Dat is juist niet goed, werd mij verteld. Dan raken haar darmen steeds meer van streek. Aangezien ze dan steeds weer geprikkeld worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:42 schreef Randa_v het volgende:
In plaats van een speentje kun je Kim ook nog vaker aanleggen, heb je meteen een oplossing voor de stuwing.
Het is ook zielig, maar behalve alle middeltjes die hier al staan niet zo veel aan te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:14 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat is juist niet goed, werd mij verteld. Dan raken haar darmen steeds meer van streek. Aangezien ze dan steeds weer geprikkeld worden.
Verder ga ik maar wat uitproberen. ik vind het zo zielig! Als ze ' gewoon' huilt, kan ik haar wel laten liggen. Maar af en toe krijst ze hysterisch van de krampen, dan ga ik er wel heen. Gelukkig gaat verder alles goed!
En toch is aanleggen schijnbaar goed. Al is het maar een bijna lege borst. Zelf heb ik nog geen ervaring maar op http://www.borstvoeding.com/newman/krampjes.html lees ik eigenlijk wat ik ook in handboek borstvoeding lees van LLL. Ik weet niet of je zoiets al geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:14 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat is juist niet goed, werd mij verteld. Dan raken haar darmen steeds meer van streek. Aangezien ze dan steeds weer geprikkeld worden.
Verder ga ik maar wat uitproberen. ik vind het zo zielig! Als ze ' gewoon' huilt, kan ik haar wel laten liggen. Maar af en toe krijst ze hysterisch van de krampen, dan ga ik er wel heen. Gelukkig gaat verder alles goed!
Wel goed dat je er nog zoveel in kreeg... dan heeft ze in ieder geval geen superdorst gehad ofzo...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:22 schreef Fuente het volgende:
[..]
ik was vooral heel wanhopig inmiddels. Ze liet gewoon hele flessen staan, als de speen al in haar mond kwam zette ze het op een krijzen. Ik 'propte' er op een dag 500 ml in, da's dan volgens de HA het minimum voor uitdroging, en met veel moeite ging dat. Maar goed, van 900 ml naar 500 ml leek me niet bepaald goed voor d'r groei enzo. Ik kreeg van iemand anders de tip om te wisselen met fles of speen. Avent wou ze ook niet (hadden we nog liggen), een kleinere of grotere speen ook niet, maar de dental gaat dus perfect*blij is*.
bij mij doet ie 't wel en ik zie daar staan dat ze nu 10 maanden en 5 dagen is.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:11 schreef Suzanna het volgende:
Hoe oud is ze nu precies? (de lilypie link in je sig doet het niet...)
nou ja, het is natuurlijk vast een vertekend beeld, want je noemt vooral de opvallende dingen, althans zo werkt 't bij mij wel.quote:Overigens vind ik zowiezo dat de baby's hier erg snel zijn met vanalles...valt jullie dat ook op? Het gemiddelde ligt voor veel dingen écht een stuk lager. Grappig hoor.
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:31 schreef Libel het volgende:
Wauw, snakelady, kan Demi al praten??? En staan??? En dat op 7 maanden.
Is dat niet ernorm rap!
Wel knap natuurlijk!!!
Klopt... 11 maanden verschil komt namelijk bijna nooit voor, en dan slaan mensen bijna achterover van de schrik zegmaar...quote:Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef texelonia het volgende:
Denk dat Suzanna bedoelt dat er 11 maanden tussen Noa en Emma zitMaar dat ze zegt dat er een jaar tussen zit, etc.
Geloof het of niet, ik heb al twee keer te horen gekregen: 'Oh leuk, een tweeling!' ... En dan keken ze toch wel heel raar toen ze zagen dat Emma nogal een stukje kleiner was... 'Oh, toch niet...'quote:Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef melonovy het volgende:
Ja Suuz, die reacties lijken me ook vervelend, maar de mens is nieuwsgierig en helaas zijn sommigen onbeleefd. Maar die reacties en blikken zullen blijven vrees ik, je moet er denk ik aan wennen (sorry) Ik geloof dat ik zelf iets zou zeggen als "er zit iets meer dan een half jaar tussen" dan snappen ze er helemaal niets meer van. En over een poos gaan ze je vragen of het een tweeling is en dan blijven ze ook lang kijken naar je kindertjes, omdat de een toch wat verder is dan de ander.
Likt me sowieso een fijn idee om er met een deskundige over te praten.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:09 schreef Suzanna het volgende:
Goed idee Ingrid! Een lactatiekundige kan je vast wel helpen!
Ik heb geen idee. Vast wel. Ik weet wel dat je op bepaalde dagen kunt laten wegen.Als het goed is, komt vrijdag iemand langs om alles uit te leggen over het consultatiebureau.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:17 schreef FoN het volgende:
Hier hyebben ze op het consultatieburo inloopspreekuren en eentje speciaal voor vragen omtrent de borstvoeding, hebben ze zoiets niet bij jou?
Dat is met een electrische kolf denk ik wel makkelijker. Ga ik proberen. Enne profiel is aangepast!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:44 schreef FoN het volgende:
Kolven gata vaak ook makkelijker als je kindje in de buurt is (Bij mij gata het het lekkerste als ie huilt)
Of misschien links proberen terwijl ze rechts drinkt?
Wat een lieve foto!! Ik krijg die opmerking ook nog dagelijks Suzanne ondanks dat mijn kinderen ruim 2 jaar in leeftijd verschillen. Soms zelfs als ik daar tegenin ga krijg ik te horen dat het wel een tweeling is!, alsof ik ze niet zelf gebaard heb.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:03 schreef Suzanna het volgende:
Geloof het of niet, ik heb al twee keer te horen gekregen: 'Oh leuk, een tweeling!' ... En dan keken ze toch wel heel raar toen ze zagen dat Emma nogal een stukje kleiner was... 'Oh, toch niet...'
(komt overigens denk ik door de tweelingwagen...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |