abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33554436
ik kan het niet laten om te reageren op de borstvoedingsverhalen. De eerste weken heb ik echt moeten doorbijten want het was niet prettig. Nu zijn we er allebei aan gewend, en krijgt Emma overal de borst, zo ook vanmiddag in het cafe van de Beurs van Berlage Kinderfototopic deel 65
Nouja het is je eigen keus maar ik kan jullie wel aanraden om het iig te proberen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_33558003
Maar het is vooral het idee voor mij denk ik dat er een kind aan je borst ligt te happen, dat lijkt me totaal geen prettig gevoel.. Ik heb er een soort weerstand tegen opgebouwd ofzo denk ik..
Het lijkt me een heel naar gevoel
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:49:12 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33558235
Had ik ook, heb het wel geprobeerd maar ging allemaal niet zo lekker.
Met een volgende zou ik het ook niet weer proberen. Als moeder zijnde mag je het waarschijnlijk niet zeggen maar ik hou er ook niet van om het te zien. Als het een bekende is oke maar voor de rest, nee doe maar niet.
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:51:37 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33558341
Eigenlijk vind ik dit nou weer helemaal niet hier passen.
Het is nota bene nog (lang) niet aan de orde.

* Brighteyes is er ook vrijwel zeker over uit meteen aan de flesvoeding te gaan. Vind BV prachtig om te zien bij anderen, zou me er ook niet voor schamen, alleen zie ik het mezelf niet doen, plus dat ik papa (en anderen) ook graag de kans wil geven 'iets' met het kindje te kunnen behalve alleen verschonen etc.
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:58:45 #205
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33558672
Nee het past hier ook niet maar ik moest er gewoon even op reageren.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:02:45 #206
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_33558837
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:51 schreef Brighteyes het volgende:

* Brighteyes is er ook vrijwel zeker over uit meteen aan de flesvoeding te gaan. Vind BV prachtig om te zien bij anderen, zou me er ook niet voor schamen, alleen zie ik het mezelf niet doen, plus dat ik papa (en anderen) ook graag de kans wil geven 'iets' met het kindje te kunnen behalve alleen verschonen etc.
Waarom zou het niet passen? Ik vind dat het bedenken hoe je iets wel of niet zou aanpakken ook bij rammelen hoort. Ik denk niet vaak in termen als lief en schattig en babykleding doet me bijvoorbeeld weinig. Bij mij uit het zich vooral in het overdenken van prakische zaken.

En ik zal niet alleen borstvoeding geven(als het me lukt), maar ook borstvoeding in de fles. Maar ik hoor vaak dat het moeilijk is om het kindje te leren drinken van de borst als het al kennis heeft gemaakt met de fles. Ik heb liever dat het flesje moeilijk gaat dan het borstvoeden. Papa en de grootouders moeten maar eventjes geduld hebben...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_33558888
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:51 schreef Brighteyes het volgende:

Sorry je hebt gelijk. Ik hol enoooorm op zaken vooruit.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar wie van ons hier als eerste komt vertellen dat ze er voor gaan om te proberen zwanger te worden.
Dat zal ik vast niet zijn, ik zal pas met een aankondiging komen als ik achter de geraniums zit ofzo
Gependeld
pi_33559145
Ik zal het ook niet zijn hoor...
Dat duurt denk ik nog wel een jaartje of 3 ofzo..

Maarja, dan zie je weer zo'n keuteltje lopen en dan denk je wel van: "Wil ik oohooooook!"
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:14:30 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33559271
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Waarom zou het niet passen? Ik vind dat het bedenken hoe je iets wel of niet zou aanpakken ook bij rammelen hoort. Ik denk niet vaak in termen als lief en schattig en babykleding doet me bijvoorbeeld weinig. Bij mij uit het zich vooral in het overdenken van prakische zaken.
Ok dan... zo had het niet gezien. Maar dan nog... overdenken is prima, melden wat jij van plan denkt te zijn ook, maar een pro- of contra-BV discussie hoort hier niet. Dat heeft niets met rammelen te maken imo.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:15:53 #210
12913 GreatWhiteSilence
pi_33559337
Ik wil eerst van mijn vriend mijn man maken en mijn vriend wil eerst een nieuwe auto...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:23:36 #211
12913 GreatWhiteSilence
pi_33559677
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ok dan... zo had het niet gezien. Maar dan nog... overdenken is prima, melden wat jij van plan denkt te zijn ook, maar een pro- of contra-BV discussie hoort hier niet. Dat heeft niets met rammelen te maken imo.
Voor info over borstvoeding ga ik dan ook naar de borstvoedingstopics. Als ik nou ook nog ergens kon vinden hoeveel ik aan het kvd kwijt zou zijn...

Het klinkt misschien harteloos, maar als ik babykleding zie en het rammelt dan denk ik: 'Hoeveel kost kinderkleding me in jaar 1, 2, 3?' etc... En als ik het kinderpraatjestopic doorlees: 'Hoe moet ik mijn kind leren wat het verschil is tussen een paard en een zebra? Woorden? Plaatjes? Dierentuin?'
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:23:39 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33559681
* Brighteyes hoopt toch stiekem wel een beetje dat het nog dit jaar zal kunnen zijn.
Hoewel ik niet zal melden dat we er voor gaan en ik zal me ook niet melden in het 2e streepjes topic.
Vind het een beetje een vreemd idee dat het hele forum dan weet wanneer je ongesteld bent en wanneer je precies je vent geneukt hebt of niet.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:26:50 #213
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33559818
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Voor info over borstvoeding ga ik dan ook naar de borstvoedingstopics. Als ik nou ook nog ergens kon vinden hoeveel ik aan het kvd kwijt zou zijn...

Het klinkt misschien harteloos, maar als ik babykleding zie en het rammelt dan denk ik: 'Hoeveel kost kinderkleding me in jaar 1, 2, 3?' etc... En als ik het kinderpraatjestopic doorlees: 'Hoe moet ik mijn kind leren wat het verschil is tussen een paard en een zebra? Woorden? Plaatjes? Dierentuin?'
Kleding valt wel mee, je kunt het zo gek maken als je zelf wilt, met een beetje vooruit plannen (uitverkoop!) kom je een heel eind.
En over leren; het gaat vanzelf, echt vooral als je kind in de vragende fase komt. Alhoewel ik vanmorgen toch wel heel erg vast zat. Freek vroeg hoe de zon omhoog komt .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:28:44 #214
12913 GreatWhiteSilence
pi_33559918
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes hoopt toch stiekem wel een beetje dat het nog dit jaar zal kunnen zijn.
Hoewel ik niet zal melden dat we er voor gaan en ik zal me ook niet melden in het 2e streepjes topic.
Vind het een beetje een vreemd idee dat het hele forum dan weet wanneer je ongesteld bent en wanneer je precies je vent geneukt hebt of niet.
Ik zou alleen melden dat ik gepromoveerd ben en in het tweede streepjes topic wanneer ik ga testen ofzo. Als mijn vriend (op dat moment al mijn man dus) het niet erg vind dat ik dat soort dingen op het forum gooi...
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:29:10 #215
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33559935
Enorm herkenbaar topic trouwens . Ik ben inmiddels uitgerammeld, maar heb jaren wel zo verschrikkelijk gerammeld dat het bijna een obsessie werd.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:34:04 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33560159
De obsessie sluimerd hier ook bijna.
Maar goed, zolang ik het af en toe ventileer tegen mijn of een vriendin is het nog wel te handelen.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:40:06 #217
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33560443
Als ik het tegen mijn toemalige partner ventileerde had dat als resultaat dat ie helemaal niet meer wilde, heel frustrerend...
Overigens had ik me er bij neergelegd dat ik geen kinderen zou krijgen toen wij uit elkaar gingen. Sterker nog, ik was ervan overtuigd dat (toen nog lang niet mijn) Hub gesteriliseerd was, en ik vond dat eigenlijk prima.
Ik wilde deze man, dan maar geen kinderen. Het kan raar lopen in het leven .
pi_33560454
Hier is het ook behoorlijk een obsessie aan het worden. Wij willen graag een derde (ik hoor iedereen al roepen niet zeuren mens je heb er al 2, maar het rammellen is zo aanwezig) Maar we hebben het afgeblazen. En toch als je dan zoals vandaag op een telefoontje wacht dan verlang er zo naar of als je hoort dat er iemand zwanger is dan komt er zo'n borrelend gevoel boven.
Het rammelen is echt niet te stoppen, terwijl ik donders goed weet dat het gewoon niet gaat.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:42:56 #219
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33560574
Ik heb me laten steriliseren bij de tweede KS. Want ik zag mezelf ook al rammelen om een derde .
In mijn geval domweg medisch niet verantwoord, vandaar de beslissing, maar ik word ook helemaal week als ik weer zo'n pasgeboren frum zie hoor.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:44:35 #220
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33560651
Bij mij rammelt het ook. Maar om het allemaal reeel te houden heb ik beloofd zeker tot na onze verhuizing in Juli niet meer te zeuren .
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33560858
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:42 schreef Leah het volgende:
Ik heb me laten steriliseren bij de tweede KS. Want ik zag mezelf ook al rammelen om een derde .
In mijn geval domweg medisch niet verantwoord, vandaar de beslissing, maar ik word ook helemaal week als ik weer zo'n pasgeboren frum zie hoor.
Als ik toen wist wat ik nu weet dan had ik dat ook laten doen idd. Want ik ben behoorlijk erg aan het worden
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:52:08 #222
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33561011
Oh nou Anitra, ik denk altijd maar; Anitra kreeg na lange tijd weer een leuke relatie en een leuk kind hiehie dan denk ik de ellende gewoon even weg voor het gemak
pi_33561135
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:52 schreef Luchtbel het volgende:
Oh nou Anitra, ik denk altijd maar; Anitra kreeg na lange tijd weer een leuke relatie en een leuk kind hiehie dan denk ik de ellende gewoon even weg voor het gemak
je bent een schat
En je hebt gelijk, na zoveel jaar toch nog een geweldige relatie en een moppie van een zoon En de band die hij met zijn zus heeft is niet te beschrijven, zo mooi, zo sterk en dat al na 1 jaar, 4 maanden en 18 dagen
en die ellende gaat ook wel weg
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:55:33 #224
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33561170
Wat mij hielp was het me realiseren dat ik misschien nog wel een kind wil, maar dat ik het daarmee voor die andere twee niet makkelijker maak, ik ben dan weer een hele poos uit de running, en als ik het loodje leg tijdens de bevalling hebben ze een nog groter probleem...
Bovendien moet je ze allemaal ook nog groot zien te krijgen, ook financieel.
pi_33561223
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Leah het volgende:
Wat mij hielp was het me realiseren dat ik misschien nog wel een kind wil, maar dat ik het daarmee voor die andere twee niet makkelijker maak, ik ben dan weer een hele poos uit de running, en als ik het loodje leg tijdens de bevalling hebben ze een nog groter probleem...
Dat is nu idd wat ik denk. Als ik nu voor een derde ga wat hebben de andere 2 dan aan mij?
Maar je gevoel doet soms rare dingen met je
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:59:26 #226
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33561344
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Leah het volgende:
En ik wil er toch minstens één met een leuke man samen hoor. Want het gezeik met exen enzo daar wordt ook niemand vrolijk van.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:59:29 #227
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33561346
Ik weet het . Het was ook heel raar om in mijn kraamtijd met een verse baby naast me te liggen, en weten dat dat echt de laatste was, dat ik ook niet meer vruchtbaar was. Heel definitief, en best emotioneel.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:00:30 #228
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33561386
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:59 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

En ik wil er toch minstens één met een leuke man samen hoor. Want het gezeik met exen enzo daar wordt ook niemand vrolijk van.
Idd, ik kan me dat van jou heel goed voorstellen!
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:03:29 #229
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33561530
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:00 schreef Leah het volgende:

[..]

Idd, ik kan me dat van jou heel goed voorstellen!
Gelukkig ben ik jong enzo
Maar mijn zus is 5 jaar ouder dan dat ik ben en die weet alles nog heel goed van toen ik werd geboren enzo, dat hou ik ook maar in achterhoofd!
pi_33561605
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:59 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Weet er alles van. En ik hoop voor jou dat je net als mij nog de perfecte man voor jou tegenkomt en dan samen een mooi brusje krijgen! En ik zeg het lekker nog een keer, de band tussen grote zus en kleine broer is heel mooi!

Leah het lijkt mij erg moeilijk om te weten dat dat echt de laatste is. Kan me voorstellen dat het verschrikkelijk emotioneel is.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:05:39 #231
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33561623
Kan ook heel leuk zijn, joh.. Je kunt het helaas niet sturen, het leven loopt zoals het loopt.
pi_33561627
quote:
is dit een verkapte 'we gaan ervoor-melding'?
maar BE, dat je hier zo open praat over je gerammel is op zich ook al best privé vind ik. lijkt me echt best lastig, als je weet dat je partner hier ook meeleest en hij is er zelf nog niet helemaal over uit.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:07:13 #233
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33561695
Nav dat prive... Daar zat ik laatst aan te denken.. Het lijkt me heerlijk het hele voorstraject te kunnen delen, maar zo openbaar? De tijd zal het leren. hahaha, bedenk me nu dat dit vast voor het eerst is dat ik dit ouwbollige gezegde zeg!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:07:55 #234
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33561730
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef Anitra het volgende:

[..]

Leah het lijkt mij erg moeilijk om te weten dat dat echt de laatste is. Kan me voorstellen dat het verschrikkelijk emotioneel is.
Nou, inmiddels heb ik er prima vrede mee hoor. Maar ik begrijp wel waarom ze niet graag een sterilisatie bij een KS doen, kraamtranen en een sterilisatie gaan niet zo heel goed samen .
pi_33561794
luchtbel ik hoop 't van harte voor je (en voor jolie lijkt 't me ook heel leuk). ik heb er eigenlijk alle vertrouwen in, komt vast helemaal goed (hopelijk met je huidige lief, en anders met een andere leuke vent). ik weet niet precies waar ik 't op baseer, maar ik zie dat echt wel goedkomen met jou.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:11:24 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33561899
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Leah het volgende:

[..]

Nou, inmiddels heb ik er prima vrede mee hoor. Maar ik begrijp wel waarom ze niet graag een sterilisatie bij een KS doen, kraamtranen en een sterilisatie gaan niet zo heel goed samen .
Heftig! Echt waar. Dat klinkt echt rot.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:13:00 #237
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33561966
Oh nee Bix, je maakt me aan het huilen lief van je. Vroeger dacht ik altijd dat ik geen kinderen wilde en anders pas als ik dertig zou zijn ofzo. Misschien wel alsnog dan pas maar wel met eentje extra
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:17:17 #238
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33562167
Komt goed LB, ik ben er net als Bix op de 1 of andere manier van overtuigd!
pi_33562419
luchtbel, de factor tijd is inderdaad wel in je voordeel nu, je hebt nog alle gelegenheid om iemand te kiezen waarmee je het samen echt aandurft.

leah dat lijkt me ook heel heftig, zo'n combinatie van keizersnede en sterilisatie.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:23:00 #240
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33562477
Thanks. Ik wil dat ook altijd onthouden en zo leven, het komt wel goed (maar ja iedereen heeft wel eens dat, dat niet helemaal gaat) Het is misschien iets waar je geen rekening mee houdt als je kind krijgt dat eigenlijk niet gepland is. Bij mij is er in ieder geval iets naar boven gekomen dat zegt, ik wil nog meer kinderen, dit is zo mooi. Het is best lastig dat, dat niet kan of eigenlijk niet goed uitkomt.
pi_33562797
luchtbel, lijkt mij ook moeilijk hoor! sterkte er weer mee.
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Lishe het volgende:
Nav dat prive... Daar zat ik laatst aan te denken.. Het lijkt me heerlijk het hele voorstraject te kunnen delen, maar zo openbaar? De tijd zal het leren. hahaha, bedenk me nu dat dit vast voor het eerst is dat ik dit ouwbollige gezegde zeg!!
ohja lishe, ik ben tegen die tijd (nou ja vanaf dat we echt gingen proberen zwanger te worden 'pas') onder een andere naam op een heel ander forum mee gaan schrijven. had ook wel bepaalde vragen en zin om erover te praten, maar niet hier, waar ik al teveel mensen 'echt' ken en andersom.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:31:50 #242
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33562949
Toen ik van Freek zwanger probeerde te raken zaten we nog in Lifestyle, en dat voelde heel "klein" op de 1 of andere manier. Bij Baby heb ik ook niet in het tweede streepje gepost, idd om de redenen die Lishe ook noemt.
pi_33563442
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:23 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks. Ik wil dat ook altijd onthouden en zo leven, het komt wel goed (maar ja iedereen heeft wel eens dat, dat niet helemaal gaat) Het is misschien iets waar je geen rekening mee houdt als je kind krijgt dat eigenlijk niet gepland is. Bij mij is er in ieder geval iets naar boven gekomen dat zegt, ik wil nog meer kinderen, dit is zo mooi. Het is best lastig dat, dat niet kan of eigenlijk niet goed uitkomt.
Het komt me zo bekend voor!
En ook ik weet zeker dat het bij jou allemaal goed komt!!
En nu lijkt het niet zo, maar ooit is bij jou het gras ook groen
pi_33563581
LB, ik weet niet echt wat te zeggen, maar kan me je gevoelens en verlangens heel goed voorstellen

Wat moeilijk Anitra, die strijd tussen gevoel en verstand

Hier begint er toch ook weer wat te rammelen hoor En dat terwijl ik er voor mijn gevoel echt helemaal klaar mee was. Maar goed, niks zo veranderlijk als een vrouw geplaagd door hormonen zullen we maar zeggen Voorlopig zal het er wel niet van komen, het zou ook absoluut niet verstandig zijn om in mijn huidige lichamelijke toestand (obesitas) een zwangerschap en bevalling in te gaan. Maar hopelijk kan ik in het nieuwe jaar eindelijk eens die knoop doorhakken en 100% voor mijn gezondheid gaan. En niet in de laatste plaats voor mijn meiden natuurlijk, want die willen ook nog heel wat jaren van hun mama kunnen genieten.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:47:43 #245
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33563758
Had jij geen overgewicht in je andere zwangerschappen dan Meaghan?
pi_33564348
Jawel hoor, maar wel minder dan nu het geval is helaas
Kreeg tijdens mijn laatste zwangerschap ook nog de leuke opmerking naar mijn hoofd geslingerd 'dat ik er wel wat van kon' en dat uit de mond van een gynaecoloog Ik heb het er zelf naar gemaakt, maar dat soort opmerkingen hakken er lekker in als je hoogzwanger bent en amper nog kan bewegen door de pijn.
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:09:00 #247
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33564747
Zelf naar gemaakt of niemand, zoiets hoort zo iemand gewoon niet te zeggen. Wat een pik!
pi_33564982
Mensen, het was niet mijn bedoeling om een discussie over wel of geen borstvoeding te starten, vandaar dat mijnpost ook wat warrig was. Ik weet wel dat ik in de tijd dat ik zo vreselijk aan het rammelen was ook over dit soort dingen heb nagedacht, borstvoeding? werk en opvang, inentingen en dat soort dingen, ik heb er zelfs over nagedacht naar wat voor school mijn kindje moest en dat het toch zeker naar de scouting moet.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_33565049
Thnx Luchtbel. Kon me daarna wel voor m'n kop slaan dat ik op dat moment niks durfde terug te zeggen, big softy dat ik ben. Maar goed genoeg off topic van mij. Rammelen met die hap!
pi_33565495
Meaghan wat een botte actie zeg!!
Het is moeilijk om met een lichamelijke situatie te zitten die je in de weg staat om je "dromen" te vervullen en het is niet aan een ander om te beslissen wat goed of slecht is, de enige die dat weet ben jij! Jij hebt nu voor jezelf de beslissing genomen om eerst aan je lichaam te werken zodat het voor jezelf ook een stuk makkelijker zou worden voor een eventuele zwangerschap en dat is al heel knap!!!
pi_33565957
Ik mag nog lang niet rammelen, maar ik wil zo graag...
pi_33566716
Dank je Anitra. Door het hier neer te zetten is het voor mij ook meteen iets definitiever geworden. Het is écht niet verantwoord momenteel en daar heb ik vrede mee. Maar het wegdromen en het zoeken naar leuke namen neemt niemand van me af

Moeilijk FoN.
pi_33567733
Mijn kinderen gaan later ook op scouting en naar mijn oude basisschool, want in die buurt wil ik toch ook wonen als ik kinderen heb.
Borstvoeding ga ik wel doen, maar niet te lang.
Ook ga ik babyzwemmen en peutergymmen.
Als ze 5 zijn krijgen ze een leuke shetlandpony van me enz. enz.

Ik moet alleen pappa nog ontmoeten
pi_33568201
Ik heb altijd heeel graag kinderen gewild, wist zelfs al dat ik desnoods zonder man/vriend mama zou worden.
Uiteindelijk is toen na lang rammelen Lucas geboren. 't Is een superventje, heel tevreden, doet alles zoals het hoort en ik ben natuurlijk dolgelukkig met 'm. Maar... Ik wil er nog een! En het liefste zo snel mogelijk, nog voor kerst 2006...
pi_33571284
quote:
Ik blijf hier zeker wel hangen, ben hier sowieso al een hele tijd, volgens mij kwam ik hier net meelezen toen Joshua van Lewisdeboxer geboren werd.
Dus ik zal zeker hier vertellen dan dat ik ga stoppen met de pil, maar meeposten doe ik ook niet in wachten op het tweede streepje, ook om de redenen die jij noemt ja, ik vind dat nogal prive en er komt dan toch een soort van druk op jezelf te liggen.
Gependeld
  zaterdag 31 december 2005 @ 09:36:06 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33571490
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef bixister het volgende:
is dit een verkapte 'we gaan ervoor-melding'?
Nope!
quote:
maar BE, dat je hier zo open praat over je gerammel is op zich ook al best privé vind ik. lijkt me echt best lastig, als je weet dat je partner hier ook meeleest en hij is er zelf nog niet helemaal over uit.
Klopt, en ik heb er ook heel erg over getwijfeld of ik wel of niet zou posten hier. En hoewel het voor velen wel duidelijk was dat ik graag wilde doordat ik hier zo vaak rond hing was het nooit echt duidelijk hoe graag, want dat 'staat zo stom'. En dan ben je 'eng' voor heel veel mensen, want je bent alleen maar op zoek naar een zaadgever etc. etc.
Dus vandaar dat ik me sowieso nog een flinke tijd (lees een paar jaar) op de vlakte heb gehouden met 'hoe graag' ik eigenlijk wil.

Ik heb het er ook met stinkie over gehad dat ik dit hier post, omdat het natuurlijk ergens ook over hem gaat, maar ik hou me nog steeds redelijk op de vlakte hier. Ik ga bij lange na niet zo diep en zo ver als ik zou kunnen gaan.

Maar ik snap wat je zegt.
Maar ik vind het op de een of andere manier iets anders. Dit gaat over mijn gevoelens en over hoe ik ergens over denk, het 2e streepje gaat over concrete dingen van ons samen. Kan dat niet helemaal uitleggen.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:12:14 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33654611
Uiteraard rammelen we in 2006 gewoon verder!

* Brighteyes is gestopt met roken en je wil niet weten hoeveel mensen gelijk naar je buik gaan staan kijken als je dat verteld.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:13:39 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_33654655
ja nou, sjees zeg BE, het wordt ook wel eens tijd
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:14:34 #259
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33654689
Hehe, dat vind ik nou ook, Belana! Jeeminee, schiet op!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:17:55 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33654790
*rimpels in kop voelt trekken*
Ben het overigens uiteraard wel volledig met jullie eens!
pi_33657479
Ik moet van mezelf echt mijn kop gaan houden erover tegen mijn vriendje. Als ie dat nog is tegen het end van de week, maar dat is een ander verhaal.

Ik kan er niks aan doen! Verstandelijk WIL ik ook helemaal nog niet, ik woon nog steeds thuis, heb nog steeds een zeer slechte baan (qua geld en niveau dan, voor de rest is het perfect, altijd vrij met de schoolvakanties, niet veel gezeik aan je kop etc. maar het is zo slecht betaald...). Ik zit zelf de halve tijd nog niet goed in mijn vel etc.

En dan toch vragen of ie niet huisvader wil worden (hij sprong van angst bijna van de bank af, oeps) en..nou ja...jullie weten het wel, van die dingen die dan je mond uitvliegen enzo

Ook hier geen borstvoeding, en GEEN scouting of voetballub ( en wie staat er over vijf tien jaar tentjes op te zetten en langs het veld te gillen.... )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:38:17 #262
12913 GreatWhiteSilence
pi_33657591
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes is gestopt met roken en je wil niet weten hoeveel mensen gelijk naar je buik gaan staan kijken als je dat verteld.
Daar zal ik geen last van hebben gelukkig: ik ben nooit gestart met roken, dus stoppen hoef ik niet...

Ik wens je veel succes met je stoppen-met-roken-poging. Of ben je al een tijdje gestopt?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:49:53 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33658002
Morgen 2 weken.
Enneh... het is geen 'poging'. Ik ben gewoon gestopt.
Ik heb bewust steeds gezegd 'ik ga stoppen' ipv 'ik ga proberen te stoppen'.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:00:14 #264
12913 GreatWhiteSilence
pi_33658372
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen 2 weken.
Enneh... het is geen 'poging'. Ik ben gewoon gestopt.
Ik heb bewust steeds gezegd 'ik ga stoppen' ipv 'ik ga proberen te stoppen'.
Gefeliciteerd met je geslaagde stoppen-met-roken-poging dan...
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:01:46 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33658420
Thanks!

Moeilijk is dat he, Syrena. Om dan je kop te houden?
Ik kan mezelf ook wel voor mijn kop slaan af en toe.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:22:14 #266
12913 GreatWhiteSilence
pi_33659104
Ik hou mijn kop niet, geen denken aan. Ik vind dat je je dromen moet kunnen delen met je partner, ook als hij het absoluut niet ziet zitten. En dat heeft mijn vriend ook geweten in het geval 'trouwen'. Als ik er niet over mag praten, ga ik er juist nog meer over praten...
pi_33659237
ik heb ook mijn kop niet gehouden. Ik was ook verschrikkelijk aan het rammelen vorig jaar.... Mijn dochter was mijn verjaardagskadootje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:32:28 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33659423
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik hou mijn kop niet, geen denken aan. Ik vind dat je je dromen moet kunnen delen met je partner, ook als hij het absoluut niet ziet zitten. En dat heeft mijn vriend ook geweten in het geval 'trouwen'. Als ik er niet over mag praten, ga ik er juist nog meer over praten...
Ja ok... dromen moet je kunnen delen... tuurlijk.
Maar dat is iets anders dan bijna op het irritante af er constant over praten.
Ik stuur hem dan bijvoorbeeld ook een linkje naar de reacties van Belana en Sugar. 'Omdat ik het zo leuk vind dat anderen ook vinden dat wij maar eens aan de kinderen moeten'.
pi_33663594
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja ok... dromen moet je kunnen delen... tuurlijk.
Ik stuur hem dan bijvoorbeeld ook een linkje naar de reacties van Belana en Sugar. 'Omdat ik het zo leuk vind dat anderen ook vinden dat wij maar eens aan de kinderen moeten'.
dat doe ik maar niet Ik vind het van mezelf gewoon irritant omdat ik weet dat het niet kan en ik er helemaal nog niet aan toe ben en dan toch van die dingen gaan zeggen. En dat je weet wat je aan het zeggen bent en dan denkt dat je er nu mee moet ophouden maar in plaats daarvan ga je nog lekker ff door ook
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_33663757
quote:
dit meen je toch niet serieus hoop ik?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:48:24 #271
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33663952
BE!!!
Die man van jou krijgt nog falusfaalangst straks ook nog!
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:28:28 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33671331
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:43 schreef bixister het volgende:
dit meen je toch niet serieus hoop ik?
Guilty as charged.

Never Mind
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 20:34:03 #273
43556 miss_dynastie
pi_33671512
Oe, BE, ik denk dat dat mij ook op mijn zenuwen zou werken, als ik eerlijk ben... ik denk dat als mister_d zoiets zou doen ik al gauw zou denken 'dan maak je toch een kind met hem of haar?', maar goed, ik snap het van jou ook wel, je wil zo ontzettend graag....
pi_33671582
Ik heb het net ff bij de boyfriend aangekaart (hadden toch net onze eerste ruzie uitgepraat) en hij vond het allemaal wel meevallen met wat ik er uit kraam.
"Het is toch leuk om over de toekomst te praten enzo?"

Lief he De héle verre toekomst zei hij er wel bij trouwens
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 20:36:42 #275
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_33671602
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Guilty as charged.

Never Mind
foei foei
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:39:02 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33671711
Jajaja, punt is wel duidelijk.
Ik zeg toch niet voor niets:
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan mezelf ook wel voor mijn kop slaan af en toe.
en
quote:
Ik weet dondersgoed dat ik niet handig bezig ben.
pi_33672044
Nou BE, bekijk het positief, je had ook gewoon weer kunnen beginnen met roken. Dan vind ik dit een veul beter alternatief

Waarom vraag ik me nu af of ons kind krullen krijgt? WAAROM?
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 21:30:41 #278
7074 moussy
kuttekop
pi_33672694
Nou eh ehm ehhhhhhhh Ik ben net zoals BE, met alles wat ik wil laat ik Peet 785938905802989053278956286348 linkjes zien en zo, tot ie er moe van wordt
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:43:13 #279
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33675674
Ik ben maar gaan zeuren om een kitten, en zelfs dáár is coolhunk het niet mee eens
Verdorie je moet dta gerammel ergens op los laten :-/
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:55:51 #280
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33676234
Hier rammelt het ook alweer een paar maandjes. Ik weet al wanneer ik weer zwanger zou willen worden, en ik heb al een meisjesnaam (een andere dan die we voor Noah hadden als dat een meisje zou zijn geweest). Ik fantaseer ook al regelmatig over hoe we tegen die tijd wél geld hebben en een groot huis en dat we dan een echte babykamer kunnn doen en hoe we die dan gaan inrichten en dat we dan zelf kleertjes kunnen kopen, etc.

Maar heb er nog niet echt last van, omdat de situatie er echt echt echt nog niet naar is. Ik vind het nog iets te snel na Noah, het huis is nu al te klein voor ons dus verhuizen is echt een must, en wil/moet ook nog een andere baan enzow. Heb het er ook nog maar niet met Micha over gehad
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33676464
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:43 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben maar gaan zeuren om een kitten, en zelfs dáár is coolhunk het niet mee eens
We hebben nu thuis een hond Mijn moeder knuffelt hem helemaal kaal (ok, pap en ik ook).
Ik wilde hem perse mee naar het etentje met de familie eerste kerstdag, want thuislaten is zielig, dus ik heb de hele dag achter een hyperende puber Beagle aangelopen. Net een kind van twee dat kan lopen en overal aan kan maar nog niet het woord "nee" begrijpt.

Ik vond dat het best goed ging . Mijn neefje van vijf was net bij ons en die gedroeg zich erger dan de hond. Ik heb zijn moeder dus ook maar voorgesteld of we Yannic niet beter even buiten konden zetten, dat zei ze met Kerst nl. ook tegen mij.... (mijn hond wat doe je... )
  woensdag 4 januari 2006 @ 08:56:22 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33685124
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:43 schreef coolbabe het volgende:
We hadden net helemaal democratisch besloten dat we even geen kitten meer erbij zouden nemen. Onze 2 poezendames zijn weer helemaal opgebloeid nu Juul er niet meer is en dat willen we eigenlijk zo houden.

stinkie wil heel graag een hond en ik heb een collega die dan gelijk over allerlei chantage deals begint zo van 'jij een hond, ik een kind' maar dat is voor mij absoluut not done.
Het is geen onderhandelingsstuk. Ik wil het alleen als hij het ook 100% volledig wil en anders niet.
  woensdag 4 januari 2006 @ 09:05:32 #283
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33685245
BE, ik vind je linkjes-doorstuur-actie niet zo gek, hoor. Hij zal je wel kennen en het dus kunnen plaatsen. Ik zou het ook zo doen en zonder daarmee een kenau van een wijf te worden, hoor.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 4 januari 2006 @ 09:39:15 #284
12913 GreatWhiteSilence
pi_33685693
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
stinkie wil heel graag een hond en ik heb een collega die dan gelijk over allerlei chantage deals begint zo van 'jij een hond, ik een kind' maar dat is voor mij absoluut not done.
Het is geen onderhandelingsstuk. Ik wil het alleen als hij het ook 100% volledig wil en anders niet.
De vraag hier is of JIJ een hond wil.

Je wil het dan niet als chantagemiddel gebruiken en dat zou ik ook nooit doen, maar als er geen kind komt omdat HIJ geen kind komt, is het net zo gerechtvaardigd te zeggen dat er geen hond komt omdat JIJ geen hond wil. Jij zult immers ongetwijfeld ook opdraaien voor de verzorging voor een hond.

Tegenwoordig zit je aan een hond zit je ook wel een jaar of 15 á 20 vast, bedenk dus dat er tussen een hond en een kind er wat dat betreft niet zoveel verschil zit.
  woensdag 4 januari 2006 @ 09:43:50 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33685764
Nou ja goed, ik twijfel sowieso heel erg over wel of niet een hond.
Ik ben gek op beesten, vind alleen de lucht van honden echt een van de smerigste dingen die er is, en het laatste dat ik zou willen is dat ik zou gaan 'walgen' van een beest dat onder mijn hoede is. En dan kan je alle afspraken maken die je wilt maken zoals bijv. Het is jouw hond, dus jij verzorgt hem en laat hem uit etc. etc. maar dat is iets dat ik ook niet over een kind zou accepteren (en ja, er zijn stellen die het op die manier doen: Jij wilt een kind? Prima, maar het is jouw kind en ik wil er geen last van hebben. )

Dus wel of niet een hond is net zo'n twijfelpunt als wel of niet een kind.

Maar hoe dan ook zou ik sowieso geen chantage-achtige dingen in zetten. Zoals ik zei, ik wil het alleen als hij het zelf ook heel graag wil. Niet omdat hij mij een plezier wil doen of zo.
Daarom zou ik het ook eigenlijk helemaal niet leuk vinden als ik nu per ongeluk zwanger zou worden of zo.
  woensdag 4 januari 2006 @ 09:55:23 #286
12913 GreatWhiteSilence
pi_33685926
Als jij geen hond wilt omdat je walgt van de lucht, kun je beter geen hond nemen, want dat gaat door het hele huis zitten. Dan walg je straks niet alleen van de hond, maar ook nog eens van je eigen huis...
pi_33686690
BE, sorry nog, mijn verbaasde reply kwam vast erg onaardig over. maar ik kreeg het acuut plaatsvervangend benauwd. lijkt me voor stinkie lastig om nog 'spontaan' een beslissing hieromtrent te nemen. maar ik kan me jouw onrust ook goed voorstellen hoor. hopelijk komen jullie er samen snel (maar vooral op een prettig manier) uit.

ook je twijfels over een hond vind ik goed voorstelbaar trouwens. en nog los van de geur: zijn jullie wel genoeg thuis om een hond vaak uit te kunnen laten en dat ie niet teveel alleen hoeft te zijn? een hond bij katten is ook nog maar afwachten hoe dat gaat lijkt me.
  woensdag 4 januari 2006 @ 10:53:54 #288
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_33687165
Alweer herkenbare verhalen hier, ik ben dus ook zoiemand die mn vriend allerlei kinderdingen laat zien. Ik kijk graag naar bevallingsprogramma´s, nou dan weet ie niet hoe hard ie weg moet rennen hoor
Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik het onderwerp kinderen voorlopig helemaal niet meer bespreek, ik voel gewoon aan dat hij benauwd wordt van al mijn opgedring en gevraag.
Gependeld
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:12:06 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33687689
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:36 schreef bixister het volgende:
BE, sorry nog, mijn verbaasde reply kwam vast erg onaardig over. maar ik kreeg het acuut plaatsvervangend benauwd. lijkt me voor stinkie lastig om nog 'spontaan' een beslissing hieromtrent te nemen. maar ik kan me jouw onrust ook goed voorstellen hoor. hopelijk komen jullie er samen snel (maar vooral op een prettig manier) uit.
I know. En je hebt ook groot gelijk. Alleen probeerde ik nou juist met die voorbeelden aan te geven dat ik me daar zo onwijs bewust van ben ook. En dus kwam jouw reactie idd even hard aan.
Maar goed, het zette me ook wel weer even met beide beentjes op de grond, dat ik echt niet slim bezig ben en dat ik het voor stinkie alleen maar moeilijker maak op die manier.
Nou ja goed, mss moet ik maar gewoon stoppen met posten in dit topic want je gaat er alleen maar meer aan denken.
quote:
ook je twijfels over een hond vind ik goed voorstelbaar trouwens. en nog los van de geur: zijn jullie wel genoeg thuis om een hond vaak uit te kunnen laten en dat ie niet teveel alleen hoeft te zijn? een hond bij katten is ook nog maar afwachten hoe dat gaat lijkt me.
Ja precies. Ik heb nl. wel altijd gegild 'er komt sowieso pas een hond als er iemand thuis is'. Daarin kan je lezen 'maw als er een kindje is of zo' maar zo bedoel ik dat niet. Het gaat me er dan puur om dat ik vind dat je een hond niet langer alleen kan laten dan een paar uurtjes per dag.
Dus wat dat betreft komt er sowieso geen hond zolang er niet een van ons behoorlijk deeltijd gaat werken.

Nou ja goed, enough of me here already.
Tijd voor een andere hobby/obsessie.
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:14:17 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33687747
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:53 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik het onderwerp kinderen voorlopig helemaal niet meer bespreek, ik voel gewoon aan dat hij benauwd wordt van al mijn opgedring en gevraag.
Dat neem ik me dus ook meerdere keren per dag voor, maar ik ben zo'n slapjanus dat ik dat niet langer dan een uurtje vol hou.
pi_33687989
ach hij moet 't maar als compliment zien dat jij in ieder geval helemaal jezelf durft te zijn bij hem.
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:23:04 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33688033

Zal ik hem deze quote ook toesturen?
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:25:45 #293
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33688113
Ach, stinkie kan toch ook gewoon dit topic (of het hele forum zelfs) mijden? Dan kun jij tenminste je ei kwijt (figuurlijk ) en heeft hij nergens last van. Al moet je hem dan niet steeds linkjes toesturen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:31:52 #294
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33688323
Ik heb ook veel langer dan Schanulleke een kinderwens. Ik gaf hem dit gewoon heel duidelijk aan. Ik wist gelukkig ook wel dat hij ook (eens) kinderen zou willen. Ik heb wel een heel vervelende periode gehad hoor: bij elk kind of baby die ik op tv zag zei ik: Ahhhhhhhh, babieeeeeeeee. Die hint was ook wel vrij duidelijk.

Ik ben blij dat we even gewacht hebben. Op een gegeven moment begon hij er zelf over, toen heb ik even zitten twijfelen of ik het echt wel wilde
Lekker douchen!
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:35:57 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33688441
Ok, nog even dan.
Heel soms heb ik ook een beetje twijfel.
En wel hierom, ik weet dat ik heel graag een babietje wil maar ik kan me dan weer helemaal niets voorstellen bij het hebben van een jongetje of meisje van bijv. een jaar of 8.
Ik weet wel dat je daar vanzelf in groeit maar zijn er meer met die gedachte?
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:37:18 #296
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33688479
Of een puber, wat moet je daar nou mee aan?
Lekker douchen!
  † In Memoriam † woensdag 4 januari 2006 @ 11:38:08 #297
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_33688512
Of je zoon komt opeens met iemand op nieuwjaarsdag op de proppen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:41:46 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33688626
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:38 schreef just me het volgende:
Of je zoon komt opeens met iemand op nieuwjaarsdag op de proppen

Ik moest even 2 seconden denken.
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:37 schreef sjak het volgende:
Of een puber, wat moet je daar nou mee aan?
Ja precies, dat dus idd.
  † In Memoriam † woensdag 4 januari 2006 @ 11:44:16 #299
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_33688707
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik moest even 2 seconden denken.
zo, heb ik je even aan het lachen gemaakt!

* just me gaat met dochterlief (die gaat samenwonen over een paar maanden) naar Ikea toe!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:46:09 #300
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_33688760
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, nog even dan.
Heel soms heb ik ook een beetje twijfel.
En wel hierom, ik weet dat ik heel graag een babietje wil maar ik kan me dan weer helemaal niets voorstellen bij het hebben van een jongetje of meisje van bijv. een jaar of 8.
Ik weet wel dat je daar vanzelf in groeit maar zijn er meer met die gedachte?
*vinger opsteekt*

Kan ik nog steeds niet, maar goed, hij is niet 'opeens' 8, dus ik zal er wel aan wennen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')