abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 maart 2008 @ 16:30:09 #101
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57581155
Je moet gewoon een internationale rechtsback halen
+ 2 spitsen

+ vleugelaanvallers
pi_57581700
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Je moet gewoon een internationale rechtsback halen
+ 2 spitsen

+ vleugelaanvallers
Wat is een internationale rechtsback? Eentje met meerdere nationaliteiten?
pi_57581819
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:54 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Wat is een internationale rechtsback? Eentje met meerdere nationaliteiten?
Jorien lult weer uit z'n nek. Hij ziet Deschacht van Anderlecht heel graag komen
pi_57581838
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Jorien lult weer uit z'n nek. Hij ziet Deschacht van Anderlecht heel graag komen
Da's een linksback
pi_57581913
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Da's een linksback
Van den Borre dan?
quote:
Zitka, Deschacht, Van Damme, Juhasz, Vanden Borre, Goor, Biglia (31' De Man, 44' Leiva), Vanderhaeghe, Hassan (88' Legear), Boussoufa, Tchite
Jorien ziet graag dat Feyenoord alle gewenste spelers bij Anderlecht wegplukt.
pi_57582415
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Van den Borre dan?
[..]

Die speelt allang niet meer bij Anderlecht
  maandag 24 maart 2008 @ 17:30:18 #107
139407 jorienvdherik
pi_57582417
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Van den Borre dan?
[..]

Wasilevski kan makkelijk bij Feyenoord mee, pakt wel veel geel
pi_57582491
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die speelt allang niet meer bij Anderlecht
Nouja je merkt het wel.

Belgisch voetbal
  maandag 24 maart 2008 @ 17:35:57 #109
139407 jorienvdherik
pi_57582520
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:34 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nouja je merkt het wel.

Belgisch voetbal
Dat ligt meer aan de ''kennis'' van jou
pi_57582576
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dat ligt meer aan de ''kennis'' van jou
Oh nee sorry. In Europa presteert Anderlecht altijd zo voortreffelijk . De laatste jaren maar niet verder komen dan de 1e ronde. Ja daar zou ik echt stinkend jaloers op moeten zijn. Neem me niet kwalijk.

Anderlecht
  maandag 24 maart 2008 @ 17:39:56 #111
139407 jorienvdherik
pi_57582596
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Oh nee sorry. In Europa presteert Anderlecht altijd zo voortreffelijk . De laatste jaren maar niet verder komen dan de 1e ronde. Ja daar zou ik echt stinkend jaloers op moeten zijn. Neem me niet kwalijk.

Anderlecht
Over het Belgische voetbal in het algemeen
pi_57587412
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:22 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Same here, ik had zelfs even een beetje gehoopt dat ze PSV alsnog inhaalden omdat ik liever een geknakt PSV in de PO's tegenkom dan een gebrand Ajax...
Ik wist al dat je niet spoorde..........................
pi_57587542
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:22 schreef EnactedChaos het volgende:
Als dat rijtje van die wissels bekijkt trouwens: Bert heeft op psv na, niet 1 keer een verdediger gewisseld voor een aanvaller, ik vind dat echt ongelooflijk.

Terwijl, als je naar het scoreverloop kijkt, er voldoende mogelijkheden waren dat wel te doen. Als je dan een GJ Verbeek ziet die met een 0-0 stand in Groningen gewoon een verdediger eruit haalt voor een aanvaller en met 0-1 wint... Dat is vooral mijn antipathie tegen Bert, het niet gaan voor de winst. Koste wat het kost willen winnen, dat mis ik echt bij hem.
Was gisteren ook niet echt een reden om er een extra aanvaller bij te zetten, er werden voldoende kansen gecreëerd.
  maandag 24 maart 2008 @ 22:36:37 #114
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57589079
quote:
Op maandag 24 maart 2008 21:29 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik wist al dat je niet spoorde..........................
Omdat ik liever ons zelf succes zie hebben dan dat ik Ajax geen succes wil zien hebben? . Sukkel.
  maandag 24 maart 2008 @ 22:48:47 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57589348
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:36 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Omdat ik liever ons zelf succes zie hebben dan dat ik Ajax geen succes wil zien hebben? . Sukkel.
Omdat je bang bent voor ajax misschien?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57589462
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Mooie constatering

Geef hem eens ongelijk?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 24 maart 2008 @ 22:54:37 #117
139407 jorienvdherik
pi_57589481
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef denthemen het volgende:

[..]

Mooie constatering

Geef hem eens ongelijk?
van de grote prijzen die ajax de laatste jaren gewonnen heeft zal het neit zijn
  maandag 24 maart 2008 @ 22:55:14 #118
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57589505
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Lijkt me nogal logisch gezien de laatste 6 ontmoetingen nietwaar? .
pi_57589533
Feyenoord-Ajax & Ajax-Feyenoord in de plee-offs teken ik voor

Gehaktdag!
pi_57589789
quote:
Op maandag 24 maart 2008 21:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Was gisteren ook niet echt een reden om er een extra aanvaller bij te zetten, er werden voldoende kansen gecreëerd.
Als ik het alleen over gisteren had, had ik alleen de opstelling tegen sparta gebruikt...

Staar je nou niet blind op 2 'goede' wedstrijden alsjeblieft. Als we volgende week van nac verliezen en twente wint dan staan we gewoon 6e, even voor de goede orde.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:06:26 #121
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57589807
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:55 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Lijkt me nogal logisch gezien de laatste 6 ontmoetingen nietwaar? .
Nee.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 24 maart 2008 @ 23:07:04 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57589820
- Doe even normaal -

[ Bericht 95% gewijzigd door RayMania op 24-03-2008 23:44:21 ]
Elite
Tegen TTIP
  maandag 24 maart 2008 @ 23:14:51 #123
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57590015
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:07 schreef Happel het volgende:

[..]

-
Hij heeft gewoon gelijk. Onze spelers weten zich totaal niet te motiveren tegen Ajax, en Ajax speelt tegen ons bijna altijd op 200 % de laatste 2 jaar. Resultaat : gigantische vernederingen voor ons.

Alleen dit jaar thuis leek het ergens op, de andere 5 (of 7 zelfs) laatste ontmoetingen waren schandalig, Feyenoord-onwaardig.

Als Slory 2 wereldkansen mist waardoor we alsnog niet winnen, en vervolgens zegt dat ie er geen seconde minder om slaapt dan zie je meteen hoe het leeft bij de meeste spelers. Alleen Gio en De Cler lijken nog enigszins het belang van zo'n wedstrijd in te zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door RayMania op 24-03-2008 23:44:26 ]
  maandag 24 maart 2008 @ 23:24:09 #124
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57590218
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:14 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk. Onze spelers weten zich totaal niet te motiveren tegen Ajax, en Ajax speelt tegen ons bijna altijd op 200 % de laatste 2 jaar. Resultaat : gigantische vernederingen voor ons.

Alleen dit jaar thuis leek het ergens op, de andere 5 (of 7 zelfs) laatste ontmoetingen waren schandalig, Feyenoord-onwaardig.

Als Slory 2 wereldkansen mist waardoor we alsnog niet winnen, en vervolgens zegt dat ie er geen seconde minder om slaapt dan zie je meteen hoe het leeft bij de meeste spelers. Alleen Gio en De Cler lijken nog enigszins het belang van zo'n wedstrijd in te zien.
Leg je maar bij voorbaat neer bij een verlies. Wat een kneus ben je ook.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 24 maart 2008 @ 23:29:10 #125
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57590326
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Leg je maar bij voorbaat neer bij een verlies. Wat een kneus ben je ook.
Was jij niet een van degenen die riep dat we de play-offs toch nooit wonnen? .

Ik ga helemaal niet bij voorbaat uit van een verlies. De kans dat we van een volledig geknakt PSV (dat ons sowieso al vele malen beter ligt dan Ajax) dat het totaal niet gewend is PO's te spelen, hadden gewonnen is gewoon veel groter dan van een gefrustreerd Ajax dat zich altijd op lijkt te kunnen laden voor die VCL-ticket.

Als je dat niet ziet dan moet je maar lekker een andere sport volgen.
pi_57590427
'totaal niet gewend'. Alsof play-offs zo erg anders zijn dan een knock-out ronde in Europa. Verder gaat het dit seizoen best aardig tegen Feyenoord, maar hopelijk houdt de competitie over 4 wedstrijden al op.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 24 maart 2008 @ 23:36:43 #127
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57590482
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:33 schreef mcyodogg het volgende:
'totaal niet gewend'. Alsof play-offs zo erg anders zijn dan een knock-out ronde in Europa.
Ja, natuurlijk is dat anders. Die Play-off's zijn gewoon een kutsysteem .

Ik zeg niet dat het direct negatief uit gaat pakken, maar PSV had zich helemaal op moeten laden na een zwaar seizoen als ze nu niet weer kampioen waren geworden. Ze hadden naast de zware wedstrijden in Europa nu nog hard moeten proberen om alsnog weer op de eerste plek te belanden. Als dat dan niet was gelukt, dan hadden ze het veel zwaarder dan Feyenoord gehad, dat slechts 5e hoefde te worden.

Het is de vraag hoe ze daar mee om waren gegaan.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:39:40 #128
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57590532
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:29 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Was jij niet een van degenen die riep dat we de play-offs toch nooit wonnen? .
Idd

Ik zit ook niet te wachten op twee nederlagen tegen Ajax.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_57590570
Ja, het is een kutidee, maar het is niet meer dan een wedstrijd thuis en uit, en wie er het meeste scoort gaat door.

Verder is het natuurlijk onbekend hoe een ploeg zoiets opvangt, maar volgens mij kregen AZ en Ajax de hardste klap vorig seizoen, en stonden zij ook in de finale van de PO's.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 24 maart 2008 @ 23:48:30 #130
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57590699
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:41 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, het is een kutidee, maar het is niet meer dan een wedstrijd thuis en uit, en wie er het meeste scoort gaat door.
Je onderschat nu de vorm en vermoeidheid van een ploeg... Feyenoord in het eerste jaar van de PO's stortte finaal in elkaar, terwijl ze in de competitie nog 2 keer wonnen van Ajax.
quote:
Verder is het natuurlijk onbekend hoe een ploeg zoiets opvangt, maar volgens mij kregen AZ en Ajax de hardste klap vorig seizoen, en stonden zij ook in de finale van de PO's.
Daar heb je gelijk in, maar AZ had tot die week daarvoor nergens meer op gerekent (dit was in principe een bonus) en Ajax had al een beetje ingecalculeerd dat AZ de titel zou pakken door te winnen van Excelsior. Het was die dag kut voor die teams, maar niet zo'n dreun voor PSV dat 12 punten weg had gegeven.
  maandag 24 maart 2008 @ 23:52:15 #131
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57590764
quote:
Verbeek wacht met beslissing
Geschreven op maandag, 24 maart om 22:50

Gertjan Verbeek wil nog wel even wachten voordat hij definitief beslist waar zijn trainerstoekomst ligt. De scheidend coach van SC Heerenveen zegt het liefst in Nederland te willen blijven, maar sluit zijn ogen niet voor een Duits of Engels avontuur. ”Dat ik nog niets kan zeggen over volgend seizoen ligt vooral aan mezelf”, onthulde de 46-jarige Overijsselaar in het Algemeen Dagblad. Verbeek zegt zijn ogen niet voor een buitenlands avontuur te sluiten. “En omdat de competities in Duitsland en Engeland nog niet beslist zijn, wil ik nog geen keuze maken.”

“Want waar worden straks trainers ontslagen, waar komt een plekje vrij? Die landen liggen mij wel, denk ik. Als ik nu al ergens teken, gooi ik voor mezelf de deur dicht. En daar krijg ik dan misschien spijt van. Ik ben dus nog bezig met het maken van een keuze”, zei de Heerenveen-coach.

Toch denkt is de kans groot dat Verbeek in eigen land blijft. “Daar ligt wel mijn prioriteit.” Helemaal in ogenschouw nemend als hij vertelt dat het taalaspect een belangrijk onderdeel is. “Ik vind het interessant om te discussiëren met spelers. Dat kan het beste in de eigen taal. Op die manier kan ik ze mentaal trainen.”

Voor Verbeek in ieder geval geen gebrek aan belangstelling. Feyenoord wordt al langere tijd met de Deventenaar in verband en ook Heracles Almelo wacht nog op een positief antwoord. Maar ook vanuit Denemarken wordt er aan de oefenmeester getrokken.

Heerenveen-speler Kristian Bak Nielsen in polste onlangs of zijn coach te porren is voor een Noord-Europees avontuur. “Deense journalisten hadden gebeld of ik iets kon betekenen voor het Deense voetbal. Hij zei ja omdat ik direct ben. En duidelijk. Blijkbaar is dat een andere aanpak dan de gemiddelde Deense trainer. En ik heb natuurlijk een naam, ook daar, omdat we hier veel met Scandinavische spelers werken”, aldus Verbeek.
pi_57590767
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:48 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

[..]
Het was die dag kut voor die teams, maar niet zo'n dreun voor PSV dat 12 punten weg had gegeven.
Denk je?

Dat je zo vreselijk dicht tegen de titel aan zat maar uiteindelijk er naast vist heeft toch een veel grotere impact. Het moment dat je ermee geconfronteerd wordt is een geweldige dreun van jewelste. Dat heb je bij lange na niet bij een achterstand van 12 punten heb ik het idee.

Moet er niet meer aan denken
  maandag 24 maart 2008 @ 23:54:21 #133
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57590801
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Denk je?

Dat je zo vreselijk dicht tegen de titel aan zat maar uiteindelijk er naast vist heeft toch een veel grotere impact. Het moment dat je ermee geconfronteerd wordt is een geweldige dreun van jewelste. Dat heb je bij lange na niet bij een achterstand van 12 punten heb ik het idee.

Moet er niet meer aan denken
Ajax had AZ nog voor zich he, dat de beste papieren had toen... Ik denk niet dat veel Ajacieden er op gerekend hadden dat AZ van Excelsior zou verliezen.
pi_57590882
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:54 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ajax had AZ nog voor zich he, dat de beste papieren had toen... Ik denk niet dat veel Ajacieden er op gerekend hadden dat AZ van Excelsior zou verliezen.
Nee oke, maar als je na afloop bedenkt dat je maar één doelpunt nodig had ten opzichte van PSV is die klap toch hard. Op voorhand reken je in principe nergens op maar na afloop van de wedstrijd is het besef daar. En dat gaat aan je wringen.

En bovendien: al weet je de voorsprong van 12 punten terug te brengen naar 0, de druk neemt alleen maar toe. Dit kun je weer rechtzetten in de komende wedstrijden. Wat AZ en Ajax betreft hadden ze maar één kans.
pi_57591066
quote:
Derijck: 'Feyenoord wil van me af'

De samenwerking tussen Feyenoord en Timothy Derijck lijkt vroegtijdig te worden beëindigd. De twintigjarige verdediger speelt momenteel op huurbasis voor het Belgische FC Dender, en geeft toe graag bij het elftal Johan Boskamp te willen blijven. Volgens de Belg willen de Rotterdammers hem ook laten gaan.

“Feyenoord heeft liever dat ik bij een andere club ga spelen”, is Derijck duidelijk in zijn bewoordingen op de website van Dender. “Ik laat dus alle voorstellen rustig op mij afkomen, maar ik sluit zeker niet uit dat ik volgend seizoen nog bij Dender speel.”

De speler kende nog geen succesvol dienstverband bij de Stadionclub. In 2006 werd Derijck al eens verhuurd aan NAC Breda, om het seizoen daarna voornamelijk als bankzitter te fungeren. Dit voetbaljaar is hij een belangrijke schakel in het team van Boskamp.

“Het was voor mij een beetje zoeken in het begin maar nu begin ik de vruchten ervan te plukken. Als jonge speler is het belangrijk om te kunnen spelen. Zo leer je meer dan op de bank bij een topclub”, aldus Derijck, die bij Feyenoord nog tot medio 2009 onder contract staat.
Die jongen moet je gewoon een kans gunnen. Hij hoeft bovendien absoluut niet onder te doen van een Bahia, Greene of Hofland.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 00:17:40 #136
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57591198
Mee eens, al zegt dat laatste niet veel .
  dinsdag 25 maart 2008 @ 00:19:53 #137
139407 jorienvdherik
pi_57591233
wacht nou maar af , we moeten eerst nog maar bij de 1e 5 komen
  dinsdag 25 maart 2008 @ 08:05:11 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57593172
quote:
De Guzman pikt het maar niet op
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - De beschuldigende vingers wezen bij Feyenoord zondag massaal naar scheidsrechter Dick Jol, de man die de ploeg twee keer benadeelde in de meeslepende derby tegen Sparta (3-2).
afbeelding vergroten Jonathan de Guzman is tijdens het duel met Sparta door de knieën gegaan. FOTO UNITED PHOTOS
Wie echter wat verder keek dan de rare fratsen van de Hagenaar, zag een nog veel zorgelijker probleem.

Jonathan de Guzman is bezig aan zijn derde volledige seizoen als ‘supertalent van Feyenoord’, maar steeds nadrukkelijker dringt de vraag op of de middenvelder eigenlijk wel zo goed is als wordt - of werd - beweerd. Tegen Sparta kwam voor de zoveelste keer aan het licht hoeveel de geboren Canadees nog tekort komt voor de echte top.

Twee keer liet De Guzman zijn man lopen bij een tegentreffer. Eerst mocht Nourdin Boukhari zomaar het veld oversteken, op weg naar de 1-1. De Spartaan nam de bal weliswaar duidelijk met de arm mee, het was De Guzman die veel te laat anticipeerde op de lange run van Boukhari. In blessuretijd mocht Marvin Emnes zomaar ontsnappen aan de aandacht van De Guzman, op weg naar de 3-2. ,,Veel te gemakkelijk,’’ oordeelde trainer Bert van Marwijk.

Extra pijnlijk is dat De Guzman recent nog nadrukkelijk werd gewezen op zijn verantwoordelijkheden, door zijn trainer én een aantal ervaren ploeggenoten. Aanleiding was toen de openingsgoal van NEC in de Kuip, toen Brett Holman zomaar het veld mocht oversteken van De Guzman. Dat Marco van Basten de middenvelder kort daarop opnam in de voorselectie van Oranje, leidde intern bij Feyenoord niet voor niets tot cynisme.

De Guzman is weliswaar pas twintig, de excuses beginnen op te raken. Aan de bal was de voetballer dit seizoen een aantal keren beslissend, zoals recent tegen Vitesse en AZ. Maar over de grote lijn valt zijn inbreng tegen, zeker als het gaat om zijn spel zónder bal. Te vaak maakt De Guzman daarin verkeerde keuzes; ofwel door een gebrek aan inzicht, ofwel door een gebrek aan plichtsbesef.

In het moderne voetbal maken juist die aspecten het verschil tussen top en subtop. De Guzman heeft op het eerste gezicht alles: goede techniek, loopvermogen, oog voor de goal en een behoorlijke pass.

Wie echter kritischer kijkt, heeft grote twijfels over zijn spelintelligentie en mentale hardheid. Topvoetbal vraagt óók een kritische blik in de spiegel.

Afgelopen seizoen wees Pierre van Hooijdonk hem al hard op zijn tekortkomingen, maar die kritiek werkte volledig averechts. Wat had een invaller nou helemaal te vertellen, vond De Guzman, die niet uitgekafferd wenste te worden. Maar ook de aanpak van routinier Alfred Schreuder – altijd intensief in de weer met jonge spelers – miste zijn uitwerking.

Dat De Guzman dit seizoen wederom weinig op lijkt te pikken van ervaren spelers (Van Bronckhorst, Hofland, Timmer, Makaay, Landzaat), is misschien nog wel pijnlijker. Blijkbaar komt ook de wat zachtere hand niet aan bij de voetballer. ,,Op een gegeven moment moet je het wel gaan leren,’’ zei Van Bronckhorst zondag in Studio Voetbal over De Guzman.

Het gaat te ver om de nederlaag van Feyenoord tegen Sparta slechts op het conto van de Canadese Nederlander te schrijven. Daarvoor was de derby te meeslepend en te onvoorspelbaar. Het duel voltrok zich als een opwindend schouwspel, met voortdurend gevaar voor beide doelen. Voor rust was Sparta minimaal gelijkwaardig, in de tweede helft maakte vooral Feyenoord aanspraak op de zege.

Na fraaie goals van opnieuw Boukhari (de 2-1) en Van Bronckhorst (2-2) hielden de bezoekers een stormloop op het doel van Sparta, maar tot een beslissing leidde dat niet. Ondanks een doelpunt van Luigi Bruins, dat om onduidelijke redenen werd afgekeurd door Jol. ,,De scheidsrechter heeft een nadrukkelijke rol gespeeld in de uitslag,’’ vond Van Marwijk. ,,Al moeten we ook gewoon naar onszelf kijken. We hebben het zelf weggegeven.’’
Hoe doe je een speler weg, les 1.

Neemt niet weg dat dit artikel precies zegt wat ik al tijden denk/roep.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 25 maart 2008 @ 11:40:48 #139
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_57596380
Heb het voetbal gemist dit weekend, maar zo'n uitslag is weer erg jammer. Door Jol blijft het risico op een plaats buiten de 1e vijf toch nog groot. Hoe was het spel? Begreep dat De Cler niet zo heel best was?
pi_57596769
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:40 schreef DivineJester het volgende:
Begreep dat De Cler niet zo heel best was?
die had voor leeg doel kunnen scoren, maar toen ging hij op z'n bek
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:05:29 #141
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57596839
de Cler speelde voor het eerst in het seizoen een redelijk matige pot.
Zelfs dan is hij nog beter dan Hofland en Bahia, maar dat terzijde.

Weet niet of iemand het was opgevallen, maar v. Bronckhorst begint met de week beter te voetballen...hoorde ook op StudioVoetbal dat dat vooral kwam omdat hij een meer vrije rol heeft in het aangepaste systeem (vanaf NEC thuis) van v. Marwijk.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:18:01 #142
139407 jorienvdherik
pi_57597061
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:01 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

die had voor leeg doel kunnen scoren, maar toen ging hij op z'n bek
door dat klote veld in spangen
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:22:26 #143
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57597147
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

door dat klote veld in spangen
Volgens mij struikelde hij over een paar gebruikte spuiten en lepels.
kankelul.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:26:20 #144
139407 jorienvdherik
pi_57597222
en korans en schotels
pi_57597323
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Weet niet of iemand het was opgevallen, maar v. Bronckhorst begint met de week beter te voetballen...hoorde ook op StudioVoetbal dat dat vooral kwam omdat hij een meer vrije rol heeft in het aangepaste systeem (vanaf NEC thuis) van v. Marwijk.
is al het hele seizoen elke wedstrijd een van de beste
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:31:52 #146
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57597358
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:30 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

is al het hele seizoen elke wedstrijd een van de beste
Mwah, vond ik wel meevallen. Eerste helft van het seizoen was hij toch af en toe wel onzichtbaar, en dan met name in de toppers. Nu steekt hij elke week met kop en schouders erbovenuit
kankelul.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:34:14 #147
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57597398
Inderdaad, hij speelt soms echt als een supertalent van 21. Blij dat hij terug is.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:43:21 #148
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57597575
Van Bronckhorst is idd erg goed de laatste weken, erg fel en bijna alle afvallende ballen zijn voor hem .
2000 light years from home
pi_57597624
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:31 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Mwah, vond ik wel meevallen. Eerste helft van het seizoen was hij toch af en toe wel onzichtbaar, en dan met name in de toppers. Nu steekt hij elke week met kop en schouders erbovenuit
ja, klopt idd wel
tegen psv en ajax uit was het niks, maar dat gold voor het hele team
  dinsdag 25 maart 2008 @ 13:59:27 #150
139407 jorienvdherik
pi_57598906
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:43 schreef Merkie het volgende:
Van Bronckhorst is idd erg goed de laatste weken, erg fel en bijna alle afvallende ballen zijn voor hem .
en mooi goals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')