abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33057192
Ik vraag me af hoe het met evenstar gaat.

Update: Alles lijkt hier rustig, terwijl ik me wel misselijk voel, hoofdpijn heb en in bad de lichte krampjes daarstraks gewoon doorgingen. Er zit nog steeds geen regelmaat in. Ik wilde eigenlijk net gaan slapen maar ik lig niet gemakkelijk en de krampjes keren in rust wel terug. Ik neem een paracetamol tegen de hoofdpijn denk ik en ga dan toch proberen te slapen. Kijken of er vannacht iets gaat gebeuren. Wat dat betreft heb ik wel het gevoel dat de stilte nu echt een stilte voor de storm is. En ik vertrouw toch wel erg op mijn gevoel.
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:43:03 #154
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33057447
hier same old same old ik ben een dieseltje.. kom traag op gang
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:53:42 #155
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_33057789
dames voor het geval het vannacht echt gaat gebeuren: heel veel succes en sterkte.... ik hoop morgenvroeg leuk nieuws te lezen. Hopelijk slapen jullie vannacht nog een beetje goed... elke slaap is meegenomen...
Make love, not war ☮
  woensdag 14 december 2005 @ 06:28:33 #156
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_33064024
Sjak en Schanul, van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk!
pi_33064453
*meldt*

Hier gaat het nog hetzelfde als gisteren.
pi_33068733
Nou net bij de vlos geweest, ik mag de middag voor onderzoekjes, om te kijken of alles naar behore werkt bij mij, in het ziekenhuis doorbrengen. Magneet komt zo naar huis, zodat we samen naar Weert kunnen gaan. De vlos zei al dat die bloeddruk bij mij echt niets hoeft te betekenen en mijn urine was perfect. Het enige leuke is dan waarschijnlijk, als het niks is, dat we fijn naar beebje kunnen kijken.
  woensdag 14 december 2005 @ 12:56:05 #159
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33069581
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:16 schreef Randa_v het volgende:
Nou net bij de vlos geweest, ik mag de middag voor onderzoekjes, om te kijken of alles naar behore werkt bij mij, in het ziekenhuis doorbrengen. Magneet komt zo naar huis, zodat we samen naar Weert kunnen gaan. De vlos zei al dat die bloeddruk bij mij echt niets hoeft te betekenen en mijn urine was perfect. Het enige leuke is dan waarschijnlijk, als het niks is, dat we fijn naar beebje kunnen kijken.
sterkte meis
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 13:37:05 #160
81992 Githa
pi_33070612
Randa_V succes
  woensdag 14 december 2005 @ 15:31:04 #161
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_33073591
Hoi,
Ik heb hier nog nooit gepost, maar ik wil ook graag mededelen dat ik zwanger ben

Dit is mijn tweede zwangerschap, maar het wordt mijn eerste kind, de derde voor mijn vriend. Ik ben nu 6 maanden en 2 dagen zwanger, dus uitgerekend op 19 maart.

Ik hou jullie op de hoogte
Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
pi_33073630
Gefeliciteerd PanPan!
pi_33075912
Net terug uit het ziekenhuis, heb een uur aan de CTG gelegen en een half uur aan de bloeddrukmeter, bloed moeten laten trekken en een consult bij de gyn gehad. Alles was goed. Ook hier was de eerste keer bloeddruk meten te hoog en daarna alles perfect. Aangezien er verder in bloed, CTG enzo geen afwijkingen waren, kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat ik toch een raar lichaam heb.

Voor zondag staat er een nieuwe CTG afspraak en tevens weer bloeddruk meten. Moeten we om 10.00 weer in het ziekenhuis zijn. Verder kan ik gewoon bij mijn vlos blijven als alles goed blijft.

En natuurlijk hebben we beebje even mogen zien. Weten alleen nog steeds niet het geslacht.
pi_33076024
Wat is er dan precies 'raar' Randa, want dat kan ik nergens terughalen?
Variety is the spice of life
pi_33076116
Mijn bloeddruk moet heel vaak opgemeten worden voordat ze een normale bloeddruk bij mij hebben.

Dat betekende vanmorgen weer dat links 4x opgemeten moest worden omdat deze te hoog bleef en per keer iets lager was tot ik uiteindelijk voor mij op een normale waarde zat.

Kijk maar eens naar de uitslagen van afgelopen maandag: Zwangerschap en geboorte deel 164

Daarom is het raar, men weet niet echt wat ze ermee aanmoeten omdat het uiteindelijk wel op een normale waarde uitkomt
  woensdag 14 december 2005 @ 17:21:01 #166
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_33076149
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:15 schreef nebelung het volgende:
Wat is er dan precies 'raar' Randa, want dat kan ik nergens terughalen?
bloeddruk is bij de eerste meting altijd te hoog en daarna ok.
  woensdag 14 december 2005 @ 17:22:07 #167
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33076174
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:11 schreef Randa_v het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis, heb een uur aan de CTG gelegen en een half uur aan de bloeddrukmeter, bloed moeten laten trekken en een consult bij de gyn gehad. Alles was goed. Ook hier was de eerste keer bloeddruk meten te hoog en daarna alles perfect. Aangezien er verder in bloed, CTG enzo geen afwijkingen waren, kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat ik toch een raar lichaam heb.

Voor zondag staat er een nieuwe CTG afspraak en tevens weer bloeddruk meten. Moeten we om 10.00 weer in het ziekenhuis zijn. Verder kan ik gewoon bij mijn vlos blijven als alles goed blijft.

En natuurlijk hebben we beebje even mogen zien. Weten alleen nog steeds niet het geslacht.
fijn dat alles gewoon goed is (y) en wat lekker dat jullie nog even een sneak preview mochten doen naar jullie ukkie stiekem jaloers is

Hier worden de pijntjes iets sneller achter elkaar 20 a 25 minuten woohoo ;') alleen worden ze duidelijk pijnlijker das dan weer minder vooral de nachten zijn pijnlijk maar dat gaat vast ook wel weer wennen.
Schoon ouders zeiden gisteren nog dat het toch eens tijd werd dat die kinderwagen snel gevuld zou worden we zullen zien zolang er vooruitgang in zit vind ik het prima..
  woensdag 14 december 2005 @ 17:23:50 #168
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33076213
zou dat niet kunnen komen doordat je onbewust toch spanningen hebt van oh is mijn bloeddruk wel op orde na die eerste keer dat dat gebeurde ?
  woensdag 14 december 2005 @ 17:25:51 #169
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_33076270
mijn theorie :

bij de eerste keer oppompen van dat ding reageert het lichaam zo van : fuck off ik ga toch dat bloed erin stoppen. Bij de volgende keren heeft het lichaam zoiets van fuckoff ik ga niet weer al dat werk doen.
pi_33076289
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:25 schreef Magneet het volgende:
mijn theorie :

bij de eerste keer oppompen van dat ding reageert het lichaam zo van : fuck off ik ga toch dat bloed erin stoppen. Bij de volgende keren heeft het lichaam zoiets van fuckoff ik ga niet weer al dat werk doen.
, hoezo raar lichaam.
pi_33076302
Aha

Waarom meet je verloskundige zo vaak je bloeddruk dan? Altijd dezelfde arm en gewoon 1 keer volstaat in principe normaal gesproken. M.a.w. als ze normaal gesproken gewoon 1 keer zou meten, hoe kwam ze er destijds dan achter dat ie zo fluctueert?

Ze zitten nu natuurlijk met waar je bevallen moet? Of je nog thuis mag?

Ik weet overigens wel van meer mensen die zo reageren op het meten van bloeddruk. Het begint vaak hoog om dan te eindigen met een normale druk. Geen idee eigenlijk hoe dat zit.
  woensdag 14 december 2005 @ 17:28:41 #172
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_33076336
als de bloeddruk te hoog is willen ze natuurlijk weten of dat zeker zo is en niet of het een momentopname is vandaar het nog een keer opnemen.
pi_33076371
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:27 schreef nebelung het volgende:
Ze zitten nu natuurlijk met waar je bevallen moet? Of je nog thuis mag?

Ik weet overigens wel van meer mensen die zo reageren op het meten van bloeddruk. Het begint vaak hoog om dan te eindigen met een normale druk. Geen idee eigenlijk hoe dat zit.
Ik mag dus vooralsnog bij de vlos blijven en schijnbaar reageer ik dus ook zo zoals je zegt. Ben ik toch niet helemaal abnormaal.
pi_33076519
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef Randa_v het volgende:
Ik mag dus vooralsnog bij de vlos blijven en schijnbaar reageer ik dus ook zo zoals je zegt. Ben ik toch niet helemaal abnormaal.
Nou ja, lastig is het wel. Fijn dat je bij de verloskundige blijven mag

Ik zie nu pas dat Magneet bij jou hoort . Toch?
  woensdag 14 december 2005 @ 17:38:36 #175
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_33076586
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:35 schreef nebelung het volgende:

[..]

Nou ja, lastig is het wel. Fijn dat je bij de verloskundige blijven mag

Ik zie nu pas dat Magneet bij jou hoort . Toch?
\

yup
  woensdag 14 december 2005 @ 18:46:08 #176
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33078046
quote:
Op woensdag 14 december 2005 06:28 schreef Gaoxing het volgende:
Dank je wel! Leuk om jou hier ook weer te zien.

Het gaat trouwens sinds dit weekend een stuk lekkerder met me, ik ben veel minder misselijk. Het zal er mee te maken hebben dat ik veel beter mijn rust neem. Ik probeer wat uren op te nemen. MIjn baas vindt het best, ik heb veel te veel overuren staan dus hij is blij dat ik er straks geen maand zwangerschapsverlof achteraan ga plakken. Prima dus!

Vandaag heb ik een andere afspraak gemaakt voor de echo. Dit keer in een echt ziekenhuis. Ik had een afspraak staan bij een particulier echobureau maar dat gesprek verliep zo vervelend. Hormonen of niet, daar had ik geen zin in, ik werd aan de telefoon al als een klein kind behandeld terwijl ik toch duidelijk aangaf dat ik zelf wel zou gaan bepalen wat ze mocht doen en hoe ik mijn rekening ging betalen. (Zij zei dat het niet via de verzekering ging, ik zei dat ik dat wel zou uitvechten met mijn verzekering, en zij bleef daarop doorzeiken, en zo nog wat dingen en dat in een gesprek van 5 minuten, ongelooflijk).

Ik werk zelf in dat ziekenhuis, dus dat is wel makkelijk. Vandaag merkte ik ook dat dat helpt bij het maken van een afspraak, nou ja, ik maak maar eens gebruik ervan, dat zou ik normaal niet zo snel doen. Maar goed, 27 december mogen we dus! Verder moest ik bloed laten prikken. Vanmiddag zou de uitslag in de computer staan en doorgestuurd worden naar de verloskundige. Ik ben dus even de computer ingedoken en alles is goed Toch wel een opluchting, bij het eerste bezoek aan de verloskundige was mijn Hb (ijzergehalte) wat te laag en ergens maakte ik mer er toch wat zorgen over. Nu blijkt er helemaal niets aan de hand te zijn, mijn Hb is gewoon hartstikke goed!
Lekker douchen!
pi_33078737
Mijn hemel Randa en Evenstar julliie maken het wel spannend met dat gerommel
* Jelief denkt terug aan haar eigen gerommel
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 14 december 2005 @ 19:48:51 #178
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33079577
hehe jelief ja die tijd gaat snel he
  Jubileum moderator woensdag 14 december 2005 @ 20:29:32 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33081078
Dames het is bijna volle maan Kom maar op met die babies

[ Bericht 5% gewijzigd door Lois op 14-12-2005 20:38:25 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 20:35:02 #180
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_33081337
quote:
Op woensdag 14 december 2005 06:28 schreef Gaoxing het volgende:
ik lees dit nu pas

ik sluit me helemaal bij Gao aan
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_33081356
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef Lois het volgende:
Dames het is volle maan Kom maar op met die babies
Ehm het is vrijdag pas volle maan ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Jubileum moderator woensdag 14 december 2005 @ 20:38:05 #182
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33081485
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef Joene het volgende:

[..]

Ehm het is vrijdag pas volle maan ?
Ow ik vond het aardig volle maan toen ik net keek maar ik pas mijn tekst wel even aan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_33081800
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:48 schreef _evenstar_ het volgende:
hehe jelief ja die tijd gaat snel he
* Jelief trapt open deur open: veel te snel!!!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 14 december 2005 @ 21:00:45 #184
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33082494
ik heb vrijdag ochtend eerst een balgrijke afspraak daarna wil ik wle beginnen hoor en als het dan snachts gebeurt is het de 17e.. de dag dat lief en ik een jara samen zijn romantischer kan toch bijna niet
  woensdag 14 december 2005 @ 21:28:57 #185
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33083675
Dank je Just me! (ook namens mijn man )

Spannend hoor de laatste loodjes. Ik hoop dat jullie baby zich netjes aan de planning houdt Evenstar! De dag dat jullie 1 jaar samen zijn, dat is inderdaad super romantisch
Lekker douchen!
  woensdag 14 december 2005 @ 21:32:59 #186
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33083817
vandaag check gehad bij vk, stom wijf hoop betwetergedoe over ziekenhuis dat dat niet de afspraak is dat ik volgende week daar heen moet, maar ze kunnen er niks aan doen want ik loop in het emc en niet in het ijsselland gna gna. ik mocht zelf weten van de gyn of ik tussendoor naar de vk wou of tussentijdse controles gewoon allemaal in het zkh, nu ga ik gewoon naar het zkh alle controles, word gek van die vk.

was wel ff spannend trouwens, vk kon t hartje niet vinden duurde echt ff, maar op gegeven moment kwam er toch een mooie tjoeke tjoeke voorbij
  woensdag 14 december 2005 @ 22:46:18 #187
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_33086865
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef Martineke het volgende:
vandaag check gehad bij vk, stom wijf hoop betwetergedoe over ziekenhuis dat dat niet de afspraak is dat ik volgende week daar heen moet, maar ze kunnen er niks aan doen want ik loop in het emc en niet in het ijsselland gna gna. ik mocht zelf weten van de gyn of ik tussendoor naar de vk wou of tussentijdse controles gewoon allemaal in het zkh, nu ga ik gewoon naar het zkh alle controles, word gek van die vk.

was wel ff spannend trouwens, vk kon t hartje niet vinden duurde echt ff, maar op gegeven moment kwam er toch een mooie tjoeke tjoeke voorbij
Zow je hebt even lekker je hart gelucht... goedzo... en lekker naar de gyn gaan hoor!! Fijn voor jullie dat jullie het hartje hebben gehoord, dat is toch altijd een spannend en bijzonder moment
Make love, not war ☮
  woensdag 14 december 2005 @ 23:00:30 #188
108648 cattie
lieve moeder
pi_33087442
Martineke, wat fijn dat je het hartje toch nog hebt gehoord!
Enne, vk's doen wel vaker raar, trek je er niets van aan en ga lekker naar de gyn!

De vk waar ik bij was verkondigde dat ik naar de gyn moest ivm de ziekte van Crohn, want ik liep volgens haar een groot risico op complicaties en toen vertelde ze nog een paar doemscenario's. Kom ik bij de gyn, zegt ze dat ik me nergens zorgen om hoef te maken en dat het alleen maar standaard beleid is. De kans dat er complicaties zijn is heel klein, de zwangerschap zal waarschijnlijk alleen wel wat zwaarder zijn dan bij de gemiddelde zwangere. Stomme vk, heb ik me 2 weken enorm druk zitten maken om niets...
  donderdag 15 december 2005 @ 01:57:58 #189
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33092503
Cattie en martineke
pi_33094153
*meldt*

Het blijft lekker rommelen. Ik ga dadelijk weer lekker slapen. Heeft wel iets om beneden alles bij de hand te hebben.
  donderdag 15 december 2005 @ 07:27:44 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_33094190
Ik heb niet alles gelezen randa, maar je hebt je bed beneden nu ofzo?

Hier alles ok, bijna 10 weken onderweg, het gaat allemaal echt goed. Begin helaas wel al last van mijn rug te krijgen, dat is ff minder, maar het zat erin.
Volgende week donderdag mag ik naar de vk. Dan gaat ze me een uur lang vertellen over de prenatale zorg Ik kan me er niks bij voorstellen en heb daar ook eigenlijk helemaal geen zin in, magoe. Doe mij maar gewoon onderzoekje en hartje luisteren Ik vind dat dat wel kan tegen die tijd (bijna 11 weken dan dus)
stormy waters...
sailin'
  donderdag 15 december 2005 @ 10:32:51 #192
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33096421
Lekker Belana, dat je je zo goed voelt (op je rug na dan )
Ik ga nog steeds lekker, ik ga vandaag weer op tijd naar huis (half dagje werken) en dat is maar goed ook want er komt niets uit mijn vingers en ik moet nog twee scripties voor morgen nagekeken hebben. Nou ja, jammer dan.
Oh en wat ik heel fijn vind, ik heb ineens honger! Tot gisterenavond had ik nergens trek in en nu echt honger!
Lekker douchen!
  donderdag 15 december 2005 @ 10:38:31 #193
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33096539
Belana krijg je niet standaard een echo dan of moet je met een week of 2, 3 weer dan ofzo?

Nieuwkomers, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.

Ben vanmorgen toch maar even naar mijn dokter geweest. Léon wordt gechecked op het cb, kaboutertje bij de vk, maar naar moeders wordt niet echt omgekeken. Ja, de vk suggereert wel het een en ander, maar kan me niet echt verder helpen.

Ik heb nl. al een aantal weken weer een irritante spier die steeds pijnlijker wordt. Rechts onderin de rug die naar de bil loopt. Het wordt erger en erger en het belemmert me bij bepaalde dingen. De een zegt bekkeninstabiliteit, de ander houdt het weer op isias (of hoe je het ook schrijft). Allemaal leuk en aardig die suggesties, maar ik zit er maar mooi mee!

Dus dokter heeft alles gechecked en gelukkig is het geen bekkeninstabiliteit. Nu nog niet in ieder geval. Maar hij vond dat ik teveel van mezelf verlang. Moest gas terug nemen en blijven sporten. Mijn spieren werden nl. door de zwangerschap slapper en het enige wat ik kan doen is die spieren actief blijven trainen (niet te zwaar, maar blijven oefenen) en thuis of op het werk wat gas terug te nemen.

Dan zit je zo'n iemand aan te staren van 'hoe dan?'
Ik heb niet het idee dat ik op mijn werk nou zulke idiote dingen doe. Maar thuis misschien wel. Ik heb alleen geen idee hoe ik daar het gas terug moet nemen. Ik wil Léon niets tekort doen. Wil lekker met hem kunnen spelen en oppakken als dat nodig is. Maar misschien moet ik rustigere spelletjes bedenken. We spelen veel 'pakkertje' enzo. Maar dan maar wat creatiever worden misschien.
En ja, het huishouden gaat ook gewoon door. Nog erger, mijn hulp stopt er in januari mee en komt volgende week voor het laatst. Dus nu komt het echt weer op het mannetje en mij aan. En het mannetje is nog erg druk met zijn scriptie dus daar kan ik ook niet teveel van verlangen.
Nu ik er zo over nadenk, zakt me de moed alweer in mijn schoenen.

Kortom, ik zal wat dingen anders moeten gaan doen.
Ik denk dat ik mijn schoonmoeder maar ga vragen om hier wat te gaan helpen. Maar.... het enige wat ik me steeds bedenk is: Nu al? Ik moet nog 6 maanden!
Niet teveel bij nadenken, maar da's best moeilijk.
En met de kerst zullen de gasten de handen uit de mouwen moeten steken. Ben best een controlefreak en ik vind het ook leuk om dat alleen voor elkaar te krijgen. Maar het wordt toch teveel. Gelukkig zag ik dat al even geleden goed in en heb mijn schoonzusje ingeschakeld om een gedeelte van het kerstdiner voor te bereiden. Dus ik hoef niet halsoverkop alles te veranderen.

Zo, volgens mij moest ik dit even kwijt ofzo, wat een verhaal!

Evenstar en Randa, zijn jullie al aan het bevallen of wachten jullie netjes op volle maan?
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 15 december 2005 @ 11:17:04 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_33097413
zwaar dan he dutchie? het lijkt om ischias klachten idd wat je hebt, heb ik zelf dus ook. ik vind zeker thuis rustig aan doen ook moeilijk, je hebt er toch nog 1 om voor te zorgen en die peuters verlangen best wat van je goed dat je hulp vraagt.
Ik snap je gevoel van "ik moet nog 6 maanden" wel, dat is herkenbaar. Alleen was ik er wel op voorbereid gezien de vorige keer en het feit dat ik sowieso rugpatient ben.
sterkte meid, en rustig aan.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 15 december 2005 @ 11:20:33 #195
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_33097487
Haaai, spannend hier hoor met de op handen zijnde bevallingen, ik wordt er helemaal emo van als ik het lees hahaha.

Net voor het eerst naar de vk geweest met mijn mannetje.. veel gevraag , en een heel prettig gesprek!
en jah, het duurde even , het waren superlange sekonden , maar uiteindelijk : kaboemkaboemkaboem, achter mijn ( versnelde haha) hartslag een prachtig harteklopje!!

hihi ik zweef helemaal! ben echt erg blij dat ik het kon horen ,ben nu 12 weken en 4 dagen , en dan is het maar de vraag of je het kan horen ..

Ik duim voor jullie evenstar en randa!
  donderdag 15 december 2005 @ 11:22:06 #196
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_33097524
- lamaar, ben raar aan het doen gloof ik hahah-
  donderdag 15 december 2005 @ 11:28:20 #197
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33097661
Nanalune, fijn hè?

Belana, hoe doe jij dat dan thuis?
  donderdag 15 december 2005 @ 11:36:04 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_33097841
Ik heb Liam intussen geleerd zelf de trap af te gaan (achterstevoren en dan hoef ik alleen zijn billen tegen te houden ) en ik heb nu een stoel naast zijn bed en de klep omlaag zodat hij er zelf uit kan, dat scheelt me allemaal getil. aankleden en schone luier e.d. doe ik beneden met hem. Verder is ie zelf bezig. In de auto krijgen, dat vind ik wel rottig.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 15 december 2005 @ 11:36:41 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_33097857
Nanalune, wat fijn joh heerlijk lijkt me dat om het hartje te horen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 15 december 2005 @ 12:26:58 #200
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33098972
Léon wil juist de laatste tijd alleen nog maar opgetild worden als hij de trap afgaat. Terwijl hij het dus wel kan.
  donderdag 15 december 2005 @ 12:44:07 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_33099310
tja, das moeilijk dan. beetje streng zijn helpt niet? want je moet echt daarmee op gaan passen hoor
stormy waters...
sailin'
  donderdag 15 december 2005 @ 13:18:11 #202
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33100145
Belana, zullen we onze koters even naar het dreumestopic slepen? We gaan een beetje offtopic.
pi_33100198
Nee ik heb geen nieuws van evenstar, die ligt denk ik nog lekker te slapen

Dutchie rottig dat Leon wil dat jij hem draagt, maar wat niet gaat gaat niet. Je moet echt aan jezelf denken want die pijn die je hebt is niet fijn!
pi_33100342
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:36 schreef Belana het volgende:
Ik heb Liam intussen geleerd zelf de trap af te gaan (achterstevoren en dan hoef ik alleen zijn billen tegen te houden ) en ik heb nu een stoel naast zijn bed en de klep omlaag zodat hij er zelf uit kan, dat scheelt me allemaal getil. aankleden en schone luier e.d. doe ik beneden met hem. Verder is ie zelf bezig. In de auto krijgen, dat vind ik wel rottig.
met zo'n caravankrukje/wc opstapje kon alicia zelf de auto inkomen..
  donderdag 15 december 2005 @ 13:37:01 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_33100616
is misschien een idee knor, zal het eens proberen idd. ik zie dat straks met een dikke buik namelijk helemaal niet voor me
stormy waters...
sailin'
  donderdag 15 december 2005 @ 13:46:54 #206
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33100892
Hier is alles nog steeds binnen hoor
same old same old.. alleen dat slapen wordt er minder op maar dat hoort erbij
vannacht nog uur gedouched en de douche liep over dus maar ff de badkamer gelijk helemaal schoongemaakt om half 2 snachts wortd van elke zucht wakker maar is opzich wel goed.. eerst kon je nl een fanfare naast me neerzetten en ik sliep er nog doorheen.. weet ik nu dat ik ons ukkie wel hoor huilen e.d.
pi_33114734
Miss_take van harte met de zwangerschap van nr 2

leuke mooie buikfoto
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_33127111
Pfff, eindelijk wakker. De hele nacht met een zeurende onderbuik geslapen. Tja de pijntjes en krampjes worden steeds erger. Nu voelt mijn buik best wel gespannen aan de buitenkant. Ik ga dadelijk maar weer eens lang in bad liggen.

Maar hier nog steeds niks, ben benieuwd hoe ik me vanavond voel of ik nog meega naar het kerstfeest van Magneets werk. Het eten enzo is daar altijd zo lekker, als ik mij goed voel ga ik.
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:28:12 #209
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33128409
gewoon gaan randa ff lekker ontspannen en volgens mij is het veel lekkerder bevallen op een goed gevulde maag
pi_33128517
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef _evenstar_ het volgende:
gewoon gaan randa ff lekker ontspannen en volgens mij is het veel lekkerder bevallen op een goed gevulde maag
Op het moment weet ik even niet waar ik moet blijven. En eten komt strak wel een keer.
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:34:19 #211
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33128592
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:31 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Op het moment weet ik even niet waar ik moet blijven. En eten komt strak wel een keer.
zenuwpeesje ff lekker in badg gaan.. kaarsjes aansteken muziekje erbij op.. of gewoon ff heeeeeuuul hard gillen
Ons ukje heb zich aan de afspraak gehouden kon nara me afspraak dus.. nu mag het wel komen

zachtjes fluistert.. lief ......... kom maar buiten spelen, je mooie kamertje bekijken en je mooie warme kleertjes dragen

Jompeltjes voor Randa en mijzelf
pi_33128733
hier brandt nou een sandelhout wierrookstokje en ik lig in bed, in bad gaan had ik geen zin in toen alles klaar lag.

Ik roep al een paar dagen dat beebje buiten moet komen spelen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:42:26 #213
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33128832
je moet niet roepen maar met beleid toespreken.. bijna smeken

ik ben een beetje melig aan het worden
pi_33129110
Ik fluister hoor. Alleen de as pappa wil nog wel eens te hard praten. We noemen beebje dan maar ook vast bij de naam die hij/zij krijgt. Maar het lijkt erop dat hij/zij die niet echt mooi vindt anders was hij/zij er al uit geweest.
pi_33131034
Morgen evenstar, morgen komt de kleine buiten spelen
En Randa is sociaal die kan vanavond naar het kerstdiner en doet morgen gezellig met jou mee puffen
pi_33131292
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Neeeee!!! Dan kan je naast het puffen ook lopen overgeven. Ik zou het bij veel lichte snacks houden.

Ik heb 's avonds om 5 uur de dag voor mijn bevalling chili con carne met friet gegeten, en om 9 uur ging ik naar't ziekenhuis omdat de bevalling op gang kwam. Heb toen aan een stuk door lopen kotsen, tot 8 uur de volgende ochtend toen mijn zoontje er was
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:16:04 #217
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33131776
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:51 schreef Anitra het volgende:
Morgen evenstar, morgen komt de kleine buiten spelen
En Randa is sociaal die kan vanavond naar het kerstdiner en doet morgen gezellig met jou mee puffen
kan nou toch alvats beginnen
en dan mooi uitkiezen dat het om 12 uur geboren wordt
pi_33132163
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:16 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

kan nou toch alvats beginnen
en dan mooi uitkiezen dat het om 12 uur geboren wordt
Ja dat kan ook! Als het maar de 17e is
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:00:33 #219
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_33133009
enige nadeel is is dat het kerstdiner een uur van huis is maar goed oiok daar komen we wel weer overheen.
pi_33133353
hmm, dat zou ik toch ook wat ver vinden magneet/randa, zeker als 't al zo'n tijd aan 't rommelen is. maar als je toch gaat: veel plezier en eet smakelijk!
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:07:43 #221
56471 pinquit
oh my lama!
pi_33135188
nogsteeds geen echt beginnetje bij evenstar? aangezien de pijntjes regelmatig zijn en heviger worden???

vandaag kwam de mevrouw van de kraamzorg 'controleren' of ik alles had enz.
alles was goed en ze kwam nog even uitleggen hoe alles in zn werk ging.
het was gezellig
en het wordt toch steeds spannender... ben nu 32 weken, volgende week weer naar de vlos.
ik ben alleen bang dat ik straks een springplank nodig heb om mijn bed in te komen, 80 cm is best hoog, aangezien ik zelf maar 1.55m ben..
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:21:27 #222
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33135580
nou vanaf vanochtend blijft het constant zere doen echt niet leuk meer en druk op de borst.. net de verlos maar even gebeld en zo ff ter controle

en pinguit bij sommige kraamzorg bureaus hoeft je bed niet op klossen maar mag je op moment surpreme een een persoonsmatras boven op je bed leggen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:19:48 #223
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33139206
We krijgen een eigenwijs kind lijkt dus op mama en papa
Ondanks het vele gerommel en het pijnlijke gerommel.. hoeven we voorlopig nergsn op te rekenen..
ukje is nog steeds niet evrder ingedaald.. en daardoor heb ik zoveel pijn omdat kindje wat tegenstribbelt en dus extra druk zet op de buik en daardoor de vele krampen en harde buiken..
Voor de zekerheid toch even inwendig gevoeld.. daar wara het theoretisch al wat verweekt had moeten zijn.. is het allemaal nog pot dicht aldus mijn lichaam is net zo eigenwijs al dan niet eigenwijzer als ukkie .
Mag wel aan de naproxen om toch de nachten te kunnen slapen zodat mijn lichaam niet op raakt..
en warme kruik tegen me buik.
Vlos had zelf het idee dat het een januari kindje gaat worden en dan nie 1 of 2 maar op ze minst 6 januari
kortom duidelijkheid al om.. alleen ben stiekem wel beetje teleurgesteld

Dus even alle jompeltjes voor Randa kom maar op met dat kindeke van jullie
pi_33139289
Dan zal ik mijn telefoon voorlopig maar weer gewoon beneden neer leggen snachts toch?
pi_33139615
_Evenstar_? Zo zat ik de maandag ook bij de gynecoloog, hetzelfde verhaal, zelfs de datum voor de inleiding stond vast... De vrijdagochtend had ik mijn kleintje
pi_33139628
Helemaal vanzelf trouwens
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:35:56 #227
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33139674
het wil niets zeggen maar toch.. drom ook beetje dubbel gevoel
pi_33139817
Ik denk dat ik zelf onbewust toch te gespannen was, toen ik wist dat het nog wel even ging duren of misschien zelfs helemaal neit vanzelf zou komen kon ik eindelijk echt ontspannen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')