Bluezz heeft ook al problemen ermee. Ik helemaal niet ?quote:Op zondag 11 december 2005 02:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik blijf F'5en zeg, kutforum
1 van de 10 pogingen krijg je wat op je scherm
ik ookquote:Op zondag 11 december 2005 03:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga zo ook maar es slapies doen
hm, ik heb er nu ook last van.....quote:Op zondag 11 december 2005 02:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik blijf F'5en zeg, kutforum
1 van de 10 pogingen krijg je wat op je scherm
Oi!quote:
quote:
O, dus omdat jij fout zit vind je mij smerigquote:Op zondag 11 december 2005 03:56 schreef Bluezz het volgende:
Jesses boezz dacht ik toch echt hier te posten net![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 04:03 schreef rubbereend het volgende:
ik typ een post, druk op invoeren.... gebeurt niks ik druk nog een keer op invoeren en krijg ik de melding dat ik niet 2x hetzelfde bericht kan posten
wie heeft Fok! op hol gebracht?
dat klinkt niet bestquote:Op zondag 11 december 2005 04:52 schreef cultheld het volgende:
Damn, dan ben je wezen stappen in Doetinchem, heb je je prima vermaakt met allemaal bekenden en dan rijd je terug naar Zelhem en zie je dat een auto total loss is, nadat die tegen een fietser is aangeknald. Ik hoop dat 't geen bekende van me is, maar we zijn gewoon door gereden omdat er toch al hulp was en wij geen sensatiezoekers zijn. Toch jammer om dat nog tegen te komen na het stappen.
Lekker zo houdenquote:Op zondag 11 december 2005 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geeneens een Feyenoord - PSV topic
Viel mij ook al op jaquote:Op zondag 11 december 2005 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geeneens een Feyenoord - PSV topic
Strontverkouwequote:
zo netjes hoor, en hoeveel heb je er al in totaal dit seizoen?quote:Op zondag 11 december 2005 13:55 schreef Bjoro het volgende:
nou die 4e klasse E in West 1 dat is pas de Mickey Mouse Competitie !!!
VVH/Velserbroek - HBC 0-2 wederom 2 intikkertje van Bjoro
laatste 3 westrijden in totaal 6 goals !
1x 1
1x 3
en gisteren dan 2
en dat op mijn ouwe dag !
geef 't nou maar op. Heb ook een boek voor me neus liggen. Moet 'm nog openslaanquote:Op zondag 11 december 2005 13:56 schreef VoreG het volgende:
Ik heb m'n leven vandaag omgegooid, dit wordt de ommekeer!
Ik stond om 11 uur op op een zondag! Ik heb toen alles schoongemaakt! (m'n kamer glimt). En ik ben nu aan het leren!
hou ik toch nooit vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |