Waarom zou het niet passen? Ik vind dat het bedenken hoe je iets wel of niet zou aanpakken ook bij rammelen hoort. Ik denk niet vaak in termen als lief en schattig en babykleding doet me bijvoorbeeld weinig. Bij mij uit het zich vooral in het overdenken van prakische zaken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk vind ik dit nou weer helemaal niet hier passen.
Het is nota bene nog (lang) niet aan de orde.
* Brighteyes is er ook vrijwel zeker over uit meteen aan de flesvoeding te gaan. Vind BV prachtig om te zien bij anderen, zou me er ook niet voor schamen, alleen zie ik het mezelf niet doen, plus dat ik papa (en anderen) ook graag de kans wil geven 'iets' met het kindje te kunnen behalve alleen verschonen etc.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk vind ik dit nou weer helemaal niet hier passen.
Het is nota bene nog (lang) niet aan de orde.
* Brighteyes is er ook vrijwel zeker over uit meteen aan de flesvoeding te gaan. Vind BV prachtig om te zien bij anderen, zou me er ook niet voor schamen, alleen zie ik het mezelf niet doen, plus dat ik papa (en anderen) ook graag de kans wil geven 'iets' met het kindje te kunnen behalve alleen verschonen etc.
Ok dan... zo had het niet gezien. Maar dan nog... overdenken is prima, melden wat jij van plan denkt te zijn ook, maar een pro- of contra-BV discussie hoort hier niet. Dat heeft niets met rammelen te maken imo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Waarom zou het niet passen? Ik vind dat het bedenken hoe je iets wel of niet zou aanpakken ook bij rammelen hoort. Ik denk niet vaak in termen als lief en schattig en babykleding doet me bijvoorbeeld weinig. Bij mij uit het zich vooral in het overdenken van prakische zaken.
Voor info over borstvoeding ga ik dan ook naar de borstvoedingstopics.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok dan... zo had het niet gezien. Maar dan nog... overdenken is prima, melden wat jij van plan denkt te zijn ook, maar een pro- of contra-BV discussie hoort hier niet. Dat heeft niets met rammelen te maken imo.
Kleding valt wel mee, je kunt het zo gek maken als je zelf wilt, met een beetje vooruit plannen (uitverkoop!) kom je een heel eind.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Voor info over borstvoeding ga ik dan ook naar de borstvoedingstopics.Als ik nou ook nog ergens kon vinden hoeveel ik aan het kvd kwijt zou zijn...
![]()
Het klinkt misschien harteloos, maar als ik babykleding zie en het rammelt dan denk ik: 'Hoeveel kost kinderkleding me in jaar 1, 2, 3?' etc... En als ik het kinderpraatjestopic doorlees: 'Hoe moet ik mijn kind leren wat het verschil is tussen een paard en een zebra? Woorden? Plaatjes? Dierentuin?'
Ik zou alleen melden dat ik gepromoveerd ben en in het tweede streepjes topic wanneer ik ga testen ofzo. Als mijn vriend (op dat moment al mijn man dus) het niet erg vind dat ik dat soort dingen op het forum gooi...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes hoopt toch stiekem wel een beetje dat het nog dit jaar zal kunnen zijn.
Hoewel ik niet zal melden dat we er voor gaan en ik zal me ook niet melden in het 2e streepjes topic.
Vind het een beetje een vreemd idee dat het hele forum dan weet wanneer je ongesteld bent en wanneer je precies je vent geneukt hebt of niet.
Als ik toen wist wat ik nu weet dan had ik dat ook laten doen idd. Want ik ben behoorlijk erg aan het wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:42 schreef Leah het volgende:
Ik heb me laten steriliseren bij de tweede KS. Want ik zag mezelf ook al rammelen om een derde.
In mijn geval domweg medisch niet verantwoord, vandaar de beslissing, maar ik word ook helemaal week als ik weer zo'n pasgeboren frum zie hoor.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:52 schreef Luchtbel het volgende:
Oh nou Anitra, ik denk altijd maar; Anitra kreeg na lange tijd weer een leuke relatie en een leuk kind hiehiedan denk ik de ellende gewoon even weg voor het gemak
Dat is nu idd wat ik denk. Als ik nu voor een derde ga wat hebben de andere 2 dan aan mij?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Leah het volgende:
Wat mij hielp was het me realiseren dat ik misschien nog wel een kind wil, maar dat ik het daarmee voor die andere twee niet makkelijker maak, ik ben dan weer een hele poos uit de running, en als ik het loodje leg tijdens de bevalling hebben ze een nog groter probleem...
Bovendien moet je ze allemaal ook nog groot zien te krijgen, ook financieel.
En ik wil er toch minstens één met een leuke man samen hoor. Want het gezeik met exen enzo daar wordt ook niemand vrolijk van.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Leah het volgende:
Bovendien moet je ze allemaal ook nog groot zien te krijgen, ook financieel.
Idd, ik kan me dat van jou heel goed voorstellen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:59 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En ik wil er toch minstens één met een leuke man samen hoor. Want het gezeik met exen enzo daar wordt ook niemand vrolijk van.
Gelukkig ben ik jong enzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:00 schreef Leah het volgende:
[..]
Idd, ik kan me dat van jou heel goed voorstellen!
Weet er alles van. En ik hoop voor jou dat je net als mij nog de perfecte man voor jou tegenkomt en dan samen een mooi brusje krijgen! En ik zeg het lekker nog een keer, de band tussen grote zus en kleine broer is heel mooi!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:59 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En ik wil er toch minstens één met een leuke man samen hoor. Want het gezeik met exen enzo daar wordt ook niemand vrolijk van.
is dit een verkapte 'we gaan ervoor-melding'?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes hoopt toch stiekem wel een beetje dat het nog dit jaar zal kunnen zijn.
Hoewel ik niet zal melden dat we er voor gaan en ik zal me ook niet melden in het 2e streepjes topic.
Vind het een beetje een vreemd idee dat het hele forum dan weet wanneer je ongesteld bent en wanneer je precies je vent geneukt hebt of niet.
Nou, inmiddels heb ik er prima vrede mee hoor. Maar ik begrijp wel waarom ze niet graag een sterilisatie bij een KS doen, kraamtranen en een sterilisatie gaan niet zo heel goed samenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef Anitra het volgende:
[..]
Leah het lijkt mij erg moeilijk om te weten dat dat echt de laatste is. Kan me voorstellen dat het verschrikkelijk emotioneel is.
Heftig! Echt waar. Dat klinkt echt rot.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Leah het volgende:
[..]
Nou, inmiddels heb ik er prima vrede mee hoor. Maar ik begrijp wel waarom ze niet graag een sterilisatie bij een KS doen, kraamtranen en een sterilisatie gaan niet zo heel goed samen.
ohja lishe, ik ben tegen die tijd (nou ja vanaf dat we echt gingen proberen zwanger te worden 'pas') onder een andere naam op een heel ander forum mee gaan schrijven. had ook wel bepaalde vragen en zin om erover te praten, maar niet hier, waar ik al teveel mensen 'echt' ken en andersom.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Lishe het volgende:
Nav dat prive... Daar zat ik laatst aan te denken.. Het lijkt me heerlijk het hele voorstraject te kunnen delen, maar zo openbaar? De tijd zal het leren. hahaha, bedenk me nu dat dit vast voor het eerst is dat ik dit ouwbollige gezegde zeg!!
Het komt me zo bekend voor!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:23 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks. Ik wil dat ook altijd onthouden en zo leven, het komt wel goed (maar ja iedereen heeft wel eens dat, dat niet helemaal gaat) Het is misschien iets waar je geen rekening mee houdt als je kind krijgt dat eigenlijk niet gepland is. Bij mij is er in ieder geval iets naar boven gekomen dat zegt, ik wil nog meer kinderen, dit is zo mooi. Het is best lastig dat, dat niet kan of eigenlijk niet goed uitkomt.
Ik blijf hier zeker wel hangen, ben hier sowieso al een hele tijd, volgens mij kwam ik hier net meelezen toen Joshua van Lewisdeboxer geboren werd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef bixister het volgende:
is dit een verkapte 'we gaan ervoor-melding'?![]()
Klopt, en ik heb er ook heel erg over getwijfeld of ik wel of niet zou posten hier. En hoewel het voor velen wel duidelijk was dat ik graag wilde doordat ik hier zo vaak rond hing was het nooit echt duidelijk hoe graag, want dat 'staat zo stom'. En dan ben je 'eng' voor heel veel mensen, want je bent alleen maar op zoek naar een zaadgever etc. etc.quote:maar BE, dat je hier zo open praat over je gerammel is op zich ook al best privé vind ik. lijkt me echt best lastig, als je weet dat je partner hier ook meeleest en hij is er zelf nog niet helemaal over uit.
Daar zal ik geen last van hebben gelukkig: ik ben nooit gestart met roken, dus stoppen hoef ik niet...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes is gestopt met roken en je wil niet weten hoeveel mensen gelijk naar je buik gaan staan kijken als je dat verteld.
Gefeliciteerd met je geslaagde stoppen-met-roken-poging dan...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen 2 weken.
Enneh... het is geen 'poging'. Ik ben gewoon gestopt.
Ik heb bewust steeds gezegd 'ik ga stoppen' ipv 'ik ga proberen te stoppen'.
Ja ok... dromen moet je kunnen delen... tuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik hou mijn kop niet, geen denken aan. Ik vind dat je je dromen moet kunnen delen met je partner, ook als hij het absoluut niet ziet zitten. En dat heeft mijn vriend ook geweten in het geval 'trouwen'.Als ik er niet over mag praten, ga ik er juist nog meer over praten...
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ok... dromen moet je kunnen delen... tuurlijk.
Maar dat is iets anders dan bijna op het irritante af er constant over praten.
Ik stuur hem dan bijvoorbeeld ook een linkje naar de reacties van Belana en Sugar.'Omdat ik het zo leuk vind dat anderen ook vinden dat wij maar eens aan de kinderen moeten'.
![]()
dit meen je toch niet serieus hoop ik?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik stuur hem dan bijvoorbeeld ook een linkje naar de reacties van Belana en Sugar.'Omdat ik het zo leuk vind dat anderen ook vinden dat wij maar eens aan de kinderen moeten'.
![]()
Guilty as charged.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:43 schreef bixister het volgende:
dit meen je toch niet serieus hoop ik?
enquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan mezelf ook wel voor mijn kop slaan af en toe.
Ik weet dondersgoed dat ik niet handig bezig ben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
Maar dat is iets anders dan bijna op het irritante af er constant over praten.
We hebben nu thuis een hondquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:43 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben maar gaan zeuren om een kitten, en zelfs dáár is coolhunk het niet mee eens
Verdorie je moet dta gerammel ergens op los laten :-/
We hadden net helemaal democratisch besloten dat we even geen kitten meer erbij zouden nemen. Onze 2 poezendames zijn weer helemaal opgebloeid nu Juulquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:43 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben maar gaan zeuren om een kitten, en zelfs dáár is coolhunk het niet mee eens
Verdorie je moet dta gerammel ergens op los laten :-/
De vraag hier is of JIJ een hond wil.quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
stinkie wil heel graag een hond en ik heb een collega die dan gelijk over allerlei chantage deals begint zo van 'jij een hond, ik een kind' maar dat is voor mij absoluut not done.
Het is geen onderhandelingsstuk. Ik wil het alleen als hij het ook 100% volledig wil en anders niet.
I know. En je hebt ook groot gelijk. Alleen probeerde ik nou juist met die voorbeelden aan te geven dat ik me daar zo onwijs bewust van ben ook. En dus kwam jouw reactie idd even hard aan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:36 schreef bixister het volgende:
BE, sorry nog, mijn verbaasde reply kwam vast erg onaardig over. maar ik kreeg het acuut plaatsvervangend benauwd. lijkt me voor stinkie lastig om nog 'spontaan' een beslissing hieromtrent te nemen. maar ik kan me jouw onrust ook goed voorstellen hoor. hopelijk komen jullie er samen snel (maar vooral op een prettig manier) uit.
Ja precies. Ik heb nl. wel altijd gegild 'er komt sowieso pas een hond als er iemand thuis is'. Daarin kan je lezen 'maw als er een kindje is of zo' maar zo bedoel ik dat niet. Het gaat me er dan puur om dat ik vind dat je een hond niet langer alleen kan laten dan een paar uurtjes per dag.quote:ook je twijfels over een hond vind ik goed voorstelbaar trouwens. en nog los van de geur: zijn jullie wel genoeg thuis om een hond vaak uit te kunnen laten en dat ie niet teveel alleen hoeft te zijn? een hond bij katten is ook nog maar afwachten hoe dat gaat lijkt me.
Dat neem ik me dus ook meerdere keren per dag voor, maar ik ben zo'n slapjanus dat ik dat niet langer dan een uurtje vol hou.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:53 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik het onderwerp kinderen voorlopig helemaal niet meer bespreek, ik voel gewoon aan dat hij benauwd wordt van al mijn opgedring en gevraag.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:38 schreef just me het volgende:
Of je zoon komt opeens met iemand op nieuwjaarsdag op de proppen
Ja precies, dat dus idd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:37 schreef sjak het volgende:
Of een puber, wat moet je daar nou mee aan?![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik moest even 2 seconden denken.![]()
*vinger opsteekt*quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, nog even dan.
Heel soms heb ik ook een beetje twijfel.
En wel hierom, ik weet dat ik heel graag een babietje wil maar ik kan me dan weer helemaal niets voorstellen bij het hebben van een jongetje of meisje van bijv. een jaar of 8.
Ik weet wel dat je daar vanzelf in groeit maar zijn er meer met die gedachte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |