Waarom post je geen foto van jezelf uit het Pubers sexy&gewaagd topic in de OP?quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 19:34 schreef babba het volgende:
[..]
Waarom post je geen foto van jezelf uit het Pubers sexy&gewaagd topic in de OP?Trekt vast mensen
saartjequote:
Woher precies?quote:Op maandag 12 december 2005 19:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Goed, ik ben met kerst in het buitenland bij familie
How are you doing?
quote:Op maandag 12 december 2005 20:01 schreef saaw het volgende:
ik ben met kerst ook in t buitenland
met vrienden
zonder familie
verder wel aardig. beetje gezeik op school en ziekig, ga zo lekker mn bed in en filmpje kijken
Italiëquote:Op maandag 12 december 2005 20:04 schreef saaw het volgende:
ikke italie
lekker snowboardenheb er zooooooon zin in
Ik heb een bed, pannekoekspul en bananen, waar wachten we opquote:Op maandag 12 december 2005 20:16 schreef saaw het volgende:
Maybe we can sleep in
Ill make you banana pancakes
Pretend like its the weekend now
mijn vriendjequote:Op maandag 12 december 2005 20:18 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik heb een bed, pannekoekspul en bananen, waar wachten we op?
jaquote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef brainster het volgende:
[..]
Maarmaarmaar
Moet het nou perse met je vriend?
Potverdikkiequote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef saaw het volgende:
[..]
ja
buite dat dat ons liedje is en hij net iets dichterbij woont
Vooruit, omdat jij het bentquote:
3 maanden is best langquote:Op maandag 12 december 2005 20:29 schreef saaw het volgende:
2006 Grand Prix Calendar
March 12: Bahrain
March 19: Malaysia
April 2: Australia
April 23: San Marino
May 7: European GP
May 14: Spain
May 28: Monaco
June 11: Great Britain
June 25: Canada
July 2: United States
July 16: France
July 30: Germany
August 6: Hungary
August 27: Turkey
September 10: Italy
September 17: Belgium
October 1: Japan
October 8: China
October 22: Brazil
nog 3 maanden
Niksquote:
ik ken hetquote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niks![]()
het leven is gewoon niet eerlijk
![]()
Inderdaad, saaw is nog bezet, ze woont kei verwegquote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niks![]()
het leven is gewoon niet eerlijk
![]()
Kloptquote:Op maandag 12 december 2005 20:34 schreef saaw het volgende:
ja 3 maanden is best lang maar dan kan ik me weer een hele poos ontzettend vermaken met f1 kijken
quote:Op maandag 12 december 2005 20:44 schreef saaw het volgende:
ik ga filmpje kijken en heel veel oreo's eten
later allemaal![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Brainster! Jij ook weer eens hier?
Nogal snel, geloof ik.quote:Op maandag 12 december 2005 22:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey, fuckit we zijn de 500 al voorbij![]()
Helemaal vergeten! hoe was dat topic?
Ik kan me niet voorstellen...quote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef brainster het volgende:
[..]
Mja... ook weer is ja. Ik begon jullie allemaal te missen
Geen idee, ik was er ook nietquote:Op maandag 12 december 2005 22:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey, fuckit we zijn de 500 al voorbij![]()
Helemaal vergeten! hoe was dat topic?
Ik maak wel een grafiek je voor jequote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef Messenga het volgende:
Ben benieuwd naar de post stats van pub
500 ging snel
Het feit dat er hier, zelfs of eigenlijk juist rond dit tijdstip niemand is spreekt boekdelen. Na GVH gaat ook PUB tegen de vlaktequote:Op maandag 12 december 2005 23:09 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik maak wel een grafiek je voor je![]()
|
|-----
| \
| \
| \_____/\
| \ _________
---------------------------------------
/\
| Topic 500![]()
![]()
volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 06:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah, de kans dat pub dadelijk ook vertrekt is redelijk groot moet ik eerlijk zeggen
De vakantie komt steeds dichterbijquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:14 schreef snopprinses het volgende:
en ik weer eens op stage ;p
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:25 schreef Fwnk het volgende:
ROFL we hebben engels toets maar we mogen internet msn en alles erbij hebben![]()
![]()
Dan kun je het internet nog goed gebruiken lijkt mequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:38 schreef Fwnk het volgende:
nee we moeten samenvatting maken
Show dan!quote:
hmmm, momentje dan, heel snel, moet zo ook naar schoolquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Show dan!
We hebben nog wel ergens een "mijn stijl" topic!
Post ik er binnenkort ook weer wat!
Weekendje parijsquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:59 schreef snopprinses het volgende:
euj weet iemand iets wat mn broer+vriendin, mn broertje en mn vriend en ik aan mn ouders kunnen geven voor hun 25-jarig huwelijk?
Lekker uit eten en 25 rozenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
beetje duur
ze hebben vorig jaar voor hun verjaardag ook al weekend thermae gehad
Is dat niet veel duurderquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
beetje duur
ze hebben vorig jaar voor hun verjaardag ook al weekend thermae gehad
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef Renesite het volgende:
mensen, wie weet zometeen nog op school, anders alvast een fijne dag verder![]()
nee hoor, we hebben ze bonnen gekocht. konden ze hun weekend zelf invullen daar of aparte dagen gaan. Nou zijn mn ouders al geweest en binnekort ga ik samen met mn moeder nog en mn vriend en ik hebben een bon van ze gekregen toen wij gingenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is dat niet veel duurder?
Hier kost dat gelijk 200 euro wil je een beetje een fatsoenlijk weekend hebben!
ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ligt aan je instelling heik zit hier nu ook op pag 3
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoinet terug uit school
Leraar kwam ons het laaste uur even heel vrolijk vertellen dat me morgenvroeg het 1e uur een wiskunde herkansing hebbenIk had een 2,8 dus ik heb het wel nodig
Nu heb ik 1 avond om te leren
![]()
Lekker laat :Rquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoinet terug uit school
Leraar kwam ons het laaste uur even heel vrolijk vertellen dat me morgenvroeg het 1e uur een wiskunde herkansing hebbenIk had een 2,8 dus ik heb het wel nodig
Nu heb ik 1 avond om te leren
![]()
Ze zijn bij ons op school erg goed met het verknoeien van de tentamenroostersquote:
* Intrepidity kent het fenomeenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze zijn bij ons op school erg goed met het verknoeien van de tentamenroosters![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity kent het fenomeen
Mag ik meequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:00 schreef AmyLee het volgende:
Mn mede-ambassadeur gaat vanavnond niet mee naar turks fruit![]()
Dat klinkt heel saaiquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:55 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity zit gezellig een reflectieverslag over zijn persoonlijke ontwikkeling te schrijven
Je zou van mij wel mogen maar die muts heeft het kaartje niet op laten sturen dus als ze meeging moest ze zeggen dat ze Marjanne was enzo en die lui kennen haar achter de kassa, ik ben slimquote:
ljouwert is wat ver, en heb nog geen hap gegetenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:08 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Je zou van mij wel mogen maar die muts heeft het kaartje niet op laten sturen dus als ze meeging moest ze zeggen dat ze Marjanne was enzo en die lui kennen haar achter de kassa, ik ben slimik heb al mn kaartjes thuis en kan ik niet geef ik m aan iemand anders, die mensen die het controleren zijn toch scholieren/studenten.
Maar denk dat ze ook niet geloofd hadden dat jij Marjanne wasquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
ljouwert is wat ver, en heb nog geen hap gegeten![]()
Lullig
Jawel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:12 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Maar denk dat ze ook niet geloofd hadden dat jij Marjanne was
Het gaat wat langzamer maar we leven nogquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:16 schreef B_BOY het volgende:
ist hier al bijna uitgestorve? of leven er nog pubers?
Ik leef, schijnbaar...quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:16 schreef B_BOY het volgende:
Eten moet nog gebeurenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:16 schreef B_BOY het volgende:
*slijm slijm*quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:19 schreef B_BOY het volgende:
gelukkig amy lee ik zou niet zonder jou kunnen.
dat weet ik tochquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:19 schreef B_BOY het volgende:
gelukkig amy lee ik zou niet zonder jou kunnen.
Oke.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb bijna mijn laatste adem uitgeblazen
Gaat dat gebeuren danquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar ik geef pas op als PUB gesloten wordt![]()
Dan hoef je volgens mij niet al te lang meer te wachtenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar ik geef pas op als PUB gesloten wordt![]()
Uuuh creatief?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:50 schreef Fwnk het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kerst-avater?
leukquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:50 schreef Fwnk het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kerst-avater?
Met knoflook ui paprika spekjes gehakt ham en stroooooooikaasquote:
Doen wij zondags; toen hadden we alleen wel broodjes afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef Intrepidity het volgende:
Hou op met julie lekkere eten man, ik kwijl me hele computer onder!
Ik had slechts tosti's
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef Intrepidity het volgende:
Hou op met julie lekkere eten man, ik kwijl me hele computer onder!
Ik had slechts tosti's
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
aah
* Geeft intrep het allerlaatste stukje pizza
Heerlijk. Bij de C1000 in het koelvak hebben ze ook onwijs goedkope enquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doen wij zondags; toen hadden we alleen wel broodjes afgelopen zondag.
Gebakken stokbroodjes (in het mini) met kaas, ham, ei, kruidenboter bedekt, mayo op de eitjes en verder kon ik kiezen uit komkommer, tomaat.
Die laatste 2 zijn niezo lekker, deed ik niet.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:16 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Heerlijk. Bij de C1000 in het koelvak hebben ze ook onwijs goedkope en-lekker stokbroden met kruidenboter.
Lekker zijn die zeg
![]()
Vooral als ze een beetje zacht zijn!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:16 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Heerlijk. Bij de C1000 in het koelvak hebben ze ook onwijs goedkope en-lekker stokbroden met kruidenboter.
Lekker zijn die zeg
![]()
Wij halen die altijd bij de Aldiquote:
Die zit 6km wegquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij halen die altijd bij de Aldi![]()
Als je maar een lekker stokbroodje vind he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die zit 6km weg![]()
Maar eens bij de Lidl kijken dan, binnenkort
En die maar 69 cent kost ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:28 schreef Intrepidity het volgende:
Is dat toevallig diegene met die sneetjes erin waar de kruidenboter inzit, want die ken ik wel
Wij hebben een Aldi, AH, Super de Boer en Edah hier in het dorpquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:29 schreef Renesite het volgende:
Lidl is 1 km, golf 100 meter, AH 1 km, nog een AH 5 km, Aldi 6km, C1000 ook, super de boer 5km
tof gast.
En moet jij dan 1 of 5 km naar je werk?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:29 schreef Renesite het volgende:
Lidl is 1 km, golf 100 meter, AH 1 km, nog een AH 5 km, Aldi 6km, C1000 ook, super de boer 5km
tof gast.
Lidl, Super de boer, AH, Boni, Plus, Edah en Golf binnen 1,5Kmquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:29 schreef Renesite het volgende:
tof gast.
5quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:32 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En moet jij dan 1 of 5 km naar je werk?![]()
Zo ik ga nu ook etenTot later
![]()
Soms doet een meisje dat aan je snikkel.quote:
Nou hequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:49 schreef Ayaxola het volgende:
Talent!
Darkie! herinner je ons gesprek van vorige week maandag nog? over tentamens afraffelen? Nou t is een 7 gewordenquote:
Dat dacht ik, ik ga vaker m'n tentamens in de helft van de tijd maken!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kijk dat is helemaal niet verkeerd![]()
![]()
![]()
![]()
Opzich een helder en goed ideequote:Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ik ga vaker m'n tentamens in de helft van de tijd maken!![]()
Succes d'rmeequote:Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, ik gaat eens even wat verslagen tikken enzo..
En kane wegzappen van tv.
Moest je daar nou 5 pagina's over nadenken?quote:
Begint met een nummertje:quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moest je daar nou 5 pagina's over nadenken?
Maar goed dat ik daar dan weer neit voor in de stemming benquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Begint met een nummertje:
eeeeeven aan mijn moeder vraaaaaaaagen![]()
Mischien moet ik dat morgen met wiskunde ook eens doenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ik ga vaker m'n tentamens in de helft van de tijd maken!![]()
Ga leren! Snol!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien moet ik dat morgen met wiskunde ook eens doen![]()
Ik ben druk bezigquote:
Ola schatquote:
Goezo!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig![]()
Daarom was het hier net zo dood![]()
Beetje doodquote:
waar gaat het over dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:12 schreef saaw het volgende:
kan je mijn wiskunde ook maken en dan aan me uitleggen?
snap dr ECHT niks vanover 4 weken examens, hellup
exponenten en logaritmen + faseverschillen bij cirkelbewegingen van goniometrische vergelijkingenquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:18 schreef saaw het volgende:
[..]
exponenten en logaritmen + faseverschillen bij cirkelbewegingen van goniometrische vergelijkingen
wat ik je brom, uhuh.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:28 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity komt met grote moeite de saaie avond door
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef saaw het volgende:
tis niet echt echt niet denderend inderdaad
Is het zo dramatisch?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
vwo n&t sucks, ik had veel beter havo c&m kunnen gaan doen
nja ik baal wel jaquote:
Weet je al wel een beetje wat voor opleiding je gaat doen dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:50 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik baal wel ja
zeker aangezien ik er waarschijnlijk niets mee ga doen
maarmaarmaar mijn knie ie stuk, rememberquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:51 schreef brainster het volgende:
Maarmaarmaar jij wilde zo het amerikaanse luchtruim onveilig gaan maken enzo![]()
ofzo
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:55 schreef saaw het volgende:
[..]
maarmaarmaar mijn knie ie stuk, remember
dus ik word niet toegelaten
Utrechtquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:02 schreef saaw het volgende:
wss eerst een jaar reizen/werken/chillen en dan liberal arts in utrecht
Dat lijkt me best een mooie studiequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:02 schreef saaw het volgende:
wss eerst een jaar reizen/werken/chillen en dan liberal arts in utrecht
Ik heb vandaag dus mijn aanmelding op de bus gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een mooie studie![]()
Je kunt alles zelf kiezen![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:53 schreef Wiwi101 het volgende:
Vet stressen net om op tijd me aanmelding voor University College de deur uit te krijgenDeadline is overmorgen. Nu hopen dat TPG meewerkt
![]()
[..]
Dat begrijp ik wel, Ik denk dat het allemaal best moeilijk isquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:16 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Het is overigens geen pretpakket ofzo he, om ff te reageren op het dikgedrukte
![]()
Zeker zeker. Dat is voor mij ook een van de grooote redenen om te pogen mee te mogen doen volgend jaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, Ik denk dat het allemaal best moeilijk isMaar het is toch wel leuk dat je veel keuze vrijheid hebt
![]()
Hopen dat het luktquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Zeker zeker. Dat is voor mij ook een van de grooote redenen om te pogen mee te mogen doen volgend jaar![]()
Over n week of 3 krijg ik bericht als het goed is. Of ik dus ben uitgenodigd voor een gesprek of niet.quote:
Naar de VS gaan lijkt me ook wel heel cool, maar ik denk dat ik dat na met bachelors doe. Ik wil wel een Master in het buitenland doen denk ik. Daarom wil ik sowieso een Bachlor in het Engels nu. Bovendien ben ik wat jong voor buitenland en allesquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:22 schreef saaw het volgende:
ik wilde eigenlijk liberal arts gewoon in de VS gaan doen maar aangezien ik net 19 [of 20, afhankelijk of ik eerst een jaar ga werken] ben als ik eraan ga beginnen is dat niet heel boeiend en kan ik net zo goed hier blijven
Yup dat heb ik ook nog als optie in me hoofd om naar buitenland te gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik hoop dat ik in mijn 3e jaar een half jaar stage kan lopen in het buitenland, het liefst Amerika![]()
gaafquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:29 schreef saaw het volgende:
america is okeik ga deze zomer eindelijk voor wat langer [3 maanden]
het is er fijn jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
gaaf![]()
Lijkt me echt een geweldig land jaAustralie en Nieuw Zeeland trouwens ook
![]()
Das wel een nadeel ja,quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:30 schreef saaw het volgende:
opzich lijkt het me qua geld geen probleem maar je mag daar verdomd weinig als je geen 21 bent
Dat ook nog eens jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:30 schreef saaw het volgende:
opzich lijkt het me qua geld geen probleem maar je mag daar verdomd weinig als je geen 21 bent
Ga je dan naar een stad of ga je ook Amerika beetje door? Dat is wel leuk om van alles ook wat te zien denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:32 schreef saaw het volgende:
[..]
het is er fijn jaik ben amerikaans dus dat scheelt een hoop gezeik
ben er ook al veel geweest, maar max 4 weken [vorig jaar in de zomer]
ik heb alles wat ik echt wil zien al wel gezien dus ga bij vrienden wonen en werken en chillenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:34 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ga je dan naar een stad of ga je ook Amerika beetje door? Dat is wel leuk om van alles ook wat te zien denk ik![]()
ik geelquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:34 schreef cerror het volgende:
Ik verveel me groen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:32 schreef saaw het volgende:
[..]
het is er fijn jaik ben amerikaans dus dat scheelt een hoop gezeik
ben er ook al veel geweest, maar max 4 weken [vorig jaar in de zomer]
Ja in jouw situatie het dan net iets anders natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:35 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb alles wat ik echt wil zien al wel gezien dus ga bij vrienden wonen en werken en chillen
in newyork
I know, my favourite color.quote:
nee dat nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:38 schreef Wiwi101 het volgende:
Ja in jouw situatie het dan net iets anders natuurlijkMaar zeker gaaf.
Hebben je vrienden ook een $18000 per maand appartement aan Central Park?Dat lijkt me gewoon bruut
![]()
Ze geilen allemaal op saaw dus knikken ze maar lekker mee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:40 schreef Wiwi101 het volgende:
En zo gaat het opeens over de kleur groen![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze geilen allemaal op saaw dus knikken ze maar lekker mee.
oke bij dezequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze geilen allemaal op saaw dus knikken ze maar lekker mee.
Ach ja, zoveel kleuren zijn er toch niet. (als je het in één woord moet omschrijven)quote:
Geweldig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
ohja, ik moet nog even verder gaan met wiskunde![]()
jeeuh, dit is mijn 4444ste post![]()
Waaaar ben jij geweest jongenman.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey X_M, met mij gaat het super, ben net een half uurtje thuismet jou?
quote:
We hebben hebben 6 uur geleden van de leraar te horen gekregen dat ik over precies 11 uur een wiskunde herkansing heb (oftewel het 1e uur)quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey X_M, met mij gaat het super, ben net een half uurtje thuismet jou?
Das kut, en het ophalen waard ja. Dan maar even niet fokkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We hebben hebben 6 uur geleden van de leraar te horen gekregen dat ik over precies 11 uur een wiskunde herkansing heb (oftewel het 1e uur)Ik had een 2.8, dus ik wil het graag ophalen
Ik ben bijna klaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Das kut, en het ophalen waard ja. Dan maar even niet fokken![]()
Ik heb hier nog wel een Aardappel Kanon liggen.quote:
Ik ben naar Weerstation Kollumerzwaag geweest, ik ga deze week op pad naar verschillende weerstationquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waaaar ben jij geweest jongenman.
Hmmz oke, veel succesquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We hebben hebben 6 uur geleden van de leraar te horen gekregen dat ik over precies 11 uur een wiskunde herkansing heb (oftewel het 1e uur)Ik had een 2.8, dus ik wil het graag ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |