vorige deel:
[29-01-2006] Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeet![]()
Al lang besproken, maar nu komt ie er eindelijk aan! De *tromgeroffel* Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeet!
Wat is het? ![]()
Een ontmoeting tussen iedereen die graag portretten maakt of die graag zijn of haar portret gemaakt ziet worden!
Waar is het? ![]()
Ergens in de stad Utrecht, daar beslissen we nog over!
Wanneer is het? ![]()
Deze meet wordt gehouden op zondag 29 januari 2006.
Waarom is het de 29e? ![]()
Omdat jij dan gaat zorgen dat je vrij bent omdat je graag foto's maakt/gefotografeerd wil worden!
Moet ik per se foto's maken / gefotografeerd worden? ![]()
Doe het liever niet! De bedoeling van deze meet is om eens kennis te maken met andere fotografen en modellen zodat je later met hen contact kan opnemen om de ideeën verder uit te werken. Maar met mensen van een fotografieforum zal je niet aan de nodige kiekjes om te laten zien hoe gezellig het was ontkomen, en daar is ook niks mis mee.
Belangrijke mededeling ![]()
Kan iedereen die al zeker weet dat ie meegaat naar deze meet alvast een mailtje sturen naar

Dan heb ik in elk geval een e-mailadres waar ik de verdere informatie heen kan sturen. Alvast bedankt!
Vermeld ook je username als je het mailtje stuurt!
Wie komen er? ![]()
Degenen met een M achter hun naam hebben mij al gemaild met hun gegevens en staan op de lijst! Met deze lijst kan ik dan t.z.t contact opnemen met iedereen die gaat komen voor het uitwisselen van telefoonnummers en andere gegevens over de meet.
Fotografen ![]()
- blackbully
M- HMaster-II
M- luap
- Mauro
M- morpheus_at_work
- PdeHoog
M- pea4fun
- PoseidonVS
M- RonaldV
M- Rubberduckey
M- Shark.Bait
M- Subhuman
- ultra_ivo
M- Vliegvrager
M- Ynkse
M- Xilantof
MModellen ![]()
- Auticia
M- Chanty + vriendje
- Debsterr
- Elefes
- fraubitch
- furore
M- Kleintje
- Mandaaaahtj + vriendinnen
- PeRi
M- prupke
- pindapepsil
- qu63
- Skaai
M- -Trinity-
M (met TheSorrow
M)
- yvonne
MWie hebben hier een TVP geplaatst? ![]()
- cyberrobin
- Icicle
- IJzercookie
- Lynx666
- -Marjo-
- melanie_the_miss
- miss_bleu
- MissBliss
- webspider
- Ynske
- petre86
- Raptor2096
- sararaats
- Together-Alone
- Troel
- shi
- Siegfried
Verder nog vragen? ![]()
Stel ze in dit topic, want ik had te weinig inspiratie voor de OP om het heel erg uitgebreid te maken!