Wat is dit nou voor een tip! Chips en bier is geen combinatie, dan slaat je bier zo dood.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:28 schreef woodside het volgende:
Neem er een zak chips bij. Elke keer als de smaak je niet bevalt eet je wat chips. Na een tijd kun je het drinken.
BIER!!!!!!!!!!!!!
.
klopt,op mijn 15de gebeurt en sindsdien vind ik bier heerlijk,vooral grolsch!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Gesloten het volgende:
Als je 1 keer dronken bent geworden van bier, lust je het daarna altijd![]()
Precies! de ultieme testquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:35 schreef Achterband het volgende:
Ga gewoon op een warme dag een koud biertje halen op een terrasje. Als je het dan nog niet lekker vind ben je een hopeloos geval.
Je moet er eerst achter komen WELK bier je lekker vind, sommige mensen vinden heineken lekker maar ik ga er van over me nek. Ik drink het liefst grolsch of dommelsch.. een vriend van mij Jupiler, ik vind Palm bier ook erg lekker vooral als ie ijskoud is.quote:Op maandag 12 december 2005 03:44 schreef Robbiej het volgende:
Hoe? ik wil bier zuipen net als ieder ander..
maar alleen die geur al.. en ik krijg er kotsneigingen van als ik het alleen al proef..
zijn er geen tips/manieren om bier te leren drinken als broekie? ik ben ffs al 17 jaar
Als je bier wil leren drinken moet je vooral met blikjes beginnenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je moet er eerst achter komen WELK bier je lekker vind, sommige mensen vinden heineken lekker maar ik ga er van over me nek. Ik drink het liefst grolsch of dommelsch.. een vriend van mij Jupiler, ik vind Palm bier ook erg lekker vooral als ie ijskoud is.
ga maar is naar de supermarkt, en koop van elke soort bier 1 blikje. Laat ze dan ijskoud worden en drink 1 biertje per uur. en kijken maar welke je t lekkerst vind
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:35 schreef Achterband het volgende:
Ga gewoon op een warme dag een koud biertje halen op een terrasje. Als je het dan nog niet lekker vind ben je een hopeloos geval.
ik drink alleen maar blikjes :p maar dat barverhaal klinkt ook goed hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je bier wil leren drinken moet je vooral met blikjes beginnen![]()
![]()
![]()
Gewoon aan de bar gaan zitten... En pils bestellen. De 7e begint al beter te smaken. Wekelijks herhalen.
A. Blikbier is voor zwervers.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je moet er eerst achter komen WELK bier je lekker vind, sommige mensen vinden heineken lekker maar ik ga er van over me nek. Ik drink het liefst grolsch of dommelsch.. een vriend van mij Jupiler, ik vind Palm bier ook erg lekker vooral als ie ijskoud is.
ga maar is naar de supermarkt, en koop van elke soort bier 1 blikje. Laat ze dan ijskoud worden en drink 1 biertje per uur. en kijken maar welke je t lekkerst vind
De leuters gaan er bij jou zeker ook volop in?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:31 schreef hoerezooi het volgende:
moeite doen om iets te gaan drinken wat je niet te zuipen vind omdat het stoer is als je het drinkt![]()
Vind bier niet weg te krijgen en drink het daarom simpelweg gewoon niet. ben ook een zoetekauwsnoep, chocola alles gaat erin als het maar zoet is, koffie met 2 suiker en melk maken het compleet
hoe weet je dat het lauw is? misschien komen ze wel uit de vriezerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:48 schreef BoerBert het volgende:
Oh, ben nog vergeten te zeggen dat ik kots op van die lui die zo'n kratje lauw bier naar het strand meenemen en dat zogenaamd heel lekker vinden. Die doen het echt voor de 'stoerheid'. Lauw = niet al te lekker.
Ik heb ook een hekel aan mensen die altijd denken dat je stoer probeert te doen als je een biertje drinktquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:48 schreef BoerBert het volgende:
Oh, ben nog vergeten te zeggen dat ik kots op van die lui die zo'n kratje lauw bier naar het strand meenemen en dat zogenaamd heel lekker vinden. Die doen het echt voor de 'stoerheid'. Lauw = niet al te lekker.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:37 schreef Megumi het volgende:
Als je het onderstaande kan drinken. Heb je het onder de knie.
[ afbeelding ]
mensen die bier stoer vindenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:35 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
De leuters gaan er bij jou zeker ook volop in?
Tegenwoordig lust ik graag een biertjequote:Op donderdag 29 december 2005 14:32 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vind er weinig smaak aan zitten eerlijk gezegd.. paar x een flesje leeggedronken, maar ik vind het niet naar 'meer' smaken.. met frisdrank heb ik dat op zich wel, dat smaakt ook lekker... Dan maar geen alcohol, heb niet zo'n vriendengroep dat je er niet bij hoort als je niet zuipt
Idd elk weekend naar huis kruipen en elke zondag zondagziek zijn. Nee ik zou het maar nooit gaan lerenquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 07:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Tegenwoordig lust ik graag een biertje
We worden allemaal groot.quote:Op zondag 26 september 2010 07:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Tegenwoordig lust ik graag een biertje
Topic van bijna 6 jaar oud...quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:29 schreef Rockfire het volgende:
Wat een kick voor een topic van meer dan een jaar oud
jij bent vrouw... jij drinkt bier? brrrr....quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:09 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb het ook leren drinken door mijn vader terwijl ik altijd echt ANTI was, en nu zuip ik ze keihard weg bij gebrek aan beter (ik prefereer altijd nog de ekte ekte single malt whisky's) dus jij kunt het ook TS!
Oh godver, oud topic dus.
Dat was ook altijd mijn punt om het niet te drinken eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij bent vrouw... jij drinkt bier? brrrr....![]()
![]()
OT: Je groeit erin TS, toen ik 14 was vond ik het ook niet geweldig, maar naar mate je ouder wordt wordt het steeds lekkerder![]()
oh ik zie dat je al 17 bent.. dan ben je een laatbloeier zullen we maar zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |