Het Griekenland van het WK. Stern John naar Ajax.quote:Op maandag 12 december 2005 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Trinidad en Tobago [14.gif]
Engelandquote:Op maandag 12 december 2005 19:49 schreef Daniel.San het volgende:
engeland; het sterke chelsea geeft ze een rolmodel waar ze hun elftal op laten baseren. gaat het winnen met een wervelende passie
Tsjechië heeft totaal geen verdediging. Ze zijn voorin levensgevaarlijk, maar als het middenveld verzaakt dan gaan ze onherroepelijk aan (zelfs met Nedved in het midden)quote:Op maandag 12 december 2005 20:19 schreef twi het volgende:
Tsjechie, zou ook wel een mooie wereldkampioen zijn. Niemand noemt ze...
12 goals tegen tijdens de kwalificatie... Nederland slechts 3...quote:Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef twi het volgende:
De terugkeer van Nedved en Koller is natuurlijk wel cruciaal voor ze. Maar inderdaad, die Tsjechen hebben gewoon individueel gezien een verdediging waar je U tegen zegt.
Als je zulke spelers hebt, dan lach je gewoon om de verdedigers die wij hebben, wat natuurlijk gewoon meestal niet eens internationale subtoppers zijn...
Servië-Montenegro 1 goal. Nederland is dus kansloosquote:Op maandag 12 december 2005 20:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
12 goals tegen tijdens de kwalificatie... Nederland slechts 3...
Tsjechië en Nederland speelden in dezelfde groep, dus daar kan de vergelijking gemaakt worden. Tsjechië had 4 keer zoveel doelpunten tegen als Nederland.quote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Servië-Montenegro 1 goal. Nederland is dus kansloos![]()
Juist daarom noem ik ze nietquote:Op maandag 12 december 2005 20:45 schreef BGN het volgende:
Brazilië. Die zijn een klasse beter en hebben de grootste kans om te winnen.
Maar dat zijn meneer Ronaldinho en meneer Adriano wel gewend hoor, onder druk te moeten presteren.quote:Op maandag 12 december 2005 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Juist daarom noem ik ze nietIedereen kijkt ernaar.
Die hebben ook 2 wedstrijden minder gespeeldquote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Servië-Montenegro 1 goal. Nederland is dus kansloos![]()
Mexico, redelijk elftal maar geen kanshebber. Niet meer dan Servie of Ivoorkust in elk geval. Misschien dat Borgetti zich in Europa wat meer thuisvoelt nu 'ie in Engeland speelt, maar voor de rest typisch zo'n land wat zich meer in de confederations-cup doet gelden, omdat andere landen zich daar weer niet zo voor interesseren.quote:Op maandag 12 december 2005 21:02 schreef Leatherface het volgende:
Collega van me denkt Mexico.
Zijn die zo goed dan? Wat vinden de kenners?
Mexico haalt de tweede ronde niet eens!quote:Op maandag 12 december 2005 21:05 schreef JaWi het volgende:
Mexico kan geen wereldkampioen worden aangezien ze Nederland treffen in de 8e finales.
Iranquote:Op maandag 12 december 2005 21:20 schreef Xevor het volgende:
[..]
Mexico haalt de tweede ronde niet eens!
Iran & Portugal gaan door uit Groep D.
Iig Brazilie wordt wereldkampioen
Grappig hoe Iran overal zo onderschat wordt.quote:Op maandag 12 december 2005 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iran
Mexico is beter dan menig Europees elftal. Ik zie Oranje er wel van verliezen, bijvoorbeeld.
Welke individuele toppers heeft de dictatuur van Iran voort gebracht?quote:Op maandag 12 december 2005 21:23 schreef Xevor het volgende:
[..]
Grappig hoe Iran overal zo onderschat wordt.
Iedereen verwacht veel van Zuid Korea en Japan. In Azie is Iran al jaren de beste voetballand met de beste spelers, maar niemand hier ziet wat van Azatisch voetbal dus denken ze heel wat te weten.
Iran kan Mexico verslaan. Het is niet makkelijk, maar het kan wel gewoon. Individueel heeft Iran betere spelers dan Mexico, maar Iran moet nog aan de teamwork werken.
A. Khomeiniquote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Welke individuele toppers heeft de dictatuur van Iran voort gebracht?
Ali Karimi? Mehdi Mahdavikia?quote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Welke individuele toppers heeft de dictatuur van Iran voort gebracht?
Karimi, Hashemian en Mahdavikia zijn de enige "redelijke" spelers die Iran heeft.quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef Xevor het volgende:
[..]
Ali Karimi? Mehdi Mahdavikia?
De interland topscorer aller tijden, Ali Daei?
Iran bestaat uit veel talentvolle spelers. Hossein Kaebi is niet voor niets genomineerd om de Beste Jeugdspeler van het WK te worden. Er zijn maar 7 spelers hiervoor genomineerd.
Jammer genoeg investeert Iran weinig in voetbal waardoor de faciliteiten nog erg slecht zijn en er wereldtalenten worden "gedumpt" om het maar zo te zeggen. Ik ben zelf in Iran geboren en je moet maar eens een keer naar Iran gaan. Alle jongeren zijn 24 uur per dag daar aan het voetballen terwijl hier iedereen achter zijn pc zit te MSN'en. Niet voor niets zijn Iraniers zeer technisch en goed in zaalvoetbal. Vorig jaar werd er nog gewonnen met 15-1 van Engeland.
Mexico heeft maar twee of drie spelers die in Europa voetballen moet ik die van Iran opnoemen?
Enige redelijke spelers? Karimi, Hashemian en Mahdavikia zijn de meest beroemde spelers.quote:Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Karimi, Hashemian en Mahdavikia zijn de enige "redelijke" spelers die Iran heeft.
Daar zetten we Borgetti, Blanco, Marquez, Dos Santos, Sanchez, Fonseca en Salcido tegenover.Iran
Dan zal het inderdaad wel de nieuwe Zidane zijnquote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Xevor het volgende:
Arash Borhani, 22 jaar. Over hem is een heel artikel op fifaworldcup.com net zoals over Kaebi
Jij doet echt precies hetzelfde met Mexicoquote:Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef Xevor het volgende:
Ach blijven jullie maar lachen. Zoals ik het al zei het is alleen maar goed dat Iran wordt onderschat.
Waar slaat dat nou op? Natuurlijk is het geen nieuwe Zidane, maar dat is alleen maar om daar dan extra informatie op te halen (bij Player to Watch).quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan zal het inderdaad wel de nieuwe Zidane zijn
Goed jij je mening en ik mijn eigen mening. We zullen over 6/7 maanden weten wie er gelijk heeft.quote:Op maandag 12 december 2005 21:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij doet echt precies hetzelfde met Mexico![]()
Ik zeg 3-1 voor Mexico in het onderlinge duel![]()
Alsof ze bij de FIFA verstand van voetbal hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef Xevor het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Natuurlijk is het geen nieuwe Zidane, maar dat is alleen maar om daar dan extra informatie op te halen (bij Player to Watch).
simpel een WK winnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef BVO het volgende:
dat ze het gewoon simpel moeten kunnen redden.
Dat kan dus niet.quote:
En iedereen voetbalt daar met hart en ziel, dat ontbreekt vaak bij landen als Spanje waar de onderlinge clubconcurrentie volgens mij ook meespeelt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef BVO het volgende:
Niet zo origineel, maar toch ook Brazilië.
Hebben gewoon op elke positie een geweldige speler staan en ik zie eigenlijk geen zwakke punten. Komt bij dat de individuele klasses zó groot zijn en ook zoveel groter dan bij de andere landen - die veel minder spelers met wat extra's hebben - dat ze het gewoon simpel moeten kunnen redden.
Eindelijk? Meer WK-titels dan Oranje in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
Argentinië, eindelijk gaan ze het een keer waarmaken.
En minder dan Brazilië. What's your point?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eindelijk? Meer WK-titels dan Oranje in ieder geval.
Je "eindelijk gaan ze het een keertje waar maken" slaat nergens op.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:53 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
En minder dan Brazilië. What's your point?
90, 94, 98, 02 zijn ze inderdaad wereldkampioen geworden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je "eindelijk gaan ze het een keertje waar maken" slaat nergens op.
Jij begrijpt het tenminste i.t.t. die teletoeter.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:10 schreef Erasmusch het volgende:
Wel als ie het over deze generatie heeft![]()
Toch waren ze ieder jaar weer een van de favorieten, dan is eingelijk niet eens zo slecht gekozen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:43 schreef twi het volgende:
Nouja, het is hoe dan ook natuurlijk een loze opmerking, want een generatie gaat doorgaans als het meezit 2 WK's mee. Als je dan 2 keer niet wint, is het dan "eindelijk"?
ik kan er nog kwaad over wordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:48 schreef StarGazer het volgende:
Die Fransen scheten zich in hun broek voor ons in 1998
Jammer dat de hele wereld een finale tussen Frankrijk en Brazilie wilde, vandaar dat we die pingel niet kregen tegen Brazilie
Kromkamp bank, Gio pas 7 duels gespeeld in de PD, Mathijsen en Opdam middenmoot...quote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kromkamp (in de CL met villareal groep gewonnen met ManU en Benfica)
Gio (linksback van Barca, bewierrookt in Europa)
Boulahrouz (2de in de bundesliga, der Kannibal)
Mathijsen/Opdam (nieuwe topclub Nederland, halve finale Europa)
Ooijer (constantste club v Nederland, halve finale Europa)
Ik ben er individueel gezien best tevreden mee
Het irriteert me vooral dat Brazilië keer op keer op dubieuze wijze wordt bevoordeeld door de arbiters.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb het er maar niet te lang over, zit bij mij nog behoorlijk diep...
Iran is absoluut niet slecht inderdaad. Toch denk ik niet dat ze de eerste ronde doorkomen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Xevor het volgende:
[..]
Enige redelijke spelers? Karimi, Hashemian en Mahdavikia zijn de meest beroemde spelers.
Nu wat meer over de andere Iraanse spelers:
Hossein Kaebi, 19 jaar, wereldtalent (niet voor niets genomineerd zoals ik al eerder zei) en wordt gevolgd door diverse Engelse topclubs
Javad Nekounam, 24 jaar werd gevolgd door Tottenham, kreeg een aanbod van FC Kaiserslautern maar koos uiteindelijk voor het geld. Hij gaat 6 maanden voor Al Wahda in VAE spelen.
Iman Mobali, 23 jaar heeft ook momenteel voor het geld gekozen in VAE
Javad Kazemian, 23 jaar ook hij kreeg een aanbod van FC Kaiserslautern
Arash Borhani, 22 jaar. Over hem is een heel artikel op fifaworldcup.com net zoals over Kaebi
Rahman Rezaei, enige Serie A speler die tot nu toe alle wedstrijden heeft meegespeeld (met de vorige seizoen meegeteld) behalve de schorsingen. Onder andere dankzij hem staat Messina zo hoog. Hij kreeg niet voor niets een aanbod van Inter, Udinese en Sampdoria.
En Borgetti is een zeer goede speler, maar hij is net zo'n speler als Ali Daei. Langzaam en goed in koppen. Als je twee goede ijzersterke verdedigers en goede koppers daar tegenover zet kan hij niks doen en dat is precies wat Iran heeft.
Dat hebben ze vaker gedacht van Engelandquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:38 schreef Dos37 het volgende:
England
Een team met Terry Lampard Gerrard Beckham Owen Rooney is gewoon niet te verslaan.
Ze zijn het zelfs al een keer gewordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat hebben ze vaker gedacht van Engeland.
Als Engeland de kwartfinale al haalt is dat het eindpunt.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ze zijn het zelfs al een keer geworden
Het is niet de clubconcurrentie maar de streekconcurrentie. Catalonië vs Spanje...quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En iedereen voetbalt daar met hart en ziel, dat ontbreekt vaak bij landen als Spanje waar de onderlinge clubconcurrentie volgens mij ook meespeelt.
En dan vooral door arbiters uit voetbalontwikkelingsgebieden. Men zou minder op de afkomst van een scheidsrechter moeten letten maar meer op zijn kwaliteiten, helaas gebeurd dat niet zodat je scheidsrechter hebt die niet het niet durven om hun nek uit te steken of te fluiten tegen Brazilie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het irriteert me vooral dat Brazilië keer op keer op dubieuze wijze wordt bevoordeeld door de arbiters.
Zou goed kunnen, met alleen die 2 spelers heeft zelfs Stevo nog kans op de wereldtitel, ik hoop het echter niet. Brazilie hebben we al iets te vaak aan het langste eind zien trekken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:26 schreef 9christensen het volgende:
Brazilië met Kaka en Ronaldinho.
Kuis je taal, kanarie!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Mwah, ik hoop natuurlijk Nederland, verder maakt het me niet uit, zo lang het niet weer die !!! brazilïanen zijn.
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, met alleen die 2 spelers heeft zelfs Stevo nog kans op de wereldtitel,
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:38 schreef Dos37 het volgende:
England
Een team met Terry Lampard Gerrard Beckham Owen Rooney is gewoon niet te verslaan.
De Afrikaanse teams gaan het niet ver schoppen denk ik.quote:Op maandag 19 december 2005 12:43 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Nederland heeft nu een serieuze kans om te winnen. De engelsen zijn het al jaren niet ondanks de namen. Brazilie is toch het te kloppen land en Italie is een echte toernooiploeg, ze weten al jaren slechte wedstrijden te winnen. Duitsland zit zwaar in een dip en ik zie ze zelfs in deze poule niet doorgaan. De verassing kan dit jaar wel eens uit Afrika/Azie komen.
ik verwacht er geen ene sodemieter vanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de Zuid-Koreanen buiten Azië kunnen. Kwartfinale zou prima zijn, denk ik.
eensch....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:55 schreef Sloggi het volgende:
Het middenveld van Nederland wordt helemaal overlopen, om over de verdediging maar te zwijgen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Helemaal geen Sneijder joh !
Dan nog liever Seedorf...
En als NL tegen Brazilie moet spelen..
Zet dan Robben op Roberto Carlos, want verdedigen kan hij voor geen meter..
En als hij achter Robben aan moet hollen kan hij niet aanvallen
( voor de halve finale )
Nederland en Duitsland gaan dan spelen voor de wereldtitel.
Wie wint... dat wacht ik wel even af.
Middenveld is al veel puzelen.. maar ik speel zelf liever 4-4-1-1 dus mijn opstelling zal er toch niet komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:25 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
robben op roberto carlosleuk plan, zo voor de eerste 5 minuten...... (waarna robben met een vertiefte enkel op de brancard mag
)
sneijder natuurlijk alleen als hij in topvorm is he, en inderdaad liever niet, maar je moet toch iemand....... en seedorf speelt toch niet op rechts?gezien ik davids op links zou willen en van bommel en landzaat centraal, evt een ruitje al is dat moeilijk gezien ons hele middenveld te graag naar voren loopt...
een heel WK op conto van toni zetten vind ik wel erg ver gaan.... zelfs tegen een team als brazilie maakt hij bijvoorbeeld wel kans om er eentje in te leggen, maar dan moet je ronaldinho en robinho wel zien af te stoppen...... om maar wat te zeggenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef sjimz het volgende:
Ik denk zelf dat Italie het wint.
Toni is de voornaamste reden.
Wat een lepe spits.
Ik hoop natuurlijk dat NL ver komt!
daar zorgt het cattenacio systeem wel voor..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:20 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
een heel WK op conto van toni zetten vind ik wel erg ver gaan.... zelfs tegen een team als brazilie maakt hij bijvoorbeeld wel kans om er eentje in te leggen, maar dan moet je ronaldinho en robinho wel zien af te stoppen...... om maar wat te zeggen
Zuid Korea wordt in de voorronde uitgeschakelt ;quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de Zuid-Koreanen buiten Azië kunnen. Kwartfinale zou prima zijn, denk ik.
Het Nederlands elftal mag best overschat zijn, een voordeel hebben ze wel (samen met Brazilie en Argentinie) ; de andere landen op het WK spelen daar liever niet tegen omdat ze toch denken de mindere te zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:52 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
best een aardig lijstje van TLC....
maar ik denk dat Nederland heeeeeeel zwaar overschat wordt.....
tjechie zie ik om de een of andere reden ook niet echt als kanshebber, ondanks dat het een topteam is met goede kansen tegen vrijwel elk land. zweden wordt het denk ik al helemaal niet.
engeland zou zich kunnen openbaren als de grootmacht die het potentieel is, met spelers als terry, lampard, beckham, rooney, owen etc heb je op elke linie topspelers lopen, maar toch komen ze nooit erg ver.... ik zou als ik hun was PSV maar eens contacten of ze geen trainer over hebben voor een bom duiten...
spanje moet ook in de lijst, ik zou zeggen zo rond de 7e plek.
ivoorkust zie ik niet voor de titel gaan maar ze zouden best nederland eens uit kunnen schakelen met 2 kalou's en een drogba er in zijn ze denk erg moeilijk af te stoppen voor wat we hier aan verdediging hebben lopen
In 2002 verwachtte ook niemand dat ze door de groepsfase heen zouden komen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Zuid Korea wordt in de voorronde uitgeschakelt ;
Frankrijk en Zwitserland zijn sowieso sterker en waarschijnlijk Togo ook, ze komen iig niet verder dan plek 3 in hun groep![]()
Volgens mij is van Persie ouder dan Robbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:36 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
het liefst zou ik 4-3-3 spelen om zo te profiteren van de kwaliteiten voorin, maar met zo'n middenveld gaat dat natuurlijk niet lukken....... overigens zou ik dan ook niet weten wat ik voorin op zou willen stellen daar niet van.
robben zie ik als potentieel een van de grootste nederlandse spelers aller tijden, gezien zijn snelheid en voetbaltechnisch vermogen, groter dan elke andere speler in het nederlands elftal iig, alleen van persie kan je ongeveer zo iets verwachten in de toekomst al is die nog wat jonger. helaas is zijn inzicht naar mijn mening wat beperkt, trekt hij steeds vaker naar binnen waar niet zijn grootste kwaliteiten liggen en het belangrijkste...... hij is vaker geblesseerd dan fit...... dan ken hij nu in topvorm zijn, dan ken hij over 3 maanden in topvorm zijn, het zou me niets verbazen als hij op het WK weinig aan spelen toekomt, of het nou is dat hij geblesseerd is of dat nederland er vroeg uit gaat, 1 van de 2.
Toen hadden ze het thuisvoordeelquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
In 2002 verwachtte ook niemand dat ze door de groepsfase heen zouden komen.
quote:
Het zou bijna niet kunnen, ze hebben na Togo ongeveer het meest rampzalige elftalquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook geen grandioos vooruitzicht maar ik vrees het ergste.
Ik denk het wel hoor - ik vrees dat Duitsland de grote verrassing wordt en zekers weer de halve gaat halen als Oranje al lang op de camping staatquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:09 schreef ErikT het volgende:
Ik denk toch niet dat Dutisland van bv Italië kan winnen.
Heel grappig, dat is precies wat een paragnost ook zei op rtl4!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb wel vol vertrouwen in Robben
Maar NL zal hem wel nodig hebben op het WK.
Mocht hij er toch niet bij zijn dan schrijf ik Nederland af.
Denk het ook. Ze maken zeker kans. Thuisvoordeel, typische toernooiploeg, weinig internationale en dus vermoeide sterren en in 2002 haalden ze met een minder team nota bene al de finale.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor - ik vrees dat Duitsland de grote verrassing wordt en zekers weer de halve gaat halen als Oranje al lang op de camping staat
ik vind de Duitsers niet anders dan middelmaat, maar aangezien Griekenland met middelmaat Europees Kampioen werd zou Duitsland met dit materiaal én gunstige tegenstanders (de eerste ronde zit wel goed) ook een eindje kunnen komen. Een supermiddenveld zie ik niet bij de Duitsers, alleen Ballack is van wereldklasse en dan houdt het ook op en ik vind de trainer net als jij niet van wereldklasse.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef cultheld het volgende:
De Duitsers hebben ook gewoon goede voetballers, alleen is de trainer een loser.
Duitse toppers: Ballack, Schweinsteiger, Podolski, Lahm, Kehl etc. Een supermiddenveld, behoorlijke backs en 1 hele goede spits, waar het hele team omheen gebouwd zal worden. Toch verwacht ik niet dat Duitsland het gaat winnen van de echte wereldtop, maar Duitsland komt zeker ver.
Een team rond Klose?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef cultheld het volgende:
De Duitsers hebben ook gewoon goede voetballers, alleen is de trainer een loser.
Duitse toppers: Ballack, Schweinsteiger, Podolski, Lahm, Kehl etc. Een supermiddenveld, behoorlijke backs en 1 hele goede spits, waar het hele team omheen gebouwd zal worden. Toch verwacht ik niet dat Duitsland het gaat winnen van de echte wereldtop, maar Duitsland komt zeker ver.
Podolski natuurlijk.quote:
Ik vrees toch echt dat de Duitsers het gebrek aan talent dit jaar niet kunnen camoufleren met de Kampfgeist die ze doorgaans hebben en dat Klinsmann dus de meest gehate Duitser wordt na A.H.quote:
NIets denk ik, maar er zijn er meer met dezelfde initialen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:32 schreef Beschouw het volgende:
Wat heeft Klinsmann te maken met Albert Heijn?
Ik had het over Hitler.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:58 schreef Beschouw het volgende:
Er hebben wel meer voetballers iets met winkels. Rooney met Lidl, Pele met C1000, Scheringa met Dirk, alhoewel die laatste niets met WK te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |