Herkenbaar, Snakelady... bij Noa had ik ook met 7 maanden (toen ze begon te kruipen) ineens iets van... he, waar is dat kleine baby'tje gebleven???
![]()
Da's wel een beetje schrikken dan. Het is heel leuk, maar aan de andere kant wil je dat ze nog even baby blijven.
Noa geef ik ook nog een fles 's avonds en daar geniet ik ook onwijs van!!
Nog iets...
Ik heb trouwens gisteren aardig lang geshopt met de twee kleine meiden... ging eigenlijk uitzonderlijk goed! Krijg wel veel bekijks, dat vond ik erg vervelend. Mensen vinden het raar dat ik twee kleintjes zo kort op elkaar heb... er was zelfs een vrouw die reageerde van 'Och meid toch, twee zo kort op elkaar' alsof ze medelijden met me had! Ik heb gelijk gezegd dat dat helemaal niet hoefde, medelijden hebben, want we genieten er onwijs van! (en dat is echt waar, ik vind het niet eens uitzonderlijk zwaar ofzo...)
Toch vind ik het gewoon raar dat mensen zo reageren. Het gebeurt best wel vaak dat er maar een jaar leeftijdsverschil tussen twee kids zit... ik ken in ieder geval genoeg mensen waarbij dat zo is. Ik ga ook maar niet meer zeggen dat het maar elf maanden is, ik zeg gewoon dat Noa een jaar is en Emma een maand, dan kunnen ze zelf rekenen... (en de term 'een jaar oud' is ook heel breed...dat kun je ongeveer een jaar lang zeggen) want 11 maanden - daarvan schrikken de meesten nogal.
Ik zal er wel eigenlijk gewoon niets van aan moeten trekken, maar toch, je hebt het idee dat het afgekeurd wordt (en dat door wildvreemde mensen, wat hebben die ermee te maken) en dat is toch vreemd...
zo, klaagzang ten einde (sorry
![]()
)
Voor de rest was het shoppen leuk! Heb zelfs nog ergens wat zitten eten, Noa koekje en drinken gegeven, daarna en ondertussen Emma de fles met afgekolfde moedermelk (toch wat makkelijker dan de borst, je hebt toch sneller een hand vrij, zeker in het openbaar!) ...
(oh ja, toen kreeg ik de opmerking van een oude man dat ik toch borstvoeding kon geven want ik had twee borsten ...
![]()
(één voor Noa en één voor Emma ofzo??? vreemd dorpje hier...)
[ Bericht 3% gewijzigd door Suzanna op 14-12-2005 15:07:20 ]