abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33027643
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef Xevor het volgende:

[..]

Ali Karimi? Mehdi Mahdavikia?
Je vergeet Hashemian.
  maandag 12 december 2005 @ 21:43:53 #52
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33027772
Nederland iig niet.

Niet omdat ik dat graag wens, maar gewoon omdat NL onvoldoende kwaliteiten heeft om te schitteren o p een WK. Ze gaan wel hoge ogen gooien, maar het WK winnen, nee...

Brazilië en Italië hebben de meeste kansen...
A.M.A.B
pi_33027775
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef Xevor het volgende:

[..]

Ali Karimi? Mehdi Mahdavikia?

De interland topscorer aller tijden, Ali Daei?

Iran bestaat uit veel talentvolle spelers. Hossein Kaebi is niet voor niets genomineerd om de Beste Jeugdspeler van het WK te worden. Er zijn maar 7 spelers hiervoor genomineerd.

Jammer genoeg investeert Iran weinig in voetbal waardoor de faciliteiten nog erg slecht zijn en er wereldtalenten worden "gedumpt" om het maar zo te zeggen. Ik ben zelf in Iran geboren en je moet maar eens een keer naar Iran gaan. Alle jongeren zijn 24 uur per dag daar aan het voetballen terwijl hier iedereen achter zijn pc zit te MSN'en. Niet voor niets zijn Iraniers zeer technisch en goed in zaalvoetbal. Vorig jaar werd er nog gewonnen met 15-1 van Engeland.

Mexico heeft maar twee of drie spelers die in Europa voetballen moet ik die van Iran opnoemen?
Karimi, Hashemian en Mahdavikia zijn de enige "redelijke" spelers die Iran heeft.

Daar zetten we Borgetti, Blanco, Marquez, Dos Santos, Sanchez, Fonseca en Salcido tegenover.

Iran
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33027943
Nederland wint het WK niet dankzij de fifa, zoals het in 1998 het geval was (kan er nog pisnijdig om worden) . Het zal wel weer tussen het eeuwige mazzel land Brazilie gaan of Italie.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_33028142
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Karimi, Hashemian en Mahdavikia zijn de enige "redelijke" spelers die Iran heeft.

Daar zetten we Borgetti, Blanco, Marquez, Dos Santos, Sanchez, Fonseca en Salcido tegenover.

Iran
Enige redelijke spelers? Karimi, Hashemian en Mahdavikia zijn de meest beroemde spelers.

Nu wat meer over de andere Iraanse spelers:
Hossein Kaebi, 19 jaar, wereldtalent (niet voor niets genomineerd zoals ik al eerder zei) en wordt gevolgd door diverse Engelse topclubs

Javad Nekounam, 24 jaar werd gevolgd door Tottenham, kreeg een aanbod van FC Kaiserslautern maar koos uiteindelijk voor het geld. Hij gaat 6 maanden voor Al Wahda in VAE spelen.

Iman Mobali, 23 jaar heeft ook momenteel voor het geld gekozen in VAE

Javad Kazemian, 23 jaar ook hij kreeg een aanbod van FC Kaiserslautern

Arash Borhani, 22 jaar. Over hem is een heel artikel op fifaworldcup.com net zoals over Kaebi

Rahman Rezaei, enige Serie A speler die tot nu toe alle wedstrijden heeft meegespeeld (met de vorige seizoen meegeteld) behalve de schorsingen. Onder andere dankzij hem staat Messina zo hoog. Hij kreeg niet voor niets een aanbod van Inter, Udinese en Sampdoria.

En Borgetti is een zeer goede speler, maar hij is net zo'n speler als Ali Daei. Langzaam en goed in koppen. Als je twee goede ijzersterke verdedigers en goede koppers daar tegenover zet kan hij niks doen en dat is precies wat Iran heeft.
pi_33028296
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Xevor het volgende:
Arash Borhani, 22 jaar. Over hem is een heel artikel op fifaworldcup.com net zoals over Kaebi
Dan zal het inderdaad wel de nieuwe Zidane zijn
  maandag 12 december 2005 @ 21:58:56 #57
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33028335
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef Xevor het volgende:
Ach blijven jullie maar lachen. Zoals ik het al zei het is alleen maar goed dat Iran wordt onderschat.
Jij doet echt precies hetzelfde met Mexico

Ik zeg 3-1 voor Mexico in het onderlinge duel
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_33028369
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dan zal het inderdaad wel de nieuwe Zidane zijn
Waar slaat dat nou op? Natuurlijk is het geen nieuwe Zidane, maar dat is alleen maar om daar dan extra informatie op te halen (bij Player to Watch).
pi_33028399
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Jij doet echt precies hetzelfde met Mexico

Ik zeg 3-1 voor Mexico in het onderlinge duel
Goed jij je mening en ik mijn eigen mening. We zullen over 6/7 maanden weten wie er gelijk heeft.
pi_33028441
Argentinië.
sig verwijderd door FA
pi_33028465
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef Xevor het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou op? Natuurlijk is het geen nieuwe Zidane, maar dat is alleen maar om daar dan extra informatie op te halen (bij Player to Watch).
Alsof ze bij de FIFA verstand van voetbal hebben
pi_33029644
laatmaar
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33029700
Mexico
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33030641
Theoretisch maakt Brazilië de meeste kans. Ze hebben zulke goede spelers (Ronaldinho, Kaka, Ronaldo, Robinho, Adriano, etc.)
Maar Europa en Zuid-Amerika wisselen elkaar de laatste jaren steeds af wat wereldkampioen-leverancier betreft. Daar komt bij dat komend jaar het WK plaatsvind in een Europees land. Dus ik denk dat Brazilië toch de titel niet pakt dit keer. In bijna elk WK blijkt het beste land namelijk toch (net) niet te winnen.

Ik denk dat Nederland komend jaar een goede kans heeft om het WK te winnen, maar ook Italië (met hun geslepenheid en effectiviteit), Engeland (met hun harde passievolle countervoetbal) en Duitsland (met hun eeuwige geluk en mentale kracht, zeker nu ze thuis spelen) moeten we niet vergeten.
Ook die landen maken serieus kans op de titel.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:06:44 #65
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33032406
Tsjechië! En dat hoop ik ook.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:09:44 #66
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33032479
Niet zo origineel, maar toch ook Brazilië.
Hebben gewoon op elke positie een geweldige speler staan en ik zie eigenlijk geen zwakke punten. Komt bij dat de individuele klasses zó groot zijn en ook zoveel groter dan bij de andere landen - die veel minder spelers met wat extra's hebben - dat ze het gewoon simpel moeten kunnen redden.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:11:51 #67
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33032537
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef BVO het volgende:
dat ze het gewoon simpel moeten kunnen redden.
simpel een WK winnen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:13:24 #68
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33032585
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:11 schreef ErikT het volgende:

[..]

simpel een WK winnen.
Ja .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:22:55 #69
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33032855
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef BVO het volgende:

[..]

Ja .
Dat kan dus niet.
pi_33032889
Ik denk Pogo of Trinidad in Technoland.
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:25:26 #71
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_33032902
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef BVO het volgende:
Niet zo origineel, maar toch ook Brazilië.
Hebben gewoon op elke positie een geweldige speler staan en ik zie eigenlijk geen zwakke punten. Komt bij dat de individuele klasses zó groot zijn en ook zoveel groter dan bij de andere landen - die veel minder spelers met wat extra's hebben - dat ze het gewoon simpel moeten kunnen redden.
En iedereen voetbalt daar met hart en ziel, dat ontbreekt vaak bij landen als Spanje waar de onderlinge clubconcurrentie volgens mij ook meespeelt.
pi_33032954
Duitsland
pi_33033408
Argentinië, eindelijk gaan ze het een keer waarmaken.
pi_33033422
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
Argentinië, eindelijk gaan ze het een keer waarmaken.
Eindelijk? Meer WK-titels dan Oranje in ieder geval.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33033458
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Eindelijk? Meer WK-titels dan Oranje in ieder geval.
En minder dan Brazilië. What's your point?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')