Ow, ja ok. Ik lees dat soort dingen nooitquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:22 schreef Offy het volgende:
De modjes hier kunnen daar weinig aan doen helaas
Van Bandongo.com:
[..]
Je moet dus even een andere host zien te vinden of alleen de url in je bericht zetten.
En dicht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:49 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik was een beetje te pro-actief en opende een dubbeltopic: Help me mijn foto verbeteren - deel 2 mag dicht
eensch, maar voor mij mag de verhouding 3-10 zijn. 10 is nog net te doen, mits geresizedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:25 schreef Re het volgende:
hoi,
leuk al die showcases met 15+ foto's maar is het niet beter om daar een minimum en maximum op te zetten (4-8 ofzo), dat is zowel voor de fotograaf (die dan wat kritischer naar zijn foto's zal moeten kijken) als kijker (door tig plaatjes heenworstelen nodigt niet uit tot reageren) een stuk beter imho
Dit lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef Subhuman het volgende:
Een mogelijkheid die wel kan is het opnemen van een richtlijn in de FAQ. Als je een showcase plaatst krijg je de meeste reacties als deze tussen x en y foto's groot is. Zoiets. Verder wil ik eigenlijk niet gaan.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef Subhuman het volgende:
Is dicht (maar dat had je al gezien)
Hier denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:02 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Is er al (wel gevonden, niet gezocht, maar ik ben een man, mannen kunnen niet zoeken, ofzo) een soort van centraal (..) topic waar je één goed gelukte foto kunt showen? Of is daar überhaupt geen behoefte aan? Óf kan dat ook gewoon in het slowsjettopique?
Zie je, mannen kunnen echt niet zoeken!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:04 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hier denk ikDaar krijg je ook commentaar en tips op je foto.
dat heeft niets met zoeken te makenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:09 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Zie je, mannen kunnen echt niet zoeken!![]()
En nou is het afgelopen met die dubbeltopics!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:56 schreef Xilantof het volgende:
FOT [SC] waar iedereen terug komt van werken
was weer te laat:
mag dicht.
Heb je die knop niet voor Jan-met-de-korte-achternaamquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:16 schreef Subhuman het volgende:
En nou is het afgelopen met die dubbeltopics!
Sorryquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En nou is het afgelopen met die dubbeltopics!
Ga zo door, dan doet ie ook es wat voor zijn kleurtjequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Sorry
maar ik houd je wel goed bezig
Goeie motiveringquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:38 schreef Subhuman het volgende:
We vonden de slowchat volstrekt overbodig en na al het gezeik bleef er maar een conclusie over. Er komt geen slowchat meer.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:41 schreef RonaldV het volgende:
Goeie motivering![]()
"we"?
"gezeik"?
Ben je malende of zo?
Even voor de duidelijkheid: je zult dus echt met iets beters moeten komen voor de users. Want die gaan het net zo min vreten als ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Lynx666 het volgende:
Even voor de duidelijkheid: hier is al langer achter de schermen over gepraat tussen Sub en mij. En we vonden het nu echt wel tijd.
Dicht is dicht.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goeie motivering![]()
"we"?
"gezeik"?
Ben je malende of zo?
We weten ook wel dat ons dit niet in dank zal worden afgenomen. Dat moet dan maar. We hebben er onze redenen voor, of je die nou wel of niet (wil) snappen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je zult dus echt met iets beters moeten komen voor de users. Want die gaan het net zo min vreten als ik.
quote:
Ben je Zijn jullie met je kop tegen een aanstormende trein gebotst of zo? Welk gedeelte van "uitleg" snap je nou niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
We weten ook wel dat ons dit niet in dank zal worden afgenomen. Dat moet dan maar. We hebben er onze redenen voor, of je die nou wel of niet (wil) snappen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:46 schreef RonaldV het volgende:
Ben je Zijn jullie met je kop tegen een aanstormende trein gebotst of zo? Welk gedeelte van "uitleg" snap je nou niet?
LE-ZENquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Ben je Zijn jullie met je kop tegen een aanstormende trein gebotst of zo? Welk gedeelte van "uitleg" snap je nou niet?
Ow, je bedoelt deze post ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
LE-ZEN
Ik heb je een uitleg gegeven in het vorige topic.
Je denkt uit mijn postaantallen op te maken hoe goed ik een forum ken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt deze post ?
Je weet wel hoe je jezelf als nieuwe in een voor jou vrij onbekend subforum in één klap geliefd moet maken he? Hoe ga jij over straat? Kijk je om de 5 meter over je schouder om te zien of niemand je wil aanvallen?
Die arrogantie heb ik, ja. Er blijkt uit niets het tegengestelde.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je denkt uit mijn postaantallen op te maken hoe goed ik een forum ken?
Welnee, ik vind het kul-argumenten. En om out-of-the-blue een post aan te grijpen om de SC om zeep te helpen vind ik al helemaal bedenkelijk. Zeker als je ziet dat een mod gewoon meedoet aan wat dat topic verweten wordt. Hand in eigen boezem en zo, iedereen met een IQ boven de 50 kan dat bedenken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:57 schreef Lynx666 het volgende:
Beetje flauw trouwens om me dan maar meteen af te zeiken. Je geeft dus toe dat je niet goed gelezen hebt..
Je geeft zelf al het antwoordquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die arrogantie heb ik, ja. Er blijkt uit niets het tegengestelde.
Ik ben dit gezeik een beetje zat. De slowchat is dicht en blijft dicht. Einde discussie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Welnee, ik vind het kul-argumenten. En om out-of-the-blue een post aan te grijpen om de SC om zeep te helpen vind ik al helemaal bedenkelijk. Zeker als je ziet dat een mod gewoon meedoet aan wat dat topic verweten wordt. Hand in eigen boezem en zo, iedereen met een IQ boven de 50 kan dat bedenken.
De enige bezoeken die ik aan de SC heb gebracht was bij m'n aanstelling als mod.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Welnee, ik vind het kul-argumenten. En om out-of-the-blue een post aan te grijpen om de SC om zeep te helpen vind ik al helemaal bedenkelijk. Zeker als je ziet dat een mod gewoon meedoet aan wat dat topic verweten wordt. Hand in eigen boezem en zo, iedereen met een IQ boven de 50 kan dat bedenken.
Ow, het is dus toch een discussie?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ben dit gezeik een beetje zat. De slowchat is dicht en blijft dicht. Einde discussie.
Ik zal m'n honkbalknuppel meenemen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, het is dus toch een discussie?
Wordt een leuke meet over een paar weken. Ik kijk er naar uit! Jij ook nog?
Ik had het dan ook niet over jou en de SC. LE-ZEN!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De enige bezoeken die ik aan de SC heb gebracht was bij m'n aanstelling als mod..
Ok, de sfeer is hier danig verpest. Als trouwe bezoeker van FOT hou ik het nu maar voor gezien. Het gedrag van de users en mods is echt niet meer normaal. Als over een paar jaar zich iemand afvraagd waarom het foto-forum er niet meer is, dan kan je deze drie users aanwijzen.quote:-weg-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |