuun voor stoornissen of karaktereigenschappen zoals frustratie en woede die ieder mens in mindere of meerdere mate zich heeft. Hij zal hier wel wat 1e/2ejaars basisvakken over gehad hebben, maar dat zijn geen "zelf help" vakken.

Blijft het natuurlijk wel zo dat hij zelf niet moet opscheppen over zijn studie als dit hem in discussies goed uitkomt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:57:56 #50
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33042435
Hij heeft zijn studie tenminste bijna afgerond. Lieske is na 1 jaar al afgehaakt, maar doet zich voor als het intelligente VWO-universiteit studentje die overal iets vanaf weet. Ondertussen komt er geen leuk gesprek uit haar voort.

Ik heb zelf mijn HBO afgerond en ben de laaste die ermee dweept en bij Roel vind ik dit persoonlijk ook 100% meevallen. Ik vind het niet meer dan normaal dat als hij over een bepaald psychologisch onderwerp veel vanaf weet dit een keertje meld.

Hij verteld nu trouwens ook dat dat zogenaamde luie van hem in het dagelijks leven niet zo is. Hij heeft 9 maanden geen vakantie gehad en studeert werkt en maakt ook nog een bovengemiddeld aantal verhuizingen mee.
pi_33042457
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:40 schreef ruby het volgende:
Ik ben benieuwd of Roel mee gaat lezen op Fok. Goed voor z'n ego.
Ik denk dat hij heel agressief zou worden. Maar laten we wel wezen, natúúrlijk gaat hij dit niet lezen, want hij vindt FOK natuurlijk voor watjes en dodo's.
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 14:04:43 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33042578
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:48 schreef Blackadder2 het volgende:

[..]

Hmm ik kan je helaas niet helemaal volgen. Leg die laatste alinea nog 's uit? (misschien weet ik te weinig van Roel's verleden).
't Lijkt me duidelijk - dat ben ik met je eens - dat Roel het maar erg eng vindt om bijv. in vrouwenkleren rond te lopen (daar gáát z'n rep!) terwijl Joost dat geen enkel probleem vindt. Roel is inderdaad vrij makkelijk in verwarring te brengen wat dat soort dingen betreft: wat de boer niet kent dat vreet ie niet, zullen we maar zeggen. Zeker weten dat Lieske veel steviger in haar schoenen staat wat dat betreft! Onderschat Liefke niet hoor!
Roel raakt er toch niet van "in verwarring"? Hij heeft het uiteindelijk gewoon gedaan, en later nóg eens. Hij houdt er alleen niet van als anderen hem opleggen om voor lul te gaan zitten in vrouwenkleren, zogenaamd omdat dat "leuk" is. Kan ik me helemaal voorstellen. Dat is meer Joost-humor. Echter, Roel maakt er geen principe-zaak van, dat is het hem nou ook weer niet waard, en na wat tegensputteren doet-ie het gewoon, om de groep niet te benadelen. Behoorlijk volwassen reactie.

Roel drukt zichzelf graag kras uit, maar uiteindelijk moet je iemand beoordelen op zijn daden. Al dat gelul over het "agressieve hoofd" van Roel zegt natuurlijk niet zoveel. Als je naar de feiten kijkt, dan is Roel in het huis even gewelddadig geweest als pak 'm beet Joost.

O nee, hij heeft tegen een muur geslagen. Oei, die was ik even vergeten.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:13:59 #53
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33042789
quote:
Ik heb zelf mijn HBO afgerond en ben de laaste die ermee dweept en bij Roel vind ik dit persoonlijk ook 100% meevallen. Ik vind het niet meer dan normaal dat als hij over een bepaald psychologisch onderwerp veel vanaf weet dit een keertje meld.
Het valt ook wel mee, maar hij heeft een paar keer in discussies zaken gezegd als 'ik kan beter objectief zijn' [ ] of 'wie heeft hier nou psychologie gestudeerd'. Hij was waarschijnlijk ge-irriteerd maar daar maakte hij zelf ook die fout. Een psycholoog is een gewoon mens, niets bijzonders. Discussies moet je dus gewoon winnen op argumenten en niet op je titel.

Overigens ben ik van mening dat Roel wel top is hoor. Ik wou alleen even kwijt dat mensen psychologen niet aan een hogere standaard moeten houden puur omdat ze een papier hebben.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 14:24:37 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33043059
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef soylent het volgende:

[..]

Het valt ook wel mee, maar hij heeft een paar keer in discussies zaken gezegd als 'ik kan beter objectief zijn' [ ] of 'wie heeft hier nou psychologie gestudeerd'. Hij was waarschijnlijk ge-irriteerd maar daar maakte hij zelf ook die fout. Een psycholoog is een gewoon mens, niets bijzonders. Discussies moet je dus gewoon winnen op argumenten en niet op je titel..
Hij heeft dit volgens mij alleen gezegd in psychologie-gerelateerde discussies. En er zijn best situaties waarin iemand zich wel degelijk kan beroepen op zijn studie. Als iemand bijvoorbeeld maar blijft volhouden dat het Franse woord voor koolmees "moineau" is, en dit tegen iemand die een studie Franse taal- en letterkunde heeft gedaan, dan kan laatstegenoemde op een gegeven moment best zeggen: "Luister pik, het is mésange charbonnière, wie heeft er hier nou Frans gestudeerd?"
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:29:02 #55
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33043162
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef soylent het volgende:

[..]

Het valt ook wel mee, maar hij heeft een paar keer in discussies zaken gezegd als 'ik kan beter objectief zijn' [ ] of 'wie heeft hier nou psychologie gestudeerd'. Hij was waarschijnlijk ge-irriteerd maar daar maakte hij zelf ook die fout. Een psycholoog is een gewoon mens, niets bijzonders. Discussies moet je dus gewoon winnen op argumenten en niet op je titel.

Overigens ben ik van mening dat Roel wel top is hoor. Ik wou alleen even kwijt dat mensen psychologen niet aan een hogere standaard moeten houden puur omdat ze een papier hebben.
Ok, das duidelijk. En daar heb je in principe gelijk in. Ik denk dat hij dat zelf ook wel inziet als hij er in een gesprek mee geconfronteerd wordt.
pi_33043353
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:57 schreef VirtualPOM het volgende:
Hij heeft zijn studie tenminste bijna afgerond. Lieske is na 1 jaar al afgehaakt, maar doet zich voor als het intelligente VWO-universiteit studentje die overal iets vanaf weet. Ondertussen komt er geen leuk gesprek uit haar voort.

Ik heb zelf mijn HBO afgerond en ben de laaste die ermee dweept en bij Roel vind ik dit persoonlijk ook 100% meevallen. Ik vind het niet meer dan normaal dat als hij over een bepaald psychologisch onderwerp veel vanaf weet dit een keertje meld.

Hij verteld nu trouwens ook dat dat zogenaamde luie van hem in het dagelijks leven niet zo is. Hij heeft 9 maanden geen vakantie gehad en studeert werkt en maakt ook nog een bovengemiddeld aantal verhuizingen mee.
Hoezo Lieske na een jaar afgehaakt, ze is in bb gegaan en gaat hierna verder met haar studie, iets wat jij voor je gemak gewoon even over het hoofd ziet. En als ik jouw reaktie lees, snap ik al helemaal niet meer dat je ooit een HBO studie hebt afgerond. Lieske is 19 en Roel 25 dus ook zij heeft nog wat tijd om haar studie af te ronden toch!! Er zijn veel mensen die maar 1x per jaar vakantie hebben dus wat heeft hij te klagen als hij 9 mnd. geen vakantie heeft gehad. En wat dat verhuizen betreft, wie zijn schuld zal dat nou zijn. Als je telkens in een huis kruipt van een ander moet je er op rekenen dat je eruit gegooid kunt worden, samen met je plasmascherm en wasmachine. Heb jij ooit van een kraker gehoord met een plasmascherm? Daar waar ik vandaan kom leer je dat je met je poten van andermans spullen af moet blijven, zoals hij vindt dat iedereen van Dido af moet blijven. Zielig dat hij zelf die regels aan zijn laars lapt, maar wel vindt dat ze voor anderen gelden. En wat zijn psychologische inbreng betreft, hij probeert gewoon een ander te imponeren met kennis die hij compleet verkeerd uitlegd. Luister dan maar eens naar Joost, daar kan hij nog een puntje aan zuigen. En deze jongen is pas 21. Als ik de laatste tijd het gezicht van Roel bekijk wanneer Joost aan het woord is, zie je ook gewoon dat hij jaloers is op hoe makkelijk en verstaanbaar hij zich uitdrukt.
pi_33043389
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij heeft dit volgens mij alleen gezegd in psychologie-gerelateerde discussies.
Naar ik meen ging het over een discussie waar Roel Dido 's zijde koos, en Lieske toen opmerkte dat hij aangezien hij een relatie met Dido had, niet geheel objectief kon oordelen ...
Toen werd Roel heel boos en vond dat omdat hij afgestudeerd Psycholoog is, hij natuurlijk wel objectief kon oordelen en het schandelijk wa dat een 19-jarig wicht als Lieske hem tegensprak ...

vervolgens bleef hij daarover met Dido samen daarover nog flink mokken en herhaalde hij meermaals toch vooral afgestudeerd psycholoog te zijn en Lieske maar een 19-jarige studentje....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:44:47 #58
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33043494
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:37 schreef use_less het volgende:

[..]

Hoezo Lieske na een jaar afgehaakt, ze is in bb gegaan en gaat hierna verder met haar studie, iets wat jij voor je gemak gewoon even over het hoofd ziet. En als ik jouw reaktie lees, snap ik al helemaal niet meer dat je ooit een HBO studie hebt afgerond. Lieske is 19 en Roel 25 dus ook zij heeft nog wat tijd om haar studie af te ronden toch!! Er zijn veel mensen die maar 1x per jaar vakantie hebben dus wat heeft hij te klagen als hij 9 mnd. geen vakantie heeft gehad. En wat dat verhuizen betreft, wie zijn schuld zal dat nou zijn. Als je telkens in een huis kruipt van een ander moet je er op rekenen dat je eruit gegooid kunt worden, samen met je plasmascherm en wasmachine. Heb jij ooit van een kraker gehoord met een plasmascherm? Daar waar ik vandaan kom leer je dat je met je poten van andermans spullen af moet blijven, zoals hij vindt dat iedereen van Dido af moet blijven. Zielig dat hij zelf die regels aan zijn laars lapt, maar wel vindt dat ze voor anderen gelden. En wat zijn psychologische inbreng betreft, hij probeert gewoon een ander te imponeren met kennis die hij compleet verkeerd uitlegd. Luister dan maar eens naar Joost, daar kan hij nog een puntje aan zuigen. En deze jongen is pas 21. Als ik de laatste tijd het gezicht van Roel bekijk wanneer Joost aan het woord is, zie je ook gewoon dat hij jaloers is op hoe makkelijk en verstaanbaar hij zich uitdrukt.
Onzin. Zo'n huis staat meestal leeg en vaak zijn dat ook geen 'bewoonbare' huizen, anders waren ze natuurlijk al lang verhuurd geweest in een drukke stad als Rotterdam. Hij heeft meer recht om te denken dat hij wat in zijn studie opgestoken heeft is als Lieske, omdat Lieske nog maar net begint. Als je net begonnen bent met je studie is het pas arrogant en onrealistisch om over een eigen bedrijf te beginnen. Als je je studie zo goed als afgerond hebt en in een enkele (want het zijn er niet veel geweest) discussie haal je dat een keer aan, is daar niets mis mee.
pi_33043755
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:44 schreef VirtualPOM het volgende:

Onzin. Zo'n huis staat meestal leeg en vaak zijn dat ook geen 'bewoonbare' huizen,
ook een leegstaand huis is bezit van iemand ....
op dezelfde denkwijze kan Menno denken, héé Roel is niet druk bezig Dido uit te wonen, nu mag ik, want ze staat 'leeg'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 15:00:24 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33043921
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:39 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Naar ik meen ging het over een discussie waar Roel Dido 's zijde koos, en Lieske toen opmerkte dat hij aangezien hij een relatie met Dido had, niet geheel objectief kon oordelen ...
Toen werd Roel heel boos en vond dat omdat hij afgestudeerd Psycholoog is, hij natuurlijk wel objectief kon oordelen en het schandelijk wa dat een 19-jarig wicht als Lieske hem tegensprak ...
Dan heb ik die discussie anders geïnterpreteerd dan jij.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_33046001
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:44 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Onzin. Zo'n huis staat meestal leeg en vaak zijn dat ook geen 'bewoonbare' huizen, anders waren ze natuurlijk al lang verhuurd geweest in een drukke stad als Rotterdam. Hij heeft meer recht om te denken dat hij wat in zijn studie opgestoken heeft is als Lieske, omdat Lieske nog maar net begint. Als je net begonnen bent met je studie is het pas arrogant en onrealistisch om over een eigen bedrijf te beginnen. Als je je studie zo goed als afgerond hebt en in een enkele (want het zijn er niet veel geweest) discussie haal je dat een keer aan, is daar niets mis mee.
Dat zo'n huis leeg staat zegt me niks. Het is en blijft andermans bezit dus je blijft er met je poten af. Het wordt alleen anders als krakers door de eigenaar getolereerd worden, wat in sommige gevallen opgaat. En ik begrijp gewoon niet dat je blijft zeuren over Lieske, staat nog aan het begin van haar studie en heeft net als Roel nog jaren te gaan. Hij is 25 en nog steeds niet afgestudeerd. Moet w.s. alleen nog een scriptie schrijven of zijn studie afronden met een onderzoek en ook dan kun je met gemak nog een jaar verder zijn. Zo ken ik er tenminste genoeg. Juist dat laatste stuk wordt door velen n.l. compeet onderschat. Dus we zullen wel zien hoe lang dit nog duurt. En wat Lieske betreft, mag je als toekomstbeeld geen eigen zaak voor ogen hebben? Ik vind het knap dat ze daar op 19-jarige leeftijd al mee bezig is. Ik vind het jammer dat Lieske zich niet wat sneller uit kan drukken maar ze is pienter, dat zie ik veel meer dan bij Roel. Dat Roel niet met haar om kan gaan ligt gewoon aan het feit dat Lieske hem compleet de baas is en dat trekt hij niet. Het is n.l. gewoon te gek voor woorden dat je steeds (in het geval van Roel) je studie aan moet halen om jezelf te bewijzen. Ook zonder studie kun je mensenkennis hebben hoor! En ik heb de streams bijzonder goed gevolgd en heb gemerkt dat hij te pas en te onpas stellingen verdedigt met zijn studie, ook als daar geen reet van klopt. Als je roept ik ben objectief verliefd geworden op Dido moet je echt terug naar school want dan heb je je hele studie niet begrepen. En als je maar blijft roepen: "Daar waar ik vandaan kom........" en je vervolgens zo asociaal gedraagt, nog minder!
Hij is niet meer dan een groot probleemkind. Vindt het angstig om naar hem te kijken en steeds weer die onzekere handjes van hem over zijn hoofd zien glijden. Ik zou me er ernstige zorgen over maken, want dat er iets aan hem niet klopt is overduidelijk, daar hoef je beslist geen psycholoog voor te zijn.
pi_33046187
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:12 schreef use_less het volgende:

[..]

Dat zo'n huis leeg staat zegt me niks. Het is en blijft andermans bezit dus je blijft er met je poten af. Het wordt alleen anders als krakers door de eigenaar getolereerd worden, wat in sommige gevallen opgaat. En ik begrijp gewoon niet dat je blijft zeuren over Lieske, staat nog aan het begin van haar studie en heeft net als Roel nog jaren te gaan. Hij is 25 en nog steeds niet afgestudeerd. Moet w.s. alleen nog een scriptie schrijven of zijn studie afronden met een onderzoek en ook dan kun je met gemak nog een jaar verder zijn. Zo ken ik er tenminste genoeg. Juist dat laatste stuk wordt door velen n.l. compeet onderschat. Dus we zullen wel zien hoe lang dit nog duurt. En wat Lieske betreft, mag je als toekomstbeeld geen eigen zaak voor ogen hebben? Ik vind het knap dat ze daar op 19-jarige leeftijd al mee bezig is. Ik vind het jammer dat Lieske zich niet wat sneller uit kan drukken maar ze is pienter, dat zie ik veel meer dan bij Roel. Dat Roel niet met haar om kan gaan ligt gewoon aan het feit dat Lieske hem compleet de baas is en dat trekt hij niet. Het is n.l. gewoon te gek voor woorden dat je steeds (in het geval van Roel) je studie aan moet halen om jezelf te bewijzen. Ook zonder studie kun je mensenkennis hebben hoor! En ik heb de streams bijzonder goed gevolgd en heb gemerkt dat hij te pas en te onpas stellingen verdedigt met zijn studie, ook als daar geen reet van klopt. Als je roept ik ben objectief verliefd geworden op Dido moet je echt terug naar school want dan heb je je hele studie niet begrepen. En als je maar blijft roepen: "Daar waar ik vandaan kom........" en je vervolgens zo asociaal gedraagt, nog minder!
Hij is niet meer dan een groot probleemkind. Vindt het angstig om naar hem te kijken en steeds weer die onzekere handjes van hem over zijn hoofd zien glijden. Ik zou me er ernstige zorgen over maken, want dat er iets aan hem niet klopt is overduidelijk, daar hoef je beslist geen psycholoog voor te zijn.
Inderdaad, een bijzonder triest geval. Ik hoop dat hij zijn leven een beetje op de rails gaat krijgen na het huis, maar ik vrees het ergste. Als hij maar niet wint, want met zo'n hoop geld in zijn bezit is hij helemaal kansloos om nog iets te betekenen.
pi_33046512
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:12 schreef use_less het volgende:

[..]
....
Hij is niet meer dan een groot probleemkind. Vindt het angstig om naar hem te kijken en steeds weer die onzekere handjes van hem over zijn hoofd zien glijden. Ik zou me er ernstige zorgen over maken, want dat er iets aan hem niet klopt is overduidelijk, daar hoef je beslist geen psycholoog voor te zijn.
Ik heb steeds het idee dat hij ieder moment uit zijn vel kan springen en een moord begaat...
pi_33046766
Dat heb ik altijd al gedacht
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 18:04:52 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33048793
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:18 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Inderdaad, een bijzonder triest geval. Ik hoop dat hij zijn leven een beetje op de rails gaat krijgen na het huis, maar ik vrees het ergste. Als hij maar niet wint, want met zo'n hoop geld in zijn bezit is hij helemaal kansloos om nog iets te betekenen.

Je vergeet trouwens te melden dat hij een kleine piemel heeft.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:08:27 #66
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33048878
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:04 schreef Gert het volgende:

[..]


Je vergeet trouwens te melden dat hij een kleine piemel heeft.
Ja, precies die irrelevante, smakeloze dingen worden er ook steeds bijgehaald. Soms worden krakers wel eens als positief gezien, wie zegt dat Roel de boel daar vervuild? Als een oud huis in een achterbuurt al lang niet bewoond is geweest en hij knapt de boel een beetje op zodat er in te leven valt, is er minder werk als het huis eventueel weer verkocht gaat worden.
pi_33048936
Heeft roel al eens uitgelegd hoe het kan dat hij kraker is maar niet zelf van koken?
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 18:20:47 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33049159
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef dijkhuis het volgende:
Heeft roel al eens uitgelegd hoe het kan dat hij kraker is maar niet zelf van koken?
Vraag je ook aan negers hoe het komt dat ze niet stelen?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_33049292
Het is nu ongeveer wel algemeen bekend dat hij zo'n kleine piemel heeft, dus ik heb het er nu niet bij gezet. Maar het is natuurlijk onzin dat krakers kleine piemels hebben. Maar Roel wel, een héle kleine.
pi_33049603
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:28 schreef BB5kijker het volgende:
Het is nu ongeveer wel algemeen bekend dat hij zo'n kleine piemel heeft, dus ik heb het er nu niet bij gezet. Maar het is natuurlijk onzin dat krakers kleine piemels hebben. Maar Roel wel, een héle kleine.
Ik zou nou toch graag die van jou wel eens willen zien.
Wat een EIKEL ben jij zeg.

O ja en er zijn ook krakers die ingehuurd worden om een pand te bewonen in grote steden.
Die mogen dan in zo'n pand wonen tot er bijvoorbeeld een sloopvergunning is.
Ze hebben die afspraak, want die krijgen ze er sneller uit als de echte kraker.
Is goedkoop wonen, alleen vaak verhuizen.
Volgens mij is Roel zo'n kraker, niet het kraker harde kern zeg maar.
Groetjessssssss
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:45:43 #71
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33049658
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef borduurtje het volgende:

[..]

Ik zou nou toch graag die van jou wel eens willen zien.
Wat een EIKEL ben jij zeg.

O ja en er zijn ook krakers die ingehuurd worden om een pand te bewonen in grote steden.
Die mogen dan in zo'n pand wonen tot er bijvoorbeeld een sloopvergunning is.
Ze hebben die afspraak, want die krijgen ze er sneller uit als de echte kraker.
Is goedkoop wonen, alleen vaak verhuizen.
Volgens mij is Roel zo'n kraker, niet het kraker harde kern zeg maar.
Precies, dat dacht ik ook maar ik ben niet zo bekend in het krakerwereldje en kan dit dus niet zo duidelijk verwoorden. Ik ben het geheel met je eens
pi_33049776
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:45 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Precies, dat dacht ik ook maar ik ben niet zo bekend in het krakerwereldje en kan dit dus niet zo duidelijk verwoorden. Ik ben het geheel met je eens
Een nichtje van mij kraakt ook op deze manier in Den Haag en Rotterdam, vandaar dat ik het weet
Is helemaal niks mis mee.
Groetjessssssss
pi_33049856
dat is gewoon een 'anti-kraak' woning
http://www.antikraak.nl/

als Roel dat doet moet hij helemaal niet zeuren over 'kraker zijn' want in zo'n geval sluit je als huurder (dat ben je dan) onder erg makkelijke voorwaarden een huurcontract af, met een lagere huur maar minder rechten (en moet je dus ook ook eruit zodra de eigenaar het pand kan doorverkopen of verhuren tegen volledige kosten)..
dat heeft niks met 'kraken' te maken, is juist bedoeld om het kraken van leegstaande woningen tegen te gaan.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33049973
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:54 schreef RM-rf het volgende:
dat is gewoon een 'anti-kraak' woning
http://www.antikraak.nl/

als Roel dat doet moet hij helemaal niet zeuren over 'kraker zijn' want in zo'n geval sluit je als huurder (dat ben je dan) onder erg makkelijke voorwaarden een huurcontract af, met een lagere huur maar minder rechten (en moet je dus ook ook eruit zodra de eigenaar het pand kan doorverkopen of verhuren tegen volledige kosten)..
dat heeft niks met 'kraken' te maken, is juist bedoeld om het kraken van leegstaande woningen tegen te gaan.
Hoho ik zeg niet dat Roel op die manier kraakt, maar zou best kunnen.
En zij noemen zich écht krakers hoor, ze betalen meestal alleen de stroom, gas en water.
Groetjessssssss
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:02:34 #75
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_33050063
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:

Volgens mij zijn het vaak instabiele types die 'zichzelf willen leren begrijpen'.
Interessante stelling, IR!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_33050155
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef dijkhuis het volgende:
Heeft roel al eens uitgelegd hoe het kan dat hij kraker is maar niet zelf van koken?
Hij eet vaak op de universiteit en bij zijn ouders, voor de rest had hij een magnetron en eet vaak magnetronmaaltijden ( die hij dan ook graag verdedigt ).
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:11:30 #77
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33050314
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef borduurtje het volgende:

En zij noemen zich écht krakers hoor, ze betalen meestal alleen de stroom, gas en water.
Over Anti-Kraak B.V.

Jarenlange ervaring in de vastgoedsector vormt de basis van onze organisatie.
Anti-Kraak zorgt er voor dat de representatieve staat van uw kostbare gebouw gewaarborgd blijft bij tijdelijke leegstand. We weten uw object op juiste waarde in te schatten en hebben volledig inzicht op de risico’s.

Anti-Kraak bv beheert en beveiligt door heel Nederland tijdelijk leegstaand vastgoed.
Wanneer uw gebouw leegstaat brengt dat verscheidene risico’s met zich mee. Risico’s die aanzienlijke kosten met zich mee kunnen brengen.
We beheren en bewaken uw object doormiddel van het plaatsen van zorgvuldig geselecteerde gebruikers, met als doel kraak en andere leegstandsrisico te voorkomen. Door goede afspraken met de tijdelijke gebruikers, houden we constant een oogje in het zeil en brengen we de leegstandsrisico's tot een absoluut minimum.


Interesse in samenwerken?
Graag informeren wij u omtrent de leegstandrisico's en de oplossingen die wij u kunnen bieden.

Bel voor een afspraak : 020-447 08 02


Telefonisch spreekuur "woningzoekenden"
van 12:00 tot 14:00 ( ma. t/m vr.)

Of het is een kraker...of het is een antikraker...welke laatste dus juist "geen" kraker is.

Oh ja....en Roel heeft een allejezus klein piemeltje...
pi_33052333
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Vraag je ook aan negers hoe het komt dat ze niet stelen?
Wat was er zo raar aan die vraag? Als je op jezelf woont, leer je toch meestal vanzelf koken? En Roel komt niet verder dan een eitje bakken.
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 20:27:57 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33052653
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:19 schreef dijkhuis het volgende:

[..]

Wat was er zo raar aan die vraag? Als je op jezelf woont, leer je toch meestal vanzelf koken? En Roel komt niet verder dan een eitje bakken.
Er zijn zoveel studenten die niet kunnen koken, en voornamelijk uit de magnetron eten, iets bestellen of een uitsmijter maken.
Waarom specifiek een "kraker" dan wél zou moeten kunnen koken, getuigt m.i. van een vooroordeel.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:28:47 #80
58921 Day
You can fly!
pi_33052688
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Vraag je ook aan negers hoe het komt dat ze niet stelen?
En je bedoelt daarmee?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 20:30:28 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33052759
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef Jappie het volgende:
Of het is een kraker...of het is een antikraker...welke laatste dus juist "geen" kraker is.
Het is geen anti-kraak. Dat gaat meestal via organisaties, en je betaalt meestal gewoon (zij het een lage) huur.
Roel had het erover dat hij zelf kraakt en anderen ook helpt om panden te kraken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:33:20 #82
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33052850
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is geen anti-kraak. Dat gaat via organisaties, en je betaalt meestal gewoon (zij het een lage) huur.
Roel had het erover dat hij zelf kraakt en anderen ook helpt om panden te kraken.
Dus voldoet ie wel gewoon aan het stereotype beeld van een vieze ongewassen onder de luizen zittende luie proleet.....zeg ja Gert...zeg Ja.
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 20:49:26 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33053447
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:28 schreef Day het volgende:

[..]

En je bedoelt daarmee?
Het was ook wel een doordenker hè?
Er vanuit gaan dat "krakers" kunnen koken, sterker nog: vinden dat ze "iets uit te leggen hebben" als ze het niét kunnen, vind ik een vooroordeel, net als dat negers wel zullen stelen.

In veel kraakpanden valt zelfs helemaal niet te koken. Er is geen gas of electra. In grotere steden heb je vaak een soort menza's voor krakers, waar je tegen kostprijs een warme hap kan krijgen. Soms zijn die ook toegankelijk voor "gewoon" publiek.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:50:44 #84
58921 Day
You can fly!
pi_33053499
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Het was ook wel een doordenker hè?
Er vanuit gaan dat "krakers" kunnen koken, sterker nog: vinden dat ze "iets uit te leggen hebben" als ze het niét kunnen, vind ik een vooroordeel, net als dat negers wel zullen stelen.

In veel kraakpanden valt zelfs helemaal niet te kokekn. Er is geen gas of electra. In grotere steden heb je vaak een soort menza's voor krakers, waar je tegen kostprijs een warme hap kan krijgen. Soms zijn die ook toegankelijk voor "gewoon" publiek.
OK!

Fijne vakantie, schat!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_33056674
Een rijkeluiskraker is het. Zijn ouders hebben knaken genoeg, maar meneer kraakt uit principe, zijn principe, het principe om je af te zetten tegen alles wat normaal is, bijvoorbeeld het kopen of huren van een huis. Dat vindt meneer Roel abnomaal. Het ergste is dat er hier nog steeds mensen zijn die bijzonder veel sympathie voor zijn praktijken hebben. Neem nou de posts van zo'n VirtualPOM. Dat móé't toch wel familie van Roel zijn?
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 22:31:09 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33057041
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef BB5kijker het volgende:
bijvoorbeeld het kopen of huren van een huis. Dat vindt meneer Roel abnomaal.
Dat heeft hij nog nooit gezegd.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_33058362
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat heeft hij nog nooit gezegd.
Maar dat vindt hij wel. Hij heeft zo veel niet gezegd. Hij vindt Nathalie ook een kutwijf, maar dat zou hij nooit zeggen.
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 23:20:03 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_33058584
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 23:12 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Maar dat vindt hij wel. Hij heeft zo veel niet gezegd. Hij vindt Nathalie ook een kutwijf, maar dat zou hij nooit zeggen.
Jij dénkt dat hij dat vindt, maar in je vorige post suggereer je dat Roel dat weleens heeft gezegd. Niet dus. Sterker nog: hij heeft al meerdere malen gezegd dat hij zichzelf wel een huis ziet kopen als hij straks een baan heeft.

Jij denkt enorm in stereotiepen, valt me op. Roel is een kraker, en dús meen jij al helemaal te weten hoe hij denkt, en dat hij dús wel tegen huren of kopen zal zijn. Hij vindt dat zelfs "abnormaal" volgens jou. Knap, dat jij dat allemaal weet.

Maar je kan ook gaan kraken omdat je tegen (speculatieve) leegstand bent op een woninmarkt waar toch al een enorme schaarste heerst. Je hoeft er echt niet een soort marxistisch anti-materialistisch gedachtengoed op na te houden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 december 2005 @ 23:20:59 #89
1464 ART
FOK!member
pi_33058612
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat heeft hij nog nooit gezegd.
Sterker nog, hij heeft - mede naar aanleiding van zijn Dido - gezegd dat hij niet voor eeuwig gaat kraken. Dat hij bezig is naar een baan te solliciteren die behoorlijk goed betaald en hij dan niet in een kraakpand gaat zitten.
Kraken is/was voor Roel een levensstijl waar hij zich happy bij voelt/voelde in zijn studietijd, maar dat hij niet voor eeuwig wil doen.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_33058866
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 23:20 schreef ART het volgende:

[..]

Sterker nog, hij heeft - mede naar aanleiding van zijn Dido - gezegd dat hij niet voor eeuwig gaat kraken. Dat hij bezig is naar een baan te solliciteren die behoorlijk goed betaald en hij dan niet in een kraakpand gaat zitten.
Kraken is/was voor Roel een levensstijl waar hij zich happy bij voelt/voelde in zijn studietijd, maar dat hij niet voor eeuwig wil doen.
Dat zei hij inderdaad, om haar te kunnen krijgen, het uiterste zette hij in. Maar Dido is blijkbaar slimmer dan jullie, want ze geloofde daar (natuurlijk) niets van.
pi_33061470
als je dit al geweldadig vindt..... maak dan maar je borst nat wanneer je achter dit toetsenboard vandaan komt
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 14 december 2005 @ 09:18:32 #92
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_33064987
ik zeg niets... anders staat Roeland samen met alle broers voor mijn deur voor een gratis make-over en extreme-verbouwing... heb net alles op orde zo voor de feestdagen...
... en huiver mee
pi_33065175
Ondanks dat ik Roel een eikel pur sang vind, was hij gisteren nog best acceptabel in beeld gebracht! Hij bloeit ook weer eventjes op, zoals die scene waarin hij Joost na moest doen. Vond ik zowaar grappig...(Ingrid was grappiger, maar ok)

Komt echt allemaal omdat die maffe sufkut van een Dido dat Huis heeft verlaten!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33065751
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:09 schreef VirtualPOM het volgende:
En dat Lieske sociaal is vind ik ook onzin. Als er een persoon inzit die altijd zijn eigen mening erdoorduwd dan is het Lieske wel. De sociaalste in het huis is denk ik Joost.
Dat geloof ik ook niet, Joost is wel degelijk met het spel bezig en minder sociaal dan hij zich voordoet.
Kijk naar zijn strategie om zichzelf op de bank te zetten en daarmee meteen in de finale te komen.
Ik verbaas mij er nog steeds over dat er niet toen iemand geroepen heeft: "jongens we willen deze prijs allemaal, laten we maar snel lootjes trekken".
  woensdag 14 december 2005 @ 15:30:00 #95
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33073564
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Roel raakt er toch niet van "in verwarring"? Hij heeft het uiteindelijk gewoon gedaan, en later nóg eens. Hij houdt er alleen niet van als anderen hem opleggen om voor lul te gaan zitten in vrouwenkleren, zogenaamd omdat dat "leuk" is. Kan ik me helemaal voorstellen. Dat is meer Joost-humor. Echter, Roel maakt er geen principe-zaak van, dat is het hem nou ook weer niet waard, en na wat tegensputteren doet-ie het gewoon, om de groep niet te benadelen. Behoorlijk volwassen reactie.

Roel drukt zichzelf graag kras uit, maar uiteindelijk moet je iemand beoordelen op zijn daden. Al dat gelul over het "agressieve hoofd" van Roel zegt natuurlijk niet zoveel. Als je naar de feiten kijkt, dan is Roel in het huis even gewelddadig geweest als pak 'm beet Joost.

O nee, hij heeft tegen een muur geslagen. Oei, die was ik even vergeten.
Jammer dat je al aan het andere eind van de wereld zit, Gert!

Daar gaat het nu juist om: 'voor lul zitten.' Who the hell vindt dat hij dan voor lul zit?! Hijzelf, Menno ook waarschl., en APK en ook jij, blijkbaar. En nog 'n hele hoop mensen ongetwijfeld. Waarom in godsnaam? Als jou gevraagd zou worden om je als een clown te verkleden, of Zwarte Piet of weet-ik-wat, zou jij je dan zorgen maken om je 'rep'? (want dat doet Roel nl. wèl) .
Maar je als 'n VROUW moeten verkleden, o gottekes toch, dat is pas ècht voor lul zitten. Zielig toch?

Of het leuk is, is een heel andere zaak. Nee dus inderdaad. En wat betreft het zgn. gewelddadige gedrag van hem ben ik het helemaal met je eens.: integendeel zelfs, hij is de laatste tijd juist enorm mak, echt 'n schaapie...jammer. In het begin dacht ik: ha die wint met twéé vingers in z'n neus! En nu: hij mag blij zijn als ie de finale haalt.

p.s. Ik heb nèt pas de teksten gelezen over Scanman, z'n dochter, en een bankstel.
Goed commentaar man. ...Scherpe tong heb je, maar Karn heeft tòch gelijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blackadder2 op 14-12-2005 15:50:33 ]
'Beam me up Scotty'
pi_33076716
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:06 schreef Utrecht het volgende:

Ik verbaas mij er nog steeds over dat er niet toen iemand geroepen heeft: "jongens we willen deze prijs allemaal, laten we maar snel lootjes trekken".
Daar snap ik ook niets van. Iedereen is gek dat ze die kans niet grepen. Want als je eruit had gelegen had je ook meteen geweten dat je de finale niet had gehaald. En als je er niet uit ligt sta je in de finale en weet je dat een kans maakt omdat je niet bent weg gestemt.

Joost

Roel met zijn kleine pikkie
pi_33077128
Gezien zijn reactie op het verdwijnen van de 10.000 Eurosok?? wil ik er niet graag bij zijn zonder camera's als hij een uitspatting/tegenslag krijgt. Dido be AWARE!!
  Moderator woensdag 14 december 2005 @ 19:12:38 #98
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_33078537
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:02 schreef Jane het volgende:

[..]

Interessante stelling, IR!
Welja, ondersteun 'm ff!
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_33078679
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:01 schreef cobain94 het volgende:
Gezien zijn reactie op het verdwijnen van de 10.000 Eurosok?? wil ik er niet graag bij zijn zonder camera's als hij een uitspatting/tegenslag krijgt. Dido be AWARE!!
Ik zou hem graag in de finale zien en kijken hoe hij reageerd op een tegenslag van een paar ton
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 14 december 2005 @ 19:24:32 #100
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_33078867
het is een vreselijk intollerant, aggressief dominatn mannetje bah!!
Born this way
pi_33089598
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef keizerpinguin het volgende:
het is een vreselijk intollerant, aggressief dominatn mannetje bah!!
Je zou maar kinderen hebben en hij komt in je buurt een huis kraken. Verschrikkelijk! De enige geruststelling is dat hij ooit een keer het huis uitgezet wordt, maar ja, hoe lang gaat dat dan duren? In de tussentijd kun je je kinderen dus niet alleen op straat laten, want die doen wel eens dingen die 'tegen alle mannenregels' van Roel zijn.
Roel woont nu nergens -ja, in het bb-huis, maar hij heeft nog geen nieuw kraakpand- en ik wil de buurt waarin hij komt te wonen bijzonder veel sterkte wensen. Zo zie je maar: soms is het beter om je buurman níé't te kennen...
  donderdag 15 december 2005 @ 00:37:46 #102
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_33090793
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:02 schreef Jane het volgende:

[..]

Interessante stelling, IR!
Ik dacht dat dat algemeen bekend was (sebbo en mike waren not amused, maar ik merkte dat ze me wel gelijk gaven).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 15 december 2005 @ 09:51:04 #103
134434 Pimtendo
Man of the match
pi_33095546
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:59 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Roel woont nu nergens -ja, in het bb-huis, maar hij heeft nog geen nieuw kraakpand- en ik wil de buurt waarin hij komt te wonen bijzonder veel sterkte wensen. Zo zie je maar: soms is het beter om je buurman níé't te kennen...
Roel kan maar het beste het BB huis kraken, nadat het programma is afgelopen...
pi_33098261
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:51 schreef Pimtendo het volgende:

[..]

Roel kan maar het beste het BB huis kraken, nadat het programma is afgelopen...
Goed idee. En laten we dan ook het hek eromheem dicht houden in het kader van de veiligheid voor de omgeving. Je zou zomaar opeens een Roel als buurman krijgen. Ik zou nog liever Hirsi Ali naast me hebben wonen.
pi_33099023
Denk dat niemand hem graag als buurman heeft, als meneer een pilsje op heeft gaat hij ineens vreselijke oergeluiden maken, en trouwens niet alleen als hij een pilsje op heeft, soms denk ik het is geen mens maar..........



precies,dat maakt verdere woorden overbodig toch ze zouden misschien beter een plaatsje in Artis voor hem kunnen regelen
pi_33099213
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef White_Pearl het volgende:
Denk dat niemand hem graag als buurman heeft, als meneer een pilsje op heeft gaat hij ineens vreselijke oergeluiden maken, en trouwens niet alleen als hij een pilsje op heeft, soms denk ik het is geen mens maar..........

[afbeelding]

precies,dat maakt verdere woorden overbodig toch ze zouden misschien beter een plaatsje in Artis voor hem kunnen regelen
Een kooi zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.
  donderdag 15 december 2005 @ 14:12:54 #107
1464 ART
FOK!member
pi_33101542
Ik vraag me steeds meer af wie er nu agressief is. Roel of de posters hierboven...
Het is het Gesprek waar het om draait
  donderdag 15 december 2005 @ 14:23:45 #108
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33101825
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:12 schreef ART het volgende:
Ik vraag me steeds meer af wie er nu agressief is. Roel of de posters hierboven...
pi_33102488
Dido kreeg waarschijnlijk te weinig aandacht toen ze dat zei. Roel is net als in het huis waarschijnlijk een dikke grote miet. Blaffende honden bijten niet en als ik het postuur van Roel had zou ik niet bijten..
pi_33104502
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:12 schreef ART het volgende:
Ik vraag me steeds meer af wie er nu agressief is. Roel of de posters hierboven...
Je hoeft je echt niets af te vragen hoor, ik ben in ieder geval niet agressief, geef gewoon mijn mening,
pi_33122917
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:59 schreef White_Pearl het volgende:

[..]

Je hoeft je echt niets af te vragen hoor, ik ben in ieder geval niet agressief, geef gewoon mijn mening,
Ik ook, en volgens mij iedereen hier. Alleen de suggestie al, bespottelijk. Ik ben erg tegen agressie. Dat is ook de reden dat ik me kritisch opstel tegenover Roel, omdat het gewoon een zeer gevaarlijke agressieve krakende pseudoloog is die elk moment kan ontploffen. Ik meen het echt, mensen in Roels omgeving, jullie zijn gewaarschuwd: pas op!
  vrijdag 16 december 2005 @ 09:22:56 #112
1464 ART
FOK!member
pi_33125446
Ja, ja. Probeer je er maar uit te lullen.

Dido weet overigens wel raad met agressieve figuren:

http://www.manifold-metal.com
(zie Downloads>>videoclip 'Professional Help')


(heb haar hier trouwens nooit over gehoord in het huis)
Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:38:36 #113
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33132398
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:22 schreef ART het volgende:
Ja, ja. Probeer je er maar uit te lullen.

Dido weet overigens wel raad met agressieve figuren:

http://www.manifold-metal.com
(zie Downloads>>videoclip 'Professional Help')


(heb haar hier trouwens nooit over gehoord in het huis)
Ja, precies. Agressief... laat me niet lachen. Ik vind de reacties hier pas agressief en het toppunt van denigrerend. Roel is gewoon iemand die 100% zichzelf is in het huis. Hij slijmt niet, als hij zich zorgen maakt is het oprecht (als voorbeeld de Ingrid "geheugenverlies" opdracht) en hij is het typische voorbeeld van "stille wateren hebben diepe gronden". Roel is voor mij de winnaar
pi_33167998
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:38 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Ja, precies. Agressief... laat me niet lachen. Ik vind de reacties hier pas agressief en het toppunt van denigrerend. Roel is gewoon iemand die 100% zichzelf is in het huis. Hij slijmt niet, als hij zich zorgen maakt is het oprecht (als voorbeeld de Ingrid "geheugenverlies" opdracht) en hij is het typische voorbeeld van "stille wateren hebben diepe gronden". Roel is voor mij de winnaar
Haha! En dát maakt hem niet agressief? Laat me niet lachen. Als hij een pistool had gehad, had hij er in het huis allang een neergeknald, ik denk Joost of Lieske. Meneer is nu één zak hooi en inderdaad op het eerste gezicht niet agressief. Maar ja, hij vind niemand in dat huis leuk en hij weet dat hij eruit vliegt als hij een woede-aanval krijgt en iemand naar de keel grijpt. Hij is agressief doch zeer berekenend.
  zaterdag 17 december 2005 @ 19:29:15 #115
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33168174
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:23 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Haha! En dát maakt hem niet agressief? Laat me niet lachen. Als hij een pistool had gehad, had hij er in het huis allang een neergeknald, ik denk Joost of Lieske. Meneer is nu één zak hooi en inderdaad op het eerste gezicht niet agressief. Maar ja, hij vind niemand in dat huis leuk en hij weet dat hij eruit vliegt als hij een woede-aanval krijgt en iemand naar de keel grijpt. Hij is agressief doch zeer berekenend.
Kan je nou werkelijk niet EVEN ophouden met die tirranie tegen Roel? Kijk eens hoe hij aan het beuken is bij deze opdracht. Lieske en Ing, die toch veel sportiever zijn, hebben het ook supermoeilijk. Zelfs mijn respect voor Lieske groeit hierdoor, maar jij blijft maar afgeven op iemand met loze termen. Roel is niet iemand die er zomaar op losslaat, alleen hier zit hij opgesloten in een huis waar hij zich, net als de anderen, heel erg verveeld. Dat hij dan af en toe iets verkeerds zegd, is niet meer dan normaal. Hij is wat mij betreft meer gevoelsmens dan alle anderen.
pi_33172616
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:29 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Kan je nou werkelijk niet EVEN ophouden met die tirranie tegen Roel?
Keine Ahnung
quote:
Kijk eens hoe hij aan het beuken is bij deze opdracht. Lieske en Ing, die toch veel sportiever zijn, hebben het ook supermoeilijk. Zelfs mijn respect voor Lieske groeit hierdoor, maar jij blijft maar afgeven op iemand met loze termen. Roel is niet iemand die er zomaar op losslaat, alleen hier zit hij opgesloten in een huis waar hij zich, net als de anderen, heel erg verveeld verveelt. Dat hij dan af en toe iets verkeerds zegd zegt, is niet meer dan normaal. Hij is wat mij betreft meer gevoelsmens dan alle anderen.
Het zijn van gevoelsmens is niet uit de aard der zaak een positieve eigenschap. Zeer agressieve mensen zijn vaak heel "gevoelig".

N.B. Volgens mij staat er geweldadig in de TT.
  zaterdag 17 december 2005 @ 21:46:17 #117
1464 ART
FOK!member
pi_33172937
POM, gewoon laten brallen.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_33173245
BB5Kijker uit zich misschien wat overdreven, maar absolute onzin is het natuurlijk ook niet.
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33176913
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
Vanavond ook weer.

'In het dagelijks leven had ik hem in elkaar geslagen en de kop van z'n romp gerukt.' Hij is al vaker zo tekeer gegaan. Slaat tegen muren en andere dingen als iets hem niet aanstaat. Z'n ogen spuwen dan vuur. Zelfs Dido zei ooit bang van hem te zijn als ie kwaad is.

Ach hij heeft het altijd over Menno in elkaar rossen. Als ie eruit komt zou ik als ik Menno was klaar staan en zeggen : "Nou je wilde zo graag matten we gaan NU naar buiten en even als een paar mensapen tekeer, kom op jongen, dan gaan we hopsakee. Even lekker rammen en rossen, nou kom op, mee naar buiten jij. Je wilde zo graag...."

Die Menno met zijn afgetrainde lijf slaat die mafkees met zijn spaghettiarmpjes en kippenborstje echt helemaal gek joh. Denk dat Menno zich enorm in zou moeten houden om hem niet meteen halfdood te slaan.
pi_33179590
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik geloof niet dat Roel echt zo agressief is. Hij is volgens mij van het type 'grote mond, klein hartje'. Als er een persoon in het huis is die ik voor 100% zou vertrouwen, dan is hij het wel. Ik ben zelf trouwens, zoals de bewoners in het huis dit wel zijn niet zo zelfverzekerd. En dat Lieske sociaal is vind ik ook onzin. Als er een persoon inzit die altijd zijn eigen mening erdoorduwd dan is het Lieske wel. De sociaalste in het huis is denk ik Joost.
Ben ik helemaal met je eens! Het wordt hier allemaal zo opgeblazen met de agressieviteit. Ja hij sloeg tegen de muur toen hij 10.000 euro verloor, kennelijk mag je daar niet kwaad van worden van sommige mensen
En om hem te gaan vergelijken met Joost is ook belachelijk want Joost is het tegenovergesteld van hem. Joost is het gevoelige typje en Roel de stoere kerel en daar hoort soms ook wat stoere praat bij, maargoed iedere bewoner heeft wel wat rariteiten.
Voor mij is Roel de winnaar, ik vind hem de leukste en voor de informatie ben ik zelf meer het kinderachtige nichterige Joost typje. Voordat je zou gaan denken dat ik ook zo'n keistoere kraker ben.
That's The Way Things Go
  zondag 18 december 2005 @ 05:15:42 #121
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33183369
Een beetje kraker loopt in een paarse broek, kraakt een leuk pandje en is echt een anti neutronen bom sticker drager, die tijd is geweest blijkt, nu hebben krakers rijke ouders die hun studie betalen maar niet hun huis, je scheert je hoofd kaal, (net als pa) en je "denkt" dat je een stoere kraker bent, al lig je de hele dag aan een joint te lurken, want een hele per keer , dat gaat niet, Je drinkt in een stoer BB huis de hele dag bier, je moet toch wat doen, en doet een hele dag over een biertje of 2 . Man kijk mij eens ik ga op een fout feestje eierlopen, snoephappen, beschuitfluiten enz enz. Je ziet een opgedirkt dametje lopen en besluit daar achteraan te gaan en man oh man, als een kraker al geen paarse broek drager was, dan heeft Roel er wel voor gezorgd dat het een stel mietjes is.
Ik wil met dit betoog geen Echte krakers kwetsen, Geen Echte dus
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  zondag 18 december 2005 @ 05:17:07 #122
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_33183376
Nog ff voor de snelle lezers, Roel is een Mietje met Hoofdletter M
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  zondag 18 december 2005 @ 08:54:42 #123
16305 Jappie
parttime reverend
pi_33183821
Levensgevaarlijk die man.......leevensgevaarlijk!
Je ziet de waanzin af en toe uit zijn ogen stralen....
  zondag 18 december 2005 @ 12:50:50 #124
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33187133
quote:
Op zondag 18 december 2005 00:39 schreef Nitro_YE het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens! Het wordt hier allemaal zo opgeblazen met de agressieviteit. Ja hij sloeg tegen de muur toen hij 10.000 euro verloor, kennelijk mag je daar niet kwaad van worden van sommige mensen
En om hem te gaan vergelijken met Joost is ook belachelijk want Joost is het tegenovergesteld van hem. Joost is het gevoelige typje en Roel de stoere kerel en daar hoort soms ook wat stoere praat bij, maargoed iedere bewoner heeft wel wat rariteiten.
Voor mij is Roel de winnaar, ik vind hem de leukste en voor de informatie ben ik zelf meer het kinderachtige nichterige Joost typje. Voordat je zou gaan denken dat ik ook zo'n keistoere kraker ben.
Ik ben inderdaad zelf ook meer het kinderachtige nichterige Joost typje. Kwam bij mij ook uit de test bij het BB magazine Maar Roel is voor mij gewoon de winnnaar. punt.
pi_33188011
ongeacht zijn studie of wat dan ook, Roel blijft oninteressant, ongeinteresseerd, onstabiel en onleuk. Voor mij dan. en dat is mijn persoonlijke mening aangaande Roel. Ik vind hem WEL beter uit de verf komen nu Dido weg is en hij wel meer naar de groep toe MOET optrekken, maar dan nog vind ik hem van alle 4 overgebleven BB-ers de minst interessant and meest irritante persoon...
pi_33188296
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:22 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Ach hij heeft het altijd over Menno in elkaar rossen. Als ie eruit komt zou ik als ik Menno was klaar staan en zeggen : "Nou je wilde zo graag matten we gaan NU naar buiten en even als een paar mensapen tekeer, kom op jongen, dan gaan we hopsakee. Even lekker rammen en rossen, nou kom op, mee naar buiten jij. Je wilde zo graag...."

Die Menno met zijn afgetrainde lijf slaat die mafkees met zijn spaghettiarmpjes en kippenborstje echt helemaal gek joh. Denk dat Menno zich enorm in zou moeten houden om hem niet meteen halfdood te slaan.
Je slaat de spijker op zijn kop. Je vergeet alleen te melden dat Menno zoiets niet zou doen, maar Roel wel. Hij heeft zichzelf totaal niet in de hand en denkt nog sterk te zijn ook. Roel zorgt overigens wel voor humor. Niet hij, maar die achterlijke fans hier in dit topic die elk feit proberen te verdoezelen. jammer voor hen, want feiten zij feiten. Roel is in het dagelijks leven en gewelddadig mannetje. Helaas voor jullie, maar het is een feit.
pi_33193105
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:41 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop. Je vergeet alleen te melden dat Menno zoiets niet zou doen, maar Roel wel. Hij heeft zichzelf totaal niet in de hand en denkt nog sterk te zijn ook. Roel zorgt overigens wel voor humor. Niet hij, maar die achterlijke fans hier in dit topic die elk feit proberen te verdoezelen. jammer voor hen, want feiten zij feiten. Roel is in het dagelijks leven en gewelddadig mannetje. Helaas voor jullie, maar het is een feit.
Hopelijk komt dat piemelloze figuur op een dag gewoon lekker de verkeerde tegen.
pi_33194722
en dan dat oeeeeeverloze gezaaaaannik over pillen, drugs, partysfeertje, vetstrakke parties, techno en knokploegen op feestjes. Jeeeeeeezus, hoe vaaaaak en hoe laaaaaang kan je t daar over hebben. Echt, de lul in zijn nek zal wel enorm zijn want in tegenstelling tot zijn echte apparaat kan die wel overloos lang uit zijn nek lullen...
pi_33194974
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik geloof niet dat Roel echt zo agressief is. Hij is volgens mij van het type 'grote mond, klein hartje'. Als er een persoon in het huis is die ik voor 100% zou vertrouwen, dan is hij het wel. Ik ben zelf trouwens, zoals de bewoners in het huis dit wel zijn niet zo zelfverzekerd. En dat Lieske sociaal is vind ik ook onzin. Als er een persoon inzit die altijd zijn eigen mening erdoorduwd dan is het Lieske wel. De sociaalste in het huis is denk ik Joost.
helemaal mee eens!!!
pi_33195062
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:12 schreef ART het volgende:
Ik vraag me steeds meer af wie er nu agressief is. Roel of de posters hierboven...
pi_33195136
Ik zou Roel juist helemaaaal niet vertrouwen. Hij zit vol uitersten en is VEEL te koppig en bekrompen, ook al beweert hij te pas en te onpas het tegendeel. Hij is veel te veel bezig met zichzelf bewijzen en ik denk dat hij een stuk onzekerder is dan hij wil dat mensen geloven. Ik vind hem oninteressant, onprettig, onstabiel en dom. Ze hebben het nu al 2 uur ofzo over drugs bij parties. En roel vind t allemaal maar retestrak en wreed cool.... achteloos...
pi_33195914
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:13 schreef robster16 het volgende:
en dan dat oeeeeeverloze gezaaaaannik over pillen, drugs, partysfeertje, vetstrakke parties, techno en knokploegen op feestjes. Jeeeeeeezus, hoe vaaaaak en hoe laaaaaang kan je t daar over hebben. Echt, de lul in zijn nek zal wel enorm zijn want in tegenstelling tot zijn echte apparaat kan die wel overloos lang uit zijn nek lullen...
En zijn dagelijkse overloeze gezeik over Diedoos. Oh man wat ben ik die gast zat. Maar hummie is gek op em dus hij krijgt nog wel een enveloppie.
pi_33198768
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:52 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

En zijn dagelijkse overloeze gezeik over Diedoos. Oh man wat ben ik die gast zat. Maar hummie is gek op em dus hij krijgt nog wel een enveloppie.
Hummy krijgt een bijzonder natte kut van hem. Ze heeft hem al 10.000 euro toegestoken, maar ik vrees dat hij wel eens de hele prijzenpot zou kunnen winnen, zelfs als de stemming eerlijk zou zijn. Op zich ook best logisch, want Roel heeft een bijzonder grote achterban:
- krakers
- mannen met een heel klein piemeltje
- vrouwen die een man hebben met een heel klein piemeltje
- vriendinnen van vrouwen die een man hebben met een heel klein piemeltje
- agressief gajus
- vrouwen die op 'stoere' (maar in de praktijk agressieve) mannen houden
- amateurpsychologen (díé zijn er veel)
- kanslozen (idem)
Ben alleen zo bang voor de vrouwen die voor zijn geld gaan vallen. Ik hoop dat ze niet gewond zullen raken. En dan doel ik op zijn vuisten/wapens, want van zijn Roeltje kan niemand gewond raken.

[ Bericht 3% gewijzigd door BB5kijker op 18-12-2005 19:34:19 ]
pi_33199287
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:28 schreef BB5kijker het volgende:
Ben alleen zo bang voor de vrouwen die voor zijn geld gaan vallen. Ik hoop dat ze niet gewond zullen raken. En dan doel ik op zijn vuisten/wapens, want van zijn Roeltje kan niemand gewond raken.
Die knuisjes van hem? Met die spaghettie armpjes en dat kippeborstje? Ik denk dat een jongetje van 12 nog meer schade kan aanrichten.
pi_33209592
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:46 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Die knuisjes van hem? Met die spaghettie armpjes en dat kippeborstje? Ik denk dat een jongetje van 12 nog meer schade kan aanrichten.
En jongen van 12 heeft in ieder geval wél een grotere piemel dan die van Roel.


Roel zojuist toen de muziek stopte:
"Meer muziek, meer muziek, anders gaan we de inboedel slopen"
Nee hoor, komt helemaal niet gewelddadig over.
pi_33209622
Hoeveel mensen hebben zichzelf in de hand?
pi_33213746
Ik moet zeggen dat ik zelden een zwik vermeende hetero mannen heb gezien die zo'n obsessieve interesse hebben in de afmetingen van een ander z'n pik.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 19 december 2005 @ 11:52:23 #138
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33213785
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelden een zwik vermeende hetero mannen heb gezien die zo'n obsessieve interesse hebben in de afmetingen van een ander z'n pik.
helemaal mee eens Als je iemand afkraakt, doe dat dan op een beetje waardige manier. Ik praat ook niet zo over Lieske, die ik de irritanste vind.
pi_33213912
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:52 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

helemaal mee eens Als je iemand afkraakt, doe dat dan op een beetje waardige manier. Ik praat ook niet zo over Lieske, die ik de irritanste vind.
Helemaal mee eens, wat een pubertjes hier zeg.
Ik snap ook niet waarom deze topic nog steeds open is.
Groetjessssssss
pi_33214616
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:58 schreef borduurtje het volgende:
Helemaal mee eens, wat een pubertjes hier zeg.
Ik snap ook niet waarom deze topic nog steeds open is.
Dat is om Roel-fanboys te pesten. Dan mag misschien Roel's stopnaaldje precies het goeie maatje zijn voor een beginnende homo, daar hebben wij hetero-kerels geen boodschap aan.
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:47 schreef BB5kijker het volgende:
En jongen van 12 heeft in ieder geval wél een grotere piemel dan die van Roel.
Zou het niet weten maar ik gok op ja!
  maandag 19 december 2005 @ 13:32:03 #141
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_33215533
en vandaag bleef het mannetje dus gewoon op bed liggen... ondanks dat ze al een keer gewekt zijn door de stemmen van de moeder van lieske en ingrid.... daarna de haan... en vervolgens een waarschuwing...... de stem van de moeder vamn Roel en nog blijft het irritante mannetje in bed liggen Fuck the rules!
Vreselijk ik zou hem allang het huis hebben uit getrapt als hij zich niet aan de regels kan houden!!
Born this way
  Trouwste user 2022 maandag 19 december 2005 @ 16:47:35 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_33219678
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:52 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

helemaal mee eens Als je iemand afkraakt, doe dat dan op een beetje waardige manier. Ik praat ook niet zo over Lieske, die ik de irritanste vind.
Lieske heeft helemaal een kleine pik.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33282270
Duitse Idols-kandidatie spaart voor penis

RIJSWIJK (ANP) - Idols winnen en zo geld verdienen om een geslachtsverandering te kunnen betalen. Dat is de vurige wens van de Duitse Didi Knoblauch (25), die bij onze oosterburen meedoet aan de tv-talentenjacht.
De als meisje geboren Didi is al half onderweg om man te worden, meldden diverse Duitse media. Ze heeft namelijk al een operatie ondergaan waarbij haar beide borsten werden weggenomen.
De kosten daarvan, 4500 euro, kon ze wel zelf ophoesten. Maar een volledige geslachtsverandering kost 60.000 euro en daarvoor spaart ze nu.
Idols heet in Duitsland 'Deutschland sucht den Super-Star' en wordt gepresenteerd door de Nederlandse Tooske Breugem. Volgens Didi doet ze in eerste instantie mee aan het programma omdat ze het leuk vindt te zingen. ,,Maar als ik door mijn deelname zoveel geld kan verdienen dat ik de ingreep kan betalen, zou dat mooi zijn."

Kijk aan. Zou Roel hetzelfde doen als hij zou winnen? Lijkt me wel de moeite!
pi_33282603
BB5kijker, wat ben jij een vreselijk zielig persoon zeg
Walgelijk gewoon!!!!!!!
Groetjessssssss
  woensdag 21 december 2005 @ 18:55:44 #145
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33282951
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:44 schreef borduurtje het volgende:
BB5kijker, wat ben jij een vreselijk zielig persoon zeg
Walgelijk gewoon!!!!!!!
Helemaal mee eens Ongenuanceerd gepraat niet op inhoud (gedrag en karakter v.e. persoon), maar op uiterlijke kenmerken een persoon de grond instampen (snee op zijn wang, grootte van zijn geslachtsdeel etc.). Nu wordt dit nieuwsbericht er ook weer bijgehaald......
pi_33284205
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:55 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Ongenuanceerd gepraat niet op inhoud (gedrag en karakter v.e. persoon), maar op uiterlijke kenmerken een persoon de grond instampen (snee op zijn wang, grootte van zijn geslachtsdeel etc.). Nu wordt dit nieuwsbericht er ook weer bijgehaald......
Ik denk dat het heel verstandig is om zijn piemel te vergroten. Hij heeft nu zo'n kleine piemel, nee, daar kun je je niet mee vertonen. En dat litteken op zijn gezicht (opgelopen bij een vechtpartij) is ook niet mooi. Kennelijk vallen sommige mensen op een man met een iniminipik en een snee in hun wang, maar ja, de meesten niet. En als je dan een enorme zak geld wint, kun je best een bedragje apart leggen voor een operatie. Want om nou alles op te maken aan reizen, alcohol, sigaretten, drugs en pillen lijkt me wat overdreven.

[ Bericht 5% gewijzigd door BB5kijker op 21-12-2005 19:47:56 ]
pi_33285097
Hahahahahaa wat ben je toch een oversekse puber hé.
Je kan alleen maar iemand zijn piemel denken en anders nergens aan.
Of je hebt zelf een hele kleine, of je bent een vrouw en wil er een hebben, maar normaal ben jij echt niet.
Groetjessssssss
pi_33285603
Jammer dat je erom lacht en Roel dus niet serieus neemt. Hij heeft ècht een groot probleem.
En dan hebben we het nu alleen nog maar over zijn Roeltje en de snee in zijn gezicht...
  woensdag 21 december 2005 @ 20:15:37 #149
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33285706
De enige hier met een groot probleem is degene die z'n eigen topic steeds omhoog trekt. Zó diep ben je al gezonken joch
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_33285799
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef F4iTH het volgende:
De enige hier met een groot probleem is degene die z'n eigen topic steeds omhoog trekt. Zó diep ben je al gezonken joch
Mijn topic? Nee hoor, dan ben je in de war met het topic over de aangifte tegen Big Brother. Maar dat hoef ik niet omhoog te helpen hoor.
En dit topic is aangevuld met relevante informatie. Jammer voor een Roel-fan, maar het is gewoon een relevant nieuwsbericht.

[ Bericht 11% gewijzigd door BB5kijker op 21-12-2005 20:36:26 ]
  woensdag 21 december 2005 @ 20:35:25 #151
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33286478
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:18 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Mijn topic? Nee hoor, dan ben je in de war met het topic over de aangifte tegen Big Brother. Maar dat hoef ik niet omhoog te helpen hoor.
Mijn fout. De topics over je grootste nachtmerrie. Dát was het.
Nog een dagje volhouden. Waar ga je na BB lopen zeuren?
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_33286706
Ik zou maar uitkijken wat jullie hier allemaal neerzetten.Als Roel dit allemaal straks leest na Big Brother gaat ie misschien helemaal door het lint.
  woensdag 21 december 2005 @ 21:49:33 #153
521 ruby
Hell yeah!
pi_33289260
Ik moet zeggen sinds Dido het huis uit is, dat Roel wel sympathieker uit de verf is gekomen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 december 2005 @ 17:23:53 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_33374497
Iemand de politieberichten nog gevolgd na donderdagavond ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 25 december 2005 @ 12:29:44 #155
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33391937
Een kraker. Dat zijn sowieso gefrustreerde kutmongolen.
Hup, aan het werk!
pi_33398079
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:29 schreef Ciurlizza het volgende:
Een kraker. Dat zijn sowieso gefrustreerde kutmongolen.
Too old to Trick or Treat, too young to die
  zondag 25 december 2005 @ 18:13:20 #157
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33398109
Krakers
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33406847
oh jeetje hij slaat tegen een muur oei ! dat kan echt niet hoor !....
pi_33407300
quote:
Op maandag 26 december 2005 01:44 schreef koffiekoppen het volgende:
oh jeetje hij slaat tegen een muur oei ! dat kan echt niet hoor !....
Hoi. En doeg
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_33408936
Nou zeg wat is die roel geweldadig

Ruud: 121 dagen slecht nieuws je hebt verloren.
Roel : Sja zonde
Ruud: had je het verwacht
Roel : Kans zat erin had er wel rekening meegehouden.

Het enige wat ik heb gezien is teleurstelling, en niets meer.
  dinsdag 27 december 2005 @ 12:19:59 #161
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33435704
quote:
Op maandag 26 december 2005 09:18 schreef WV320 het volgende:
Nou zeg wat is die roel geweldadig

Ruud: 121 dagen slecht nieuws je hebt verloren.
Roel : Sja zonde
Ruud: had je het verwacht
Roel : Kans zat erin had er wel rekening meegehouden.

Het enige wat ik heb gezien is teleurstelling, en niets meer.
Klopt en zo heb ik veel meer voorbeelden in dit topic (en andere) genoemd om die domme aanteiging te ontkrachten.,,
pi_33542976
Als Roel flink heeft gezopen dan gaat ie wel behoorlijk door het lint, en of je dat nou gewelddadig moet noemen, ik vrees dat als je zo'n Roel op straat tegenkomt je toch wel dekking moet zoeken
En als er geen camera's waren geweest, dan had ie Joost al 10 beuken verkocht
Oordeel zelf en kijk naar onderstaand filmpje van het zuip / hoerenfeest op 2 oktober (Splash)

http://www.flurl.com/uploaded/Big_Brother_Los_974.html
pi_33545855
Als hij echt zo geweldadig was er op dat feest wel wat gebeurd.
Hij was zo dronken dat hij niet eens meer op zijn benen kon staan, laat staan dat hij nog aan de camera's dacht.
pi_33551466
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:00 schreef WV320 het volgende:
Als hij echt zo geweldadig was er op dat feest wel wat gebeurd.
Hij was zo dronken dat hij niet eens meer op zijn benen kon staan, laat staan dat hij nog aan de camera's dacht.
Ik denk dat ie die camera's nog niet helemaal vergeten was, ook al was ie stomdronken
Het enige waar ie nog wel aan dacht was keiharde sex met Linda...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')