abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34323577
De Duitsers hebben ook gewoon goede voetballers, alleen is de trainer een loser.
Duitse toppers: Ballack, Schweinsteiger, Podolski, Lahm, Kehl etc. Een supermiddenveld, behoorlijke backs en 1 hele goede spits, waar het hele team omheen gebouwd zal worden. Toch verwacht ik niet dat Duitsland het gaat winnen van de echte wereldtop, maar Duitsland komt zeker ver.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34323806
Ik vrees de Duitsers eveneens. Niet zozeer om hun voetbalkwalitieten, want die hebben ze niet. Maar ze hebbenwel het thuisvoordeel en dus ook de scheidsrechters mee. Weten we nog hoe het Zuid-Korea vier jaar geleden vergaan is tegen Spanje en Italië? In Duitsland zijn ze de zaken al aan het regelen met de arbiters, getuige onderstaand plaatje.
pi_34323843
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef cultheld het volgende:
De Duitsers hebben ook gewoon goede voetballers, alleen is de trainer een loser.
Duitse toppers: Ballack, Schweinsteiger, Podolski, Lahm, Kehl etc. Een supermiddenveld, behoorlijke backs en 1 hele goede spits, waar het hele team omheen gebouwd zal worden. Toch verwacht ik niet dat Duitsland het gaat winnen van de echte wereldtop, maar Duitsland komt zeker ver.
ik vind de Duitsers niet anders dan middelmaat, maar aangezien Griekenland met middelmaat Europees Kampioen werd zou Duitsland met dit materiaal én gunstige tegenstanders (de eerste ronde zit wel goed) ook een eindje kunnen komen. Een supermiddenveld zie ik niet bij de Duitsers, alleen Ballack is van wereldklasse en dan houdt het ook op en ik vind de trainer net als jij niet van wereldklasse.
Ik denk dat Duitsland 'on-Duits' in de tweede ronde hard onderuit gaat.
De favorieten zijn eigenlijk cliché: Brazilie met stip, daarchter een nek aan nek race tussen Italie en Argentinie en Nederland is een leuke outsider (met Engeland en Frankrijk) mits we slecht beginnen (anders is het hele volk en journaillie op voorhand al in hausanna-stemming en dat werkt áltijd tegen Oranje).
Bovendien wordt Marco op het toernooi pas voor het eerst getest en zou zomaar faliekant door het ijs kunnen zakken.
Yeah baby Yeah!
pi_34323861
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef cultheld het volgende:
Een team rond Klose?
pi_34323920
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Een team rond Klose?
ik hoop het, dat wordt lachen...
Yeah baby Yeah!
pi_34324014
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Een team rond Klose?
Podolski natuurlijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34324288
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Podolski natuurlijk.
Ik vrees toch echt dat de Duitsers het gebrek aan talent dit jaar niet kunnen camoufleren met de Kampfgeist die ze doorgaans hebben en dat Klinsmann dus de meest gehate Duitser wordt na A.H.
Yeah baby Yeah!
pi_34324440
Wat heeft Klinsmann te maken met Albert Heijn?
pi_34324497
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:32 schreef Beschouw het volgende:
Wat heeft Klinsmann te maken met Albert Heijn?
NIets denk ik, maar er zijn er meer met dezelfde initialen.
Yeah baby Yeah!
pi_34325420
Er hebben wel meer voetballers iets met winkels. Rooney met Lidl, Pele met C1000, Scheringa met Dirk, alhoewel die laatste niets met WK te maken heeft.
pi_34325513
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:58 schreef Beschouw het volgende:
Er hebben wel meer voetballers iets met winkels. Rooney met Lidl, Pele met C1000, Scheringa met Dirk, alhoewel die laatste niets met WK te maken heeft.
Ik had het over Hitler.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 mei 2006 @ 15:07:46 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37455400
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')