abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:59:26 #226
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33561344
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Leah het volgende:
Bovendien moet je ze allemaal ook nog groot zien te krijgen, ook financieel.
En ik wil er toch minstens één met een leuke man samen hoor. Want het gezeik met exen enzo daar wordt ook niemand vrolijk van.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:59:29 #227
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33561346
Ik weet het . Het was ook heel raar om in mijn kraamtijd met een verse baby naast me te liggen, en weten dat dat echt de laatste was, dat ik ook niet meer vruchtbaar was. Heel definitief, en best emotioneel.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:00:30 #228
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33561386
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:59 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

En ik wil er toch minstens één met een leuke man samen hoor. Want het gezeik met exen enzo daar wordt ook niemand vrolijk van.
Idd, ik kan me dat van jou heel goed voorstellen!
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:03:29 #229
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33561530
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:00 schreef Leah het volgende:

[..]

Idd, ik kan me dat van jou heel goed voorstellen!
Gelukkig ben ik jong enzo
Maar mijn zus is 5 jaar ouder dan dat ik ben en die weet alles nog heel goed van toen ik werd geboren enzo, dat hou ik ook maar in achterhoofd!
pi_33561605
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:59 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Weet er alles van. En ik hoop voor jou dat je net als mij nog de perfecte man voor jou tegenkomt en dan samen een mooi brusje krijgen! En ik zeg het lekker nog een keer, de band tussen grote zus en kleine broer is heel mooi!

Leah het lijkt mij erg moeilijk om te weten dat dat echt de laatste is. Kan me voorstellen dat het verschrikkelijk emotioneel is.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:05:39 #231
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33561623
Kan ook heel leuk zijn, joh.. Je kunt het helaas niet sturen, het leven loopt zoals het loopt.
pi_33561627
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes hoopt toch stiekem wel een beetje dat het nog dit jaar zal kunnen zijn.
Hoewel ik niet zal melden dat we er voor gaan en ik zal me ook niet melden in het 2e streepjes topic.
Vind het een beetje een vreemd idee dat het hele forum dan weet wanneer je ongesteld bent en wanneer je precies je vent geneukt hebt of niet.
is dit een verkapte 'we gaan ervoor-melding'?
maar BE, dat je hier zo open praat over je gerammel is op zich ook al best privé vind ik. lijkt me echt best lastig, als je weet dat je partner hier ook meeleest en hij is er zelf nog niet helemaal over uit.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:07:13 #233
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33561695
Nav dat prive... Daar zat ik laatst aan te denken.. Het lijkt me heerlijk het hele voorstraject te kunnen delen, maar zo openbaar? De tijd zal het leren. hahaha, bedenk me nu dat dit vast voor het eerst is dat ik dit ouwbollige gezegde zeg!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:07:55 #234
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33561730
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef Anitra het volgende:

[..]

Leah het lijkt mij erg moeilijk om te weten dat dat echt de laatste is. Kan me voorstellen dat het verschrikkelijk emotioneel is.
Nou, inmiddels heb ik er prima vrede mee hoor. Maar ik begrijp wel waarom ze niet graag een sterilisatie bij een KS doen, kraamtranen en een sterilisatie gaan niet zo heel goed samen .
pi_33561794
luchtbel ik hoop 't van harte voor je (en voor jolie lijkt 't me ook heel leuk). ik heb er eigenlijk alle vertrouwen in, komt vast helemaal goed (hopelijk met je huidige lief, en anders met een andere leuke vent). ik weet niet precies waar ik 't op baseer, maar ik zie dat echt wel goedkomen met jou.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:11:24 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33561899
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Leah het volgende:

[..]

Nou, inmiddels heb ik er prima vrede mee hoor. Maar ik begrijp wel waarom ze niet graag een sterilisatie bij een KS doen, kraamtranen en een sterilisatie gaan niet zo heel goed samen .
Heftig! Echt waar. Dat klinkt echt rot.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:13:00 #237
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33561966
Oh nee Bix, je maakt me aan het huilen lief van je. Vroeger dacht ik altijd dat ik geen kinderen wilde en anders pas als ik dertig zou zijn ofzo. Misschien wel alsnog dan pas maar wel met eentje extra
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:17:17 #238
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33562167
Komt goed LB, ik ben er net als Bix op de 1 of andere manier van overtuigd!
pi_33562419
luchtbel, de factor tijd is inderdaad wel in je voordeel nu, je hebt nog alle gelegenheid om iemand te kiezen waarmee je het samen echt aandurft.

leah dat lijkt me ook heel heftig, zo'n combinatie van keizersnede en sterilisatie.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:23:00 #240
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33562477
Thanks. Ik wil dat ook altijd onthouden en zo leven, het komt wel goed (maar ja iedereen heeft wel eens dat, dat niet helemaal gaat) Het is misschien iets waar je geen rekening mee houdt als je kind krijgt dat eigenlijk niet gepland is. Bij mij is er in ieder geval iets naar boven gekomen dat zegt, ik wil nog meer kinderen, dit is zo mooi. Het is best lastig dat, dat niet kan of eigenlijk niet goed uitkomt.
pi_33562797
luchtbel, lijkt mij ook moeilijk hoor! sterkte er weer mee.
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Lishe het volgende:
Nav dat prive... Daar zat ik laatst aan te denken.. Het lijkt me heerlijk het hele voorstraject te kunnen delen, maar zo openbaar? De tijd zal het leren. hahaha, bedenk me nu dat dit vast voor het eerst is dat ik dit ouwbollige gezegde zeg!!
ohja lishe, ik ben tegen die tijd (nou ja vanaf dat we echt gingen proberen zwanger te worden 'pas') onder een andere naam op een heel ander forum mee gaan schrijven. had ook wel bepaalde vragen en zin om erover te praten, maar niet hier, waar ik al teveel mensen 'echt' ken en andersom.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:31:50 #242
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33562949
Toen ik van Freek zwanger probeerde te raken zaten we nog in Lifestyle, en dat voelde heel "klein" op de 1 of andere manier. Bij Baby heb ik ook niet in het tweede streepje gepost, idd om de redenen die Lishe ook noemt.
pi_33563442
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:23 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks. Ik wil dat ook altijd onthouden en zo leven, het komt wel goed (maar ja iedereen heeft wel eens dat, dat niet helemaal gaat) Het is misschien iets waar je geen rekening mee houdt als je kind krijgt dat eigenlijk niet gepland is. Bij mij is er in ieder geval iets naar boven gekomen dat zegt, ik wil nog meer kinderen, dit is zo mooi. Het is best lastig dat, dat niet kan of eigenlijk niet goed uitkomt.
Het komt me zo bekend voor!
En ook ik weet zeker dat het bij jou allemaal goed komt!!
En nu lijkt het niet zo, maar ooit is bij jou het gras ook groen
pi_33563581
LB, ik weet niet echt wat te zeggen, maar kan me je gevoelens en verlangens heel goed voorstellen

Wat moeilijk Anitra, die strijd tussen gevoel en verstand

Hier begint er toch ook weer wat te rammelen hoor En dat terwijl ik er voor mijn gevoel echt helemaal klaar mee was. Maar goed, niks zo veranderlijk als een vrouw geplaagd door hormonen zullen we maar zeggen Voorlopig zal het er wel niet van komen, het zou ook absoluut niet verstandig zijn om in mijn huidige lichamelijke toestand (obesitas) een zwangerschap en bevalling in te gaan. Maar hopelijk kan ik in het nieuwe jaar eindelijk eens die knoop doorhakken en 100% voor mijn gezondheid gaan. En niet in de laatste plaats voor mijn meiden natuurlijk, want die willen ook nog heel wat jaren van hun mama kunnen genieten.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:47:43 #245
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33563758
Had jij geen overgewicht in je andere zwangerschappen dan Meaghan?
pi_33564348
Jawel hoor, maar wel minder dan nu het geval is helaas
Kreeg tijdens mijn laatste zwangerschap ook nog de leuke opmerking naar mijn hoofd geslingerd 'dat ik er wel wat van kon' en dat uit de mond van een gynaecoloog Ik heb het er zelf naar gemaakt, maar dat soort opmerkingen hakken er lekker in als je hoogzwanger bent en amper nog kan bewegen door de pijn.
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:09:00 #247
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33564747
Zelf naar gemaakt of niemand, zoiets hoort zo iemand gewoon niet te zeggen. Wat een pik!
pi_33564982
Mensen, het was niet mijn bedoeling om een discussie over wel of geen borstvoeding te starten, vandaar dat mijnpost ook wat warrig was. Ik weet wel dat ik in de tijd dat ik zo vreselijk aan het rammelen was ook over dit soort dingen heb nagedacht, borstvoeding? werk en opvang, inentingen en dat soort dingen, ik heb er zelfs over nagedacht naar wat voor school mijn kindje moest en dat het toch zeker naar de scouting moet.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_33565049
Thnx Luchtbel. Kon me daarna wel voor m'n kop slaan dat ik op dat moment niks durfde terug te zeggen, big softy dat ik ben. Maar goed genoeg off topic van mij. Rammelen met die hap!
pi_33565495
Meaghan wat een botte actie zeg!!
Het is moeilijk om met een lichamelijke situatie te zitten die je in de weg staat om je "dromen" te vervullen en het is niet aan een ander om te beslissen wat goed of slecht is, de enige die dat weet ben jij! Jij hebt nu voor jezelf de beslissing genomen om eerst aan je lichaam te werken zodat het voor jezelf ook een stuk makkelijker zou worden voor een eventuele zwangerschap en dat is al heel knap!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')