Zelfs zonder jou kunnen we dat!quote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Potverdorie, jullie hebben gewoon bijna een heel topic volgeluld zonder mij!
Ja gaaf he ?quote:Op zondag 11 december 2005 23:46 schreef iDex het volgende:
mijn mac mini in slaapstand ademt ook met zijn lampje
rot opquote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef Geqxon het volgende:
Maar is het lampje dan wel fel genoeg?
en toen ik voor het eerst mijn apple aansloot. begon hij het liedje: eple van royksopp te spelenquote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja gaaf he ?. Je zou d'r toch potdomme moedergevoelens van krijgen.
.
Man, het is de vervanger geworden van mijn leeslamp. Het ding verlicht mijn halve kamer.quote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef Geqxon het volgende:
Maar is het lampje dan wel fel genoeg?
Ik zou m uit het raam gooien als ik jou was. Dat zal m leren.quote:Op zondag 11 december 2005 23:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Man, het is de vervanger geworden van mijn leeslamp. Het ding verlicht mijn halve kamer.
idd KUT APPLE viva la windowsquote:Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zou m uit het raam gooien als ik jou was. Dat zal m leren.
ik kan ook niet slapen doordat ik dat heb gezegt. ik heb eigenlijk spijt van dat ik de woorden KUT en apple in 1 zin heb gebruikt. ik denk dat ik nu nacht merries krijg en waanideen van geqxon.quote:Op maandag 12 december 2005 00:09 schreef nietzman het volgende:
Ik kan niet slapen zonder dat lieve gepulseer in m'n buurt..
Hij heeft geen Mac en hij wil geen Mac. Boe, Gecxqon, boe!quote:Op maandag 12 december 2005 00:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Even voor alle onschuldige meisjes onder ons, wat is er mis met die hele Gecxqon ?
Mén, zelfs mijn oma was onder de indruk van mijn iBook !quote:Op maandag 12 december 2005 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft geen Mac en hij wil geen Mac. Boe, Gecxqon, boe!
Ik zou anders maar wat graag een eMac oid willen hoorquote:Op maandag 12 december 2005 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft geen Mac en hij wil geen Mac. Boe, Gecxqon, boe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |