Hai Snaptnixquote:Op maandag 12 december 2005 14:39 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiemiddag
Zitten ze weer in dat smerige water. Stelletje viespeuken![]()
Hoi cuall, gezellig dat je er ook bentquote:
En dan eerst nog rustig zitten kijken hoe en wat, ipv er direct gillend uit te springenquote:
Mag toch hopen dat ze hem leeghalen en flink onderhanden nemen voor dat ie weer gevuld wordt.quote:Op maandag 12 december 2005 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
gets... wat een smerige tt...
gaan ze het bad nou schoonmaken of laten ze het zo....?
Jep... probleem is bekend denkt Joost. De filters stonden uit.quote:Op maandag 12 december 2005 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
gets... wat een smerige tt...
gaan ze het bad nou schoonmaken of laten ze het zo....?
dat is wel wat ik zou doen...quote:Op maandag 12 december 2005 14:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze hem leeghalen en flink onderhanden nemen voor dat ie weer gevuld wordt.
maar dan nog....quote:Op maandag 12 december 2005 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... probleem is bekend denkt Joost. De filters stonden uit.
Volgens mij denken ze het op te kunnen lossen door de filters aan te zetten(die blijkbaar uit stonden) en er een chloor tablet in te gooien.Het is teveel werk om het badje helemaal leeg te halen en verspilling van water volgens Joost.quote:Op maandag 12 december 2005 14:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze hem leeghalen en flink onderhanden nemen voor dat ie weer gevuld wordt.
quote:Op maandag 12 december 2005 14:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze het op te kunnen lossen door de filters aan te zetten(die blijkbaar uit stonden) en er een chloor tablet in te gooien.Het is teveel werk om het badje helemaal leeg te halen en verspilling van water volgens Joost.![]()
Ik denk niet dat we dát willen wetenquote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoe komen die vlokken dan in de jacuzzi?
Mag toch niet hopen dat ze het daarbij laten.quote:Op maandag 12 december 2005 14:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze het op te kunnen lossen door de filters aan te zetten(die blijkbaar uit stonden) en er een chloor tablet in te gooien.Het is teveel werk om het badje helemaal leeg te halen en verspilling van water volgens Joost.![]()
Roel zei iets over dode bacterieën die samen zijn geklontert.quote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoe komen die vlokken dan in de jacuzzi?
ik zal het ze niet vertellenquote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dát willen weten![]()
en hetzelfde water 4,5 week gebruiken lijkt mij niet bepaald "verspillen" er drijven gewoon nog stukjes Rob en Chantal in dat bad...quote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Alsof de stroom om die filters hard te laten werken, niks kost
![]()
BB moet zu nu maar eens tegen zichzelf in bescherming nemen. Jacuzzi vanaf nu verboden terrein maken. Leeghalen en helaas, kansen verspeeld. Zeg maar dag tegen de jacuzzi mensenquote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Alsof de stroom om die filters hard te laten werken, niks kost
![]()
Mee eens, ik kan me niet voorstellen dat dit verantwoordelijk is.quote:Op maandag 12 december 2005 14:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BB moet zu nu maar eens tegen zichzelf in bescherming nemen. Jacuzzi vanaf nu verboden terrein maken. Leeghalen en helaas, kansen verspeeld. Zeg maar dag tegen de jacuzzi mensen
Roel met z'n theorienquote:Op maandag 12 december 2005 14:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel zei iets over dode bacterieën die samen zijn geklontert.
quote:Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef VirtualPOM het volgende:
Waarom worden overal die naaktpics geplaatst? Ik ben wel man en hetero, maar ik vind het irritant om in zoveel topics de tietjes van Lieske te zien staan. Doe dat dan in 1 vaste topic. Hoef ik me tenminste niet aan die seksuele verering te storen (ik vind namelijk niet dat het in BB daarom gaat).
Omdat dat het enigste is wat er gebeurd in het huis.quote:Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef VirtualPOM het volgende:
Waarom worden overal die naaktpics geplaatst? Ik ben wel man en hetero, maar ik vind het irritant om in zoveel topics de tietjes van Lieske te zien staan. Doe dat dan in 1 vaste topic. Hoef ik me tenminste niet aan die seksuele verering te storen (ik vind namelijk niet dat het in BB daarom gaat).
Ik zeg toch al, ik ben hetero. Maar Lieske is degene waar ik me mateloos aan irriteer en haar uiterlijk mag niet de doorslag geven.quote:Op maandag 12 december 2005 15:09 schreef frizti het volgende:
[..]
Omdat dat het enigste is wat er gebeurd in het huis.
Dus jij vindt blote tieten irritant? We krijgen helaas geen kans caps van leuters te maken speciaal voor jouw.![]()
De één vind het leuk en de ander niet.quote:Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef VirtualPOM het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2005 15:22 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Ik stop maar met caps maken, het wordt door teveel mensen niet gewaardeerd.
Juist.quote:Op maandag 12 december 2005 15:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Daar let je nog op ook, wat anderen ervan vinden?
Overdaad is afentoe wel minder, maar verder lekker doorgaan met caps maken hoor![]()
Ja,of misschien nog restjes van Roel´s ´´vloed´´ toen hij met Dido voor het laatst in het badje gezeten heeftquote:
Precies.quote:Op maandag 12 december 2005 15:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Juist.
Al kan ik me wel in vinden in de opmerking over de tieten van Lieske. Twee of drie caps is genoeg als ze weer eens in in haar blootje in de badkamer staat.
Buiten dat: we kunnen ze zo langzamerhand wel dromen.![]()
Gatverdamme, daar wilde ik dus niet aan denkenquote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ja,of misschien nog restjes van Roel´s ´´vloed´´ toen hij met Dido voor het laatst in het badje gezeten heeft![]()
Eensch met beiden.quote:Op maandag 12 december 2005 15:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies.![]()
Plaats de tieten lekker in het daarvoor bestemde topic, scheelt hier een hele hoop irritaties (en gescroll). Mensen die er gen genoeg van kunnen krijgen, kunnen ze daar toch zien. En wij hebben er geen last meer van.
Lijkt me sterk hoor dat er bij Roel een vloed uit dat wormpje zou kunnen komen.quote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ja,of misschien nog restjes van Roel´s ´´vloed´´ toen hij met Dido voor het laatst in het badje gezeten heeft![]()
Het wordt door mij heel erg gewaardeerdquote:Op maandag 12 december 2005 15:22 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Ik stop maar met caps maken, het wordt door teveel mensen niet gewaardeerd.
niet mee eensquote:
Er zijn veel users die caps te maken en de badkamer is erg populair.quote:Op maandag 12 december 2005 15:48 schreef ART het volgende:
Daar gaat het om. Eindeloos die naakte Lieske in beeld. Fascinatie is het niet meer te noemen. Eerder een obsessie. Het blijft ook nooit bij één. Het moeten er meteen vijf zijn. Die overdaad, daar gaat het volgens mij om. Gewoon met mate. Eén is vaak voldoende.
Verder wordt er uitmuntend gecapt!
Nee, aangezien al die sneue rukkers te dom zijn om éérst even te kijken of er misschien al 10 caps staan voor ze hun eigen cap erbij prakken.quote:Op maandag 12 december 2005 15:49 schreef regenworm het volgende:
Er zijn veel users die caps te maken en de badkamer is erg populair.
Dus is het bijna niet te voorkomen dat er een overdaad aan caps hier verschijnen.
Misschien een idee om er poll van te maken.quote:Op maandag 12 december 2005 15:51 schreef Foreverblue het volgende:
Okee... minder blote Lieske caps van mijn kant af dan... dat laat ik wel aan mijn mede-capper en goede vriend Frits Regenworm over
rustig aan maak je niet zo druk er zijn ergere dingen op de wereld dat die tien blote lieske caps.quote:Op maandag 12 december 2005 15:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, aangezien al die sneue rukkers te dom zijn om éérst even te kijken of er misschien al 10 caps staan voor ze hun eigen cap erbij prakken.
Praat niet zo dom, natuurlijk is dat te voorkomen.
ik denk dat je je daar in vergist...quote:Op maandag 12 december 2005 15:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien een idee om er poll van te maken.
Ik weet zeker dat het grootste deel van de users al dat bloot wel leuk vind.En hierna bekijk ik wel wat ik doe.
misschien vergis ik mij maar dat vind ik niet zo erg.quote:Op maandag 12 december 2005 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk dat je je daar in vergist...
dus doe maar een poll![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 16:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ff met oudste zoon naar zwemles.. (again... zucht)
laterz..![]()
je hebt helemaal gelijk! wat zo'n nokia allemaal losmaakt zeg...quote:Op maandag 12 december 2005 16:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
misschien vergis ik mij maar dat vind ik niet zo erg.
Op deze manier komt er wel duidelijkheid.
Wat is nou het probleem om ze voor het grootste deel in het daarvoor bestemde topic te houden. Mensen die het leuk vinden kunnen daar nar hartelust tieten staren en degenen die zich eraan irriteren hoeven er geen overvloed aan caps meer van in de SC te zien.quote:Op maandag 12 december 2005 15:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien een idee om er poll van te maken.
Ik weet zeker dat het grootste deel van de users al dat bloot wel leuk vind.
En hierna bekijk ik wel wat ik doe.
Ik maak me ook niet druk, ik heb namelijk prima technische mogelijkheden om van die overdaad aan caps verlost te zijn, Dus plaatjes van jou en die andere stumper van een fristi zie ik gewoon helemaal niet.quote:Op maandag 12 december 2005 16:00 schreef regenworm het volgende:
rustig aan maak je niet zo druk er zijn ergere dingen op de wereld dat die tien blote lieske caps.
Je kijkt je ziet niks je post en er staan er twee.quote:Op maandag 12 december 2005 16:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem om ze voor het grootste deel in het daarvoor bestemde topic te houden. Mensen die het leuk vinden kunnen daar nar hartelust tieten staren en degenen die zich eraan irriteren hoeven er geen overvloed aan caps meer van in de SC te zien.
eerst kijken wat er staat, dan pas wel/niet posten zou al een vooruitgang zijn
je bent me voorquote:Op maandag 12 december 2005 16:08 schreef Foreverblue het volgende:
Poll: Zijn de blote caps in de SC topics volgens jou storrend?Ja Nee. vooral mee doorgaan
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Foreverblue wat doen we met de uitslag en wanneer sluiten we de lijnen?quote:Op maandag 12 december 2005 16:08 schreef Foreverblue het volgende:
Poll: Zijn de blote caps in de SC topics volgens jou storrend?Ja Nee. vooral mee doorgaan
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, door jouw komen die dubbele capsquote:Op maandag 12 december 2005 16:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]sory... nare eigenschap van me
![]()
De lijnen sluiten op dinsdag 13-12-2005 om 0:00 uur.quote:Op maandag 12 december 2005 16:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Foreverblue wat doen we met de uitslag en wanneer sluiten we de lijnen?
Dat kan ook natuurlijk... maar eens kijken wat er uit de poll komt en wie er verassend exit gaatquote:Op maandag 12 december 2005 16:15 schreef Muerte het volgende:
Ik mis optie 3: " Donder op met je poll, als het nodig is grijpt er wel een mod in."
Je kan het namelijk toch niet iedereen naar zijn zin maken, dus laat dat soort beslissingen over aan de moderators van dit sub forum, eindeloos gezever is er al genoeg over veel te veel dingen.
De mods vinden het volgens mij best zoals het nu gaat.quote:Op maandag 12 december 2005 16:15 schreef Muerte het volgende:
Ik mis optie 3: " Donder op met je poll, als het nodig is grijpt er wel een mod in."
Je kan het namelijk toch niet iedereen naar zijn zin maken, dus laat dat soort beslissingen over aan de moderators van dit sub forum, eindeloos gezever is er al genoeg over veel te veel dingen.
Prima er kan ruim nog 30 uur gestemd worden.quote:Op maandag 12 december 2005 16:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De lijnen sluiten op dinsdag 13-12-2005 om 0:00 uur.
Het lot van de caps voor de laatste dagen bb liggen in jullie handen
30 uur? Volgens mij nog maar 8 uur nuquote:Op maandag 12 december 2005 16:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Prima er kan ruim nog 30 uur gestemd worden.![]()
![]()
![]()
Oh jaquote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
30 uur? Volgens mij nog maar 8 uur nu
quote:
Hmmm.. ik voel een poll aankomen.quote:
Nou Sjet, het valt niet mee,maar stel je voor dat we wat missen he?quote:Op maandag 12 december 2005 16:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Essie![]()
Lukt het je nog door de saaie beelden heen te bikkelen?![]()
Ik blijf niet aan de gang met de poll's natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 16:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
[..]
Hmmm.. ik voel een poll aankomen.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 16:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik blijf niet aan de gang met de poll's natuurlijk
Zeg... blijf je aan de gangquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef Sjet het volgende:
LOLik lig hier dubbel
![]()
Gaat leuk he ForeverCaps?![]()
Ja dat is het he?quote:Op maandag 12 december 2005 16:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Nou Sjet, het valt niet mee,maar stel je voor dat we wat missen he?
Ik was naar jou aan typen..... dus deze caps gemistquote:Op maandag 12 december 2005 16:58 schreef essie05 het volgende:
Niet doen Sjet...
Het was hier ff heel traag aan het gaan, nu gaat weer vlotter lijkt het wel. Maar dat van die poll en zo, dat heb ik gemist [moet nog dingen lezenquote:Op maandag 12 december 2005 16:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Hahaha ja gaat lekker. En toch ben ik niet 1 van de langzaamste qua caps plaatsen...
Je hele ritme gaat eraan met BB he?Jij leeft meer s'nachts dan overdag..quote:Op maandag 12 december 2005 16:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja dat is het he?Stel je voor...... Gelukkig zijn er hier goeie verslaggevers en cappers
Mijn honden zijn afgelopen tijd wat te kort gekomen meer vanwege dat ik ziek was. Maar gelukkig knap ik weer open kunnen we er weer meer op uit. En aan BB hoeft het momenteel ook niet te liggen
![]()
Beetje ordinair inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind die kleur lippenstift trouwens nu echt niet kunnenZe lijkt wel zo'n lichtelijke zeden mevrouw
![]()
Lekker eten zometeenquote:Op maandag 12 december 2005 17:01 schreef essie05 het volgende:
Wat betreft de geweldige verslaggevers en cappers kan ik nu met een gerust hart het eten gaan maken....![]()
Absoluutquote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Er is maar 1 koning der capsen he?Muerte, king of the caps
![]()
Die voldoet aan de criteria voor de Nathalie smoelen-topicquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 17:06 schreef Mabelle het volgende:
ook wel de titel .... nachtmerrie van Nathalie![]()
Dat is ook een kwestie van kunde van ons hequote:Op maandag 12 december 2005 17:02 schreef Sjet het volgende:
Trouwens echt heel grappig ForeverCaps, die Lieske foto van ons lijkt echt wel exact hetzelfde...... vaak zie je nog wel wat verschillen maar dit is echt een dubbele![]()
Nou dat vind ik van jou voor mij een complimentquote:Op maandag 12 december 2005 17:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is ook een kwestie van kunde van ons he
Beetje late reaktie, maar ben even weggeweest.quote:Op maandag 12 december 2005 16:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet druk, ik heb namelijk prima technische mogelijkheden om van die overdaad aan caps verlost te zijn, Dus plaatjes van jou en die andere stumper van een fristi zie ik gewoon helemaal niet.
Maar de dommigheid en onwil die uit jouw opmerking blijken moet even gecorrigeerd worden natuurlijk, voor het geval er nog mensen zijn die iets wat jij zegt serieus nemen.
Bye .... tot laterquote:Op maandag 12 december 2005 17:20 schreef Muerte het volgende:
Whehehe...! Cappers genoeg hier, ik ga weer even ergens anders spelen.
Nou......quote:Op maandag 12 december 2005 17:20 schreef Muerte het volgende:
Whehehe...! Cappers genoeg hier, ik ga weer even ergens anders spelen.
Ik vind haar er juist wel uitzien! Als een net geïmporteerde Poolse hoer.quote:Op maandag 12 december 2005 17:20 schreef Mabelle het volgende:
Ben ik de enige die Lies er niet uit vind zien![]()
Vreselijk.
Ik raak er bijna niet over uit.![]()
Ik heb hierbij toch echt maar één onderschrift: hoerrrrrr.quote:
Het houd 't midden tussen hoerig en clownigquote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik vind haar er juist wel uitzien! Als een net geïmporteerde Poolse hoer.![]()
Ik denk dat de andere bewoners er ook precies zo over denken. Het geinige is alleen dat niemand het recht in haar gezicht durft te zeggen. Anders gaat ze een week lang lopen huilen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef ART het volgende:
[..]
Ik heb hierbij toch echt maar één onderschrift: hoerrrrrr.
Dit is echt een drama.
What a let down.
Clown die op het punt staat door Groningen uitgewoond te worden?quote:Op maandag 12 december 2005 17:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Het houd 't midden tussen hoerig en clownig![]()
Een hoerige clown? Of een clownige hoer![]()
quote:
Dat vind ik nou weer zo'n opmerking die net zo goed niet gemaakt had hoeven wordenquote:Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Clown die op het punt staat door Groningen uitgewoond te worden?
Ik nam aan dat je eetlust allang was verpest door die clown...je weet welquote:Op maandag 12 december 2005 17:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer zo'n opmerking die net zo goed niet gemaakt had hoeven wordenMoet nog eten ook....
![]()
Flugel is back in da housequote:
Ach nee, ik vind het wel schattig...... en hoop alleen maar dat die lippenstift snel gaat afgeven aan haar wijnglas........ dan lijkt het in het gezicht vast beterquote:Op maandag 12 december 2005 17:35 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je eetlust allang was verpest door die clown...je weet wel![]()
Ik stoor me er niet meer aan gelukkig. Lang leve Firefox en de ingebouwde blokkeer-functie.quote:Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ach nee, ik vind het wel schattig...... en hoop alleen maar dat die lippenstift snel gaat afgeven aan haar wijnglas........ dan lijkt het in het gezicht vast beter
Yeahinho heeft me uit de brand geholpen...quote:
En ook mijn capsquote:Op maandag 12 december 2005 17:43 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet meer aan gelukkig. Lang leve Firefox en de ingebouwde blokkeer-functie.![]()
Moet ik helaas wel de caps van Muerte missen.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
[..]
Hmmm.. ik voel een poll aankomen.![]()
Ja uiteraardquote:
Woeiiiiii ..... Mama Flodder in het huisquote:
Idd. Wat een verschil. Ik vind Lieske er echt goedkoop uitzien zo.quote:Op maandag 12 december 2005 18:14 schreef Bartoli het volgende:
Ik moet zeggen dat het bij Ing itt Lieske beter staat
Lies heeft zich veel te erg opgemaaktquote:Op maandag 12 december 2005 18:17 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Idd. Wat een verschil. Ik vind Lieske er echt goedkoop uitzien zo.![]()
O god..... Hummie zit nu handenwrijvend achter de schermen..... die ziet het al helemaal voor zich. Nieuwe impulsenquote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef Foreverblue het volgende:
Gaat nu over de foto die genomen is van Lieske.
Lieske: ach, ik weet het niet eens zeker.
Ingrid: En anders maken ze er een Big Porno House van, ipv Big Brother
Snap jij ook vaak niet wat Lieske brabbelt?quote:
Inderdaad Wie heeft die snollen binnen gelatenquote:Op maandag 12 december 2005 18:38 schreef arneaux het volgende:
Waarom zien alle vrouwen eruit als Franse hoeren?
quote:Op maandag 12 december 2005 18:38 schreef arneaux het volgende:
Waarom zien alle vrouwen eruit als Franse hoeren?
The Irish Pub Quiz...quote:
Geinig. In Cafe Sam Sam hier in Breda is dat ook voor studenten. Vooral NHTV-ersquote:Op maandag 12 december 2005 18:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
The Irish Pub Quiz...
Meer info hier http://www.murphysquiznight.com/
Heel erg leuk en nog goed voor je algemene ontwikkeling ook
Hier ligt de gemiddelde leeftijd denk ik zo rond de 30. Er doen ook studenten mee, maar de opkomst is altijd heel erg divers....quote:Op maandag 12 december 2005 18:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geinig. In Cafe Sam Sam hier in Breda is dat ook voor studenten. Vooral NHTV-ers
Ah. Ik ga er wellis heen maar t nadeel is dat maandag dan meteen weer het weekend begint so to sayquote:Op maandag 12 december 2005 18:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier ligt de gemiddelde leeftijd denk ik zo rond de 30. Er doen ook studenten mee, maar de opkomst is altijd heel erg divers....
Dar heb ik wel eens eerder van gehoord nu ik het zie op die site. Was een kroeg die dat hier ook deed geloof ik....quote:Op maandag 12 december 2005 18:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
The Irish Pub Quiz...
Meer info hier http://www.murphysquiznight.com/
Heel erg leuk en nog goed voor je algemene ontwikkeling ook
quote:Op maandag 12 december 2005 18:14 schreef Foreverblue het volgende:
Leuk idee voor de fake-posts... Roel met krullen
[afbeelding]
Jan Vaynequote:
Dat vind ik ook het grootste bezwaar. Je begint je werkweek al met een achterstand zeg maarquote:Op maandag 12 december 2005 18:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah. Ik ga er wellis heen maar t nadeel is dat maandag dan meteen weer het weekend begint so to say
Deze is echt retegaaf.quote:
quote:
Nathalie ziet er mooi uit op deze capquote:
Dank je, hij is inderdaad goed gelukt, toch heb ik naar mijn mening vanmiddag een cap geplaatst die nog mooier is en daar kreeg ik geen enkele reactie op.quote:Op maandag 12 december 2005 18:50 schreef ART het volgende:
[..]
Deze is echt retegaaf.
Een still uit een film van Alex van Warmerdam.
Dat Roel dat pikt trouwens, met zo'n dom hoedje op zijn geschoren kop eten. En dat alleen maar voor die steeds debielere vertoningen van Joost voor zijn 'Bren'.
de voetenveegster uit den haagquote:Op maandag 12 december 2005 18:42 schreef ART het volgende:
Ingrid is een heel klein beetje minder drama dan Lieske, maar toch.
De enige bij wie het wel oke is, is bij Nathalie.
He, het gaat nu effe om die kop haar, niet om de persoon.quote:
Joost zijn Brenda is vandaag jarig... het is dus Brenda avond (uitgeroepen door Joost)quote:Op maandag 12 december 2005 19:11 schreef arneaux het volgende:
Waarom hebben ze allemaal kroontjes op enzo? En zijn ze opgetut? Vnvd feestje?
Vind ze alle drie wel leuk maar smaken verschillen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef ART het volgende:
[..]
He, het gaat nu effe om die kop haar, niet om de persoon.![]()
Heeft hem ook alweer afgedaan.quote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef Bartoli het volgende:
Roel ziet er echt niet uit met die feestmuts
Die tranen zijn net als bij Lieske een goedkoop ruilmiddel voor populariteitquote:Op maandag 12 december 2005 19:17 schreef essie05 het volgende:
Dat hoofd van Joost staat ook lekker op janken zeg...
Het staat hier wel op, maar ik heb er nog niks van gehoord/gezien.quote:Op maandag 12 december 2005 19:17 schreef Bocaj het volgende:
Ben er net weer!
Is in boulevard nog Lieske geweest?
Ik heb het ook niet voorbij zien komen..... misschien een media-verbod of zo?quote:Op maandag 12 december 2005 19:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Het staat hier wel op, maar ik heb er nog niks van gehoord/gezien.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 18:38 schreef ART het volgende:
WHOEAAAAA Ingrid d'r haar zit ook als een draak!![]()
Pffff. En als de tante van Lieske jarig is? Gaan we dat dan ook vieren?quote:Op maandag 12 december 2005 19:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost zijn Brenda is vandaag jarig... het is dus Brenda avond (uitgeroepen door Joost)
Is Boulevard ook niet van Endemol trouwens? Niet zo gek dat ze het dan niet zeggen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet voorbij zien komen..... misschien een media-verbod of zo?![]()
Ja beetje te. Vrijdag is de broer van Roel jarig, houden ze dan ook zo'n 'herdenking'? Dramatiseren, typisch Joostquote:Op maandag 12 december 2005 19:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pffff. En als de tante van Lieske jarig is? Gaan we dat dan ook vieren?
Ik vind het wel leuk. Je moet er gewoon ff aan wennen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef arneaux het volgende:
Ik kan er echt niks aandoen. Lieske en Ingrid zien er echt uit als Yapyumvrouwen.
Alleen vanwege het haar? Dat vind ik niet. Ik vind het haar leuk.quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef arneaux het volgende:
Ik kan er echt niks aandoen. Lieske en Ingrid zien er echt uit als Yapyumvrouwen.
Probeer deze eens dan:quote:Op maandag 12 december 2005 19:38 schreef Sjet het volgende:
Zijn je streams bij jullie ook zo waardeloos? Hier hangt het de hele tijd en kan er weinig van volgen...
Hier geen enkel probleem, loopt als een zonnetje.quote:Op maandag 12 december 2005 19:38 schreef Sjet het volgende:
Zijn je streams bij jullie ook zo waardeloos? Hier hangt het de hele tijd en kan er weinig van volgen...
Ja. Vies hè, dames van lichtelijke zeden?quote:Op maandag 12 december 2005 19:33 schreef Sjet het volgende:
Alleen vanwege het haar? Dat vind ik niet. Ik vind het haar leuk.
Lieske heeft zich alleen veel te zwaar op gemaakt.... die houdt nu het midden tussen een clown en een dame van lichtelijke zeden![]()
Thx, heb dit berichtje even van je 'geleend' voor in de streamverslagenquote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef Foreverblue het volgende:
Helaas deze werken bij mij nietquote:Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Probeer deze eens dan:
http://streams.versatel.nl/streamgate23
http://streams.versatel.nl/streamgate24
http://streams.versatel.nl/streamgate25
http://streams.versatel.nl/streamgate26
Ja en Joost maar zeggen dat haar opvoeding zo raar is. Verwend blablabla. Nou Joost, als iets anders is dan je eigen opvoeding dan is het niet meteen raar! Hij moet pastoor worden zeg!quote:Op maandag 12 december 2005 19:53 schreef regenworm het volgende:
Heeft Lieske iets te veel gedronken, ze zit wel erg op de praat stoel
Ze lult wel veel, maar ze zegt alleen zo weinigquote:Op maandag 12 december 2005 19:53 schreef regenworm het volgende:
Heeft Lieske iets te veel gedronken, ze zit wel erg op de praat stoel
Oh, maar dat is niks nieuws.quote:Op maandag 12 december 2005 19:54 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ze lult wel veel, maar ze zegt alleen zo weinig![]()
Joost moet niet of andere oordelen als ben je geen goede D66erquote:Op maandag 12 december 2005 19:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ja en Joost maar zeggen dat haar opvoeding zo raar is. Verwend blablabla. Nou Joost, als iets anders is dan je eigen opvoeding dan is het niet meteen raar! Hij moet pastoor worden zeg!
Geen probleem.quote:Op maandag 12 december 2005 19:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Thnx, even van je geleend voor de streamverslagen![]()
Maar het blijft irritant. Ze stort zich altijd zo dom in een discussie, omdat ze anders bang is dat zequote:
Heb hier Boulevard de hele tijd op gehad, maar nee is niets over geweest.quote:Op maandag 12 december 2005 19:17 schreef Bocaj het volgende:
Ben er net weer!
Is in boulevard nog Lieske geweest?
quote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef Foreverblue het volgende:
Snap deze uitspraak van Lieske niet want gisterenavond mocht ze er niet over praten.quote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef Foreverblue het volgende:
Liever zoals zij dan zoals Joost met z'n burgerlul gedragquote:Op maandag 12 december 2005 20:07 schreef Pijlemans het volgende:
Wat is die Lieske toch een omhoog gevallen, egoistische wannabee.
Als het niet goed is, niet duur is, niet het beste is, als ze niet kan winnen,
niet iemand kan afzeiken dan is mevrouw ontevreden.
Wat een tenenkrommend persoontje.
Geheime opdracht!quote:Op maandag 12 december 2005 20:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Snap deze uitspraak van Lieske niet want gisterenavond mocht ze er niet over praten.
Het lijkt erop dat Talpa ons op een dwaalspoor wil brengen.
Ik heb het allemaal zien gebeuren en lieske was toen 100% overtuigd dat ze man met een nokia heeft gezien.
Nee woensdag pas weerquote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef regenworm het volgende:
Is het vanavond weer zonnebank avond?
Het is Brenda avondquote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef melke het volgende:
Jeeezus wat erger ik me aan Joost nu. Kan hij niet ff 'n uurtje naar de dagboekkamer
Ze zijn beiden soms tenenkrommend. Joost is soms te sociaal, maar erquote:Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef melke het volgende:
[..]
Liever zoals zij dan zoals Joost met z'n burgerlul gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |