ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ligt aan je instelling heik zit hier nu ook op pag 3
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoinet terug uit school
Leraar kwam ons het laaste uur even heel vrolijk vertellen dat me morgenvroeg het 1e uur een wiskunde herkansing hebbenIk had een 2,8 dus ik heb het wel nodig
Nu heb ik 1 avond om te leren
![]()
Lekker laat :Rquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoinet terug uit school
Leraar kwam ons het laaste uur even heel vrolijk vertellen dat me morgenvroeg het 1e uur een wiskunde herkansing hebbenIk had een 2,8 dus ik heb het wel nodig
Nu heb ik 1 avond om te leren
![]()
Ze zijn bij ons op school erg goed met het verknoeien van de tentamenroostersquote:
* Intrepidity kent het fenomeenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze zijn bij ons op school erg goed met het verknoeien van de tentamenroosters![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity kent het fenomeen
Mag ik meequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:00 schreef AmyLee het volgende:
Mn mede-ambassadeur gaat vanavnond niet mee naar turks fruit![]()
Dat klinkt heel saaiquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:55 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity zit gezellig een reflectieverslag over zijn persoonlijke ontwikkeling te schrijven
Je zou van mij wel mogen maar die muts heeft het kaartje niet op laten sturen dus als ze meeging moest ze zeggen dat ze Marjanne was enzo en die lui kennen haar achter de kassa, ik ben slimquote:
ljouwert is wat ver, en heb nog geen hap gegetenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:08 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Je zou van mij wel mogen maar die muts heeft het kaartje niet op laten sturen dus als ze meeging moest ze zeggen dat ze Marjanne was enzo en die lui kennen haar achter de kassa, ik ben slimik heb al mn kaartjes thuis en kan ik niet geef ik m aan iemand anders, die mensen die het controleren zijn toch scholieren/studenten.
Maar denk dat ze ook niet geloofd hadden dat jij Marjanne wasquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
ljouwert is wat ver, en heb nog geen hap gegeten![]()
Lullig
Jawel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:12 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Maar denk dat ze ook niet geloofd hadden dat jij Marjanne was
Het gaat wat langzamer maar we leven nogquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:16 schreef B_BOY het volgende:
ist hier al bijna uitgestorve? of leven er nog pubers?
Ik leef, schijnbaar...quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:16 schreef B_BOY het volgende:
Eten moet nog gebeurenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:16 schreef B_BOY het volgende:
*slijm slijm*quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:19 schreef B_BOY het volgende:
gelukkig amy lee ik zou niet zonder jou kunnen.
dat weet ik tochquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:19 schreef B_BOY het volgende:
gelukkig amy lee ik zou niet zonder jou kunnen.
Oke.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb bijna mijn laatste adem uitgeblazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |