Het houd 't midden tussen hoerig en clownigquote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik vind haar er juist wel uitzien! Als een net geïmporteerde Poolse hoer.![]()
Ik denk dat de andere bewoners er ook precies zo over denken. Het geinige is alleen dat niemand het recht in haar gezicht durft te zeggen. Anders gaat ze een week lang lopen huilen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef ART het volgende:
[..]
Ik heb hierbij toch echt maar één onderschrift: hoerrrrrr.
Dit is echt een drama.
What a let down.
Clown die op het punt staat door Groningen uitgewoond te worden?quote:Op maandag 12 december 2005 17:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Het houd 't midden tussen hoerig en clownig![]()
Een hoerige clown? Of een clownige hoer![]()
quote:
Dat vind ik nou weer zo'n opmerking die net zo goed niet gemaakt had hoeven wordenquote:Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Clown die op het punt staat door Groningen uitgewoond te worden?
Ik nam aan dat je eetlust allang was verpest door die clown...je weet welquote:Op maandag 12 december 2005 17:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer zo'n opmerking die net zo goed niet gemaakt had hoeven wordenMoet nog eten ook....
![]()
Flugel is back in da housequote:
Ach nee, ik vind het wel schattig...... en hoop alleen maar dat die lippenstift snel gaat afgeven aan haar wijnglas........ dan lijkt het in het gezicht vast beterquote:Op maandag 12 december 2005 17:35 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je eetlust allang was verpest door die clown...je weet wel![]()
Ik stoor me er niet meer aan gelukkig. Lang leve Firefox en de ingebouwde blokkeer-functie.quote:Op maandag 12 december 2005 17:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ach nee, ik vind het wel schattig...... en hoop alleen maar dat die lippenstift snel gaat afgeven aan haar wijnglas........ dan lijkt het in het gezicht vast beter
Yeahinho heeft me uit de brand geholpen...quote:
En ook mijn capsquote:Op maandag 12 december 2005 17:43 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet meer aan gelukkig. Lang leve Firefox en de ingebouwde blokkeer-functie.![]()
Moet ik helaas wel de caps van Muerte missen.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
[..]
Hmmm.. ik voel een poll aankomen.![]()
Ja uiteraardquote:
Woeiiiiii ..... Mama Flodder in het huisquote:
Idd. Wat een verschil. Ik vind Lieske er echt goedkoop uitzien zo.quote:Op maandag 12 december 2005 18:14 schreef Bartoli het volgende:
Ik moet zeggen dat het bij Ing itt Lieske beter staat
Lies heeft zich veel te erg opgemaaktquote:Op maandag 12 december 2005 18:17 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Idd. Wat een verschil. Ik vind Lieske er echt goedkoop uitzien zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |