Karimi, Hashemian en Mahdavikia zijn de enige "redelijke" spelers die Iran heeft.quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef Xevor het volgende:
[..]
Ali Karimi? Mehdi Mahdavikia?
De interland topscorer aller tijden, Ali Daei?
Iran bestaat uit veel talentvolle spelers. Hossein Kaebi is niet voor niets genomineerd om de Beste Jeugdspeler van het WK te worden. Er zijn maar 7 spelers hiervoor genomineerd.
Jammer genoeg investeert Iran weinig in voetbal waardoor de faciliteiten nog erg slecht zijn en er wereldtalenten worden "gedumpt" om het maar zo te zeggen. Ik ben zelf in Iran geboren en je moet maar eens een keer naar Iran gaan. Alle jongeren zijn 24 uur per dag daar aan het voetballen terwijl hier iedereen achter zijn pc zit te MSN'en. Niet voor niets zijn Iraniers zeer technisch en goed in zaalvoetbal. Vorig jaar werd er nog gewonnen met 15-1 van Engeland.
Mexico heeft maar twee of drie spelers die in Europa voetballen moet ik die van Iran opnoemen?
Enige redelijke spelers? Karimi, Hashemian en Mahdavikia zijn de meest beroemde spelers.quote:Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Karimi, Hashemian en Mahdavikia zijn de enige "redelijke" spelers die Iran heeft.
Daar zetten we Borgetti, Blanco, Marquez, Dos Santos, Sanchez, Fonseca en Salcido tegenover.Iran
Dan zal het inderdaad wel de nieuwe Zidane zijnquote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Xevor het volgende:
Arash Borhani, 22 jaar. Over hem is een heel artikel op fifaworldcup.com net zoals over Kaebi
Jij doet echt precies hetzelfde met Mexicoquote:Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef Xevor het volgende:
Ach blijven jullie maar lachen. Zoals ik het al zei het is alleen maar goed dat Iran wordt onderschat.
Waar slaat dat nou op? Natuurlijk is het geen nieuwe Zidane, maar dat is alleen maar om daar dan extra informatie op te halen (bij Player to Watch).quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan zal het inderdaad wel de nieuwe Zidane zijn
Goed jij je mening en ik mijn eigen mening. We zullen over 6/7 maanden weten wie er gelijk heeft.quote:Op maandag 12 december 2005 21:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij doet echt precies hetzelfde met Mexico![]()
Ik zeg 3-1 voor Mexico in het onderlinge duel![]()
Alsof ze bij de FIFA verstand van voetbal hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef Xevor het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Natuurlijk is het geen nieuwe Zidane, maar dat is alleen maar om daar dan extra informatie op te halen (bij Player to Watch).
simpel een WK winnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef BVO het volgende:
dat ze het gewoon simpel moeten kunnen redden.
Dat kan dus niet.quote:
En iedereen voetbalt daar met hart en ziel, dat ontbreekt vaak bij landen als Spanje waar de onderlinge clubconcurrentie volgens mij ook meespeelt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef BVO het volgende:
Niet zo origineel, maar toch ook Brazilië.
Hebben gewoon op elke positie een geweldige speler staan en ik zie eigenlijk geen zwakke punten. Komt bij dat de individuele klasses zó groot zijn en ook zoveel groter dan bij de andere landen - die veel minder spelers met wat extra's hebben - dat ze het gewoon simpel moeten kunnen redden.
Eindelijk? Meer WK-titels dan Oranje in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
Argentinië, eindelijk gaan ze het een keer waarmaken.
En minder dan Brazilië. What's your point?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eindelijk? Meer WK-titels dan Oranje in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |