Post van de week!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Ik zie niet in wie van deze mensen Raffaëla van de Idols-titel af kan houden.
Zelfs ik doe het beter dan Davide.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:05 schreef Godlike02 het volgende:
Haaron doet het toch niet heel slecht
Stuk beter dan davide
Dat kan bijna nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:05 schreef pinkplatinum het volgende:
Hij doet het goed.. niet zo goed als John Legend.. maar dat is niet zo heel erg..
17quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij is goed.![]()
Stukken beter dan I-Jay.![]()
Dat 'ie pas 16 is....
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:06 schreef Sasami het volgende:
jameroquai achtig
a-ron, a-ron, a-ron...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft helemaal niet gezongen. Beetje ah joe ah jo
Hij zag er nu juist véél jonger uit dan eerst.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Maar is hij 16? Hij lijkt wel 26!
Nee, Jameroquai is wel leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:06 schreef Sasami het volgende:
(beetje jameroquai achtig) ik vind hem goed
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jezus, wat zou Ariël de volgende keer hebben? Dwarslaesie?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef Zhenar het volgende:
"Van de trap gevallen"![]()
Ik ken dat soort types. Mishandeld door de partner, maar het niet willen toegeven.Zielig.
Jay K is topquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, Jameroquai is wel leuk.
Maar wat ziet Ariel eruit zeg! Wat zonde!
Dát levert pas stemmen op!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
vind ik ook... Iemand met een natuurlijke schoonheid moet je niet te veel opdirken...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, Jameroquai is wel leuk.
Maar wat ziet Ariel eruit zeg! Wat zonde!
hahaha dat kan best jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef Zhenar het volgende:
"Van de trap gevallen"![]()
Ik ken dat soort types. Mishandeld door de partner, maar het niet willen toegeven.Zielig.
Zeg dat welquote:
Van de trap gegooid door dr vriendquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb even wat gemist geloof ik. Zei ze dat ze van de trap was gevallen?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eindelijk zingt ze ook eens in het Nederlands.
Maar ja, dat vonden ze Renske ook.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:11 schreef Insomaniac het volgende:
Jerney vond het geweldig. Raar.
Ja en die make-up.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, wat een verkeerde kledingkeuze! Ze is zo mooi maar lijkt nu wel een olifantje
terug luisterend was Esther toch wel erg aardigquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:13 schreef Christine het volgende:
Clarissa, Aaron en de rest vond ik niet super boeiend eigenlijk.
Ja, maar zels Gabriel klonk in de terugblik wel aardig.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
terug luisterend was Esther toch wel erg aardig
Zeker vergeleken met de andere
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:10 schreef imago het volgende:
Ze klonk in het begin als Bart Simpson
Ariël deed iets te nasaal Nelly Furtado na. Ik HAAT nasale stemmen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:13 schreef PeRi het volgende:
Waarom heb ik het idee dat Ariel niet zo leuk zong vanavond?
En Aaron wel
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:14 schreef Insomaniac het volgende:
Die stomme Gabriël heeft met zn kutoptreden m'n prono verneukt.
Hij staat op eenzame hoogte.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zit die Aaron er alleen bij zeg. Heeft hij geen vriendjes gemaakt?
Esther vond ik net ook al niet slechtquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, maar zels Gabriel klonk in de terugblik wel aardig.
Makkie. Dan mag Gabriël van mij met Angelique ruilen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]De mijne ook
.
Maar Aäron op 1 moet lukken.
Gabrielquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Esther vond ik net ook al niet slecht
In ronde 1 had ze het denk ik niet gehaald
Maar ik denk dat
Clarissa
Angelique
aaron
door het publiek worden gekozen
Dus wie kiest de jury
Dat zou voor mijn prono erg positief zijn.quote:
Das Marscha.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:16 schreef E.T. het volgende:
Is Angelique die alleenstaande moeder?
Die een lied zong over een wijf dat d'r vent heeft ingepikt en 't bracht alsof het een lief liedje was? (Anouk dus)
neh.. vond ik niet geweldig
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:16 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Of z'n haar is te breed om er nog iemand naast te zetten.
[..]
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het helemaal gemist
GODVER... dat wordt dus IDO ontwijken tot woensdag
Je hebt niet heel veel gemist hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:19 schreef Christine het volgende:
De jury had ook Joël door gelaten.
Ik acht ze zwaar ontoerekeningsvatbaar en echt tot alles in staat.
Clarissa 6?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:20 schreef ranja het volgende:
Mijn top 9 van vanavond, gebaseerd niet alleen op de prestatie zelf maar ook de indruk van vorige ronden en de verwachting in de toekomst...
1. Renske
2. Ariel
3. Aäron
4. Angelique
5. Esther
6. Clarissa
7. Marscha
8. Davide
9. Gabriel
had ik vorige weekrquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
Ik moest de computer fixxen van mijn oom. Dus ik zeg om 6 uur tegen hem, om 8 uur wil ik thuis zijn. Ja dus, ik om tien voor 8 klaar en vraag of ie me thuis wil brengen zodat ik Idols kan kijken. Zegt ie.. Idols... niks idols.. we gaan even samen nog wat dingetjes doen achter de computer.. wou ie nog allemaal back-ups en blablablabla.. dingen die hij zelf niet kanquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is A-arons haar nou korter of lijkt het maar zo?
Zo te horen heeft Gabriel het verpest?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt niet heel veel gemist hoor.![]()
Ga gewoon gezellig de uitslag kijken.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest de computer fixxen van mijn oom. Dus ik zeg om 6 uur tegen hem, om 8 uur wil ik thuis zijn. Ja dus, ik om tien voor 8 klaar en vraag of ie me thuis wil brengen zodat ik Idols kan kijken. Zegt ie.. Idols... niks idols.. we gaan even samen nog wat dingetjes doen achter de computer.. wou ie nog allemaal back-ups en blablablabla.. dingen die hij zelf niet kan![]()
Tja liedjeskeus bepaalt ook een beetje mee wat ik er van vind. Als iemand iets van Christina Aguilera kiest heb ik niet het idee dat ik daar de komende weken veel plezier aan ga beleven. Ondanls dat zit er weinig verschil bij mu tussen de nummers 4 en 7. Renske heb ik wel vertrouwen inquote:
leuke oom heb jequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest de computer fixxen van mijn oom. Dus ik zeg om 6 uur tegen hem, om 8 uur wil ik thuis zijn. Ja dus, ik om tien voor 8 klaar en vraag of ie me thuis wil brengen zodat ik Idols kan kijken. Zegt ie.. Idols... niks idols.. we gaan even samen nog wat dingetjes doen achter de computer.. wou ie nog allemaal back-ups en blablablabla.. dingen die hij zelf niet kan![]()
Het is echt te erg voor woordenquote:
Geld... dat ga je toch niet aan je oom vragen? Moaah.. ik eet ook altijd gratis in zijn restaurantquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
leuke oom heb je![]()
kreeg je er geld voor?
niet heel erg, ik vond hem juist er goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo te horen heeft Gabriel het verpest?
Over een uur denk ik, het komt toch meteen na CSI?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is echt te erg voor woorden
Hoe laat begint de uitslag en zo?
Dat je het piktquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent de enige die zo denktquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:26 schreef flugeltje het volgende:
Reken maar dat de top4 uit 2 vrouwen en 2 mannen bestaat...
Heb je mijn verhaal wel gelezen? Vergetenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:Dizer, hoe kun je Idols nou vergeten.
de enige redelijke manquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
Wat heeft Aäron gedaan? Iedereen heeft hem zo goed als op 1 staan
Hij heeft heel erg lekker gezongen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
Wat heeft Aäron gedaan? Iedereen heeft hem zo goed als op 1 staan
en zijn uiterlijk (en haar!) is beter dan ooitquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij heeft heel erg lekker gezongen.
Volgens mij is het in de finaleshows altijd nog 50/50 verdeeld geweest...quote:
Met zijn stem? Ik vind hem net zo een stem hebben als I-Jay... gemaakt voor 1 soort muzieknootquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij heeft heel erg lekker gezongen.
Nee! I-Jay isquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met zijn stem? Ik vind hem net zo een stem hebben als I-Jay... gemaakt voor 1 soort muzieknoot
Maar live kan een hoop anders zijn
Aäron en Clarissa waren samen beter dan de rest bij elkaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met zijn stem? Ik vind hem net zo een stem hebben als I-Jay... gemaakt voor 1 soort muzieknoot
Dus hoeft het niet uit 1 ronde te komenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de finaleshows altijd nog 50/50 verdeeld geweest...
John Legend lag hem welquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oi, excuse me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je mijn verhaal wel gelezen? Vergeten
Stukken beter zoquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oi, excuse me.![]()
Wat een lul van een oom heb jij.![]()
I turn to you van Christina Aguilera. Ik hoop dat ze het redt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
Maaruh... mijn schatje ClarissaWas dus wel goed? Wat heeft ze gezongen?
Ik snap ook niet wat iedereen tegen angelique heeftquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:31 schreef BB_Koning het volgende:
Ik vond alleen die negerin die Spoilt zong goed, de tweede negerin dus. Ze zong ook écht goed. Die anderen zongen allemaal middelmatig.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
[..]
I turn to you van Christina Aguilera. Ik hoop dat ze het redt.
HJ had dit keer geen kippevel, ik welquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Das Xtina's mooiste nummer
GODVER![]()
Zo de samenvatting!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Das Xtina's mooiste nummer
GODVER![]()
Hehequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo de samenvatting!
En daarna woensdag de herhaling!
Niks aan de hand![]()
Ze is saai en gewoontjes. Maar ze zong verrekte goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:33 schreef Godlike02 het volgende:
Ik snap ook niet wat iedereen tegen angelique heeft![]()
Davide werd echt he-le-maal afgemaaktquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
En Davide en Ariel? Die irritante italiaanse duo?
Beterquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Davide werd echt he-le-maal afgemaakt.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
BeterIk zie hem niet graag in de finale. Das een zware I-Factor
Davide deed Pavarotti na met een nummer van Bon Jovi (my life) en Ariël deed I'm like a bird van Nelly Furtado op een walgelijk nasale manier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
Niet iedereen is fan van zwaar overdreven nichtenquote:
Niet irritant, leuk duo.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
Hij is leuk, hij kan best zingen, hij kan meer. Vanavond heeft ie zich iets teveel aangetrokken van het commentaar. That's itquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet iedereen is fan van zwaar overdreven nichten
Nou, je kunt ook overdrijven zeg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Davide werd echt he-le-maal afgemaakt.
irritatie factor?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
BeterIk zie hem niet graag in de finale. Das een zware I-Factor
Okey, Pavarotti vs Bon Jovi. Ik heb medelijden met jullie gehoororgaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Davide deed Pavarotti na met een nummer van Bon Jovi (my life) en Ariël deed I'm like a bird van Nelly Furtado op een walgelijk nasale manier.
ik vind hem juist leukquote:
Volgens mij werd ze 6e of 7e vorig jaarquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
Alice deed het ook vorige keer en die hebben we ook doodgemept
Ik hoop dat hij meer kanquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij is leuk, hij kan best zingen, hij kan meer. Vanavond heeft ie zich iets teveel aangetrokken van het commentaar. That's it
Doodstraf krijg je ook niet meteen. Eerst met stenen gooien en zo... en op het eind.. wanneer je alle mogelijke martelingen hebt gedaan, dan nekschotquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij werd ze 6e of 7e vorig jaar
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij meer kan
Want zingen is het niet![]()
En de uitslag van de prono dan he?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
* BVO is steeds zieker aan het worden en gaat zo vanuit z'n bedje de uitslag bekijken.
Die heb ik binnen 15 seconde voor m'n neus staanquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En de uitslag van de prono dan he?. Je hebt ook verantwoordelijkheden hiero!
.
Hindaholic afkickverschijnselen...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef --Globe-- het volgende:
Wat heb je dan?
ik werd al bangquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Die heb ik binnen 15 seconde voor m'n neus staan.
Heb er een ahndig excel-sheetje voor.
Griepje geloof ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef --Globe-- het volgende:
Wat heb je dan?
ja die wist ik alquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hindaholic afkickverschijnselen...
Valt het op?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hindaholic afkickverschijnselen...
Ik bedoel... je hebt al meer dan 4 dagen geen Hind avatar... je bent echt ziekquote:
Ik heb haar naam hier zelfs in geen weken genoemdquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel... je hebt al meer dan 4 dagen geen Hind avatar... je bent echt ziek
Mijn hemel... het is ernstig...quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb haar naam hier zelfs in geen weken genoemd.
Hup naar bed jij!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Griepje geloof ik. Waardoor ik ook m'n laatste tentamen volledig verneukt heb
.
Nou ja, op die ene herkansing na nu een maand vakantie.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Hoe laat begint het?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:53 schreef --Globe-- het volgende:
Misschien is het medicijn dan wel om een paar keer het woord 'Hind' in dit topic te dumpen.
Het verbaast me dat S of T hem nog niet hebben weg gehaaldquote:
Lelijk zul je bedoelen. En ik zie nog steeds haarquote:
Zo'n kutje waar alles pontificaal uitpuilt vind ik niet zo braaf.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is een niet een braaf kutje dan?
Elk bloot kutje is toch braaf?
Ze gaan bekend maken wie er door gaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe verloopt het precies zo? ik heb het vorige week niet gezien
oh, ik had meer verwacht dat ze bij iedere kandidaat gingen zeggen of ze wel of niet doorwaren zoals vorig jaar bij de finalequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze gaan bekend maken wie er door gaan
De jury heeft al 4 kaartjes staan met wie ze hebben gekozen.
Dan draaien ze 1 voor 1 de kaartjes om
Er zijn er dan al drie bekend door het publiek
De eerste op de kaartjes die niet door het publiek is gekozen gaat door.
Nopequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh, ik had meer verwacht dat ze bij iedere kandidaat gingen zeggen of ze wel of niet doorwaren zoals vorig jaar bij de finale
Ik post wel wanneer het begint!quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kom ik ook net achter
ik moet telkens een trap opquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik post wel wanneer het begint!
![]()
Lang leven de flaptop![]()
Lijkt me beterquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Chantal eik een kogelvrij vest aan ofzo
Net op tijd danquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:17 schreef Svensational het volgende:
Kut, ik zat beneden, helemaal vergeten dat er ook nog een uitslag moest komen!
En of HJ niet meer wil lachenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een nietszeggend geneuzel zeg.
Ik post wel wanneer het over isquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nu al reclamedit was niks
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik post wel wanneer het over is![]()
klopt wel zo ongeveer, ookal zal niet iedereen het eens zijn met de nummer 4quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
1. Angelique
2. Clarissa
3. Aäron
4. Gabriel
Van de korte stukjes die ik heb gehoord...
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
4. Gabriel
Verklaart een hoop.quote:Van de korte stukjes die ik heb gehoord...
Gabriel echt nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
1. Angelique
2. Clarissa
3. Aäron
4. Gabriel
Van de korte stukjes die ik heb gehoord...
Fok doet niet goed refreshenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Godlike, waarom zeg je telkens dingen 2 keer?
Ik heb last van FOK.. telkens krijg ik een scherm met "u mag niet 2x dezelfde post... blablabla"quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Godlike, waarom zeg je telkens dingen 2 keer?
ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb last van FOK.. telkens krijg ik een scherm met "u mag niet 2x dezelfde post... blablabla"
Ja het is echt klote. Ik refresh tegelijk in een nieuwe tab om te kijken of het wel gepost is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fok doet niet goed refreshen
Ik heb geldig excuus
Half fok heeft het
Lijkt net of je niks post
Het is echt kut... en soms loopt IE vastquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ookik dacht dat ik de enige was
FOK! is lekker snel !quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb last van FOK.. telkens krijg ik een scherm met "u mag niet 2x dezelfde post... blablabla"
Jezus, wat kan ik me aan die reclame ergeren zegquote:
Hij post wel heeeeel snelquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja het is echt klote. Ik refresh tegelijk in een nieuwe tab om te kijken of het wel gepost is.
tot zooooquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:28 schreef Godlike02 het volgende:
IDOLS begonnen
Vorige week was het ook al niksquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
Chantal ziet er vandaag uit als een zwangere jaren-70 barbie
Die is wel leuk jaquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
Chantal ziet er vandaag uit als een zwangere jaren-70 barbie
Vorige week ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die is wel leuk ja.
Gaan ze nog een keer iedereen bij langs met die ingestudeerde teksten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |