hahaquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Pffff ik las Tanja.
Dat zou wel erg ver gaan
Dat waren de twee getinte dames?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef BVO het volgende:
Clarissa en Angelique steken tot nu toe kilometers boven de rest uit.
Ben je niet de enige hoor ik weet de namen ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat waren de twee getinte dames?
(sorry weet de namen niet)
volgens mij wel, angelique in inder geval welquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan waren de twee getinte dames inderdaad bij verre de bestequote:Op zaterdag 10 december 2005 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij wel, angelique in inder geval wel
Wbt Clarissa ben ik het wel met je eens, maar ik kan me even niet meer herinneren wie Angelique was.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef BVO het volgende:
Clarissa en Angelique steken tot nu toe kilometers boven de rest uit.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:57 schreef pberends het volgende:
DWHN begint.
ik vond hem slecht, hij trilde helemaal van spanning, van mij mag hij gewoon lekker losgaan en proberen niet hard van stapel te lopen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef Godlike02 het volgende:
Davide was echt slecht
Wat is er mis met die mensen hier?![]()
He nee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef PeRi het volgende:
Ik wil dat Davide door gaat.
gebeurt vast wel, ookal had hij het vanavond niet zo goed gedaan, het is een leukerdquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef PeRi het volgende:
Ik vrees dat ze dinges door gaan laten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef PeRi het volgende:
Echt? Wat was er zo erg dan? Vond het zingen mooi; heb de performance erbij niet gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
Davide was echt verschrikkelijk. Zelden zoiets gezien bij Idols.
Dan maar hopen dat Nederland een beetje verstandig isquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vond hem slecht, hij trilde helemaal van spanning, van mij mag hij gewoon lekker losgaan en proberen niet hard van stapel te lopen.
Ja ben ik helemaal mee eensquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef PeRi het volgende:
Ik ben soort van fan. Hij heeft iets. Hij moet nog een kans krijgen.quote:
Was dat die blonde gast?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dinges door gaan laten.
Gabriel.
Ik werd er kriegelig vanquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt? Wat was er zo erg dan? Vond het zingen mooi; heb de performance erbij niet gezien.
Slechter ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was dat die blonde gast?
Die was net zo slecht
Zo niet slechter
Nou, de looks heeft hij wel hoor volgens mij.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Nederland een beetje verstandig is
Hij verdiend het gewoon niet
Geen idol
Niet de stem
niet de look
Dat nederlandse gedrag![]()
De echte idol word steeds 2e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |