abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33554436
ik kan het niet laten om te reageren op de borstvoedingsverhalen. De eerste weken heb ik echt moeten doorbijten want het was niet prettig. Nu zijn we er allebei aan gewend, en krijgt Emma overal de borst, zo ook vanmiddag in het cafe van de Beurs van Berlage Kinderfototopic deel 65
Nouja het is je eigen keus maar ik kan jullie wel aanraden om het iig te proberen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_33558003
Maar het is vooral het idee voor mij denk ik dat er een kind aan je borst ligt te happen, dat lijkt me totaal geen prettig gevoel.. Ik heb er een soort weerstand tegen opgebouwd ofzo denk ik..
Het lijkt me een heel naar gevoel
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:49:12 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33558235
Had ik ook, heb het wel geprobeerd maar ging allemaal niet zo lekker.
Met een volgende zou ik het ook niet weer proberen. Als moeder zijnde mag je het waarschijnlijk niet zeggen maar ik hou er ook niet van om het te zien. Als het een bekende is oke maar voor de rest, nee doe maar niet.
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:51:37 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33558341
Eigenlijk vind ik dit nou weer helemaal niet hier passen.
Het is nota bene nog (lang) niet aan de orde.

* Brighteyes is er ook vrijwel zeker over uit meteen aan de flesvoeding te gaan. Vind BV prachtig om te zien bij anderen, zou me er ook niet voor schamen, alleen zie ik het mezelf niet doen, plus dat ik papa (en anderen) ook graag de kans wil geven 'iets' met het kindje te kunnen behalve alleen verschonen etc.
  vrijdag 30 december 2005 @ 21:58:45 #205
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33558672
Nee het past hier ook niet maar ik moest er gewoon even op reageren.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:02:45 #206
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_33558837
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:51 schreef Brighteyes het volgende:

* Brighteyes is er ook vrijwel zeker over uit meteen aan de flesvoeding te gaan. Vind BV prachtig om te zien bij anderen, zou me er ook niet voor schamen, alleen zie ik het mezelf niet doen, plus dat ik papa (en anderen) ook graag de kans wil geven 'iets' met het kindje te kunnen behalve alleen verschonen etc.
Waarom zou het niet passen? Ik vind dat het bedenken hoe je iets wel of niet zou aanpakken ook bij rammelen hoort. Ik denk niet vaak in termen als lief en schattig en babykleding doet me bijvoorbeeld weinig. Bij mij uit het zich vooral in het overdenken van prakische zaken.

En ik zal niet alleen borstvoeding geven(als het me lukt), maar ook borstvoeding in de fles. Maar ik hoor vaak dat het moeilijk is om het kindje te leren drinken van de borst als het al kennis heeft gemaakt met de fles. Ik heb liever dat het flesje moeilijk gaat dan het borstvoeden. Papa en de grootouders moeten maar eventjes geduld hebben...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_33558888
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:51 schreef Brighteyes het volgende:

Sorry je hebt gelijk. Ik hol enoooorm op zaken vooruit.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar wie van ons hier als eerste komt vertellen dat ze er voor gaan om te proberen zwanger te worden.
Dat zal ik vast niet zijn, ik zal pas met een aankondiging komen als ik achter de geraniums zit ofzo
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_33559145
Ik zal het ook niet zijn hoor...
Dat duurt denk ik nog wel een jaartje of 3 ofzo..

Maarja, dan zie je weer zo'n keuteltje lopen en dan denk je wel van: "Wil ik oohooooook!"
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:14:30 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33559271
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Waarom zou het niet passen? Ik vind dat het bedenken hoe je iets wel of niet zou aanpakken ook bij rammelen hoort. Ik denk niet vaak in termen als lief en schattig en babykleding doet me bijvoorbeeld weinig. Bij mij uit het zich vooral in het overdenken van prakische zaken.
Ok dan... zo had het niet gezien. Maar dan nog... overdenken is prima, melden wat jij van plan denkt te zijn ook, maar een pro- of contra-BV discussie hoort hier niet. Dat heeft niets met rammelen te maken imo.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:15:53 #210
12913 GreatWhiteSilence
pi_33559337
Ik wil eerst van mijn vriend mijn man maken en mijn vriend wil eerst een nieuwe auto...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:23:36 #211
12913 GreatWhiteSilence
pi_33559677
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ok dan... zo had het niet gezien. Maar dan nog... overdenken is prima, melden wat jij van plan denkt te zijn ook, maar een pro- of contra-BV discussie hoort hier niet. Dat heeft niets met rammelen te maken imo.
Voor info over borstvoeding ga ik dan ook naar de borstvoedingstopics. Als ik nou ook nog ergens kon vinden hoeveel ik aan het kvd kwijt zou zijn...

Het klinkt misschien harteloos, maar als ik babykleding zie en het rammelt dan denk ik: 'Hoeveel kost kinderkleding me in jaar 1, 2, 3?' etc... En als ik het kinderpraatjestopic doorlees: 'Hoe moet ik mijn kind leren wat het verschil is tussen een paard en een zebra? Woorden? Plaatjes? Dierentuin?'
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:23:39 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33559681
* Brighteyes hoopt toch stiekem wel een beetje dat het nog dit jaar zal kunnen zijn.
Hoewel ik niet zal melden dat we er voor gaan en ik zal me ook niet melden in het 2e streepjes topic.
Vind het een beetje een vreemd idee dat het hele forum dan weet wanneer je ongesteld bent en wanneer je precies je vent geneukt hebt of niet.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:26:50 #213
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33559818
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Voor info over borstvoeding ga ik dan ook naar de borstvoedingstopics. Als ik nou ook nog ergens kon vinden hoeveel ik aan het kvd kwijt zou zijn...

Het klinkt misschien harteloos, maar als ik babykleding zie en het rammelt dan denk ik: 'Hoeveel kost kinderkleding me in jaar 1, 2, 3?' etc... En als ik het kinderpraatjestopic doorlees: 'Hoe moet ik mijn kind leren wat het verschil is tussen een paard en een zebra? Woorden? Plaatjes? Dierentuin?'
Kleding valt wel mee, je kunt het zo gek maken als je zelf wilt, met een beetje vooruit plannen (uitverkoop!) kom je een heel eind.
En over leren; het gaat vanzelf, echt vooral als je kind in de vragende fase komt. Alhoewel ik vanmorgen toch wel heel erg vast zat. Freek vroeg hoe de zon omhoog komt .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:28:44 #214
12913 GreatWhiteSilence
pi_33559918
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes hoopt toch stiekem wel een beetje dat het nog dit jaar zal kunnen zijn.
Hoewel ik niet zal melden dat we er voor gaan en ik zal me ook niet melden in het 2e streepjes topic.
Vind het een beetje een vreemd idee dat het hele forum dan weet wanneer je ongesteld bent en wanneer je precies je vent geneukt hebt of niet.
Ik zou alleen melden dat ik gepromoveerd ben en in het tweede streepjes topic wanneer ik ga testen ofzo. Als mijn vriend (op dat moment al mijn man dus) het niet erg vind dat ik dat soort dingen op het forum gooi...
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:29:10 #215
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33559935
Enorm herkenbaar topic trouwens . Ik ben inmiddels uitgerammeld, maar heb jaren wel zo verschrikkelijk gerammeld dat het bijna een obsessie werd.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:34:04 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33560159
De obsessie sluimerd hier ook bijna.
Maar goed, zolang ik het af en toe ventileer tegen mijn of een vriendin is het nog wel te handelen.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:40:06 #217
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33560443
Als ik het tegen mijn toemalige partner ventileerde had dat als resultaat dat ie helemaal niet meer wilde, heel frustrerend...
Overigens had ik me er bij neergelegd dat ik geen kinderen zou krijgen toen wij uit elkaar gingen. Sterker nog, ik was ervan overtuigd dat (toen nog lang niet mijn) Hub gesteriliseerd was, en ik vond dat eigenlijk prima.
Ik wilde deze man, dan maar geen kinderen. Het kan raar lopen in het leven .
pi_33560454
Hier is het ook behoorlijk een obsessie aan het worden. Wij willen graag een derde (ik hoor iedereen al roepen niet zeuren mens je heb er al 2, maar het rammellen is zo aanwezig) Maar we hebben het afgeblazen. En toch als je dan zoals vandaag op een telefoontje wacht dan verlang er zo naar of als je hoort dat er iemand zwanger is dan komt er zo'n borrelend gevoel boven.
Het rammelen is echt niet te stoppen, terwijl ik donders goed weet dat het gewoon niet gaat.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:42:56 #219
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33560574
Ik heb me laten steriliseren bij de tweede KS. Want ik zag mezelf ook al rammelen om een derde .
In mijn geval domweg medisch niet verantwoord, vandaar de beslissing, maar ik word ook helemaal week als ik weer zo'n pasgeboren frum zie hoor.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:44:35 #220
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33560651
Bij mij rammelt het ook. Maar om het allemaal reeel te houden heb ik beloofd zeker tot na onze verhuizing in Juli niet meer te zeuren .
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33560858
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:42 schreef Leah het volgende:
Ik heb me laten steriliseren bij de tweede KS. Want ik zag mezelf ook al rammelen om een derde .
In mijn geval domweg medisch niet verantwoord, vandaar de beslissing, maar ik word ook helemaal week als ik weer zo'n pasgeboren frum zie hoor.
Als ik toen wist wat ik nu weet dan had ik dat ook laten doen idd. Want ik ben behoorlijk erg aan het worden
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:52:08 #222
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33561011
Oh nou Anitra, ik denk altijd maar; Anitra kreeg na lange tijd weer een leuke relatie en een leuk kind hiehie dan denk ik de ellende gewoon even weg voor het gemak
pi_33561135
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:52 schreef Luchtbel het volgende:
Oh nou Anitra, ik denk altijd maar; Anitra kreeg na lange tijd weer een leuke relatie en een leuk kind hiehie dan denk ik de ellende gewoon even weg voor het gemak
je bent een schat
En je hebt gelijk, na zoveel jaar toch nog een geweldige relatie en een moppie van een zoon En de band die hij met zijn zus heeft is niet te beschrijven, zo mooi, zo sterk en dat al na 1 jaar, 4 maanden en 18 dagen
en die ellende gaat ook wel weg
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:55:33 #224
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_33561170
Wat mij hielp was het me realiseren dat ik misschien nog wel een kind wil, maar dat ik het daarmee voor die andere twee niet makkelijker maak, ik ben dan weer een hele poos uit de running, en als ik het loodje leg tijdens de bevalling hebben ze een nog groter probleem...
Bovendien moet je ze allemaal ook nog groot zien te krijgen, ook financieel.
pi_33561223
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Leah het volgende:
Wat mij hielp was het me realiseren dat ik misschien nog wel een kind wil, maar dat ik het daarmee voor die andere twee niet makkelijker maak, ik ben dan weer een hele poos uit de running, en als ik het loodje leg tijdens de bevalling hebben ze een nog groter probleem...
Bovendien moet je ze allemaal ook nog groot zien te krijgen, ook financieel.
Dat is nu idd wat ik denk. Als ik nu voor een derde ga wat hebben de andere 2 dan aan mij?
Maar je gevoel doet soms rare dingen met je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')