Urby op linkshalf. Sneijder op 10. Galasek naar Willem IIquote:Op zondag 11 december 2005 00:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er nu met Emanuelson en Juanfran gaat gebeuren, Blind zal een keuze moeten maken, wat denken jullie? Ik zou iig Juanfran nog even laten staan als linksachter.
quote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Urby op linkshalf. Sneijder op 10. Galasek naar Willem II
Jij vindt het af en toe best frustrerend dat je niet blauw meer bent hequote:
quote:Sunday Express: 'Nigel de Jong in januari naar Manchester United'
Volgens het Britse tabloid Sunday Express heeft Manchester United een akkoord bereikt met Ajax over een tussentijdse transfer van Nigel de Jong. De middenvelder van Ajax zou volgens het tabloid voor 1 miljoen pond de overstap in de winterstop maken naar de in verval geraakte Engelse topclub.
Ah we spelen weer met 10 man!quote:Op zondag 11 december 2005 14:12 schreef SoA-Holic het volgende:
Opstelling Ajax: Rosenberg rechtsbuiten?
de opstelling van Ajax: Stekelenburg; Trabelsi; Heitinga; Vermaelen; Juanfran; Pienaar; Galasek; Sneijder; Rosenberg; Charisteas; Boukhari
huh, marcus als rechtsbuiten, of is dit een verkapte 4-4-2. We zullen het zien.
Lijkt mij idd een verkapte 4-4-2. Boukhariquote:Op zondag 11 december 2005 14:12 schreef SoA-Holic het volgende:
Opstelling Ajax: Rosenberg rechtsbuiten?
de opstelling van Ajax: Stekelenburg; Trabelsi; Heitinga; Vermaelen; Juanfran; Pienaar; Galasek; Sneijder; Rosenberg; Charisteas; Boukhari
huh, marcus als rechtsbuiten, of is dit een verkapte 4-4-2. We zullen het zien.
Niet van die moeilijke vragen stellen! Niemand weet 't...quote:Op zondag 11 december 2005 14:36 schreef Kang-He het volgende:
Waarom speelt Boukhari elke keer in plaats van Babel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |