abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 maart 2008 @ 13:01:12 #76
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57577267
Die (Kuijt) komt toch niet.

Volgend seizoen komt die kikker er bij, dat is al een (talentvolle) spits. Benieuwd wie ze daarnaast nog willen halen.

Binnen Nederland zijn er genoeg spitsen die een aanvulling kunnen zijn voor Feijenoord. Verwacht alleen niet dat de club daar teveel geld voor uit zal willen trekken met de grote kostenposten die ze al hebben (Makaay, de Cler, Hofland, Van Bronckhorst en Makaay). Beetje capabele spits in Nederland zal al rond de zes miljoen of hoger liggen.

Ik vind overigens dat de verdediging meer investering nodig heeft. Zit genoeg creativiteit voorin en met een of twee aanvallers verhoog je dat. Verdediging heeft een rechtsback (Tiendalli?), centrale verdediger en een back-up voor de linksback nodig.

Timmer moet lekker met pensioen gaan. Tijd voor een andere. Ekramy, Mulder en Darley staan klaar.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57577437
Timmer kan in deze vorm nog wel een jaar door, is bijzonder waardevol wat mij betreft. Er moet wel serieus rekening gehouden worden met de toekomst, op doelmangebied, dat zeker.
That's all folks!
  maandag 24 maart 2008 @ 13:11:46 #78
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57577457
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Timmer kan in deze vorm nog wel een jaar door, is bijzonder waardevol wat mij betreft. Er moet wel serieus rekening gehouden worden met de toekomst, op doelmangebied, dat zeker.
Speler worden bij Feyenoord nou eenmaal puur op karakter ipv kwaliteit beoordeeld. Buijs voldoet volgens vele mensen prima terwijl Timmer op kan rotten .

Als Ekramy uberhaupt het niveau aan had gekund, hadden niet 3 onafhankelijke trainers achter elkaar hem op de bank gezet.
pi_57577500
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
99% zeker dat Piet Velthuizen ooit gaat komen.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:15:01 #80
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57577514
Nee, die gaat naar Ajax.
pi_57577678
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:15 schreef De.Kromme het volgende:
Nee, die gaat naar Ajax.
Waarom? In de Sportweek zegt hij dat hij zichzelf eerder in een Feyenoordshirt ziet.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:33:19 #82
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57577830
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:11 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Speler worden bij Feyenoord nou eenmaal puur op karakter ipv kwaliteit beoordeeld. Buijs voldoet volgens vele mensen prima terwijl Timmer op kan rotten
Elite
Tegen TTIP
pi_57577966
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:01 schreef Happel het volgende:
Kuijt heeft het daar niet super naar zn zin. Z'n vrouw ook niet. Die wilde sowieso al bij Feyenoord blijven. Hij speelt daar ook niet alles...

En ik heb wat dingen gehoord. Maar ik ga er ook niet van uit hoor, maar hij mag zo komen van mij.
pi_57578016
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:41 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Kuijt heeft het daar niet super naar zn zin. Z'n vrouw ook niet. Die wilde sowieso al bij Feyenoord blijven. Hij speelt daar ook niet alles...

En ik heb wat dingen gehoord. Maar ik ga er ook niet van uit hoor, maar hij mag zo komen van mij.
Wat heb je gehoord? (Ik ken jou contacten met Kuijt of Feyenoord niet).
  maandag 24 maart 2008 @ 13:51:53 #85
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57578169
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom? In de Sportweek zegt hij dat hij zichzelf eerder in een Feyenoordshirt ziet.
- Waarschijnlijk vertrek Stekelenburg.
- Ajax heeft wél geld.
- Feyenoord concentreert zich niet op die positie nu, ze zijn tevreden over Timmer en ze hebben net een of andere gast uit Brazillie gehaald.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:52:54 #86
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57578188
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:41 schreef EnactedChaos het volgende:

Hij mag van mij zo komen. Meen alleen dat Liverpool hem wil verkopen. Echt veel schieten ze niet op met een verhuur.
Elite
Tegen TTIP
pi_57578195
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:51 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

- Waarschijnlijk vertrek Stekelenburg.
- Ajax heeft wél geld.
- Feyenoord concentreert zich niet op die positie nu, ze zijn tevreden over Timmer en ze hebben net een of andere gast uit Brazillie gehaald.
Wij ook
  maandag 24 maart 2008 @ 13:55:01 #88
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57578235
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij mag van mij zo komen. Meen alleen dat Liverpool hem wil verkopen. Echt veel schieten ze niet op met een verhuur.
Volgens mij zou Feyenoord dan 8-10 miljoen op tafel moeten leggen.

Heb je wel een koningskoppel volgend jaar zeg, Kuyt-Makaay, precies dé speler die Makaay naast zich nodig heeft.

Maar het gaat niet gebeuren natuurlijk.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:55:21 #89
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57578242
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wij ook
Wij hebben nog geen eens 10 miljoen uit te geven man, tenzij De Guzman vertrekt en/of we alsnog CL zouden behalen. Hoe kom je erbij dat er geld is?

Dan ga je geen 6 miljoen of meer voor een keeper uitgeven (contract tot 2011, zeer gewilde speler) terwijl je er al genoeg hebt en er nog 5 andere posities zijn die eerst verstrekt moeten worden.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:56:40 #90
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57578267
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wij ook
Je moet het niet overdrijven. ajax heeft echt veel meer, dan wij.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 24 maart 2008 @ 13:58:29 #91
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57578300
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Je moet het niet overdrijven. ajax heeft echt veel meer, dan wij.
PSV, AZ en Heerenveen ook.
pi_57578311
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:55 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Wij hebben nog geen eens 10 miljoen uit te geven man, tenzij De Guzman vertrekt en/of we alsnog CL zouden behalen. Hoe kom je erbij dat er geld is?
Er is echt wel wat uit te geven. Feyenoord gaat echt geen 6 miljoen bieden op El Ahmadi als ze na zijn aankoop geen geld meer hebben voor een spits.
Gio vertelde gister bij Studio Voetbal dat er deze zomer weer spelers bij gaan komen.
pi_57578546
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Naar ik begreep ging het om huur.

Maar goed, het zou mij ook verbazen hoor. Maar aan de andere kant ook weer helemaal niet. Zit ie weer lekker dicht bij katwijk...

maar ik hoor wel eens vaker wat, en al vaker klopte er weinig van of ging t allemaal niet door...
pi_57578615
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:55 schreef MarkNMGN het volgende:

Heb je wel een koningskoppel volgend jaar zeg, Kuyt-Makaay, precies dé speler die Makaay naast zich nodig heeft.
Precies. Zou fantastisch zijn.

En wees allemaal eens eerlijk, als ie terug zou komen zou niemand daar echt van staan te kijken... Of wel?
pi_57578650
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:45 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ajax steevast met een kleine letter a schrijven

Kom op nou man hoe oud ben je?
het zijn de homo's uit amsterdam!
pi_57579521
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:01 schreef Happel het volgende:

Volgend seizoen komt die kikker er bij, dat is al een (talentvolle) spits. Benieuwd wie ze daarnaast nog willen halen.

Binnen Nederland zijn er genoeg spitsen die een aanvulling kunnen zijn voor Feijenoord. Verwacht alleen niet dat de club daar teveel geld voor uit zal willen trekken met de grote kostenposten die ze al hebben (Makaay, de Cler, Hofland, Van Bronckhorst en Makaay). Beetje capabele spits in Nederland zal al rond de zes miljoen of hoger liggen.

Ik vind overigens dat de verdediging meer investering nodig heeft. Zit genoeg creativiteit voorin en met een of twee aanvallers verhoog je dat. Verdediging heeft een rechtsback (Tiendalli?), centrale verdediger en een back-up voor de linksback nodig.

Timmer moet lekker met pensioen gaan. Tijd voor een andere. Ekramy, Mulder en Darley staan klaar.
De verdediging verdient naar mijn mening ook de grootste aandacht van de drie linies; Tiendalli speelt dacht ik wel aardig sinds hij bij Sparta zit, gewoon terughalen dus. Een centrale verdediger erbij, lijkt me ook geen overbodige luxe, aangezien Vlaar, Hofland, Bahia en Greene niet genoeg is voor een heel seizoen. Een back-up voor linksback is in principe Michael Jansen, maar hij lijkt me nog niet (wedstrijd)fit genoeg na dit seizoen. Toch zou ik geen alternatief halen, aangezien Bahia daar ook wel uit de voeten kan.

Middenveld is prima bezet. Zelfs als De Guzman is verkocht, hoeft er wat mij betreft geen speler bij. Over El Ahmadi twijfel ik; Leroy Fer doet het met de weinige minuten naar behoren, dus tezamen met Wijnaldum lekker bij de selectie laten... Bruins niet langer meer misbruiken op links idd, dus die kan perfect De Guzman vervangen.

Aanval is natuurlijk magertjes. Spelers als Vincken en Lee voegen om diverse redenen niks toe, dus die kunnen wat mij betreft ophoepelen. Slory geef ik vooralsnog het voordeel van de twijfel. Hoe Erasmus zich gaat ontwikkelen is afwachten, daar mag je niet meteen veel van verwachten denk ik. Een extra spits erbij zou dan ook niet verkeerd zijn. Eigenlijk zelfs noodzakelijk.

Oh ja, onder de lat staat volgend seizoen 'gewoon' Henk Timmer natuurlijk. Wat mij betreft mag ook Ekramy uitzien naar een andere club. Als hij echt kwaliteiten had, had hij er natuurlijk allang ingestaan. Met Mulder en die Darley zijn er twee stand-ins.

De belangrijkste aankoop wordt natuurlijk de trainer. Graag zie ik no-nonsense figuur Verbeek komen.

Kortom qua spelers: Tiendalli, centrale verdediger, (Jansen,) (El Ahmadi,) Spits plus een paar verkopen en ik zie Feyenoord 'meer' meedoen voor de titel komend seizoen.
  maandag 24 maart 2008 @ 15:31:09 #97
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57579956
net de samenvatting van sparta-feyenoord gekeken
pi_57580994
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:09 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Kortom qua spelers: Tiendalli, centrale verdediger, (Jansen,) (El Ahmadi,) Spits plus een paar verkopen en ik zie Feyenoord 'meer' meedoen voor de titel komend seizoen.
Is er echt niks beters dan Tiendalli? Heb het altijd zo'n speler gevonden die het leuk doet bij de clubs uit het rechterrijtje, maar voor de top valt hij door de mand.
pi_57581127
Tja, ik zeg nog altijd dat Greene op rechtsback in goede doen (eerste jaar bij Feyenoord) zelfs Ned.11tal waardig is. Hij draaide vorig jaar slecht (maargoed, wie niet?) en raakte ook nog zwaar geblesseerd.
Tiendalli speelde bij FC Utrecht goed mee en heeft zeker potentieel. Hij zou dan ook mijn tweede keus zijn achter Greene. Lucius is geen rechtsback natuurlijk.
  maandag 24 maart 2008 @ 16:29:52 #100
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57581148
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:28 schreef Siemerink het volgende:
Tja, ik zeg nog altijd dat Greene op rechtsback in goede doen (eerste jaar bij Feyenoord) zelfs Ned.11tal waardig is.
Die illiusie heb ik ook een tijdje gehad.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')