Waarbij? Net of hij dat Nederlandse paspoort wilt hebben om voor "Oranje" te kunnen spelenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Leuk maar zoals ik hem de laatste weken zie spelen hoef ik hem er niet bij.
Nederlands Elftal offcourse.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarbij? Net of hij dat Nederlandse paspoort wilt hebben om voor "Oranje" te kunnen spelen
Er zijn regelmatig geruchten dat ze hem volgen, dus dat zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Chel$ki waarschijnlijk?
quote:De Guzman kiest voor Oranje
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoord-middenvelder Jonathan de Guzman heeft besloten voor Nederland uit te komen. De geboren Canadees beschikt sinds gisteren over de Nederlandse nationaliteit en stelt zich nu ook beschikbaar voor de Nederlandse vertegenwoordigende elftallen. "Het is aan de bondscoaches Foppe de Haan en Marco van Basten om te beslissen of ze me selecteren. Maar als dat gebeurt, ben ik beschikbaar en beschouw ik dat als een grote eer", aldus de 20-jarige De Guzman.
Woensdagavond werd het naturalisatieverzoek van De Guzman afgerond. Op het Rotterdamse stadhuis ontving hij het schriftelijke bewijs van zijn naturalisatie. Over tien dagen krijgt hij zijn Nederlandse paspoort. " Ik ben blij dat het nu zover is. Ik heb ernaar uitgekeken. Al sinds 2000 ben ik hier en ik voel me inmiddels sterk met Nederland verbonden." De Guzman is geboren in Toronto uit een Filippijnse vader en een Jamaicaanse moeder. Op zijn twaalfde maakte hij de oversteek naar Nederland, waar hij werd opgenomen in de jeugdopleiding van Feyenoord. De Guzman wordt alom beschouwd als het grootste talent sinds jaren dat is doorgestroomd vanuit de Feyenoord-academie naar het A-elftal. Overigens komt zijn broer Julian de Guzman, middenvelder van Deportivo La Coruna, wel uit voor het nationale elftal van Canada.
De beslissing van De Guzman om voor Nederland te willen voetballen, is goed nieuws voor de bondscoaches De Haan en Van Basten. De coach van het olympisch elftal heeft al aangegeven de technisch vaardige middenvelder graag mee te nemen naar de Olympische Spelen, terwijl ook Van Basten vorige week de hoop uitsprak dat De Guzman voor Nederland zou kiezen. De bondscoach gaf toen eveneens te kennen op korte termijn een gesprek te willen met De Guzman over de nu ontstane situatie.
Volgens mij wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet als je als volwassene wil nationaliseren zoals JDG
quote:Bij verkrijging van de Nederlandse nationaliteit verliest u de Canadese nationaliteit niet automatisch. Het is wel mogelijk om afstand te doen van uw nationaliteit. In principe wordt van u verlangd dat u afstand doet van uw oorspronkelijke nationaliteit, hier zijn echter uitzonderingen op. Zie onder Uitzonderingen.
Dus volgens mij mag hij zijn Canadese paspoort houden.quote:U hoeft géén afstand te doen van uw huidige nationaliteit in de volgende gevallen:
U hebt voordat u 18 jaar oud werd 5 jaar of langer aaneengesloten in Nederland, de Nederlandse Antillen of Aruba gewoond.
Nee, dan nietquote:
quote:'Ik wilde geen tweede Litmanen of Giggs worden'
04/03/2008 23:40
Op 26 maart luistert Jonathan De Guzman voor het eerst in een Oranje-shirt naar het Wilhelmus. Die dag maakt de Feyenoorder zijn debuut als speler van het olympisch elftal.
'Beatrix', antwoordt de geboren Canadees, die al acht jaar in Nederland woont, op de vraag van Voetbal International wie minister-president van Nederland is. 'Ik geef eerlijk toe dat ik me in dit soort zaken niet zo verdiep. Belangrijker vind ik dat ik me in dit land ontzettend thuis voel.'
'Een paspoort vind ik daarom een logisch vervolg. Bovendien opent het deuren, daar ben ik eerlijk in. Ik kan nu voor het Nederlands elftal spelen of het olympisch team. Ik wilde geen tweede Jari Litmanen of Ryan Giggs worden.'
In Canada werd gehoopt dat De Guzman samen zijn broer Julian, speler van Deportivo La Coruña, voor nieuwe impulsen zou zorgen. 'Nu vinden ze me een verrader en noemen ze me Judas. Vervelend, maar het is een consequentie van mijn besluit. Ik trek me er niets van aan.'
De speler, die bij zijn club nu rechtsbuiten in een 4-3-2-1-systeem speelt, hoopt ooit de stap naar het buitenland te maken. 'Ik kijk graag naar Barcelona. Ook Arsenal vind ik prachtig: een jonge ploeg die fantastisch voetbalt. Maar voorlopig zit ik met mijn hoofd bij Feyenoord.'
De beste man heeft last van grootheidswaanzin, hij blinkt nie eens uit bij Feyenoord.quote:
aha dat weer wat geleerdquote:'Beatrix', antwoordt de geboren Canadees, die al acht jaar in Nederland woont, op de vraag van Voetbal International wie minister-president van Nederland is.
Nadat ie een Nederlands paspoort had gekregen moest ie nog kiezen tussen het Nederlands en het Canadees Elftal, lijkt mij stug dat ie dan geen Canadese nationaliteit meer heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij lijkt me stug dat hij de Canadeze nationaliteit kan behouden
Omdat hij ambitieus is, heeft hij grootheidswaanzin??quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
De beste man heeft last van grootheidswaanzin, hij blinkt nie eens uit bij Feyenoord.
Volgens onderstaande bronnen kon ie wel degelijk kiezen nadat ie een Nederlands paspoort had gekregen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zegt ie nergens
quote:Op 6 januari 2007 maakte Johan Derksen in Voetbal Insite bekend dat Jonathan de Guzmán, na lang twijfelen tussen Canada en Nederland, de keuze heeft gemaakt voor het Nederlands elftal. Dit is echter niet bevestigd. Wel zal Jonathan de Guzman spoedig een Nederlands paspoort nemen.
bron
quote:Jonathan de Guzman krijgt binnenkort een Nederlands paspoort. [...]Hij zou ook tijdens de Olympische Spelen voor het Olympische Oranje kunnen spelen en daarna Canadees A-international worden.
bron
quote:
quote:Het lijkt er op dat Feyenoorder Jonathan de Guzman (20) al snel een Nederlands paspoort krijgt. Met een beetje geluk kan de middenvelder in januari al Nederlander worden, aangezien zijn verzoek tot naturalisatie deze week wordt behandeld door de Immigratie- en Naturalisatie-dienst IND. Als de beslissing uitvalt in het voordeel van De Guzman,kan hij eventueel kiezen om voor het Nederlands elftal uit te komen. Dan moet De Guzman overigens wel eerst een definitieve keuze maken tussen Canada en Nederland. Marco van Basten heeft al een paar keer aangegeven dat hij graag zou kunnen beschikken over de middenvelder.
bron
quote:Jonathan de Guzman heeft vandaag bevestiging gekregen van zijn succesvolle naturalisatie tot Nederlander. De Guzman, een geboren Canadees, moest om in aanmerking te komen voor de Nederlandse nationaliteit minimaal 5 jaar in Nederland hebben gevoetbald. Aangezien hij al sinds 2000 voor de Rotterdamse club uitkomt was dat geen probleem en kreeg hij te horen dat hij vanaf vandaag ook Nederlander is.
Dit brengt gelijk interessante opties met zich mee. Aangezien Jonathan de Guzman nog niet is uitgekomen voor het Canadeese nationale elftal mag hij vanaf nu dus uitkomen voor het Nederlands elftal. Hoewel de middenvelder van Feyenoord pas op zijn 21ste verjaardag een keuze hoeft te maken voor welk land hij wil uitkomen, lijkt zijn keuze nu al vast te staan.
bron
Na 10 minuutjes zoeken geef ik 5 bronnen aan die zeggen dat ie mag kiezen, en jij gelooft het nog niet omdat hij het zelf niet zegt?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zegt het nergens en Feyenoord ook nergens.
Het blijft speculatie
quote:GRETIGE DEBUTANT
Jonathan de Guzman in basis van Jong Oranje
door Dennis Galema
ODOORN, dinsdag
Bondscoach Foppe de Haan van Jong Oranje moet in de aanloop naar de EKkwalificatiewedstrijd tegen Estland nog even puzzelen, maar de Fries wilde aan de rand van het trainingsveld in het Drentse Odoorn alvast wel prijsgeven dat hij morgenavond voor zijn aanwinst Jonathan de Guzman een basisplaats heeft gereserveerd. „Hij start als rechtermiddenvelder of achter de spits”, bevestigde De Haan. De 20-jarige Feyenoorder, die sinds kort een Nederlands paspoort bezit, maakt zich dus op voor zijn debuut in het Oranjeshirt. „Voor mij is dit een nieuwe uitdaging”, aldus De Guzman.
Enigszins gespannen stapte de geboren Canadees gistermiddag het spelershotel in Odoorn binnen. Enkele uren na de kennismaking met de technische staf en zijn ploeggenoten meldde hij zich vervolgens in een heerlijk voorjaarszonnetje met de rest van de selectie voor zijn eerste, ontspannen training bij Jong Oranje. Een dag na de pijnlijke uitnederlaag in de Rotterdamse derby tegen Sparta (3-2) mocht De Guzman zich beperken tot een rustige uitloopsessie. „Het was even wennen. Ik zie veel nieuwe gezichten, maar gelukkig kom ik hier ook jongens tegen die ik van Feyenoord ken.”
„De reacties in Canada zijn heel negatief. De mensen noemen me daar Judas”
Na lang wikken en wegen besloot De Guzman zich onlangs beschikbaar te stellen voor de Nederlandse vertegenwoordigende elftallen. „Dat was een moeilijke keuze. Ik moest kiezen tussen een betere carrière of samenspelen met mijn broer Julian (Deportivo La Coruña) in het nationale elftal van Canada. Uiteindelijk gaf het sportieve gedeelte de doorslag.”
Het besluit om Nederland te vertegenwoordigen, hebben de inwoners van zijn geboorteland hem niet in dank afgenomen. „De reacties in Canada zijn heel negatief. De mensen noemen me daar nu Judas. Maar het belangrijkste is dat mijn familie achter mij staat. Hoewel mijn broer het liefst wilde dat ik voor Canada zou uitkomen, is hij ook heel blij en trots dat ik voor Oranje heb gekozen.”
Bondscoach Marco van Basten nam De Guzman direct op in de voorlopige selectie voor de oefeninterland van het Nederlands elftal in en tegen Oostenrijk, maar passeerde het talent van Feyenoord uiteindelijk. „Dat ik afgevallen ben voor het grote Oranje, voel ik niet als een teleurstelling. Ik ben blij dat ik in beeld ben bij Marco van Basten. Hij heeft me persoonlijk gebeld om te zeggen dat ik niet bij de definitieve selectie zat. Dat ze mij volgen, streelt me”, zegt De Guzman, al drie seizoenen een vertrouwd gezicht in De Kuip. „Eerlijk gezegd vond ik het al mooi om bij de voorlopige selectie op hetzelfde lijstje te staan als onder anderen Clarence Seedorf en Edwin van der Sar. Dat zijn heel grote namen, spelers waar ik tegen opkijk.”
Omdat De Haan wel een plaatsje in zijn selectie inruimde voor De Guzman, klinkt morgenavond in Emmen (aftrap: 18.00 uur) voor het eerst het Wilhelmus voor hem als Oranjespeler. „Welk gevoel ik daarbij heb, kan ik pas na de wedstrijd beschrijven.”
Het duel met de leeftijdgenoten uit Estland ziet De Guzman naar eigen zeggen niet alleen als een eerste stap, maar ook als een soort test. „Het is iets nieuws. Ik wil en moet bewijzen dat ik het niveau aankan”, klinkt het gretig. Stiekem droomt De Guzman van deelname aan de Olympische Spelen of het Europees kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland, al wordt dat laatste een zware opgave gezien de moordende concurrentie, beseft hij: „Nederland heeft heel veel goede middenvelders. Voor mijn ontwikkeling zou het al mooi meegenomen zijn als ik komende zomer de Spelen meemaak.”
Leuk dat De Haan met twee spelers op dezelfde positie gaat spelen! Knap hoor Foppe.quote:Komende woensdag speelt Aissati -- die de laatste weken uitstekend speelt in het reserveteam van PSV -- in Emmen met het Olympisch Elftal tegen Estland. De Haan zal hem dan op zijn favoriete positie vlak achter de spitsen laten voetballen. De Haan: "Dan kan hij laten zien wat hij kan."
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:42 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Leuk dat De Haan met twee spelers op dezelfde positie gaat spelen! Knap hoor Foppe.
nou, dan zal ie wel als rechter middenvelder starten hè?quote:„Hij start als rechtermiddenvelder of achter de spits”
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:00 schreef Kriegel het volgende:
Staat een nogal vernietigend stuk in het AD, zo'n beetje het hele Sparta - Feyenoord verslag is tegen 'm gericht. Iemand die het toevallig kan copy-pasten?
staat in de quote van Happelquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe doe je een speler weg, les 1.
Neemt niet weg dat dit artikel precies zegt wat ik al tijden denk/roep.
http://www.sportwereld.nl(...)et_maar_niet_op.htmlquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:00 schreef Kriegel het volgende:
Staat een nogal vernietigend stuk in het AD, zo'n beetje het hele Sparta - Feyenoord verslag is tegen 'm gericht. Iemand die het toevallig kan copy-pasten?
Nou nou, vernietigend stuk is overdreven.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:00 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb maar 10 minuten gekeken en minstens drie momenten gezien waaruit een tegengoal had kunnen vallen door zijn domme balverlies/niet meelopen of beide.quote:
Hij leed balverlies op de helft van de tegenstander. Ja, daar kan zeker een tegengoal uit vallen als de 4 verdedigers + Brama niet op staan te letten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb maar 10 minuten gekeken en minstens drie momenten gezien waaruit een tegengoal had kunnen vallen door zijn domme balverlies/niet meelopen of beide.
Rond de, ik geloof, 80e minuut leed hij balverlies op eigen helft en liep vervolgens niet mee waardoor de verdediging 1 op 1 kwam te staan. Gelukkig kon Donk de bal wegwerken, bij Feyenoord is de verdediging helaas wat minder solide.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij leed balverlies op de helft van de tegenstander. Ja, daar kan zeker een tegengoal uit vallen als de 4 verdedigers + Brama niet op staan te letten.
quote:De Guzman: "Nog een jaar bij Feyenoord zou mooi zijn"
07 juli 2008
Bij Feyenoord is een grote schoonmaak gaande. Sommige spelers (Tiendalli, Biseswar) hoefden zich zaterdag niet eens te melden voor de eerste training, een aantal anderen (Hofs, Buijs) mogen bij een goed bod vertrekken en weer een ander groepje mag weg, als een club bereid is om de juiste prijs op tafel te leggen. Tot die laatste categorie behoort Jonathan de Guzman. De 20-jarige middenvelder wordt al enkele maanden in verband gebracht met een transfer, maar is voorlopig nog 'gewoon' Feyenoorder. En wat hem betreft, kan dat best zo blijven.
"Ik heb de verhalen ook gelezen, dat de club bereid zou zijn om me te verkopen. Maar die verhalen waren er vorig jaar ook", zegt de aanvallende middenvelder, die vorig seizoen negen competitiegoals maakte, tegen FCUpdate.nl. "Ik heb zelf niet met de technische staf gesproken over een transfer. Sterker nog, ik heb niets gehoord over interesse van andere clubs. Voor mij telt voorlopig alleen Feyenoord", stelt hij.
De Guzman heeft nog een contract tot 2010 bij Feyenoord. Voor de club zou het dus interessant kunnen zijn om de jeugdinternational te verkopen, omdat het nu nog een forse transfersom kan vragen. En ook De Guzman zelf lijkt, na drie seizoenen in het eerste elftal van de Rotterdamse club, klaar voor een nieuwe stap. De middenvelder zelf is het daar gedeeltelijk mee eens. "Als er een mooie club komt, wijs ik dat niet bij voorbaat af. Waarom zou ik? Luisteren naar wat zo'n club te melden heeft, kan altijd."
"Een bepaalde deadline, waarvoor ik wil beslissen waar ik komend seizoen speel, heb ik niet. Het kan namelijk snel gaan. Misschien krijg ik morgen wel een telefoontje, of één dag voor het verstrijken van de transferperiode. En zo niet, dan blijf ik gewoon bij Feyenoord. Ik heb hier niets te klagen. Nog een jaar bij Feyenoord zou heel mooi zijn, ik heb het hier goed naar mijn zin. Bovendien komt de nieuwe trainer, Gertjan Verbeek, heel professioneel over. Bij iedereen leeft het gevoel, dat we prijzen willen winnen. Dat voelt goed aan", vertelt de geboren Canadees.
Prijzen winnen, dat lukte vorig seizoen op de valreep. Feyenoord won ten koste van Roda JC de KNVB beker, waardoor een mager seizoen toch nog gered werd. "De eerste seizoenshelft was best aardig, maar na de winterstop was het een stuk minder", weet De Guzman. "Dit seizoen moeten we gedisciplineerder blijven spelen, om zo'n terugval te voorkomen. We zijn als team in elk geval één jaar verder, we kennen elkaar nu een stukje langer. We moeten er een mooi seizoen van maken."
quote:Hart De Guzman klopt voor Oranje
Door SJOERD MOSSOU
Hongkong - Als lid van de olympische selectie zet Feyenoorder Jonathan de Guzman de volgende stap in zijn leven als Nederlander. Wandelend langs de baai van Kowloon keek Jonathan de Guzman verwonderd om zich heen. Het uitzicht op Hongkong Island, het gekrioel op straat, de hallucinerende hoogbouw. In niets lijkt deze wereld op Scarborough, het lommerrijke Canadese stadje waar hij als kind opgroeide.
,,Ik heb al best veel foto’s gemaakt,’’ vertelt De Guzman. ,,We zijn hier in de eerste plaats voor het voetbal, maar toch is het bijzonder om hier te zijn. Anders dan overal waar ik geweest ben. Als ik straks thuis ben, kan ik mijn vrienden en familie laten zien hoe het hier is.’’
Zijn aanwezigheid in Azië is op zichzelf al bijzonder. De jongen die in Canada werd geboren loopt dezer dagen in een Asics-trainingspak met oranje tulpen, het logo van het NOC*NSF, stevig op de mouw gestikt.
De Guzman maakt deel uit van de officiële olympische equipe van Nederland. ,,Toen ik als twaalfjarige naar Nederland kwam had ik dat nooit kunnen denken,’’ aldus De Guzman. ,,Het idee is best vreemd, maar ook wel mooi.’’
De beslissing nam hij al eerder, maar op de Olympische Spelen krijgt het Nederlanderschap van De Guzman straks een extra dimensie. Alsof zijn keuze nóg definitiever is dan een paar maanden geleden, toen hij voor het eerst zijn jawoord gaf aan Oranje.
,,Toch voelt dat op dit moment niet echt zo,’’ zegt hij zelf. ,,Dat komt doordat ik er hiervoor al lang over heb kunnen nadenken, vermoed ik. Ik heb die knoop destijds doorgehakt en sta er nog steeds achter.’’
In Canada werd extreem verdeeld gereageerd op het besluit van De Guzman. Journalist en opiniemaker Gerry Dobson vond dat de Canadese voetbalfans ‘recht hebben zich verraden te voelen’. Anderen hadden juist alle begrip voor de Feyenoorder, ook gezien de desolate staat van de nationale voetbalploeg van Canada. De Guzman en eerder Owen Hargreaves hebben groot gelijk dat ze voor hun eigen ambities kiezen, vonden zij.
,,Voor mij is het belangrijkste dat mijn familie me heeft gesteund in mijn beslissing,’’ zegt De Guzman. ,,En ook mijn vrienden van vroeger reageerden heel begripvol. Dat heeft me goed gedaan.’’
Zijn gevoel bij de Olympische Spelen kreeg vorm in 1996. Thuis in Scarborough keek De Guzman naar de gouden sprint van Donovan Bailey, op de 100 meter in Atlanta. ,,Ik weet nog dat we met de hele familie naar die wedstrijd keken. En dat Bailey dat jaar uitgroeide tot een nationale held in Canada. Als ik aan de Spelen denk, is dat het eerste moment dat in me opkomt.’’
Opmerkelijk detail: Donovan Bailey werd geboren op Jamaica en verhuisde pas op zijn dertiende naar Ontario. Een vergelijking die ook in de Canadese pers werd uitgelicht toen De Guzman voor Nederland koos. ,,We hebben het Bailey ook nooit kwalijk genomen dat hij zich in zijn hart Canadees voelt,’’ schreef The National Post. ,,Waarom mag Jona zich dan geen Nederlander voelen?’’
Dat De Guzman deel uitmaakt van de definitieve olympische selectie van Foppe de Haan, lag in mei nog niet zo voor de hand. Op een trainingskamp in het Zweedse Malmö was de bondscoach ronduit kritisch over de middenvelder. Het was allemaal veel te vrijblijvend, vond De Haan, die hetzelfde euvel zag bij De Guzmans clubgenoot Luigi Bruins. ,,Of me die kritiek verbaasd heeft? Nou, in Zweden heb ik in totaal maar een minuut of veertig gespeeld. Dus echt veel heb ik me toen niet kunnen laten zien.’’
Wel voelde de Feyenoorder dat zijn selectie kantje boord was. ,,Je kon van tevoren wel aanvoelen dat Luigi en ik er niet allebei bij zouden zijn, door wat de trainer over ons had gezegd. Toen ik het telefoontje kreeg, was ik vooral heel blij. Ik heb gelijk gebeld naar mijn broer Julian (speler van Deportivo La Coruña en Canadees international, red.), dat doe ik bijna iedere dag. Hij feliciteerde me, vond het prachtig dat ik op zo’n groot toernooi mag gaan spelen.’’
Het elftal van De Haan ontbreekt bij de olympische openingsceremonie in Peking op 8 augustus, omdat het een dag eerder al zijn eerste groepswedstrijd speelt tegen Nigeria. De Guzman hoeft in het Olympisch Stadion dus niet in dezelfde optocht te lopen als de Canadese equipe. ,,Dat was misschien een gek idee geweest. Al doet het Canadese voetbalelftal natuurlijk niet mee. Maar hoe dan ook, het voelt gewoon goed om deel uit te maken van dit team. Ik voel me Nederlander, we hebben een goed elftal en de Olympische Spelen zijn een prachtig evenement.’’
Zijn kansen op een basisplek zijn dankzij een goede invalbeurt tegen België vergroot. De Guzman kan bovendien op meerdere posities uit de voeten. ,,In de oefenwedstrijden tegen Kameroen en Ivoorkust zal ik me moeten bewijzen. Het is aan mij, iedereen zal een eerlijke kans krijgen van de trainer. Want een basisplaats is natuurlijk wel het doel. En een medaille, natuurlijk. Daar zijn we hier voor.’’
Dat staat er helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:49 schreef Dr.Crane het volgende:
Guzman naar Everton dus, meldt de Telegraaf.
quote:De Guzman is dicht bij vertrek
ROTTERDAM - Feyenoord houdt ernstig rekening met een snel afscheid van Jonathan de Guzman. Er is serieuze Engelse interesse voor de jeugdinternational met Canadese roots. Hij wordt in verband gebracht met Everton, dat versterking zoekt voor de middenlinie.
Daarbij volgt Arsenal de ontwikkeling van de getalenteerde middenvelder al jaren op de voet. Met De Guzman zou Feyenoord een van de grootste talenten in de huidige selectie kwijtraken, maar met de opbrengst van een verkoop kan het elftal op cruciale posities worden versterkt.
Zo betrouwbaar vind ik de Telegraaf niet hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:04 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Als dergelijke berichten in het AD/Telegraaf staan dan is een transfer meestal nabij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |