Ik denk dat het wél gaat gebeuren. Er moeten 2 kerels door vanavond.... Anders is het ongelijk in de finale... (of ze moeten volgende week alle drie de kerels doorlaten)quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Nou Aaron en Ariel mogen de avond redden en samen met die donkere mama van 34 door naar de finale. En laat de jury het in ieder geval niet wagen om voor Davide te kiezen
Er gaan elke keer 2 kerels en 2 vrouwen door toch?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wél gaat gebeuren. Er moeten 2 kerels door vanavond.... Anders is het ongelijk in de finale... (of ze moeten volgende week alle drie de kerels doorlaten)
Hele enge tekst ditquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef SCH het volgende:
Yuri van Gelder bij Paul de Leeuw is veel lekkerder
wat een spierbundel is 't tochquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef SCH het volgende:
Yuri van Gelder bij Paul de Leeuw is veel lekkerder
Zeg kan je niet is on topic reagerenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
Zeg, kunnen de Paul de Leeuwfans gewoon naar het Paul de Leeuw-topic gaan?
Nou wat goed en eerlijk om dit een goed performance te vindenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
De jury valt me 100% mee vanavond..
Ze zijn goed en eerlijk.
eerlijk?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
De jury valt me 100% mee vanavond..
Ze zijn goed en eerlijk.
* Godlike02 laat bepaalde opmerkingen achterwegequote:Op zaterdag 10 december 2005 20:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ze laat zich ook door negers nemen
Goedzo.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 laat bepaalde opmerkingen achterwege
Dat denk ik dus ook... En aangezien er iedere week maar drie kerels meedoen en die eerste walgelijk slecht was zal Davide wel naar de finale gaan...quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Er gaan elke keer 2 kerels en 2 vrouwen door toch?
Pffff ik las Tanja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Dan heb je wel iets ?
Ze zouden zelfs Tatjana positief ontvangen
Klopt, dat van Renske ging nergens overquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:53 schreef Marjan1985 het volgende:
Ok, doe mij een laag plamuurverf of en geef me beetje leuke kleding en ik kan ook door naar de finale.....![]()
Dat kan niet, er moet een kerel door.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Godlike02 het volgende:
Dat wijf onder de douche was goed
Die mag door
Inderdaad... maar met die jury weet je het nooitquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Pffff ik las Tanja.
Dat zou wel erg ver gaan
hahaquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Pffff ik las Tanja.
Dat zou wel erg ver gaan
Dat waren de twee getinte dames?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef BVO het volgende:
Clarissa en Angelique steken tot nu toe kilometers boven de rest uit.
Ben je niet de enige hoor ik weet de namen ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat waren de twee getinte dames?
(sorry weet de namen niet)
volgens mij wel, angelique in inder geval welquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan waren de twee getinte dames inderdaad bij verre de bestequote:Op zaterdag 10 december 2005 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij wel, angelique in inder geval wel
Wbt Clarissa ben ik het wel met je eens, maar ik kan me even niet meer herinneren wie Angelique was.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef BVO het volgende:
Clarissa en Angelique steken tot nu toe kilometers boven de rest uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |