Wat is een internationale rechtsback? Eentje met meerdere nationaliteiten?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Je moet gewoon een internationale rechtsback halen
+ 2 spitsen
+ vleugelaanvallers
Jorien lult weer uit z'n nek. Hij ziet Deschacht van Anderlecht heel graag komenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:54 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat is een internationale rechtsback? Eentje met meerdere nationaliteiten?
Da's een linksbackquote:Op maandag 24 maart 2008 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jorien lult weer uit z'n nek. Hij ziet Deschacht van Anderlecht heel graag komen
Van den Borre dan?quote:
Jorien ziet graag dat Feyenoord alle gewenste spelers bij Anderlecht wegplukt.quote:Zitka, Deschacht, Van Damme, Juhasz, Vanden Borre, Goor, Biglia (31' De Man, 44' Leiva), Vanderhaeghe, Hassan (88' Legear), Boussoufa, Tchite
Die speelt allang niet meer bij Anderlechtquote:Op maandag 24 maart 2008 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van den Borre dan?![]()
[..]
Jorien ziet graag dat Feyenoord alle gewenste spelers bij Anderlecht wegplukt.
Wasilevski kan makkelijk bij Feyenoord mee, pakt wel veel geelquote:Op maandag 24 maart 2008 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van den Borre dan?![]()
[..]
Jorien ziet graag dat Feyenoord alle gewenste spelers bij Anderlecht wegplukt.
Nouja je merkt het wel.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die speelt allang niet meer bij Anderlecht
Dat ligt meer aan de ''kennis'' van jouquote:Op maandag 24 maart 2008 17:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nouja je merkt het wel.
Belgisch voetbal
Oh nee sorry. In Europa presteert Anderlecht altijd zo voortreffelijkquote:Op maandag 24 maart 2008 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de ''kennis'' van jou
Over het Belgische voetbal in het algemeenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh nee sorry. In Europa presteert Anderlecht altijd zo voortreffelijk. De laatste jaren maar niet verder komen dan de 1e ronde. Ja daar zou ik echt stinkend jaloers op moeten zijn. Neem me niet kwalijk.
Anderlecht
Ik wist al dat je niet spoorde..........................quote:Op maandag 24 maart 2008 00:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Same here, ik had zelfs even een beetje gehoopt dat ze PSV alsnog inhaalden omdat ik liever een geknakt PSV in de PO's tegenkom dan een gebrand Ajax...
Was gisteren ook niet echt een reden om er een extra aanvaller bij te zetten, er werden voldoende kansen gecreëerd.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:22 schreef EnactedChaos het volgende:
Als dat rijtje van die wissels bekijkt trouwens: Bert heeft op psv na, niet 1 keer een verdediger gewisseld voor een aanvaller, ik vind dat echt ongelooflijk.
Terwijl, als je naar het scoreverloop kijkt, er voldoende mogelijkheden waren dat wel te doen. Als je dan een GJ Verbeek ziet die met een 0-0 stand in Groningen gewoon een verdediger eruit haalt voor een aanvaller en met 0-1 wint... Dat is vooral mijn antipathie tegen Bert, het niet gaan voor de winst. Koste wat het kost willen winnen, dat mis ik echt bij hem.
Omdat ik liever ons zelf succes zie hebben dan dat ik Ajax geen succes wil zien hebben?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik wist al dat je niet spoorde..........................
Omdat je bang bent voor ajax misschien?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:36 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Omdat ik liever ons zelf succes zie hebben dan dat ik Ajax geen succes wil zien hebben?. Sukkel.
Mooie constateringquote:Op maandag 24 maart 2008 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat je bang bent voor ajax misschien?
van de grote prijzen die ajax de laatste jaren gewonnen heeft zal het neit zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 22:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mooie constatering
Geef hem eens ongelijk?
Lijkt me nogal logisch gezien de laatste 6 ontmoetingen nietwaar?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat je bang bent voor ajax misschien?
Als ik het alleen over gisteren had, had ik alleen de opstelling tegen sparta gebruikt...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Was gisteren ook niet echt een reden om er een extra aanvaller bij te zetten, er werden voldoende kansen gecreëerd.
Nee.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:55 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch gezien de laatste 6 ontmoetingen nietwaar?.
Hij heeft gewoon gelijk. Onze spelers weten zich totaal niet te motiveren tegen Ajax, en Ajax speelt tegen ons bijna altijd op 200 % de laatste 2 jaar. Resultaat : gigantische vernederingen voor ons.quote:
Leg je maar bij voorbaat neer bij een verlies. Wat een kneus ben je ook.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:14 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Onze spelers weten zich totaal niet te motiveren tegen Ajax, en Ajax speelt tegen ons bijna altijd op 200 % de laatste 2 jaar. Resultaat : gigantische vernederingen voor ons.
Alleen dit jaar thuis leek het ergens op, de andere 5 (of 7 zelfs) laatste ontmoetingen waren schandalig, Feyenoord-onwaardig.
Als Slory 2 wereldkansen mist waardoor we alsnog niet winnen, en vervolgens zegt dat ie er geen seconde minder om slaapt dan zie je meteen hoe het leeft bij de meeste spelers. Alleen Gio en De Cler lijken nog enigszins het belang van zo'n wedstrijd in te zien.
Was jij niet een van degenen die riep dat we de play-offs toch nooit wonnen?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Leg je maar bij voorbaat neer bij een verlies. Wat een kneus ben je ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |