Ja toch, mijn idee ook.quote:Op maandag 12 december 2005 18:47 schreef Salvad0R het volgende:
nee, rammend kaal is da shit .
ja inderdaad !quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ja toch, mijn idee ook.
Lekker zacht en glad.....![]()
Heb je het tegen mij??quote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef MarkPeterse het volgende:
Ok, laat eens een foto zien van je kale kop dan, heeft ook geen functie, is smerig en er gaat vuiligheid inzitten.
Karig kutargument dus.....
Okay ik ga nog verder in mijn stelling...quote:En oh ja, dit is pas topic 3243242342365432 erover. Maar ff serieus, ik merk wel dat kaal echt goed op zijn retour is. Als ik zo de reacties hier lees, zijn er serieus mensen die de voorkeur geven aan behaard. Vergelijk dat eens met 2 jaar geleden toen kaal gewoon de norm de trend etc was.....
Geylquote:
Nee tegen de paashaas..... kijk, nu komen we ergens. De enige functie van het haar op je hoofd is dus gewoon dat het je MOOI maakt. En haar op je doos kan je ook prima wassen hoor, je moet alleen niet IN je doos gaan zitten frutten en geen agressieve zeep gebruiken. Bovendien hoop namelijk wel dat je enigszins scheerzeep gebruikt (wat een vrij agressieve zeep is), anders krijg je weer last van ingegroeide haartjes enzo, ook lekker voor je gezondheid en hygiene.quote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij??
Okay er van uitgaande dat je het tegen mij hebt..
Nee mijn hoofd is niet kaal. Want dat heeft namelijk een functie voor me...
Het maakt me mooi, het zorgt ervoor dat ik kan spelen met mijn uiterlijk...
Om over haren trekken maar niet te beginnen...
Haar op je hoofd kan je makkelijk wassen, nou ik zie mezelf niet met shampo wassen van onderen...auw auw auw..
quote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef releaze het volgende:
ik vind het best storend dat als men over schaamhaar gaat zaniken men dan voorbeelden van apen opnoemt of post. Echt, alsof een behaarde doos je gelijk cousin It maakt. Bullshit.
Daarnaast is de gein van onze schaamhaarloze maatschappij dat door het wegscheren van die haartjes de haren een impuls krijgen om te groeien, en wij als mens in de toekomst NOG meer schaamhaar zullen krijgen. Yippie yayee.
Daarnaast kan je wel piepen dat het schaamhaar een broedplaats is voor bacterien en god weet wat nog meer, maar dat schaamhaar zorgt er juist voor dat die bacterien niet op of in je geslachtsdeel gaan zitten, waardoor je dus minder snel ziek wordt. Er zit een evolutionair voordeel aan dat haar. Maar goed. Wie staat daar tegenwoordig nog bij stil.
Persoonlijk kan ik me niet storen aan schaamhaar. Bij een man vind ik het zelfs erg gewenst. Mannen vind ik aantrekkelijk wanneer er haar aanwezig is. Een glad babylichaam is niet stoer. Maar een tapijt op de rug zeker ook niet.
Bij vrouwen vind ik het ook niet storend, hoewel het prettig is als het bijgewerkt is, kortgewiekt is, whatever. Maar helemaal kaal... Nee. Dat is iets wat ik bij mezelf ook niet fijn vind.
Slechts een jaar of 7 jonger dan jij...quote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef -beyond- het volgende:
Okay ik ga nog verder in mijn stelling...
Ik meen dat diegene die van schaamhaar houden vaker in een oudere leeftijdscategorie vallen
Nogol logisch, een oma met een scheermes daar wordt een bloedbadquote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef -beyond- het volgende:
Okay ik ga nog verder in mijn stelling...
Ik meen dat diegene die van schaamhaar houden vaker in een oudere leeftijdscategorie vallen
Ik wil best met kontverhalen komen, zolang deze ook maar haarloos is!!quote:Op maandag 12 december 2005 19:01 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Nee tegen de paashaas..... kijk, nu komen we ergens. De enige functie van het haar op je hoofd is dus gewoon dat het je MOOI maakt. En haar op je doos kan je ook prima wassen hoor, je moet alleen niet IN je doos gaan zitten frutten en geen agressieve zeep gebruiken. Bovendien hoop namelijk wel dat je enigszins scheerzeep gebruikt (wat een vrij agressieve zeep is), anders krijg je weer last van ingegroeide haartjes enzo, ook lekker voor je gezondheid en hygiene.
Al met al komen al jouw argumenten gewoon neer op wat je mooi vindt of lekker vindt zitten. Zeg dat dan gewoon in plaats van met kontverhalen te komen over evolutie en hygiene.
Kon het niet beter zeggenquote:Op maandag 12 december 2005 19:00 schreef Aurelium het volgende:
kaal kaal kaal!!
Haren tussen je tanden!!!!
Check die leuter van die tweede van linksquote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef -beyond- het volgende:
Sorry, ik kan het niet laten, maar check de konthaar...
Is toch ronduit smerig..
[afbeelding]
Nee? Ik snap je punt niet, ik vind dat echt niet storend. 't Hoort er gewoon, over het algemeen zie je het niet tijdens de seks, en als je besluit om de achterkant even te verwennen heb je d'r nog weinig last van vind ik.quote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef -beyond- het volgende:
Sorry, ik kan het niet laten, maar check de konthaar...
Is toch ronduit smerig..
[afbeelding]
Ik zeg toch ook vaker. Hiermee sluit ik niet iedereen uit.quote:Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef innovative het volgende:
[..]
Slechts een jaar of 7 jonger dan jij...![]()
Nee, ik vind dat niet storend. Het zit me geen seconde in de weg. Sterker nog, kaal hebben we een keer geprobeerd en ik vond het voor het likken geen verschil maken en qua uiterlijk gewoon vreselijk. Over het algemeen zitten haren ook vast in de huid, wist je dat? Scheelt weer spugen...quote:Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef -beyond- het volgende:
Maar om even op je eerdere punt terug te komen bij mannen zelfs graag haar..
Vind jij het lekker om ballen te likken terwijl dat er allerlei haren op zitten..
Nou ik niet hoor, ik heb liever een lekker zacht huidje waar je heerlijk op kan sabbelen zonder dat je haren hoeft te spugen...
Mwah, kijkend in dit topic zijn de 3 die schaamhaar geen probleem of juist gewenst vinden (releaze, ik en the900) jonger dan jij... ben benieuwd wat de rest oplevert...quote:Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef -beyond- het volgende:
Ik zeg toch ook vaker. Hiermee sluit ik niet iedereen uit.
Mijn punt is dat als je lekker aan het sexen bent en je hand schiet tussen een kontnaad...het lekkerder is als het zacht en glad is i.p.v. harig en grof..quote:Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef innovative het volgende:
[..]
Nee? Ik snap je punt niet, ik vind dat echt niet storend. 't Hoort er gewoon, over het algemeen zie je het niet tijdens de seks, en als je besluit om de achterkant even te verwennen heb je d'r nog weinig last van vind ik.
Nee, jij het lekkerder vindt... da's een heel verschil, 't is geen feit, maar een mening. Waar jij allerlei kulargumenten bij verzint en foto's om je gelijk te halen... Maar die foto's doen mij totaal niet griezelen, ik vind dat gewoon normaal en veel bereik je daar niet mee.quote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef -beyond- het volgende:
Mijn punt is dat als je lekker aan het sexen bent en je hand schiet tussen een kontnaad...het lekkerder is als het zacht en glad is i.p.v. harig en grof..
Ik vind schaamhaar storend!
Is 6 jaar dagelijks (of iig om de dag) scheren vaak genoeg??? Enlighten me... kennelijk doe ik iets fout, of ben ik gewoon een natuurwonder omdat "je nergens last van hoeft te hebben".quote:Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Diego27 het volgende:
Alles kaal lijkt me duidelijk en als je de goede middelen gebruikt dan hoef je er zekers geen last van te hebben !!
Als vrouw gewoon in bad doen, en dan met een scheermesje heel rustig aan, en dan rustig ff in bad blijven zitten en goed afdrogen en dan hoef je er zekers geen last van te hebben !
Doe je t vaak genoeg dan gaat t iiriteren vanzelf over !!
Nee hoor, dan begrijp je me helemaal verkeerd.quote:Op maandag 12 december 2005 19:17 schreef innovative het volgende:
[..]
Nee, jij het lekkerder vindt... da's een heel verschil, 't is geen feit, maar een mening. Waar jij allerlei kulargumenten bij verzint en foto's om je gelijk te halen... Maar die foto's doen mij totaal niet griezelen, ik vind dat gewoon normaal en veel bereik je daar niet mee.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind een behaard kutje vele malen mooier dan een kale spleet.
( Nee, het moet geen wildgroei zijn, nee.
Maar een bevallig driehoekje tussen de dijen is als een lofdicht voor de vrouw. )
Agreed. Een kale vrouwelijke schaamstreek associeer ik met veel te jonge meisjes en dat vind ik gewoon niet geil.quote:Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind een behaard kutje vele malen mooier dan een kale spleet.
Maar een bevallig driehoekje tussen de dijen is als een lofdicht voor de vrouw. )
quote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef releaze het volgende:
ik vind het best storend dat als men over schaamhaar gaat zaniken men dan voorbeelden van apen opnoemt of post. Echt, alsof een behaarde doos je gelijk cousin It maakt. Bullshit.
Daarnaast is de gein van onze schaamhaarloze maatschappij dat door het wegscheren van die haartjes de haren een impuls krijgen om te groeien, en wij als mens in de toekomst NOG meer schaamhaar zullen krijgen. Yippie yayee.
Daarnaast kan je wel piepen dat het schaamhaar een broedplaats is voor bacterien en god weet wat nog meer, maar dat schaamhaar zorgt er juist voor dat die bacterien niet op of in je geslachtsdeel gaan zitten, waardoor je dus minder snel ziek wordt. Er zit een evolutionair voordeel aan dat haar. Maar goed. Wie staat daar tegenwoordig nog bij stil.
Persoonlijk kan ik me niet storen aan schaamhaar. Bij een man vind ik het zelfs erg gewenst. Mannen vind ik aantrekkelijk wanneer er haar aanwezig is. Een glad babylichaam is niet stoer. Maar een tapijt op de rug zeker ook niet.
Bij vrouwen vind ik het ook niet storend, hoewel het prettig is als het bijgewerkt is, kortgewiekt is, whatever. Maar helemaal kaal... Nee. Dat is iets wat ik bij mezelf ook niet fijn vind.
Die 3e van links is volgens mij een keer uitgescheurdquote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef -beyond- het volgende:
Sorry, ik kan het niet laten, maar check het konthaar...
Is toch ronduit smerig..
[afbeelding]
Eens.quote:Ik vind een behaard kutje vele malen mooier dan een kale spleet.
Ik was in de sauna en zag een oud bejaard stel...helemaal kaal!!quote:Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef Openminded het volgende:
Het liefst kaal en anders wel netjes bij gehouden. In de sauna bijvoorbeeld zie ik regelmatig jonge meiden met een enorme wildgroei tussen de benen. Echt zo'n hele dikke driehoek. Dan denk ik: je kunt het toch op z'n minst een beetje bijwerken? Maar kaal vind ik het mooiste, lekker zacht en glad en het ziet er meer als één geheel uit.
Die zie je inderdaad ook, vind ik die oudjes meteen hipper. Veel beter dan van die lange aan elkaar plakkende schaamharen die je bij sommigen ziet...quote:Op maandag 12 december 2005 22:04 schreef -beyond- het volgende:
Ik was in de sauna en zag een oud bejaard stel...helemaal kaal!!
En ik vond dat toch mooier dan alle bejaarde behaarde lullen en kutten die ik tot nu toe heb gezien..
En geloof me dat zijn er heel wat geweest.....
(heb in een bejaardencentrum gewerkt)
quote:Op maandag 12 december 2005 19:05 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Nogol logisch, een oma met een scheermes daar wordt een bloedbad. In principe heb je wel gelijk, want kaal is echt onwijs mode de laatste jaren en mensen boven een bepaalde leeftijd gaan niet echt mee met de mode.
Naar mijn bescheiden mening lijkt er wel een grens te liggen bij 25 jaar (eigen empirisch onderzoek). Daarboven allemaal oerwoud, daaronder allemaal kaal ende glad.
Ik heb zelf trouwens geen voorkeur voor het ene of het andere.
Neuh, maar eens per week (of twee keer per week) scheren is hier wel echt veel te weinig! Als ik het scheer dan heb ik echt de volgende dag weer stoppels, en klaagt vriendje over een geschuurde lul na de seks.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:48 schreef Bright het volgende:
Kaal vind ik ook mooier - en handiger; niks is zo vevelend als een losgelaten haartje op je huig! (Juist die schaamhaartjes hebben de neiging om de hele dag te blijven klieren als ze er eenmaal zitten ...)
Ben zelf man en scheer ook kaal. Soms 2x per week, soms om de week lekker glad. Mijn vrouw ook.
Oh ja - door het scheren groeit het helemaal niet sneller weer aan... da's onzin (stond hier ook ergens gepost)
Laten laseren is de oplossing :-)quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:08 schreef innovative het volgende:
Als ik het scheer dan heb ik echt de volgende dag weer stoppels
lol - da's net zoiets als een rood kruis na het beffen (schuren van baardstoppelsquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:08 schreef innovative het volgende:
[..]
Neuh, maar eens per week (of twee keer per week) scheren is hier wel echt veel te weinig! Als ik het scheer dan heb ik echt de volgende dag weer stoppels, en klaagt vriendje over een geschuurde lul na de seks.
Dat is pas vervelend!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:01 schreef Bright het volgende:
[..]
lol - da's net zoiets als een rood kruis na het beffen (schuren van baardstoppels)
Daar ben ik het mee eens!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wil iemand die foto ff uit de OP halen?
Bonsai kittens een hoax?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:43 schreef Sauve_moi het volgende:
(offtopic)ik zag in je onder titel staan over die bonsaikittens,
ik hoop dat je het weet maar dat is een hoax dus ik denk
ik zeg het even(/offtopic)
Mijn bikinilijn laat ik ooit doen, maareh, studente hier en permanent haarloos zijn heeft nog even geen prioriteit gek genoeg...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:22 schreef mazzels het volgende:
[..]
Laten laseren is de oplossing :-)
Wij zijn naar http://www.korpos.nl/definitief-ontharen.html (Korpos) geweest.
Zijn nu bijna klaar en da's heel erg fijn![]()
Ik doe ook een uitgebreide bikinilijn en oksels laten weglaseren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:44 schreef innovative het volgende:
[..]
Mijn bikinilijn laat ik ooit doen, maareh, studente hier en permanent haarloos zijn heeft nog even geen prioriteit gek genoeg...
De rest wil ik niet permanent weg hebben omdat ik kaal lelijk vind en het dus graag kan laten groeien.
Tis natuurlijk wel een beetje overdreven, maar dat plaatje was de aanleiding om dit topic te openen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:29 schreef Dark_Killah het volgende:
De ts onderbouwt zijn mening ff met een plaatje?
Je mag dat van mij wel bijwerken...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:45 schreef lucienne2 het volgende:
ik ben geen fan van veel haar en ook niet altijd van kaal
doe maar een klein beetje netjes bijgewerkt (en kaal als het weer eens misgaat met een rechte lijntje te maken *-) )
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:45 schreef lucienne2 het volgende:
ik ben geen fan van veel haar en ook niet altijd van kaal
doe maar een klein beetje netjes bijgewerkt (en kaal als het weer eens misgaat met een rechte lijntje te maken *-) )
Na ja, wat ik al eerder zei, ik vind het heerlijker om lekkere zachte galdde balletjes te likken i.p.v. ruwe, harige ballen......quote:Op woensdag 14 december 2005 20:04 schreef nozem het volgende:
Wat is er trouwens mis met schaamhaar bij mannen? Bij vrouwen is het bijhouden van hun schaamhaar nuttig omdat er tijdens het beffen anders meer gespuugd dan gelikt wordt, maar bij mannen?
Ik neem aan dat de gemiddelde tampeloeris wel boven het maaigras uitkomt namelijk.
Dat is niet waar trouwens. Haargroei ligt vast in je genen, die geef je door aan je nageslacht.quote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef releaze het volgende:
Waarom dan wel bijgewerkt?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Dat is niet waar trouwens. Haargroei ligt vast in je genen, die geef je door aan je nageslacht.
Het verandert niets aan je genen of je nu wel of niet scheert.
Persoonlijk ga ik bij mezelf voor het streepje en de kale schaamlippen, en bij mannen het liefst netjes bijgewerkt. Helemaal kaal hoeft niet.
Kortere haartjes zijn minder irritant bij het pijpen. Het zit minder in de weg en komt minder snel tussen je tanden. Het haar op zich is niet erg.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Waarom dan wel bijgewerkt?
Bijgewerkt of niet, je proeft dezelfde ruwe huid.
no wayquote:Op woensdag 14 december 2005 19:21 schreef -beyond- het volgende:
Zij is ook best wel bijgewerkt en verzorgd, maar ik vind het toch echt afschuwelijk.
[afbeelding]
En sorry dat ik het weer moet plaatsen, maar dit is nou onverzorgd en absoluut onbijgewerkt!!
[afbeelding]
En weet je hoeveel het kost om heen en weer te crossen naar Belgie vanuit Randstad Nederland???quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef -beyond- het volgende:
Ik doe ook een uitgebreide bikinilijn en oksels laten weglaseren.
In Belgie kost het 140 euro per keer. En ik moet ongeveer 5 a 6 keer gaan.
Volgens mij kost het in Nederland meer!
Van mijn vriend weet ik dat hij het geen verschil vindt maken. hijheeft 't één keer geprobeerd, kale ballen. Kwam met de mededeling dat het hem totaal niet uitmaakte of er nou wel of geen haar zat.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef erodome het volgende:
Nozem, vindt je het niet lekker als er zo'n heerlijke tong over je ballen heen gaat dan????
Op je werk hoor je sowieso niet over schaamhaar te delibereren.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:36 schreef Bright het volgende:
Jammer genoeg is dit topic weer NSFW geworden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |