abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57572297
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ja lees me beredenering maar.

waarom post jij nou zo troll opmerking ?
Je redenering slaat kut op Dirk zoals vaker.
  maandag 24 maart 2008 @ 01:32:06 #52
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57572436
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:24 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

je qoute de vekeerde
Oeps die was idd voor Cyberia .
pi_57572486
Als we zo blijven voetballen is er inderdaad de kans dat we niet eens bij de eerste vijf eindigen. Maar goed, als Bert de beker wint is alles prachtig en krijgt ie een mooi afscheid. Fantastisch.

Hier trouwens de wissels van alle wedstrijden waarin we punten hebben verloren tot Twente-uit:

Sparta-uit: Timmer; Lucius, Bahia, Hofland, De Cler; Landzaat, Van Bronckhorst, Sahin (85’ Fer); De Guzman, Mols en Bruins.

Nec-thuis: Feyenoord: Henk Timmer, Danny Buijs (71' Theo Lucius), Serginho Greene, André Bahia, Tim de Cler, Denny Landzaat, Giovanni van Bronckhorst, Nuri Sahin (81' Leroy Fer), Jonathan de Guzman, Roy Makaay, Luigi Bruins (76' Michael Mols).

Heracles-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Leroy Fer (75' Danny Buijs), Serginho Greene, Kevin Hofland, André Bahia, Jonathan de Guzman (81' Andwélé Slory), Denny Landzaat, Nick Hofs (90' + 1' Nuri Sahin), Giovanni van Bronckhorst, Luigi Bruins, Roy Makaay.

ajax-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Leroy Fer, Serginho Greene, Kevin Hofland, Tim de Cler, Denny Landzaat, Nick Hofs, Giovanni van Bronckhorst, Andwélé Slory (62' Michael Mols), Roy Makaay, Jonathan de Guzman.

AZ-thuis: Feyenoord: Henk Timmer, Theo Lucius, Serginho Greene, André Bahia, Tim de Cler, Jonathan de Guzman, Denny Landzaat, Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Lee Chun Soo (46' Nick Hofs), Michael Mols (73' Andwélé Slory)

Groningen-thuis: Feyenoord: Henk Timmer, Theo Lucius, Serginho Greene, André Bahia, Tim de Cler, Jonathan de Guzman, Denny Landzaat, Nick Hofs (46' Chun-Soo Lee), Nuri Sahin, Andwélé Slory (64' Michael Mols), Roy Makaay.

Excelsior-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Danny Buijs, Serginho Greene, Kevin Hofland, Tim de Cler, Lee Chun-Soo (46' Michael Mols), Theo Lucius, Jonathan de Guzman, Giovanni van Bronckhorst, Luigi Bruins (66' Georginio Wijnaldum), Roy Makaay.

psv-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Serginho Greene, André Bahia (84' Michael Mols), Kevin Hofland, Tim de Cler, Jonathan de Guzman, Nuri Sahin (46' Danny Buijs), Nick Hofs, Giovanni van Bronckhorst, Luigi Bruins, Roy Makaay.

Heerenveen-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Theo Lucius, André Bahia, Kevin Hofland ('45 Serginho Greene), Tim de Cler, Nuri Sahin ('55 Danny Buijs), Giovanni van Bronckhorst, Andwelé Slory, Jonathan De Guzman, Luigi Bruins ('78 Nick Hofs), Roy Makaay

VVV-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Theo Lucius, André Bahia, Kevin Hofland, Tim de Cler, Andwélé Slory, Nuri Sahin (56' Leroy Fer), Jonathan de Guzman, Giovanni van Bronckhorst, Georginio Wijnaldum (86' Michael Mols), Roy Makaay.

Groningen-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Theo Lucius, André Bahia, Kevin Hofland, Tim de Cler, Danny Buijs, Nuri Sahin, Jonathan de Guzman, Giovanni van Bronckhorst, Andwélé Slory (75' Georginio Wijnaldum), Roy Makaay.

Twente-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Theo Lucius, André Bahia, Kevin Hofland, Tim de Cler, Danny Buijs (61' Chun-Soo Lee), Nuri Sahin (71' Michael Mols), Jonathan de Guzman, Giovanni van Bronckhorst, Luigi Bruins, Roy Makaay.

Ballen heeft ie inderdaad wel

Als je naar de uitslagen kijkt en naar de minuten waarin er is gescoord en wordt gewisseld wordt het verhaal nog triester

En natuurlijk heeft ieder verhaal 2 kanten, maar ik pieker er niet over de andere kant van het verhaal op te schrijven. Ik blijf liever zeiekn op Bert en iemand anders (Happel, doe je ding) mag dat gaan weerleggen. Krijgt iedereen alsnog het hele verhaal. Als je daarin gelooft tenminste...
  maandag 24 maart 2008 @ 01:45:43 #54
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57572636
Wat bedoel je nou met die eerste zin, "als we zo blijven voetballen"? De laatste paar wedstrijden is het spel flink verbeterd vind ik. Hoger tempo, meer agressie, minder balverlies.
2000 light years from home
  maandag 24 maart 2008 @ 01:47:12 #55
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57572650
Idd, aan het voetbal lag het vandaag niet...
pi_57572761
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:45 schreef Merkie het volgende:
Wat bedoel je nou met die eerste zin, "als we zo blijven voetballen"? De laatste paar wedstrijden is het spel flink verbeterd vind ik. Hoger tempo, meer agressie, minder balverlies.
Heb ik misschien een beetje verkeerd geformuleerd. Over de wedstrijd van vandaag kan ik ook niet oordelen eigenlijk, sinds lange tijd gevolgd via de radio. Maar begreep dat t feller was dan de laatste wedstrijden. Maar ik bedoel meer zoals we al een tijd voetballen. En het gaat misschien iets beter maar ook tegen nac hield het niet over.

En ook vandaag was bijvoorbeeld de verdediging niet echt top, zag je Bahia gaan bij de 3-2? (Al begint t bij de Guzman).

Dus ik bedoel gewoon zoals we de laatste 10 wedstrijden spelen, want voor hetzelfde geldt speel je volgende week weer een ongelooflijke slechte wedstrijd.
  maandag 24 maart 2008 @ 02:09:54 #57
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57572969
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:55 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Heb ik misschien een beetje verkeerd geformuleerd. Over de wedstrijd van vandaag kan ik ook niet oordelen eigenlijk, sinds lange tijd gevolgd via de radio. Maar begreep dat t feller was dan de laatste wedstrijden. Maar ik bedoel meer zoals we al een tijd voetballen. En het gaat misschien iets beter maar ook tegen nac hield het niet over.

En ook vandaag was bijvoorbeeld de verdediging niet echt top, zag je Bahia gaan bij de 3-2? (Al begint t bij de Guzman).

Dus ik bedoel gewoon zoals we de laatste 10 wedstrijden spelen, want voor hetzelfde geldt speel je volgende week weer een ongelooflijke slechte wedstrijd.
Niet alleen vandaag hoor, tegen NEC speelden we ook een periode vrij goed, en tegen NAC vond ik Feyenoord de tweede helft ook niet slecht. En oh ja, eerste helft AZ was ook niet verkeerd (naar horen zeggen).
2000 light years from home
  maandag 24 maart 2008 @ 10:29:03 #58
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57574719
Bert moet oprotten en dat is vandaag het enige dat ik hier zeg!
  maandag 24 maart 2008 @ 10:38:31 #59
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57574798
quote:
Op maandag 24 maart 2008 10:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Bert moet oprotten en dat is vandaag het enige dat ik hier zeg!
Hij gaat weg, grenzeloze debiel.

Sowieso zal het in de laatste wedstrijden niet beter worden zonder Van Marwijk als coach.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57575376
quote:
Op maandag 24 maart 2008 02:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Niet alleen vandaag hoor, tegen NEC speelden we ook een periode vrij goed, en tegen NAC vond ik Feyenoord de tweede helft ook niet slecht. En oh ja, eerste helft AZ was ook niet verkeerd (naar horen zeggen).
Maar dat is allemaal relatief natuurlijk. Als je zag hoe verschrikkelijk slecht we hebben gespeeld valt het op een gegeven moment al snel mee

Er is ook wel wat vooruitgang de laatste weken maar lang niet genoeg om de laatste wedstrijden de tegenstanders even aan de kant te zetten.
pi_57575443
Als dat rijtje van die wissels bekijkt trouwens: Bert heeft op psv na, niet 1 keer een verdediger gewisseld voor een aanvaller, ik vind dat echt ongelooflijk.

Terwijl, als je naar het scoreverloop kijkt, er voldoende mogelijkheden waren dat wel te doen. Als je dan een GJ Verbeek ziet die met een 0-0 stand in Groningen gewoon een verdediger eruit haalt voor een aanvaller en met 0-1 wint... Dat is vooral mijn antipathie tegen Bert, het niet gaan voor de winst. Koste wat het kost willen winnen, dat mis ik echt bij hem.
pi_57575619
tvp
pi_57575795
Hier een interessant interview met El Ahmadi

Interview El Ahmadi
  maandag 24 maart 2008 @ 11:47:16 #64
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57575850
Nette jongen zeg... of flink wat mediatraining gehad.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57575919
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:22 schreef EnactedChaos het volgende:
Als dat rijtje van die wissels bekijkt trouwens: Bert heeft op psv na, niet 1 keer een verdediger gewisseld voor een aanvaller, ik vind dat echt ongelooflijk.

Terwijl, als je naar het scoreverloop kijkt, er voldoende mogelijkheden waren dat wel te doen. Als je dan een GJ Verbeek ziet die met een 0-0 stand in Groningen gewoon een verdediger eruit haalt voor een aanvaller en met 0-1 wint... Dat is vooral mijn antipathie tegen Bert, het niet gaan voor de winst. Koste wat het kost willen winnen, dat mis ik echt bij hem.
Aan de andere kant, onze verdediging wordt nu al aan alle kanten voorbij gelopen, kan je nagaan hoe dat is als Bertje er 1 afhaalt voor een aanvaller

Maar verder ben ik het wel met je eens, gisteren ook weer. Brengt hij Fer voor Sahin Heeft toch geen enkel nut?
pi_57575963
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Aan de andere kant, onze verdediging wordt nu al aan alle kanten voorbij gelopen, kan je nagaan hoe dat is als Bertje er 1 afhaalt voor een aanvaller
Maar hij heeft het niet gedaan en ook de punten verloren... Al heb je wel een punt hoor

Edit: wat een weer hier trouwens
  maandag 24 maart 2008 @ 11:59:46 #67
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57576042
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hier een interessant interview met El Ahmadi

Interview El Ahmadi
Mmm dan is Feyenoord dus nog echt bezig met hem. 'Als de clubs eruit komen', dat zeg je normaal gesproken als er al vergaande onderhandelingen zijn.
pi_57576126
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:55 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Maar hij heeft het niet gedaan en ook de punten verloren... Al heb je wel een punt hoor

Edit: wat een weer hier trouwens
Misschien had het in deze wedstrijd wel een goede keuze geweest ja. Maar toch, met spelers als Bahia en Lucius achterin 1 op 1 spelen bij een gelijke stand geeft mij toch niet zo'n veilig gevoel Die blinken nou niet bepaald uit in snelheid, waar Duplan en Emnes wel redelijk snel zijn. Als je achter had gestaan had het idd een goede keuze geweest, maar nu weet ik het nog net niet.

Hier sneeuwt het trouwens ook lekker idd
pi_57576288
Het middenveld voor volgend jaar lijkt me dan wel rond.
quote:
--------------Bruins-----------------
Gio------------------------Landzaat
------------El Ahmadi---------------
  maandag 24 maart 2008 @ 12:21:43 #70
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57576447
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het middenveld voor volgend jaar lijkt me dan wel rond.
[..]
Nu nog een aanvaller (of 2) erbij.
pi_57576555
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:21 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Kuijt huren van Liverpool.
pi_57576916
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:21 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Plus rechtsback, centrale verdediger en een keeper.
  maandag 24 maart 2008 @ 12:45:17 #73
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57576948
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:34 schreef EnactedChaos het volgende:
Als we zo blijven voetballen is er inderdaad de kans dat we niet eens bij de eerste vijf eindigen. Maar goed, als Bert de beker wint is alles prachtig en krijgt ie een mooi afscheid. Fantastisch.

Hier trouwens de wissels van alle wedstrijden waarin we punten hebben verloren tot Twente-uit:

Sparta-uit: Timmer; Lucius, Bahia, Hofland, De Cler; Landzaat, Van Bronckhorst, Sahin (85’ Fer); De Guzman, Mols en Bruins.

Nec-thuis: Feyenoord: Henk Timmer, Danny Buijs (71' Theo Lucius), Serginho Greene, André Bahia, Tim de Cler, Denny Landzaat, Giovanni van Bronckhorst, Nuri Sahin (81' Leroy Fer), Jonathan de Guzman, Roy Makaay, Luigi Bruins (76' Michael Mols).

Heracles-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Leroy Fer (75' Danny Buijs), Serginho Greene, Kevin Hofland, André Bahia, Jonathan de Guzman (81' Andwélé Slory), Denny Landzaat, Nick Hofs (90' + 1' Nuri Sahin), Giovanni van Bronckhorst, Luigi Bruins, Roy Makaay.

ajax-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Leroy Fer, Serginho Greene, Kevin Hofland, Tim de Cler, Denny Landzaat, Nick Hofs, Giovanni van Bronckhorst, Andwélé Slory (62' Michael Mols), Roy Makaay, Jonathan de Guzman.

AZ-thuis: Feyenoord: Henk Timmer, Theo Lucius, Serginho Greene, André Bahia, Tim de Cler, Jonathan de Guzman, Denny Landzaat, Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Lee Chun Soo (46' Nick Hofs), Michael Mols (73' Andwélé Slory)

Groningen-thuis: Feyenoord: Henk Timmer, Theo Lucius, Serginho Greene, André Bahia, Tim de Cler, Jonathan de Guzman, Denny Landzaat, Nick Hofs (46' Chun-Soo Lee), Nuri Sahin, Andwélé Slory (64' Michael Mols), Roy Makaay.

Excelsior-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Danny Buijs, Serginho Greene, Kevin Hofland, Tim de Cler, Lee Chun-Soo (46' Michael Mols), Theo Lucius, Jonathan de Guzman, Giovanni van Bronckhorst, Luigi Bruins (66' Georginio Wijnaldum), Roy Makaay.

psv-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Serginho Greene, André Bahia (84' Michael Mols), Kevin Hofland, Tim de Cler, Jonathan de Guzman, Nuri Sahin (46' Danny Buijs), Nick Hofs, Giovanni van Bronckhorst, Luigi Bruins, Roy Makaay.

Heerenveen-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Theo Lucius, André Bahia, Kevin Hofland ('45 Serginho Greene), Tim de Cler, Nuri Sahin ('55 Danny Buijs), Giovanni van Bronckhorst, Andwelé Slory, Jonathan De Guzman, Luigi Bruins ('78 Nick Hofs), Roy Makaay

VVV-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Theo Lucius, André Bahia, Kevin Hofland, Tim de Cler, Andwélé Slory, Nuri Sahin (56' Leroy Fer), Jonathan de Guzman, Giovanni van Bronckhorst, Georginio Wijnaldum (86' Michael Mols), Roy Makaay.

Groningen-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Theo Lucius, André Bahia, Kevin Hofland, Tim de Cler, Danny Buijs, Nuri Sahin, Jonathan de Guzman, Giovanni van Bronckhorst, Andwélé Slory (75' Georginio Wijnaldum), Roy Makaay.

Twente-uit: Feyenoord: Henk Timmer, Theo Lucius, André Bahia, Kevin Hofland, Tim de Cler, Danny Buijs (61' Chun-Soo Lee), Nuri Sahin (71' Michael Mols), Jonathan de Guzman, Giovanni van Bronckhorst, Luigi Bruins, Roy Makaay.

Ballen heeft ie inderdaad wel

Als je naar de uitslagen kijkt en naar de minuten waarin er is gescoord en wordt gewisseld wordt het verhaal nog triester

En natuurlijk heeft ieder verhaal 2 kanten, maar ik pieker er niet over de andere kant van het verhaal op te schrijven. Ik blijf liever zeiekn op Bert en iemand anders (Happel, doe je ding) mag dat gaan weerleggen. Krijgt iedereen alsnog het hele verhaal. Als je daarin gelooft tenminste...
Ajax steevast met een kleine letter a schrijven

Kom op nou man hoe oud ben je?
><(({°>
pi_57576981
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:45 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

jij schrijft kakkies met een hoofdletter?
  maandag 24 maart 2008 @ 12:46:58 #75
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57576987
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Plus rechtsback, centrale verdediger en een keeper.
Keeper vind ik nou niet echt prioriteit hebben, die van nu voldoet prima. RB en CV zodra de boel voorin rond is.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:01:12 #76
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57577267
Die (Kuijt) komt toch niet.

Volgend seizoen komt die kikker er bij, dat is al een (talentvolle) spits. Benieuwd wie ze daarnaast nog willen halen.

Binnen Nederland zijn er genoeg spitsen die een aanvulling kunnen zijn voor Feijenoord. Verwacht alleen niet dat de club daar teveel geld voor uit zal willen trekken met de grote kostenposten die ze al hebben (Makaay, de Cler, Hofland, Van Bronckhorst en Makaay). Beetje capabele spits in Nederland zal al rond de zes miljoen of hoger liggen.

Ik vind overigens dat de verdediging meer investering nodig heeft. Zit genoeg creativiteit voorin en met een of twee aanvallers verhoog je dat. Verdediging heeft een rechtsback (Tiendalli?), centrale verdediger en een back-up voor de linksback nodig.

Timmer moet lekker met pensioen gaan. Tijd voor een andere. Ekramy, Mulder en Darley staan klaar.
Elite
Tegen TTIP
pi_57577437
Timmer kan in deze vorm nog wel een jaar door, is bijzonder waardevol wat mij betreft. Er moet wel serieus rekening gehouden worden met de toekomst, op doelmangebied, dat zeker.
That's all folks!
  maandag 24 maart 2008 @ 13:11:46 #78
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57577457
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Timmer kan in deze vorm nog wel een jaar door, is bijzonder waardevol wat mij betreft. Er moet wel serieus rekening gehouden worden met de toekomst, op doelmangebied, dat zeker.
Speler worden bij Feyenoord nou eenmaal puur op karakter ipv kwaliteit beoordeeld. Buijs voldoet volgens vele mensen prima terwijl Timmer op kan rotten .

Als Ekramy uberhaupt het niveau aan had gekund, hadden niet 3 onafhankelijke trainers achter elkaar hem op de bank gezet.
pi_57577500
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
99% zeker dat Piet Velthuizen ooit gaat komen.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:15:01 #80
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57577514
Nee, die gaat naar Ajax.
pi_57577678
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:15 schreef De.Kromme het volgende:
Nee, die gaat naar Ajax.
Waarom? In de Sportweek zegt hij dat hij zichzelf eerder in een Feyenoordshirt ziet.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:33:19 #82
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57577830
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:11 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Speler worden bij Feyenoord nou eenmaal puur op karakter ipv kwaliteit beoordeeld. Buijs voldoet volgens vele mensen prima terwijl Timmer op kan rotten
Elite
Tegen TTIP
pi_57577966
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:01 schreef Happel het volgende:
Kuijt heeft het daar niet super naar zn zin. Z'n vrouw ook niet. Die wilde sowieso al bij Feyenoord blijven. Hij speelt daar ook niet alles...

En ik heb wat dingen gehoord. Maar ik ga er ook niet van uit hoor, maar hij mag zo komen van mij.
pi_57578016
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:41 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Kuijt heeft het daar niet super naar zn zin. Z'n vrouw ook niet. Die wilde sowieso al bij Feyenoord blijven. Hij speelt daar ook niet alles...

En ik heb wat dingen gehoord. Maar ik ga er ook niet van uit hoor, maar hij mag zo komen van mij.
Wat heb je gehoord? (Ik ken jou contacten met Kuijt of Feyenoord niet).
  maandag 24 maart 2008 @ 13:51:53 #85
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57578169
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom? In de Sportweek zegt hij dat hij zichzelf eerder in een Feyenoordshirt ziet.
- Waarschijnlijk vertrek Stekelenburg.
- Ajax heeft wél geld.
- Feyenoord concentreert zich niet op die positie nu, ze zijn tevreden over Timmer en ze hebben net een of andere gast uit Brazillie gehaald.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:52:54 #86
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57578188
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:41 schreef EnactedChaos het volgende:

Hij mag van mij zo komen. Meen alleen dat Liverpool hem wil verkopen. Echt veel schieten ze niet op met een verhuur.
Elite
Tegen TTIP
pi_57578195
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:51 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

- Waarschijnlijk vertrek Stekelenburg.
- Ajax heeft wél geld.
- Feyenoord concentreert zich niet op die positie nu, ze zijn tevreden over Timmer en ze hebben net een of andere gast uit Brazillie gehaald.
Wij ook
  maandag 24 maart 2008 @ 13:55:01 #88
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57578235
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij mag van mij zo komen. Meen alleen dat Liverpool hem wil verkopen. Echt veel schieten ze niet op met een verhuur.
Volgens mij zou Feyenoord dan 8-10 miljoen op tafel moeten leggen.

Heb je wel een koningskoppel volgend jaar zeg, Kuyt-Makaay, precies dé speler die Makaay naast zich nodig heeft.

Maar het gaat niet gebeuren natuurlijk.
kankelul.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:55:21 #89
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57578242
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wij ook
Wij hebben nog geen eens 10 miljoen uit te geven man, tenzij De Guzman vertrekt en/of we alsnog CL zouden behalen. Hoe kom je erbij dat er geld is?

Dan ga je geen 6 miljoen of meer voor een keeper uitgeven (contract tot 2011, zeer gewilde speler) terwijl je er al genoeg hebt en er nog 5 andere posities zijn die eerst verstrekt moeten worden.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:56:40 #90
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57578267
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wij ook
Je moet het niet overdrijven. ajax heeft echt veel meer, dan wij.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 24 maart 2008 @ 13:58:29 #91
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57578300
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Je moet het niet overdrijven. ajax heeft echt veel meer, dan wij.
PSV, AZ en Heerenveen ook.
pi_57578311
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:55 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Wij hebben nog geen eens 10 miljoen uit te geven man, tenzij De Guzman vertrekt en/of we alsnog CL zouden behalen. Hoe kom je erbij dat er geld is?
Er is echt wel wat uit te geven. Feyenoord gaat echt geen 6 miljoen bieden op El Ahmadi als ze na zijn aankoop geen geld meer hebben voor een spits.
Gio vertelde gister bij Studio Voetbal dat er deze zomer weer spelers bij gaan komen.
pi_57578546
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Naar ik begreep ging het om huur.

Maar goed, het zou mij ook verbazen hoor. Maar aan de andere kant ook weer helemaal niet. Zit ie weer lekker dicht bij katwijk...

maar ik hoor wel eens vaker wat, en al vaker klopte er weinig van of ging t allemaal niet door...
pi_57578615
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:55 schreef MarkNMGN het volgende:

Heb je wel een koningskoppel volgend jaar zeg, Kuyt-Makaay, precies dé speler die Makaay naast zich nodig heeft.
Precies. Zou fantastisch zijn.

En wees allemaal eens eerlijk, als ie terug zou komen zou niemand daar echt van staan te kijken... Of wel?
pi_57578650
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:45 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

het zijn de homo's uit amsterdam!
pi_57579521
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:01 schreef Happel het volgende:

Volgend seizoen komt die kikker er bij, dat is al een (talentvolle) spits. Benieuwd wie ze daarnaast nog willen halen.

Binnen Nederland zijn er genoeg spitsen die een aanvulling kunnen zijn voor Feijenoord. Verwacht alleen niet dat de club daar teveel geld voor uit zal willen trekken met de grote kostenposten die ze al hebben (Makaay, de Cler, Hofland, Van Bronckhorst en Makaay). Beetje capabele spits in Nederland zal al rond de zes miljoen of hoger liggen.

Ik vind overigens dat de verdediging meer investering nodig heeft. Zit genoeg creativiteit voorin en met een of twee aanvallers verhoog je dat. Verdediging heeft een rechtsback (Tiendalli?), centrale verdediger en een back-up voor de linksback nodig.

Timmer moet lekker met pensioen gaan. Tijd voor een andere. Ekramy, Mulder en Darley staan klaar.
De verdediging verdient naar mijn mening ook de grootste aandacht van de drie linies; Tiendalli speelt dacht ik wel aardig sinds hij bij Sparta zit, gewoon terughalen dus. Een centrale verdediger erbij, lijkt me ook geen overbodige luxe, aangezien Vlaar, Hofland, Bahia en Greene niet genoeg is voor een heel seizoen. Een back-up voor linksback is in principe Michael Jansen, maar hij lijkt me nog niet (wedstrijd)fit genoeg na dit seizoen. Toch zou ik geen alternatief halen, aangezien Bahia daar ook wel uit de voeten kan.

Middenveld is prima bezet. Zelfs als De Guzman is verkocht, hoeft er wat mij betreft geen speler bij. Over El Ahmadi twijfel ik; Leroy Fer doet het met de weinige minuten naar behoren, dus tezamen met Wijnaldum lekker bij de selectie laten... Bruins niet langer meer misbruiken op links idd, dus die kan perfect De Guzman vervangen.

Aanval is natuurlijk magertjes. Spelers als Vincken en Lee voegen om diverse redenen niks toe, dus die kunnen wat mij betreft ophoepelen. Slory geef ik vooralsnog het voordeel van de twijfel. Hoe Erasmus zich gaat ontwikkelen is afwachten, daar mag je niet meteen veel van verwachten denk ik. Een extra spits erbij zou dan ook niet verkeerd zijn. Eigenlijk zelfs noodzakelijk.

Oh ja, onder de lat staat volgend seizoen 'gewoon' Henk Timmer natuurlijk. Wat mij betreft mag ook Ekramy uitzien naar een andere club. Als hij echt kwaliteiten had, had hij er natuurlijk allang ingestaan. Met Mulder en die Darley zijn er twee stand-ins.

De belangrijkste aankoop wordt natuurlijk de trainer. Graag zie ik no-nonsense figuur Verbeek komen.

Kortom qua spelers: Tiendalli, centrale verdediger, (Jansen,) (El Ahmadi,) Spits plus een paar verkopen en ik zie Feyenoord 'meer' meedoen voor de titel komend seizoen.
  maandag 24 maart 2008 @ 15:31:09 #97
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57579956
net de samenvatting van sparta-feyenoord gekeken
pi_57580994
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:09 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Kortom qua spelers: Tiendalli, centrale verdediger, (Jansen,) (El Ahmadi,) Spits plus een paar verkopen en ik zie Feyenoord 'meer' meedoen voor de titel komend seizoen.
Is er echt niks beters dan Tiendalli? Heb het altijd zo'n speler gevonden die het leuk doet bij de clubs uit het rechterrijtje, maar voor de top valt hij door de mand.
pi_57581127
Tja, ik zeg nog altijd dat Greene op rechtsback in goede doen (eerste jaar bij Feyenoord) zelfs Ned.11tal waardig is. Hij draaide vorig jaar slecht (maargoed, wie niet?) en raakte ook nog zwaar geblesseerd.
Tiendalli speelde bij FC Utrecht goed mee en heeft zeker potentieel. Hij zou dan ook mijn tweede keus zijn achter Greene. Lucius is geen rechtsback natuurlijk.
  maandag 24 maart 2008 @ 16:29:52 #100
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57581148
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:28 schreef Siemerink het volgende:
Tja, ik zeg nog altijd dat Greene op rechtsback in goede doen (eerste jaar bij Feyenoord) zelfs Ned.11tal waardig is.
Die illiusie heb ik ook een tijdje gehad.
kankelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')