quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Triest hoe men hier vanmiddag weer bezig is geweest. Elkaar een beetje aanvallen, uitdagen en uitschelden![]()
Waar is dat voor nodig en wat voegt het nou aan het topic toe?
Hebben de betrokkenen van vanmiddag (ik noem bijvoorbeeld een Cart_man, Jajong, Erwtensoep, Golfer, Nashje Soa-Holic) hier een goed antwoord op dan hoor ik die graag via de mail.
M'n adres staat in m'n profiel, ik ben benieuwd.
Vond het ook wel meevallenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:38 schreef D1 het volgende:
Heb zelf niet iets gezien wat erger is dan in de andere Ajax reeksen...
Je moet het meer als algemeen punt zien, het gebeurt steeds vaker en dat vind ik jammer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:07 schreef StarGazer het volgende:
Ik vond het idd ook wel meevallen
Tsja er zijn altijd wel wat gasten die in het Ajax topic willen trollen. Daarna zijn er dan weer veel mensen die er op reageren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je moet het meer als algemeen punt zien, het gebeurt steeds vaker en dat vind ik jammer.
quote:Ajax A1 herfstkampioen
Alkmaar, 10 december 2005
Dankzij een 3-1 zege op AZ mag Ajax A1zich herfstkampioen noemen. De Alkmaarders kamen voor rust op voorsprong, maar vlak voor de pauze maakte Chakib Tayeb gelijk. Na rust bepaalden Brouwer en Goossens de eindstand op 3-1 in het voordeel van Ajax.
De eerste twintig minuten van de wedstrijd speelde Ajax niet goed en achterin werden veel fouten gemaakt. Niet verwonderlijk dus dat de thuisploeg op voorsprong kwam. Slijngard kreeg in de eenentwintigste minuut zijn hand tegen de bal in het zestienmetergebied en Ruud Vormer, aanvoerder van AZ, miste de penalty niet.
Ajax leek wakker geschud en ging vanaf dat moment beter voetballen. Zijler, Poepon en Goossens onder andere hadden kansen op de gelijkmaker, maar het duurde tot twee minuten voor rust eer de Amsterdamse treffer kon worden genoteerd. Anita speelde diep op Tayeb die alleen op de keeper af ging en scoorde: 1-1.
Na rust bleef Ajax het overwicht houden. Het resulteerde halverwege in het tweede Ajax-doelpunt. Goossens kwam door aan de linkerkant en bracht de bal voor het doel. Daar stond Brouwer die de 1-2 binnen tikte.
Een kwartier voor tijd, Goossens had intussen de paal nog geraakt, verliep een Ajax-aanval via Anita aan de rechterkant. De bal kwam terecht bij Goossens die goed inschoot. Een paar minuten voor tijd had keeper Marco van Duin nog een uitstekende redding, zodat de score niet meer veranderde. Aangezien concurrent Feyenoord gelijk speelde, is Ajax herfstkampioen.
Opstelling Ajax: Van Duin, Burgzorg, Neuvel (´46 Van der Wiel), Slijngard, Sterk, Anita (´85 Ben-Moussa), Zijler, Goossens, Poepon, Sarpong, Tayeb (´62 Brouwer).
lees je meelquote:
Degraderen en dan ook nog een middenmoter zijn in de GGD is inderdaad wel heel knap.quote:Op zondag 11 december 2005 00:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is wel een hele prestatie inderdaad.
Ik vraag me af wat er nu met Emanuelson en Juanfran gaat gebeuren, Blind zal een keuze moeten maken, wat denken jullie? Ik zou iig Juanfran nog even laten staan als linksachter.quote:'Blind wil optie tot koop op Juanfran lichten'
10 december 2005
De technische staf van Ajax wil na dit seizoen graag verder met Juanfran, zo weet de website van voetbalmaandblad Elf te melden. De Spaanse verdediger wordt deze jaargang door Ajax gehuurd van Besiktas. Bij de huurovereenkomst bedong de Amsterdamse club een optie tot koop. Ajax-trainer Danny Blind zou graag zien dat deze optie wordt gelicht.
Juanfran maakte veel indruk op de oefenmeester tijdens de wedstrijden tegen RKC Waalwijk (4-1 zege) en Arsenal (0-0). Dat de technische staf van Ajax naar verluidt verder wil met Juanfran is opvallend te noemen. In een eerder stadium liet de inmiddels vertrokken directeur Arie van Eijden weten dat het huren van de 29-jarige linksback 'niet verstandig' is geweest.
Urby op linkshalf. Sneijder op 10. Galasek naar Willem IIquote:Op zondag 11 december 2005 00:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er nu met Emanuelson en Juanfran gaat gebeuren, Blind zal een keuze moeten maken, wat denken jullie? Ik zou iig Juanfran nog even laten staan als linksachter.
quote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Urby op linkshalf. Sneijder op 10. Galasek naar Willem II
Jij vindt het af en toe best frustrerend dat je niet blauw meer bent hequote:
quote:Sunday Express: 'Nigel de Jong in januari naar Manchester United'
Volgens het Britse tabloid Sunday Express heeft Manchester United een akkoord bereikt met Ajax over een tussentijdse transfer van Nigel de Jong. De middenvelder van Ajax zou volgens het tabloid voor 1 miljoen pond de overstap in de winterstop maken naar de in verval geraakte Engelse topclub.
Ah we spelen weer met 10 man!quote:Op zondag 11 december 2005 14:12 schreef SoA-Holic het volgende:
Opstelling Ajax: Rosenberg rechtsbuiten?
de opstelling van Ajax: Stekelenburg; Trabelsi; Heitinga; Vermaelen; Juanfran; Pienaar; Galasek; Sneijder; Rosenberg; Charisteas; Boukhari
huh, marcus als rechtsbuiten, of is dit een verkapte 4-4-2. We zullen het zien.
Lijkt mij idd een verkapte 4-4-2. Boukhariquote:Op zondag 11 december 2005 14:12 schreef SoA-Holic het volgende:
Opstelling Ajax: Rosenberg rechtsbuiten?
de opstelling van Ajax: Stekelenburg; Trabelsi; Heitinga; Vermaelen; Juanfran; Pienaar; Galasek; Sneijder; Rosenberg; Charisteas; Boukhari
huh, marcus als rechtsbuiten, of is dit een verkapte 4-4-2. We zullen het zien.
Niet van die moeilijke vragen stellen! Niemand weet 't...quote:Op zondag 11 december 2005 14:36 schreef Kang-He het volgende:
Waarom speelt Boukhari elke keer in plaats van Babel?
Zie jij het verschil tussen de 2 qua vorm dan ?quote:Op zondag 11 december 2005 14:36 schreef Kang-He het volgende:
Waarom speelt Boukhari elke keer in plaats van Babel?
Wat een troostquote:Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef patrickt37 het volgende:
Waalwijk gaat verliezen, en Ajax wint.
Dan schuiven we door naar de 5de plaats. Met nog maar 11 verliespunten tov Feyenoord, Az en PSV.
In ieder geval winst, dat goede spel komt wel weer.quote:Op zondag 11 december 2005 15:52 schreef Jasza het volgende:
Zou er maar nog niet zeker van zijn dat Ajax wint, zo groed spelen ze volgens mij niet.
Het staat wel 2 - 0 en daar gaat het om.quote:Op zondag 11 december 2005 15:52 schreef Jasza het volgende:
Zou er maar nog niet zeker van zijn dat Ajax wint, zo groed spelen ze volgens mij niet.
Ja heel leuk voor jullie al dat balbezit maar kansen hebben jullie bijna niet gehad.quote:Op zondag 11 december 2005 17:10 schreef Elvislives het volgende:
oh ja, over het algemeen was gelijkspel eerlijker, jullie de 1e helft, wij de 2de...
Jullie hebben geen kans gehad. Dat elftal van jullie kan alleen maar schoppenquote:Op zondag 11 december 2005 17:10 schreef Elvislives het volgende:
wat een jankerds hebben jullie onder contract, niet normaal meer. Jullie verdedigers speelden erg sterk, maar voorderest was het een drama. En die pienaar heeft volgens mij echt een vervelend leven, hij is nergens tevreden mee zelfs niet met een penalty, dan gaat ie nog lopen zeuren om een kaart...
oh ja, over het algemeen was gelijkspel eerlijker, jullie de 1e helft, wij de 2de...
Feyenoord heeft eens wat te vieren, voor het eerst sinds 1999 aan kopquote:Op zondag 11 december 2005 16:56 schreef patrickt37 het volgende:
AJAX![]()
![]()
KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar blijven die trollen nu? Tis ineens een stuk rustiger hier.
Met 2 anderenquote:Op zondag 11 december 2005 17:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoord heeft eens wat te vieren, voor het eerst sinds 1999 aan kop
Met een buscombi van bijna 40 euro ofzoquote:Op zondag 11 december 2005 17:20 schreef SoA-Holic het volgende:
Goeie overwinning, nu mogen de mannen een weekie rusten om volgende gewoon weer die 3 puntjes uit breda mee te nemen.
quote:Vlak na Valencia's doelpunt in de 74ste minuut mocht Patrick Kluivert invallen. Met de Nederlander in de aanval ging de thuisclub op zoek naar de winst. KLuivert was echter niet gelukkig. Tien minuten na zijn entree moest hij zich alweer laten vervangen met een blessure.
Wederzijds met uw clubquote:Op zondag 11 december 2005 17:40 schreef xboxps2 het volgende:
knappe overwinning in arnhem van ajax. 0-2 netjes
Klopt, maar er is de laatste tijd wat meer te lachen voor de tegenstander van Ajax, dus logisch dat het gebeurt. Vind ik ook niet erg, een geintje kan iedereen tegen. Maar het kan ook te ver gaan en de grens is wel bereikt nu.quote:Op zondag 11 december 2005 18:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geldt voor elke 'supportersgroep'
Ik lees namelijk wel heel veel topics die club-specifiek zijn
Patrick "Oil of Olaz" Lodewijksquote:
quote:
Wat een onzin zeg, hersi ging wel heel makkelijk liggen, 1 keer werd ie neit eens geraakt terwijl vreven het nodig vond om boukhari echt keihard onderuit te schoffelen. Wat moet Vitesse met die speler man? Veels te onbezonnen acties heeft ie, doet het elftal meer schade dan goed lijkt me.quote:Op zondag 11 december 2005 17:14 schreef Elvislives het volgende:
nee en als hersi 2 keer neergelegd wordt in de 16 op dezelfde manier als jullie de pingel kregen...
In de eerste helft had Vitesse meer kansen (3x) terwijl Ajax alleen een knullige penalty kreeg.. 2e helft kregen jullie de kansen via counters. Ideaal voor ajax om zo vroeg op voorsprong te komen en dan professioneel uitgespeeld, dat moet ik wel zeggen. Maar 't was niet veel. Naast dat Boukhari om te janken is, is die Charisteas echt een kneusquote:Op zondag 11 december 2005 19:28 schreef Silenus het volgende:
Net terug uit Arnhem. Armzalig elftal hoor, dat vitesse. Beetje schoppen, maar kansen creëren ho maar. Niet dat wij zo goed speelden overigens. Wel een goede speler van Vites, die Boukhari! Had alleen een Ajax shirt aan maar verder alle ballen netjes bij de Arnhemmers ingeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |