abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2005 @ 18:45:46 #1
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33021738
Nou ik vind schaamhaar dus echt 10x niets. Bij jongens niet en bij meisjes niet.
Ditzelfde geldt voor okselhaar.

Vroeger toen wij homosapiens nog als neanderthalers leefde en er geen kleren bestonden, waren we maar al te blij met haren op onze lichaam

Hedendaags heeft het echter geen functie meer. Het is smerig, er blijft van allerlei vuiligheid in hangen en het is niet prettig om in je mond te hebben...
Het is zelfs een broedplaats voor allerlei ongedierte.

Daarom mijn vraag, schaamhaar of niet?
En waarom wel...dat is eigenlijk het meest waarin ik geinteresseerd ben.

Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_33021808
nee, rammend kaal is da shit .
pi_33021819
Moest dat plaatje er nou bij?

Schaamhaar is irritant
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_33021822
Mooie Foto
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33021847
Kaal of kammen.
  maandag 12 december 2005 @ 18:50:40 #6
121825 -beyond-
pi_33021920
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:47 schreef Salvad0R het volgende:
nee, rammend kaal is da shit .
Ja toch, mijn idee ook.

Lekker zacht en glad.....
pi_33021952
Mannen mogen 't wat mij betreft laten zitten (gráág zelfs!). Net bijwerken natuurlijk wel, als ik vlechtjes wil maken doe ik dat wel op mijn eigen hoofd, maar kaal? Nee, dan je, ik vind het vreselijk om te zien en in de weg zit dat haar ook niet.

Zelf scheer ik mijn oksels braaf, mijn benen 's winters wat minder en schaamhaar, dat wisselt een beetje. Soms kaal, maar ik krijg er ontzettende irritatie van en vind het niet mooi. Op dit moment een streepje, weer eens wat anders. Als ik een luie periode heb een net driehoekje, dus bijgehouden en kort op de venusheuvel en kaal op schaamlippen. Qua uiteriljk vind ik streep of driehoek het mooist, qua gevoel zou ik liever niet scheren dan wel, ik krijg echt gigantische ontstekingen ervan.
pi_33021987
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Ja toch, mijn idee ook.

Lekker zacht en glad.....
ja inderdaad !
Geen last van dat kriebelige harde haar enzo... sex is echt beter, kaal
  maandag 12 december 2005 @ 18:52:19 #9
81237 releaze
best of both worlds
pi_33021988
ik vind het best storend dat als men over schaamhaar gaat zaniken men dan voorbeelden van apen opnoemt of post. Echt, alsof een behaarde doos je gelijk cousin It maakt. Bullshit.

Daarnaast is de gein van onze schaamhaarloze maatschappij dat door het wegscheren van die haartjes de haren een impuls krijgen om te groeien, en wij als mens in de toekomst NOG meer schaamhaar zullen krijgen. Yippie yayee.

Daarnaast kan je wel piepen dat het schaamhaar een broedplaats is voor bacterien en god weet wat nog meer, maar dat schaamhaar zorgt er juist voor dat die bacterien niet op of in je geslachtsdeel gaan zitten, waardoor je dus minder snel ziek wordt. Er zit een evolutionair voordeel aan dat haar. Maar goed. Wie staat daar tegenwoordig nog bij stil.

Persoonlijk kan ik me niet storen aan schaamhaar. Bij een man vind ik het zelfs erg gewenst. Mannen vind ik aantrekkelijk wanneer er haar aanwezig is. Een glad babylichaam is niet stoer. Maar een tapijt op de rug zeker ook niet.

Bij vrouwen vind ik het ook niet storend, hoewel het prettig is als het bijgewerkt is, kortgewiekt is, whatever. Maar helemaal kaal... Nee. Dat is iets wat ik bij mezelf ook niet fijn vind.
pi_33021995
Die foto
pi_33022009
Ok, laat eens een foto zien van je kale kop dan, heeft ook geen functie, is smerig en er gaat vuiligheid inzitten.

Karig kutargument dus.....

En oh ja, dit is pas topic 3243242342365432 erover. Maar ff serieus, ik merk wel dat kaal echt goed op zijn retour is. Als ik zo de reacties hier lees, zijn er serieus mensen die de voorkeur geven aan behaard. Vergelijk dat eens met 2 jaar geleden toen kaal gewoon de norm de trend etc was.....
  maandag 12 december 2005 @ 18:54:08 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33022053
ik geloof dat er hier meer topics van zijn dan ik haren op mijn benen heb.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 12 december 2005 @ 18:57:18 #13
121825 -beyond-
pi_33022165
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef MarkPeterse het volgende:
Ok, laat eens een foto zien van je kale kop dan, heeft ook geen functie, is smerig en er gaat vuiligheid inzitten.

Karig kutargument dus.....
Heb je het tegen mij??

Okay er van uitgaande dat je het tegen mij hebt..

Nee mijn hoofd is niet kaal. Want dat heeft namelijk een functie voor me...
Het maakt me mooi, het zorgt ervoor dat ik kan spelen met mijn uiterlijk...

Om over haren trekken maar niet te beginnen...
Haar op je hoofd kan je makkelijk wassen, nou ik zie mezelf niet met shampo wassen van onderen...auw auw auw..
quote:
En oh ja, dit is pas topic 3243242342365432 erover. Maar ff serieus, ik merk wel dat kaal echt goed op zijn retour is. Als ik zo de reacties hier lees, zijn er serieus mensen die de voorkeur geven aan behaard. Vergelijk dat eens met 2 jaar geleden toen kaal gewoon de norm de trend etc was.....
Okay ik ga nog verder in mijn stelling...
Ik meen dat diegene die van schaamhaar houden vaker in een oudere leeftijdscategorie vallen
pi_33022245
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:45 schreef -beyond- het volgende:
[afbeelding]
Geyl
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_33022262
kaal kaal kaal!!
Haren tussen je tanden !!!!
Jupiler is goed
pi_33022318
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Heb je het tegen mij??

Okay er van uitgaande dat je het tegen mij hebt..

Nee mijn hoofd is niet kaal. Want dat heeft namelijk een functie voor me...
Het maakt me mooi, het zorgt ervoor dat ik kan spelen met mijn uiterlijk...

Om over haren trekken maar niet te beginnen...
Haar op je hoofd kan je makkelijk wassen, nou ik zie mezelf niet met shampo wassen van onderen...auw auw auw..
Nee tegen de paashaas..... kijk, nu komen we ergens. De enige functie van het haar op je hoofd is dus gewoon dat het je MOOI maakt. En haar op je doos kan je ook prima wassen hoor, je moet alleen niet IN je doos gaan zitten frutten en geen agressieve zeep gebruiken. Bovendien hoop namelijk wel dat je enigszins scheerzeep gebruikt (wat een vrij agressieve zeep is), anders krijg je weer last van ingegroeide haartjes enzo, ook lekker voor je gezondheid en hygiene.

Al met al komen al jouw argumenten gewoon neer op wat je mooi vindt of lekker vindt zitten. Zeg dat dan gewoon in plaats van met kontverhalen te komen over evolutie en hygiene.
pi_33022351
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef releaze het volgende:
ik vind het best storend dat als men over schaamhaar gaat zaniken men dan voorbeelden van apen opnoemt of post. Echt, alsof een behaarde doos je gelijk cousin It maakt. Bullshit.

Daarnaast is de gein van onze schaamhaarloze maatschappij dat door het wegscheren van die haartjes de haren een impuls krijgen om te groeien, en wij als mens in de toekomst NOG meer schaamhaar zullen krijgen. Yippie yayee.

Daarnaast kan je wel piepen dat het schaamhaar een broedplaats is voor bacterien en god weet wat nog meer, maar dat schaamhaar zorgt er juist voor dat die bacterien niet op of in je geslachtsdeel gaan zitten, waardoor je dus minder snel ziek wordt. Er zit een evolutionair voordeel aan dat haar. Maar goed. Wie staat daar tegenwoordig nog bij stil.

Persoonlijk kan ik me niet storen aan schaamhaar. Bij een man vind ik het zelfs erg gewenst. Mannen vind ik aantrekkelijk wanneer er haar aanwezig is. Een glad babylichaam is niet stoer. Maar een tapijt op de rug zeker ook niet.

Bij vrouwen vind ik het ook niet storend, hoewel het prettig is als het bijgewerkt is, kortgewiekt is, whatever. Maar helemaal kaal... Nee. Dat is iets wat ik bij mezelf ook niet fijn vind.

Ik sluit me hier bij aan. Mits verzorgd en schoon, maar dat was ook al gezegd
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_33022400
quote:
Ik meen dat diegene die van schaamhaar houden vaker in een oudere leeftijdscategorie vallen
Slechts een jaar of 7 jonger dan jij...
pi_33022405
Wie belt Herald even trouwens?
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_33022449
quote:
Nogol logisch, een oma met een scheermes daar wordt een bloedbad . In principe heb je wel gelijk, want kaal is echt onwijs mode de laatste jaren en mensen boven een bepaalde leeftijd gaan niet echt mee met de mode.

Naar mijn bescheiden mening lijkt er wel een grens te liggen bij 25 jaar (eigen empirisch onderzoek). Daarboven allemaal oerwoud, daaronder allemaal kaal ende glad.

Ik heb zelf trouwens geen voorkeur voor het ene of het andere.

[ Bericht 3% gewijzigd door MarkPeterse op 12-12-2005 19:15:56 ]
  maandag 12 december 2005 @ 19:05:31 #21
121825 -beyond-
pi_33022465
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:01 schreef MarkPeterse het volgende:

[..]

Nee tegen de paashaas..... kijk, nu komen we ergens. De enige functie van het haar op je hoofd is dus gewoon dat het je MOOI maakt. En haar op je doos kan je ook prima wassen hoor, je moet alleen niet IN je doos gaan zitten frutten en geen agressieve zeep gebruiken. Bovendien hoop namelijk wel dat je enigszins scheerzeep gebruikt (wat een vrij agressieve zeep is), anders krijg je weer last van ingegroeide haartjes enzo, ook lekker voor je gezondheid en hygiene.

Al met al komen al jouw argumenten gewoon neer op wat je mooi vindt of lekker vindt zitten. Zeg dat dan gewoon in plaats van met kontverhalen te komen over evolutie en hygiene.
Ik wil best met kontverhalen komen, zolang deze ook maar haarloos is!!
bah er is niets viezer dan konthaar...met harde stukjes stront ertussen...of helemaal in de klit door de harde brokken....

Maar ff serieus, je hebt ook wel gelijk. Ik vind het belangrijker dat ik het mooier en lekkerder vind zonder schaamhaar, okselhaar, konthaar of beenhaar. Daardoor ben ik gaan nadenken, wat voor een functie zij eigenlijk hebben?
En toen kwam ik tot bovenstaande conclusie..
pi_33022466
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:00 schreef Aurelium het volgende:
kaal kaal kaal!!
Haren tussen je tanden !!!!
Kon het niet beter zeggen
pi_33022497
NEE punt
  maandag 12 december 2005 @ 19:07:08 #24
121825 -beyond-
pi_33022516
Sorry, ik kan het niet laten, maar check het konthaar...
Is toch ronduit smerig..

[ Bericht 2% gewijzigd door -beyond- op 12-12-2005 19:14:30 ]
pi_33022546
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef -beyond- het volgende:
Sorry, ik kan het niet laten, maar check de konthaar...
Is toch ronduit smerig..

[afbeelding]
Check die leuter van die tweede van links Haha, is trouwens tweede link als je op konthaar zoekt in google-images . Dacht even dat je hem als snelkoppeling had.
pi_33022606
quote:
Sorry, ik kan het niet laten, maar check de konthaar...
Is toch ronduit smerig..

[afbeelding]
Nee? Ik snap je punt niet, ik vind dat echt niet storend. 't Hoort er gewoon, over het algemeen zie je het niet tijdens de seks, en als je besluit om de achterkant even te verwennen heb je d'r nog weinig last van vind ik.
  maandag 12 december 2005 @ 19:10:16 #27
121825 -beyond-
pi_33022630
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef innovative het volgende:

[..]

Slechts een jaar of 7 jonger dan jij...
Ik zeg toch ook vaker. Hiermee sluit ik niet iedereen uit.

Maar om even op je eerdere punt terug te komen bij mannen zelfs graag haar..
Vind jij het lekker om ballen te likken terwijl dat er allerlei haren op zitten..

Nou ik niet hoor, ik heb liever een lekker zacht huidje waar je heerlijk op kan sabbelen zonder dat je haren hoeft te spugen...
pi_33022637
Ja konthaar is ook niet tof, maar ik ga toch niet met een scheermes tussen mn naat schuren.
Jupiler is goed
pi_33022687
Vrouw: Kaal/streepje

Man: nét niet kaal en ook geen stoppels

(ja ik ben man)

Tis beetje bah als je door de bomen het bos niet meer kan zien!
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
pi_33022725
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef -beyond- het volgende:
Maar om even op je eerdere punt terug te komen bij mannen zelfs graag haar..
Vind jij het lekker om ballen te likken terwijl dat er allerlei haren op zitten..

Nou ik niet hoor, ik heb liever een lekker zacht huidje waar je heerlijk op kan sabbelen zonder dat je haren hoeft te spugen...
Nee, ik vind dat niet storend. Het zit me geen seconde in de weg. Sterker nog, kaal hebben we een keer geprobeerd en ik vond het voor het likken geen verschil maken en qua uiterlijk gewoon vreselijk. Over het algemeen zitten haren ook vast in de huid, wist je dat? Scheelt weer spugen...
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef -beyond- het volgende:
Ik zeg toch ook vaker. Hiermee sluit ik niet iedereen uit.
Mwah, kijkend in dit topic zijn de 3 die schaamhaar geen probleem of juist gewenst vinden (releaze, ik en the900) jonger dan jij... ben benieuwd wat de rest oplevert...
  maandag 12 december 2005 @ 19:13:20 #31
121825 -beyond-
pi_33022747
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef innovative het volgende:

[..]

Nee? Ik snap je punt niet, ik vind dat echt niet storend. 't Hoort er gewoon, over het algemeen zie je het niet tijdens de seks, en als je besluit om de achterkant even te verwennen heb je d'r nog weinig last van vind ik.
Mijn punt is dat als je lekker aan het sexen bent en je hand schiet tussen een kontnaad...het lekkerder is als het zacht en glad is i.p.v. harig en grof..

Ik vind schaamhaar storend!
pi_33022772
Zowel mannen als vrouwen kaal graag! Haar op het hoofd is wel toegestaan..enne ok op de armen bij de mannen als het licht behaard is. Maar voor de rest dus gewoon weg die rotzooi.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_33022834
Haar
pi_33022925
hoef niet kaal..wel heel goed bijgehouden
pi_33022929
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef -beyond- het volgende:
Mijn punt is dat als je lekker aan het sexen bent en je hand schiet tussen een kontnaad...het lekkerder is als het zacht en glad is i.p.v. harig en grof..

Ik vind schaamhaar storend!
Nee, jij het lekkerder vindt... da's een heel verschil, 't is geen feit, maar een mening. Waar jij allerlei kulargumenten bij verzint en foto's om je gelijk te halen... Maar die foto's doen mij totaal niet griezelen, ik vind dat gewoon normaal en veel bereik je daar niet mee.
  maandag 12 december 2005 @ 19:18:13 #36
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_33022960
Alles kaal lijkt me duidelijk en als je de goede middelen gebruikt dan hoef je er zekers geen last van te hebben !!

Als vrouw gewoon in bad doen, en dan met een scheermesje heel rustig aan, en dan rustig ff in bad blijven zitten en goed afdrogen en dan hoef je er zekers geen last van te hebben !
Doe je t vaak genoeg dan gaat t iiriteren vanzelf over !!
pi_33023002
Mijn vriendin mag het zelf weten, het moet geen oerwoud zijn natuurlijk maar verder stel ik er weinig eisen aan, mag ze lekker zelf weten, het is belangrijker dat zij zich er prettig blij voelt dan ik. Vraag der liever niet iets wat ze niet wil en heb er zelf weinig mee. Zij stelt helemaal geen eisen maar het valt bij mij van zichzelf al mee dus dat scheeld werk
Doe vandaag niet wat morgen kan!
Wat nou werken??? Niet zo vloeken waar ik bij ben!!
pi_33023055
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Diego27 het volgende:
Alles kaal lijkt me duidelijk en als je de goede middelen gebruikt dan hoef je er zekers geen last van te hebben !!

Als vrouw gewoon in bad doen, en dan met een scheermesje heel rustig aan, en dan rustig ff in bad blijven zitten en goed afdrogen en dan hoef je er zekers geen last van te hebben !
Doe je t vaak genoeg dan gaat t iiriteren vanzelf over !!
Is 6 jaar dagelijks (of iig om de dag) scheren vaak genoeg??? Enlighten me... kennelijk doe ik iets fout, of ben ik gewoon een natuurwonder omdat "je nergens last van hoeft te hebben".
pi_33023075
geef mij maar kaal....of iig kort...moet er niet aan denken dat ik met me harses voor zon bos haar lig daaronder :S
pi_33023088
Kaalheid -> geilheid (vrouw)

nuff said
  maandag 12 december 2005 @ 19:27:01 #41
121825 -beyond-
pi_33023275
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:17 schreef innovative het volgende:

[..]

Nee, jij het lekkerder vindt... da's een heel verschil, 't is geen feit, maar een mening. Waar jij allerlei kulargumenten bij verzint en foto's om je gelijk te halen... Maar die foto's doen mij totaal niet griezelen, ik vind dat gewoon normaal en veel bereik je daar niet mee.
Nee hoor, dan begrijp je me helemaal verkeerd.
Ik wil totaal niet mijn gelijk halen, zoals ik in mijn OP al zet, ik vind het interessanter om de argumenten te horen waarom wel!! Dus wat je daar zegt klopt niet.

Die foto deed mij zwaar griezelen, ik vond hem zo gruwelijk dat ik hem erbij wilde posten...
En dat is niet manipulatief, zoals jij insuneert, om mijn gelijk te krijgen.

Discussie voedt mij!!!
  maandag 12 december 2005 @ 19:29:34 #42
121825 -beyond-
pi_33023385
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:15 schreef -Dominator- het volgende:
Haar
Say what???
pi_33023443
bij vrouwen heeft een streepje de voorkeur
bij mannen: ballen kaal, rest bijgewerkt . niet helemaal kaal.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 12 december 2005 @ 19:47:05 #44
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_33023910
Ik vind een behaard kutje vele malen mooier dan een kale spleet.

( Nee, het moet geen wildgroei zijn, nee.
Maar een bevallig driehoekje tussen de dijen is als een lofdicht voor de vrouw. )
...dass wir fliegen.
pi_33024003
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef De-oneven-2 het volgende:

Maar een bevallig driehoekje tussen de dijen is als een lofdicht voor de vrouw. )
Ik ben het hiermee eens.
pi_33024917
Ik ( persoonllijke mening dus) vind kaal echt lelijk en er heel onnatuurlijk uitzien, zowel bij man als bij vrouw ...

goed bijgehouden vind ik ideaal
pi_33026175
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef De-oneven-2 het volgende:

Agreed. Een kale vrouwelijke schaamstreek associeer ik met veel te jonge meisjes en dat vind ik gewoon niet geil.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_33026435
quote:

, .

Men slaat idd een beetje door in de 'kaal-is-beter'-hype. Tegenwoordig doet men alsof schaamhaar een soort SOA is. .
pi_33026510
Kaal gaarne, maar op z'n minst netjes bijgehouden, bij vrouwen meer dan gaarne op z'n minst de schaamlippen kaal, bij mannen erg gaarne de ballen kaal...

Bij mannen ligt het er dan een beetje aan of ze verder erg behaart zijn of niet, is de man verder erg behaart liever netjes bijgehouden dan een gat midden in een vacht...

En waarom?
Gewoon, persoonlijke voorkeur, vind het mooier en hou niet van haar happen.

Het schoner praatje is onzin natuurlijk, als iemand gewoon schoon op zichzelf is is kaal niet schoner dan behaart, het gaat allemaal om persoonlijke voorkeuren.

Wel ervaar ik zelf dat kaal veel gevoeliger is, het komt het geheel aan gevoel dus ten goede wat mij betrefd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33026538
quote:
Sorry, ik kan het niet laten, maar check het konthaar...
Is toch ronduit smerig..

[afbeelding]
Die 3e van links is volgens mij een keer uitgescheurd
  maandag 12 december 2005 @ 21:16:37 #51
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_33026764
quote:

Eens.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_33026971
Liever kaal dan een baal
JOHNNY HEITINGA
pi_33027118
ehm,
zie mijn vriendje liever kaal.. vind ik mooier dan zo'n goor bos haar.
en bij net zo.. meer dan een streepje zie je niet.. en ja ik heb mijn haar alleen waar ik het me vind staan...juist op me hoofd
Salsa Española
pi_33028367
Het liefst kaal en anders wel netjes bij gehouden. In de sauna bijvoorbeeld zie ik regelmatig jonge meiden met een enorme wildgroei tussen de benen. Echt zo'n hele dikke driehoek. Dan denk ik: je kunt het toch op z'n minst een beetje bijwerken? Maar kaal vind ik het mooiste, lekker zacht en glad en het ziet er meer als één geheel uit.
  maandag 12 december 2005 @ 22:04:40 #55
121825 -beyond-
pi_33028545
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:59 schreef Openminded het volgende:
Het liefst kaal en anders wel netjes bij gehouden. In de sauna bijvoorbeeld zie ik regelmatig jonge meiden met een enorme wildgroei tussen de benen. Echt zo'n hele dikke driehoek. Dan denk ik: je kunt het toch op z'n minst een beetje bijwerken? Maar kaal vind ik het mooiste, lekker zacht en glad en het ziet er meer als één geheel uit.
Ik was in de sauna en zag een oud bejaard stel...helemaal kaal!!

En ik vond dat toch mooier dan alle bejaarde behaarde lullen en kutten die ik tot nu toe heb gezien..
En geloof me dat zijn er heel wat geweest.....

(heb in een bejaardencentrum gewerkt)
pi_33030493
Herald-topic.
pi_33033769
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:04 schreef -beyond- het volgende:
Ik was in de sauna en zag een oud bejaard stel...helemaal kaal!!

En ik vond dat toch mooier dan alle bejaarde behaarde lullen en kutten die ik tot nu toe heb gezien..
En geloof me dat zijn er heel wat geweest.....

(heb in een bejaardencentrum gewerkt)
Die zie je inderdaad ook, vind ik die oudjes meteen hipper. Veel beter dan van die lange aan elkaar plakkende schaamharen die je bij sommigen ziet...

Voor de rest veel vrouwen in de sauna die het op z'n minst bijhouden. Kaal is 1 op de 10 ofzo. Oerwoud ook zo 1 op de 10. Bij mannen is het percentage kaal veel lager, denk zo 1 op de 40. Zijn geen harde cijfers maar is gewoon mijn ervaring.

P.S. Criminologie heb ik altijd fascinerend gevonden.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:13:21 #58
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_33037261
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:05 schreef MarkPeterse het volgende:

[..]

Nogol logisch, een oma met een scheermes daar wordt een bloedbad . In principe heb je wel gelijk, want kaal is echt onwijs mode de laatste jaren en mensen boven een bepaalde leeftijd gaan niet echt mee met de mode.

Naar mijn bescheiden mening lijkt er wel een grens te liggen bij 25 jaar (eigen empirisch onderzoek). Daarboven allemaal oerwoud, daaronder allemaal kaal ende glad.

Ik heb zelf trouwens geen voorkeur voor het ene of het andere.
29 jaar, kaal
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:15:51 #59
134706 Kevin_VS_Ps3
Een helpende hand....
pi_33037306
heb niks
doet meer dan wonderen!
pi_33037945
Kaal vind ik ook mooier - en handiger; niks is zo vevelend als een losgelaten haartje op je huig! (Juist die schaamhaartjes hebben de neiging om de hele dag te blijven klieren als ze er eenmaal zitten ...)
Ben zelf man en scheer ook kaal. Soms 2x per week, soms om de week lekker glad. Mijn vrouw ook.

Oh ja - door het scheren groeit het helemaal niet sneller weer aan... da's onzin (stond hier ook ergens gepost)
pi_33037962
meestal lekker kort en anders kaal!
mijn voorkeur gaat zowel bij man als vrouw uit naar kaal
haar alleen op je hoofd!
pi_33040502
hier ook niets en mocht er dan toch wat zitten is het streepje...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_33041183
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:48 schreef Bright het volgende:
Kaal vind ik ook mooier - en handiger; niks is zo vevelend als een losgelaten haartje op je huig! (Juist die schaamhaartjes hebben de neiging om de hele dag te blijven klieren als ze er eenmaal zitten ...)
Ben zelf man en scheer ook kaal. Soms 2x per week, soms om de week lekker glad. Mijn vrouw ook.

Oh ja - door het scheren groeit het helemaal niet sneller weer aan... da's onzin (stond hier ook ergens gepost)
Neuh, maar eens per week (of twee keer per week) scheren is hier wel echt veel te weinig! Als ik het scheer dan heb ik echt de volgende dag weer stoppels, en klaagt vriendje over een geschuurde lul na de seks.
pi_33043002
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:08 schreef innovative het volgende:
Als ik het scheer dan heb ik echt de volgende dag weer stoppels
Laten laseren is de oplossing :-)
Wij zijn naar http://www.korpos.nl/definitief-ontharen.html (Korpos) geweest.
Zijn nu bijna klaar en da's heel erg fijn
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:28:12 #65
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33043138
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_33043955
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:08 schreef innovative het volgende:

[..]

Neuh, maar eens per week (of twee keer per week) scheren is hier wel echt veel te weinig! Als ik het scheer dan heb ik echt de volgende dag weer stoppels, en klaagt vriendje over een geschuurde lul na de seks.
lol - da's net zoiets als een rood kruis na het beffen (schuren van baardstoppels )
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:08:24 #67
130081 manou
me love me boyfriend
pi_33044149
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:01 schreef Bright het volgende:

[..]

lol - da's net zoiets als een rood kruis na het beffen (schuren van baardstoppels )
Dat is pas vervelend!!!!

Anyway ikke heb een hartje en soms kaal
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:11:52 #68
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_33044232
Wil iemand die foto ff uit de OP halen?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 13 december 2005 @ 16:43:07 #69
136609 Sauve_moi
Learn to swim...
pi_33046862
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wil iemand die foto ff uit de OP halen?
Daar ben ik het mee eens!!
oh en trouwens
(offtopic)ik zag in je onder titel staan over die bonsaikittens,
ik hoop dat je het weet maar dat is een hoax dus ik denk
ik zeg het even(/offtopic)
  dinsdag 13 december 2005 @ 16:44:16 #70
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33046885
kaal
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:33:52 #71
109065 sungaMsunitraM
pi_33048088
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:43 schreef Sauve_moi het volgende:
(offtopic)ik zag in je onder titel staan over die bonsaikittens,
ik hoop dat je het weet maar dat is een hoax dus ik denk
ik zeg het even(/offtopic)
Bonsai kittens een hoax?
Dat méén je niet!
pi_33048922
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 33% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:28:58 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_33048955
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:28:58 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_33049640
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:22 schreef mazzels het volgende:

[..]

Laten laseren is de oplossing :-)
Wij zijn naar http://www.korpos.nl/definitief-ontharen.html (Korpos) geweest.
Zijn nu bijna klaar en da's heel erg fijn
Mijn bikinilijn laat ik ooit doen, maareh, studente hier en permanent haarloos zijn heeft nog even geen prioriteit gek genoeg...

De rest wil ik niet permanent weg hebben omdat ik kaal lelijk vind en het dus graag kan laten groeien.
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:15:21 #75
109065 sungaMsunitraM
pi_33050427
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:11 schreef Mikkie het volgende:
Wel man...dat je dat niet wist .
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:58:21 #76
121825 -beyond-
pi_33053745
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:44 schreef innovative het volgende:

[..]

Mijn bikinilijn laat ik ooit doen, maareh, studente hier en permanent haarloos zijn heeft nog even geen prioriteit gek genoeg...

De rest wil ik niet permanent weg hebben omdat ik kaal lelijk vind en het dus graag kan laten groeien.
Ik doe ook een uitgebreide bikinilijn en oksels laten weglaseren.
In Belgie kost het 140 euro per keer. En ik moet ongeveer 5 a 6 keer gaan.

Volgens mij kost het in Nederland meer!
  dinsdag 13 december 2005 @ 21:22:40 #77
132899 Stofzuigzak
aanverwant van een grasmaaier
pi_33054681
Hoe moet je het als man zijnde bijhouden?
pi_33054875
Knippen, tondeuse, iets in die geest??????

Gewoon geen oerwoud met wilde haren die alle kanten op gaan
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33054895
De ts onderbouwt zijn mening ff met een plaatje?
  dinsdag 13 december 2005 @ 21:34:16 #80
121825 -beyond-
pi_33055067
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:29 schreef Dark_Killah het volgende:
De ts onderbouwt zijn mening ff met een plaatje?
Tis natuurlijk wel een beetje overdreven, maar dat plaatje was de aanleiding om dit topic te openen.
En tja...hij is zo gruwelijk dat ik hem er echt ff bij moest zetten...
pi_33055455
ik ben geen fan van veel haar en ook niet altijd van kaal
doe maar een klein beetje netjes bijgewerkt (en kaal als het weer eens misgaat met een rechte lijntje te maken *-) )
  dinsdag 13 december 2005 @ 21:49:47 #82
136260 Robinovicccc
He, is die kakteef van jou???
pi_33055593
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:45 schreef lucienne2 het volgende:
doe maar een klein beetje netjes bijgewerkt (en kaal als het weer eens misgaat met een rechte lijntje te maken *-) )
Je mag dat van mij wel bijwerken...
  dinsdag 13 december 2005 @ 21:51:13 #83
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33055629
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:45 schreef lucienne2 het volgende:
als het misgaat is de hele douche weer rood omdat ik de slagader in me piemel heb geraakt
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33062060
Bij een vrouw in ieder geval de schaamlippen kaal, venusheuvel kaal, streepje of netjes getrimd.
Volgens mij is innovative echt geen uitzondering met die irritaties door scheren, kan me goed voorstellen dat je het dan bij trimmen houdt, kort behaard is altijd beter dan vol met rode pussige bulten uiteindelijk
Dat permanent ontharen zou echt de oplossing zijn, jammergenoeg kan dat alleen met een lichte huid.

Bij een man gewoon alles netjes getrimd, ballen kaal is ook wel leuk voor de afwisseling

Ben het wat kaalheid betreft eens met erodome, dat is gewoon gevoeliger, vooral met orale sex merk je dat verschil goed.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_33070749
Ter compensatie van de foto in de OP:

Klikken voor groter!
pi_33077896
kaal
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_33078338
Niet kaal, niet overbehaard.
Van mij mag de vrouw het zelf weten, zolang zij zich maar oke erbij voelt.
Maar ik vind helemaal kaal een beetje te jong er uit zien.
  woensdag 14 december 2005 @ 19:21:06 #88
121825 -beyond-
pi_33078763
Zij is ook best wel bijgewerkt en verzorgd, maar ik vind het toch echt afschuwelijk.

En sorry dat ik het weer moet plaatsen, maar dit is nou onverzorgd en absoluut onbijgewerkt!!
http://tinypic.com/im2kuv.jpg

Edit: ietwat ranzig plaatje even achter link geplaatst voor de gevoelige zielen.

[ Bericht 26% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 15-12-2005 09:21:10 ]
pi_33080112
Gut, ik heb de eer om direct onder een gigantische bouvier te posten.

Binnenkort gaat de schaar er maar weer eens in. De post over 'vlechtjes maken' heeft me aan het denken gezet een aangezien ik een sadomasochist pur sang ben zal ik meteen mijn zak maar doen, met een extreem bot scheermes welteverstaan.

Wat is er trouwens mis met schaamhaar bij mannen? Bij vrouwen is het bijhouden van hun schaamhaar nuttig omdat er tijdens het beffen anders meer gespuugd dan gelikt wordt, maar bij mannen?

Ik neem aan dat de gemiddelde tampeloeris wel boven het maaigras uitkomt namelijk.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 14 december 2005 @ 20:26:40 #90
121825 -beyond-
pi_33080941
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:04 schreef nozem het volgende:
Wat is er trouwens mis met schaamhaar bij mannen? Bij vrouwen is het bijhouden van hun schaamhaar nuttig omdat er tijdens het beffen anders meer gespuugd dan gelikt wordt, maar bij mannen?

Ik neem aan dat de gemiddelde tampeloeris wel boven het maaigras uitkomt namelijk.
Na ja, wat ik al eerder zei, ik vind het heerlijker om lekkere zachte galdde balletjes te likken i.p.v. ruwe, harige ballen......
pi_33081348
Nozem, vindt je het niet lekker als er zo'n heerlijke tong over je ballen heen gaat dan????

En haartjes willen ook nog weleens verdwalen als ze loslaten, niets irritanter dan een schaamhaar op je huig..
pi_33081784
quote:

Dat is niet waar trouwens. Haargroei ligt vast in je genen, die geef je door aan je nageslacht.
Het verandert niets aan je genen of je nu wel of niet scheert.

Persoonlijk ga ik bij mezelf voor het streepje en de kale schaamlippen, en bij mannen het liefst netjes bijgewerkt. Helemaal kaal hoeft niet.
  woensdag 14 december 2005 @ 21:25:49 #93
121825 -beyond-
pi_33083533
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Dat is niet waar trouwens. Haargroei ligt vast in je genen, die geef je door aan je nageslacht.
Het verandert niets aan je genen of je nu wel of niet scheert.

Persoonlijk ga ik bij mezelf voor het streepje en de kale schaamlippen, en bij mannen het liefst netjes bijgewerkt. Helemaal kaal hoeft niet.
Waarom dan wel bijgewerkt?

Bijgewerkt of niet, je proeft dezelfde ruwe huid.
pi_33087569
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Waarom dan wel bijgewerkt?

Bijgewerkt of niet, je proeft dezelfde ruwe huid.
Kortere haartjes zijn minder irritant bij het pijpen. Het zit minder in de weg en komt minder snel tussen je tanden. Het haar op zich is niet erg.
En een beetje haar vind ik wat mooier dan een helemaal kale schaamstreek bij een man. Bij een vrouw ook trouwens.
pi_33091115
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:21 schreef -beyond- het volgende:
Zij is ook best wel bijgewerkt en verzorgd, maar ik vind het toch echt afschuwelijk.
[afbeelding]

En sorry dat ik het weer moet plaatsen, maar dit is nou onverzorgd en absoluut onbijgewerkt!!
[afbeelding]
no way

tell me it's fake
pi_33091430
Weg met dat haar!

pi_33091450
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:47 schreef Kinz het volgende:
Moest dat plaatje er nou bij?
pi_33094241
Jammer genoeg is dit topic weer NSFW geworden ...
pi_33094671
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef -beyond- het volgende:
Ik doe ook een uitgebreide bikinilijn en oksels laten weglaseren.
In Belgie kost het 140 euro per keer. En ik moet ongeveer 5 a 6 keer gaan.

Volgens mij kost het in Nederland meer!
En weet je hoeveel het kost om heen en weer te crossen naar Belgie vanuit Randstad Nederland???

Buiten dat kan ik 140 euro (X 5) ook gewoon nog niet missen nu.
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef erodome het volgende:
Nozem, vindt je het niet lekker als er zo'n heerlijke tong over je ballen heen gaat dan????
Van mijn vriend weet ik dat hij het geen verschil vindt maken. hijheeft 't één keer geprobeerd, kale ballen. Kwam met de mededeling dat het hem totaal niet uitmaakte of er nou wel of geen haar zat.

Twee dagen later merkte hij het verschil wel: irritatie!!!
pi_33095124
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:36 schreef Bright het volgende:
Jammer genoeg is dit topic weer NSFW geworden ...
Op je werk hoor je sowieso niet over schaamhaar te delibereren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')