Geld... dat ga je toch niet aan je oom vragen? Moaah.. ik eet ook altijd gratis in zijn restaurantquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
leuke oom heb je![]()
kreeg je er geld voor?
niet heel erg, ik vond hem juist er goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo te horen heeft Gabriel het verpest?
Over een uur denk ik, het komt toch meteen na CSI?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is echt te erg voor woorden
Hoe laat begint de uitslag en zo?
Dat je het piktquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest de computer fixxen van mijn oom. Dus ik zeg om 6 uur tegen hem, om 8 uur wil ik thuis zijn. Ja dus, ik om tien voor 8 klaar en vraag of ie me thuis wil brengen zodat ik Idols kan kijken. Zegt ie.. Idols... niks idols.. we gaan even samen nog wat dingetjes doen achter de computer.. wou ie nog allemaal back-ups en blablablabla.. dingen die hij zelf niet kan![]()
Je bent de enige die zo denktquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:26 schreef flugeltje het volgende:
Reken maar dat de top4 uit 2 vrouwen en 2 mannen bestaat...
Heb je mijn verhaal wel gelezen? Vergetenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:Dizer, hoe kun je Idols nou vergeten.
de enige redelijke manquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
Wat heeft Aäron gedaan? Iedereen heeft hem zo goed als op 1 staan
Hij heeft heel erg lekker gezongen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
Wat heeft Aäron gedaan? Iedereen heeft hem zo goed als op 1 staan
en zijn uiterlijk (en haar!) is beter dan ooitquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij heeft heel erg lekker gezongen.
Volgens mij is het in de finaleshows altijd nog 50/50 verdeeld geweest...quote:
Met zijn stem? Ik vind hem net zo een stem hebben als I-Jay... gemaakt voor 1 soort muzieknootquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij heeft heel erg lekker gezongen.
Nee! I-Jay isquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met zijn stem? Ik vind hem net zo een stem hebben als I-Jay... gemaakt voor 1 soort muzieknoot
Maar live kan een hoop anders zijn
Aäron en Clarissa waren samen beter dan de rest bij elkaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met zijn stem? Ik vind hem net zo een stem hebben als I-Jay... gemaakt voor 1 soort muzieknoot
Dus hoeft het niet uit 1 ronde te komenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de finaleshows altijd nog 50/50 verdeeld geweest...
John Legend lag hem welquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oi, excuse me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je mijn verhaal wel gelezen? Vergeten
Stukken beter zoquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oi, excuse me.![]()
Wat een lul van een oom heb jij.![]()
I turn to you van Christina Aguilera. Ik hoop dat ze het redt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
Maaruh... mijn schatje ClarissaWas dus wel goed? Wat heeft ze gezongen?
Ik snap ook niet wat iedereen tegen angelique heeftquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:31 schreef BB_Koning het volgende:
Ik vond alleen die negerin die Spoilt zong goed, de tweede negerin dus. Ze zong ook écht goed. Die anderen zongen allemaal middelmatig.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
[..]
I turn to you van Christina Aguilera. Ik hoop dat ze het redt.
HJ had dit keer geen kippevel, ik welquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Das Xtina's mooiste nummer
GODVER![]()
Zo de samenvatting!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Das Xtina's mooiste nummer
GODVER![]()
Hehequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo de samenvatting!
En daarna woensdag de herhaling!
Niks aan de hand![]()
Ze is saai en gewoontjes. Maar ze zong verrekte goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:33 schreef Godlike02 het volgende:
Ik snap ook niet wat iedereen tegen angelique heeft![]()
Davide werd echt he-le-maal afgemaaktquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
En Davide en Ariel? Die irritante italiaanse duo?
Beterquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Davide werd echt he-le-maal afgemaakt.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
BeterIk zie hem niet graag in de finale. Das een zware I-Factor
Davide deed Pavarotti na met een nummer van Bon Jovi (my life) en Ariël deed I'm like a bird van Nelly Furtado op een walgelijk nasale manier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
Niet iedereen is fan van zwaar overdreven nichtenquote:
Niet irritant, leuk duo.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:35 schreef Dizer het volgende:
Hij is leuk, hij kan best zingen, hij kan meer. Vanavond heeft ie zich iets teveel aangetrokken van het commentaar. That's itquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet iedereen is fan van zwaar overdreven nichten
Nou, je kunt ook overdrijven zeg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Davide werd echt he-le-maal afgemaakt.
irritatie factor?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
BeterIk zie hem niet graag in de finale. Das een zware I-Factor
Okey, Pavarotti vs Bon Jovi. Ik heb medelijden met jullie gehoororgaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Davide deed Pavarotti na met een nummer van Bon Jovi (my life) en Ariël deed I'm like a bird van Nelly Furtado op een walgelijk nasale manier.
ik vind hem juist leukquote:
Volgens mij werd ze 6e of 7e vorig jaarquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
Alice deed het ook vorige keer en die hebben we ook doodgemept
Ik hoop dat hij meer kanquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij is leuk, hij kan best zingen, hij kan meer. Vanavond heeft ie zich iets teveel aangetrokken van het commentaar. That's it
Doodstraf krijg je ook niet meteen. Eerst met stenen gooien en zo... en op het eind.. wanneer je alle mogelijke martelingen hebt gedaan, dan nekschotquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij werd ze 6e of 7e vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |