quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef cultheld het volgende:De Duitsers hebben ook gewoon goede voetballers, alleen is de trainer een loser.
Duitse toppers: Ballack, Schweinsteiger, Podolski, Lahm, Kehl etc. Een supermiddenveld, behoorlijke backs en 1 hele goede spits, waar het hele team omheen gebouwd zal worden. Toch verwacht ik niet dat Duitsland het gaat winnen van de echte wereldtop, maar Duitsland komt zeker ver.
ik vind de Duitsers niet anders dan middelmaat, maar aangezien Griekenland met middelmaat Europees Kampioen werd zou Duitsland met dit materiaal én gunstige tegenstanders (de eerste ronde zit wel goed) ook een eindje kunnen komen. Een supermiddenveld zie ik niet bij de Duitsers, alleen Ballack is van wereldklasse en dan houdt het ook op en ik vind de trainer net als jij niet van wereldklasse.
Ik denk dat Duitsland 'on-Duits' in de tweede ronde hard onderuit gaat.
De favorieten zijn eigenlijk cliché: Brazilie met stip, daarchter een nek aan nek race tussen Italie en Argentinie en Nederland is een leuke outsider (met Engeland en Frankrijk) mits we slecht beginnen (anders is het hele volk en journaillie op voorhand al in hausanna-stemming en dat werkt áltijd tegen Oranje).
Bovendien wordt Marco op het toernooi pas voor het eerst getest en zou zomaar faliekant door het ijs kunnen zakken.