"quote:Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat nou ""? Weet jij dat de kindertjes in Afrika helemaal niet naar de bioscoop kunnen...nee, WILLEN? Ze hebben honger! Stervende honger. En die honger zou wat aan te doen zijn maar daarnaast hebben ze AIDS! Voel je die??? DAT is "
". Niet dat "ik ga naar de film maar weet nie welke ik moe kiezuuh, ik ben zieluuug"
![]()
Gefeliciteerd Zhenarquote:
Joh ga grappen en grollen bedenkenquote:
Aah kijk daar is de eerste...quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat nou ""? Weet jij dat de kindertjes in Afrika helemaal niet naar de bioscoop kunnen...nee, WILLEN? Ze hebben honger! Stervende honger. En die honger zou wat aan te doen zijn maar daarnaast hebben ze AIDS! Voel je die??? DAT is "
". Niet dat "ik ga naar de film maar weet nie welke ik moe kiezuuh, ik ben zieluuug"
![]()
Ik mis hem nietquote:
Wat nou "quote:
Meeloper!quote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef timbob het volgende:
Er zouden meer mensen met aids moeten komen.
gewoon. voor de sfeer.
Weet jij waar die kindertjes in Afrika een hekel aan hebben?? Aan na-apers. Ik ga Gordon e mailen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Wat nou ""? Weet jij dat sommige kindertjes in Afrika helemaal niet kunnen springen...nee, DANSEN? Ze hebben lepra! Pijnlijke lepra. En die lepra zou wat aan te doen zijn maar daarnaast hebben ze AIDS! Voel je die??? DAT is "
". Niet dat "Er is een kindje geboren, dus ga ik maar dansen en springen"
![]()
Weet jij waar die kindertjes in Afrika een hekel aan hebben?? Aan Gordon. Ik ga apen e mailen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Weet jij waar die kindertjes in Afrika een hekel aan hebben?? Aan na-apers. Ik ga Gordon e mailen.
Ze hebben daar ook een hekel aan humorloze homo's.quote:Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Weet jij waar die kindertjes in Afrika een hekel aan hebben?? Aan na-apers. Ik ga Gordon e mailen.
HOI BUPA, DIE MIJ WEER OPNIEUW MOET VOORZIEN VAN ALLE FOK/MSN-SMILEYSquote:
OKE, IK KOM WEL FF ONLINE VOOR JOUquote:Op maandag 12 december 2005 19:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
HOI BUPA, DIE MIJ WEER OPNIEUW MOET VOORZIEN VAN ALLE FOK/MSN-SMILEYS
Zo klinkt mn vraag nog leuk ook
quote:Op maandag 12 december 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Ze hebben daar ook hekel aan humorloze homo's.
Maar Buup het woordje "een" moet nog tussen "ook" en "hekel".quote:Op maandag 12 december 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Ze hebben daar ook hekel aan humorloze homo's.
Jaja.quote:Op maandag 12 december 2005 19:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Maar Buup het woordje "een" moet nog tussen "ook" en "hekel".
M'N MOEDER IS OVERLEDEN NA EEN STUURFOUT VAN DE BUSCHAFFEUR IN DE PERI-NEEËNquote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OKE, IK KOM WEL FF ONLINE VOOR JOU!
Duh.Bewezen in het Bupa-laboratorium: hoofdletters +
-smiley = vrolijke zin
GECONDOLEERD MAN! ACH JA...KAN GEBEUREN, HÈ?quote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef timbob het volgende:
[..]
M'N MOEDER IS OVERLEDEN NA EEN STUURFOUT VAN DE BUSCHAFFEUR IN DE PERI-NEEËN
ja! het werkt
Wat zei ik nou net?quote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
HOI BUPA, DIE MIJ WEER OPNIEUW MOET VOORZIEN VAN ALLE FOK/MSN-SMILEYS
Wheheheequote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef timbob het volgende:
M'N MOEDER IS OVERLEDEN NA EEN STUURFOUT VAN DE BUSCHAFFEUR IN DE PERI-NEEËN
Leg mij maar eens uit in wat ik jou na-aapquote:Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net?
Ik heb een hekel aan humorloze homo's die mij na-apen.
Sukkelientjequote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
En wie het daar niet mee eens is, is een sukkel/sukkelin..
QUOTE MIJ EENS NIET ZO SNEL, BLAUWE INFANTIELquote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit in wat ik jou na-aap?
Wil je het met de groep delen Airelle?quote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef Airelle het volgende:
Sukkelientje. Ja zo noemde mijn moeder me wel eens
.
Toen ik jou quotete had je het al veranderdquote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
QUOTE MIJ EENS NIET ZO SNEL, BLAUWE INFANTIEL
quote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sukkelientje. Ja zo noemde mijn moeder me wel eens
.
quote:Op maandag 12 december 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
quotete
Als de olie op is lost het probleem zich vanzelf opquote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah... lees het stuk maar eens(NRC). Ook in dat geval zal er in Amerika nog een hoop moeten gebeuren
. Ben al lang blij dat ze in ieder geval een stapje verder zijn.
Of is het nooit goed in jou ogen? Begrijp je niet dat de economie van Amerika daar zo onder zou moeten lijden willen ze in z'n geheel kunnen voldoen aan de Kyoto-eisen?
quote:Op maandag 12 december 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Wie wil mijn dushi zijn?
www.cu2.nl/bupatih
IK HEB NIKS AAN, GEKKIEquote:Op maandag 12 december 2005 19:35 schreef Christine het volgende:
[..]
BUPA LEKKER DING, JE TRUI ZIT BINNENSTEBUITEN
Dunya en Dushi.quote:
Ik doe mijn best ze allemaal het land uit te schoppen, ga jij met dit soort woorden smijtenquote:Op maandag 12 december 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dunya en Dushi.?
Weet ik veel...Mocro's voor 'schatje' volgens mij.
"DA'S GEEN COLTRUI. IK HEB GEWOON EEN DIKKE NEK"quote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef Christine het volgende:
[..]
OH VANDAAR DAT HET ER ZO GEK UIT ZIET
Tssk, heb je wel eens de leipe mocro-flavour geproefd?quote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik doe mijn best ze allemaal het land uit te schoppen, ga jij met dit soort woorden smijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |