Ach, als je een beetje beneveld uit wilt gaan moet je wel indrinken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:03 schreef duckes het volgende:
Waarom gaan mensen indrinken? Geef me daar nou eens een goede reden? Moet de jeugd nou dronken zijn na een avond? Ik vind mensen die dronken zijn alleen maar lastig. Kotsen de boel onder, stoten je glas bier om -> ruzie -> knokken -> politie -> volgende morgen blauwe ogen
Ik ga ook iedere zaterdag uit en besteed meestal ook tussen de 20 en 30 euro per keer.
Waar geef je dat allemaal aan uit dan!?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef Robinovicccc het volgende:
Ik ga 3 x per week uit en dan geef ik elke avond rond de 250 euro uit
Als het tegenzit wel 300 euro he?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:20 schreef JaWi het volgende:
50-100 euro per keer.
Als het tegenzit meer.
Ja, dat was eenmaligquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als het tegenzit wel 300 euro he?![]()
300 is wel overdreven, maar ik kan mezelf ook weleens neerschieten als ik kijk hoeveel ik heb uitgegeven de vorige nacht... vooral als je binnen kunt pinnenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als het tegenzit wel 300 euro he?![]()
Ik moest er die avond 10 minuten voor lopen naar de pin.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef boyv het volgende:
[..]
300 is wel overdreven, maar ik kan mezelf ook weleens neerschieten als ik kijk hoeveel ik heb uitgegeven de vorige nacht... vooral als je binnen kunt pinnen![]()
Nou op die betreffende nacht heeft JaWi toen 200 euro opgenomen, daarvan de hele tent een rondje gegeven en het toen nog eens dunnetjes over gedaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef boyv het volgende:
[..]
300 is wel overdreven, maar ik kan mezelf ook weleens neerschieten als ik kijk hoeveel ik heb uitgegeven de vorige nacht... vooral als je binnen kunt pinnen![]()
En Sinterklaas en de Kerstman zijn stiekem gewoon 1 en dezelfde PInoquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef Robinovicccc het volgende:
Profiteurquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Talena het volgende:
Haha, ik ga meestal zonder geld stappen, en ik zie wel wat er gebeurd.
meestal kom ik overal binnen en ga ik dronken naar huis
Vreemd, want zo lekker ben je niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Talena het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vreemd, want zo lekker ben je niet.
Ach, een compensatie-kwaliteitjequote:
Eten, drank, drugsquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Waar geef je dat allemaal aan uit dan!?
Ik zit in een gezonde periodequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
hmm, volgende week wat meenemen?![]()
Meen je dat nou echt? Zo ja, jezus wat een mietje ben je dan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:10 schreef Thomas B. het volgende:
Je hebt ook wel van die avonden dat je op een euro of 80 zit ofzo maar als je gewoon beetje gaat zuipen in de stad kom je met 2 á 3 tientjes toch meestal wel een eind. Zeker als je ergens anders voor gaat drinken.
Nou nee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:28 schreef Ciurlizza het volgende:
Je parasiteert dus op je vriend?
parasiteren betekent dat diegene er de dupe van wordt. Meen ik mij te herinnerenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:39 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik zeg niet dat hij er de dupe van wordt/is. Ik geef slechts aan dat je parasiteert op je vriend.
quote:pa·ra·si·te·ren op (ww.)
1 op schadelijke wijze profiteren van => klaplopen
Gast wat ijl je?! Een biertje of 15 a 20 vind ik zat horquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:12 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Zo ja, jezus wat een mietje ben je dan.
Je hebt uitgaan en úítgaan natuurlijk. Ligt er maar net aan wat je van plan bent...quote:Op zondag 11 december 2005 00:59 schreef illusions het volgende:
Meestal ziet m'n zaterdagavond er zo uit,
5 euro wiet
15 euro vodka
3 euro bullit
4 euro peuken
en 40 a 50 euro ergens binnen, soms meer..
Ik snap niet hoe je met 20 euro uit kan gaan? Pakje sigaretten, en dan heb je nog net of net niet genoeg voor 4 drankjes wat geen bier is (ik drink het in ieder geval niet).
Na afloop mogen ze ook bij jou binnenkomen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Talena het volgende:
Ik zuip gewoon meer ivgl tot jou:)quote:Op zondag 11 december 2005 01:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Gast wat ijl je?! Een biertje of 15 a 20 vind ik zat hor
Of ben jij zo iemand die 250 euro gaat zitten spenderen zodat anderen je aardig vinden?
Ja, of je bent gewoon een pauper. Ik ga mezelf niet half kachel zuipen voordat ik uitga, dan is de lol er ook snel weer vanaf.quote:Op zondag 11 december 2005 02:13 schreef MeneerGiraffe het volgende:
5 tot 20 euro. Geen sigaretten, vereniging met 75 cent per biertje. Als je meer dan 20 eu uitgeeft aan bier dan ga je toch ff indrinken. Mensen gaan tegenwoordig dom om met hun gald.
Ik kan het er wel op hoor. Mits dronken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een goed EK of WK kost zo 80 euro per wedstrijd jaquote:Op zondag 11 december 2005 19:28 schreef cultheld het volgende:
20 euro en ga iedere vrijdag en zaterdag. Op kermissen, met carnaval en tijdens Oranje-wedstrijden geef ik zo'n 100 uit per avond.
juist.quote:Op zondag 11 december 2005 14:05 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Ik zuip gewoon meer ivgl tot jou:)
Dat is 750 per week is 3000 euro's in 1 maand .... enkel alleen aan bier en peuken...quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef Robinovicccc het volgende:
Hij zuipt gewoon veel ivgl tot onsquote:Op zondag 11 december 2005 20:12 schreef DR878 het volgende:
[..]
Dat is 750 per week is 3000 euro's in 1 maand .... enkel alleen aan bier en peuken...
Mag ik vragen wat voor werk je doet??
Zeker blikjes Hollandia achter z'n computer. Dat soort mensen krijgt last van grootheidswaanquote:Op zondag 11 december 2005 20:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hij zuipt gewoon veel ivgl tot ons
Per avond gaat er toch al snel een kuub of twee van dat bier achterover hequote:Op zondag 11 december 2005 20:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeker blikjes Hollandia achter z'n computer. Dat soort mensen krijgt last van grootheidswaan
Ja precies.quote:Op zondag 11 december 2005 20:59 schreef DrDentz het volgende:
ik neem altijd een pakje appelsap van huis mee, die drink ik dan stilletjes op in een hoekje
Hier ook, vaker 40 dan 20 maar daar red ik t vaak wel mee!quote:Op maandag 12 december 2005 07:46 schreef Fwnk het volgende:
20-40 euro.
Als je gaat indrinken dan hoef in in een cafe niet meer zoveel uit tegeven.. aan die ONTZETTEND dure drankjesquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:03 schreef duckes het volgende:
Waarom gaan mensen indrinken? Geef me daar nou eens een goede reden? Moet de jeugd nou dronken zijn na een avond? Ik vind mensen die dronken zijn alleen maar lastig. Kotsen de boel onder, stoten je glas bier om -> ruzie -> knokken -> politie -> volgende morgen blauwe ogen
Ik ga ook iedere zaterdag uit en besteed meestal ook tussen de 20 en 30 euro per keer.
zo! moet je er 2 meenemen.. kun je een chick inpakkenquote:Op zondag 11 december 2005 21:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja precies.
En soms een zakje blauwe chips... als ik een avond goed ga stappen.
neem een baan of baantjequote:Op zondag 11 december 2005 01:47 schreef Ewaldus het volgende:
waar doen jullie het van
ik heb geen baan, krijg van mijn ouders geen extra geld op een uitgaansavond, ga 5x per maand en geef 15 euro hooguit uit...
Noem je dat zuipen?quote:Op maandag 12 december 2005 16:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alleen meestal 35 en met me vriendin erbij meestal 70 (ja mannen mijn vriendin kan zuipen(vodka, tequilla, dus geen breezahs)
quote:
Dan mag jij me vertellen waar je voor 35 euro 11 longdrinkglazen tequilla kunt krijgen.quote:Op maandag 12 december 2005 16:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja 11 longdrinkglazen tequilla is zuipen
Dat heb ik wel 's geprobeerd... maar meisjes zijn niet te versieren met chips manquote:Op maandag 12 december 2005 16:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
zo! moet je er 2 meenemen.. kun je een chick inpakken
chickies pluk je ook met wikiquote:Op maandag 12 december 2005 16:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat heb ik wel 's geprobeerd... maar meisjes zijn niet te versieren met chips manSnap er ook niks van
wicky, zo schreef je het ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:06 schreef DrDentz het volgende:
wel je naam op de bovenkant schrijven bij wicky, anders weet je niet meer welke van jou is
Gaat werken, ik zweer het!quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:20 schreef DrDentz het volgende:
oh wat een versiertruc, daar ga ik ze van het weekend eens mee inpakken![]()
ex schoonvader is daar de baasquote:Op maandag 12 december 2005 16:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan mag jij me vertellen waar je voor 35 euro 11 longdrinkglazen tequilla kunt krijgen.
Dat heb je wel erg goed geregeld. Ik betaal voor één shotglaasje 4 euroquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ex schoonvader is daar de baasheb nog steeds een erg goeie band met hem
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat heb je wel erg goed geregeld. Ik betaal voor één shotglaasje 4 euro
je kunt ook gewoon (hoe pauper ook) uitgaan zoeken waar aanbiedingen zijn, maar kroegentochten voor piekuren vind ik not done..quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan is dronken worden niet eens meer leuk
in een ander kroeg waar ik wel eens ga stappen krijg je dan alles dubbel... bestel je 4 bacardi krijg je er 8quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:22 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon (hoe pauper ook) uitgaan zoeken waar aanbiedingen zijn, maar kroegentochten voor piekuren vind ik not done..
er is een bar in de Driegezusters groningen waar ze gewoon altijd halve liters voor 1,50 verkopen. dan ben je gwoon stom om een amsterdammer te bestellen (als ze daar dan glazen van hebbn staan)
hier kost een halve liter(net iets minder) 3,35quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:22 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
altijd halve liters voor 1,50 verkopen. )
Moet je wel eerst bij de bar kunnen komen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:22 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon (hoe pauper ook) uitgaan zoeken waar aanbiedingen zijn, maar kroegentochten voor piekuren vind ik not done..
er is een bar in de Driegezusters groningen waar ze gewoon altijd halve liters voor 1,50 verkopen. dan ben je gwoon stom om een amsterdammer te bestellen (als ze daar dan glazen van hebbn staan)
daar heeft god ellebogen en schouder voor uitgevondenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Moet je wel eerst bij de bar kunnen komen.
Kutkroeg met kutpubliek
Een meid die 11 longdrinkglazen tequilla 'zuipt' zou ik niet mee gezien willen wordenquote:Op maandag 12 december 2005 16:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Maak daar maar de helft van. Zo'n longdrinkglas zit ten eerste al nooit goed vol, en ten tweede zit er een schep ijs bij die ze bij de McDonald's nog niet kunnen evenaren.quote:11x 230 ml = 2530 ml = 2.53 L
Sinds wanneer krijg je ijs in je tequilla?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:52 schreef boyv het volgende:
[..]
Maak daar maar de helft van. Zo'n longdrinkglas zit ten eerste al nooit goed vol, en ten tweede zit er een schep ijs bij die ze bij de McDonald's nog niet kunnen evenaren.
Oh werkelijk?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:46 schreef boyv het volgende:
Er staat niet alleen tequilla.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
En in de reactie die ik quote heeft hij het enkel over tequilla, en daar is niets slims aan.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:46 schreef boyv het volgende:
En wodka staat er in de eerste reactie, dus doe maar niet zo slim.
Leuk mofo, maar het gaat toch echt om tequila en wodka, hoe erg je er ook omheen wilt draaien. Dat jij alleen de laatste reacties leest doet niks af aan het feit dat er in een eerdere reactie iets anders staat.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:49 schreef Magistic het volgende:
[..]
En in de reactie die ik quote heeft hij het enkel over tequilla, en daar is niets slims aan.
Tenzij je een vmbo'er bent, dan kan ik begrijpen dat dit allemaal even te snel voor je gaat![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:41 schreef boyv het volgende:
[..]
Leuk mofo, maar het gaat toch echt om tequila en wodka, hoe erg je er ook omheen wilt draaien. Dat jij alleen de laatste reacties leest doet niks af aan het feit dat er in een eerdere reactie iets anders staat.
En om gelijk van de volgende vraag af te zijn: Ja, er zijn mensen die wodka met ijs drinken.
sorry 35= 11quote:Op woensdag 14 december 2005 13:47 schreef Magistic het volgende:
Leuk hoe mensen weer onder hun uitspraken proberen te komen.
Ik heb nergens iets gezegd over 35 glazen, maar je had het wel duidelijk over 11 glazen tequilla.
Dat je nu zegt dat het over een voorbeeld ging kan ik ook niet ruiken, dan moet je dat erbij zetten.
Maar de manier waarop je het plaatst in dit topic neigt wel erg naar 'kijk-mijn-vriendin-eens-veel-zuipen'.
Maargoed, jullie hebben al duidelijk laten weten dat er met jullie niet te discussieren valt.
Dus drink maar lekker flink door, zal die laatste hersencellen ook weinig meer uitmaken![]()
Lijk me nogal in tegenspraak met dit:quote:Op woensdag 14 december 2005 13:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry 35= 11
en als jij een discussie niet kan winnen moet je niet huilend gaan roepen dat je niet meer meedoet![]()
er staat nergens dat mijn vriendin 11 glazen tequilla hoekt
quote:Op maandag 12 december 2005 16:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alleen meestal 35 en met me vriendin erbij meestal 70 (ja mannen mijn vriendin kan zuipen(vodka, tequilla, dus geen breezahs)
quote:
En btw, na 2 en een halve liter tequilla ben je dood...quote:Op maandag 12 december 2005 16:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:24 schreef Modwire het volgende:
Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien, hoor, maar dit:
[..]
Lijk me nogal in tegenspraak met dit:
[..]
[..]
[..]
En btw, na 2 en een halve liter tequilla ben je dood...![]()
Ik werk, misschien moet je dat ook eens doen.quote:Op zondag 11 december 2005 01:47 schreef Ewaldus het volgende:
waar doen jullie het van
ik heb geen baan, krijg van mijn ouders geen extra geld op een uitgaansavond, ga 5x per maand en geef 15 euro hooguit uit...
Waar doet jij het vanquote:Op zondag 11 december 2005 01:47 schreef Ewaldus het volgende:
waar doen jullie het van
iddquote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waar doet jij het van?
75 per maand alleen al om te stappen zonder werk of geld van ouders.
Vast een dief.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waar doet jij het van?
75 per maand alleen al om te stappen zonder werk of geld van ouders.
ja vervelend he soms is het in 1 keer maandag na die zaterdagquote:Op woensdag 14 december 2005 21:24 schreef Molluck het volgende:
Idd, ik krijg 25 euro zakgeld in de maand, ik ga 4-5 keer per maand (elk weekend, maar het hangt er dus een beetje van af hoe de zaterdagen vallen) en ik geef meestal 20-25 euro uit per avond...
De rest verdien ik zelf, met 75 euro kom jij er goed vanaf!
Als ik ga stappen ga ik op de fiets en ga ik echt niet elke week vtv uit etenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:41 schreef KonnieKipke het volgende:
ff kijken..
etentje bij castell 85 euro
drankjes in de stad 40 euro
scooterbob naar huis 30 euro.
Ik snap niet hoe sommigen van 50 euro kunnen stappen
Om daarna overheerlijk weer uit te kotsenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef JaWi het volgende:
En jij gaat iedere keer voor 85 euro eten van te voren?
Hmmquote:Op woensdag 14 december 2005 22:41 schreef KonnieKipke het volgende:
ff kijken..
Nog chickies geplukt met de wicky?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:20 schreef DrDentz het volgende:
oh wat een versiertruc, daar ga ik ze van het weekend eens mee inpakken![]()
Als je ze wat te drinken aan hebt geboden, mag je aan hun tieten zitten... dat weet je toch?quote:Op maandag 19 december 2005 18:34 schreef WN het volgende:
Altijd te veel, waar ik me aan erger zijn profiteurs. Vooral bepaalde vrouwen, die gaan met je praten, en blijven je heel de tijd aanstaren totdat ze wat te zuipen krijgen...
Inderdaad, alleen sommige gaan dan gek doen...quote:Op maandag 19 december 2005 18:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als je ze wat te drinken aan hebt geboden, mag je aan hun tieten zitten... dat weet je toch?
Praatjes, met 11 longdrinks tequilla ga je neer, een longdrink is zeg maar 120 mm, dus dat is zo tegen de 1.5 liter sterke drank. Dat overleeft je lichaam niet geloof me.quote:Op maandag 12 december 2005 16:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Lees anders het hele topic evenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Praatjes, met 11 longdrinks tequilla ga je neer, een longdrink is zeg maar 120 mm, dus dat is zo tegen de 1.5 liter sterke drank. Dat overleeft je lichaam niet geloof me.
Met hoeveel mensen potten jullie dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:46 schreef SynchroSteve het volgende:
Zaterdagen:
- taxi heen + terug pp: 10 euro
- potje 20
- potje 10
- eventueel snacken
Totaal: 40 / 50 euro
Zondagen:
- potje 20
- potje 10
Totaal 30 euro
Ieder weekend ongeveer 80 euro, dan weet je weer waarvoor je werkt
Jij bent er zeker ook zo'n een die z'n glas in de wc gaat vullen met water?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:19 schreef Yamyam het volgende:
Gemiddeld 0 euro. Laat anderen betalen en/of drink uit mijn eigen flesje water.Uitgaan kan goedkoop hoor.
Mijn flesje in dit geval, maar idd, ja. En waarom niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:33 schreef boyv het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo'n een die z'n glas in de wc gaat vullen met water?
Maar goed, met de feestdagen zullen de bedragen wel verdrievoudigen
Dat moet je zelf weten, er zijn discotheken waar ze er niet zo blij mee zijn (Op Ibiza spoelen ze de wc's bijvoorbeeld door met verontreinigd water in sommige discotheken om dat te ontmoedigen)quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Mijn flesje in dit geval, maar idd, ja. En waarom niet.
omdat je dan de hele avond zo schraal met een flesje rond moet lopen, omdat je de hele avond met een flesje in je handen staat, omdat je dan de hele avond water aan het drinken bent?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Mijn flesje in dit geval, maar idd, ja. En waarom niet.
kneusquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:19 schreef Yamyam het volgende:
Gemiddeld 0 euro. Laat anderen betalen en/of drink uit mijn eigen flesje water.Uitgaan kan goedkoop hoor.
Omdat iedereen dan (terecht) vind dat je een ongelofelijke gier bentquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
omdat je dan de hele avond zo schraal met een flesje rond moet lopen, omdat je de hele avond met een flesje in je handen staat, omdat je dan de hele avond water aan het drinken bent?
Hoezo treurig? Wordt je er verdrietig van?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:50 schreef GeneralWong het volgende:
Ehm, omdat dat best wel treurig is eigenlijk...
Anderen lopen de hele avond met een flesje bier, ik met een flesje water, dus? Wat is je punt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
omdat je dan de hele avond zo schraal met een flesje rond moet lopen, omdat je de hele avond met een flesje in je handen staat, omdat je dan de hele avond water aan het drinken bent?
Gier?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:58 schreef Modwire het volgende:
[..]
Omdat iedereen dan (terecht) vind dat je een ongelofelijke gier bent![]()
Meestal tussen de 5 en 7 jongens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen potten jullie dan?
Potten is voor Brabanders en overig boerentuig. Beetje met z'n allen voor 120 euro muntjes kopen en dan om de vijf minuten bier halen, om vervolgens de helft dood te laten gaan omdat ze toch niet van die sterke drinkers zijn als ze dachten. Heb het maar al te vaak gezien op vakantie.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:45 schreef Stienn het volgende:
pottenwtf is dat?
Net trouwens even een middagje uitgeweest. 50 euro
Nee, ik snap de vergelijking met een gier niet. Een gier eet dode dieren. Ik drink water. Wat bedoel je dus?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:27 schreef twetwe het volgende:
[..]
Uitgaan en alleen water drinkenKun je dat niet gewoon op je kamer doen ofzo?
![]()
Nou ja, als ze lekker vers vruchtensap zouden hebben of kruidenthee zou ik dat bestellen, maar ze hebben alleen troep en dingen die ik niet lust. Wordt t toch water en om daar geld voor neer te tellen vind ik idd. belachelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:33 schreef Modwire het volgende:
Waar denk je dat het woord gierig vandaan komt?
Lappen heet dat toch?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef boyv het volgende:
[..]
Potten is voor Brabanders en overig boerentuig. Beetje met z'n allen voor 120 euro muntjes kopen en dan om de vijf minuten bier halen, om vervolgens de helft dood te laten gaan omdat ze toch niet van die sterke drinkers zijn als ze dachten. Heb het maar al te vaak gezien op vakantie.
Dat je gierig bent.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:23 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Nee, ik snap de vergelijking met een gier niet. Een gier eet dode dieren. Ik drink water. Wat bedoel je dus?
Supermooi is dat!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef boyv het volgende:
[..]
Potten is voor Brabanders en overig boerentuig. Beetje met z'n allen voor 120 euro muntjes kopen en dan om de vijf minuten bier halen, om vervolgens de helft dood te laten gaan omdat ze toch niet van die sterke drinkers zijn als ze dachten. Heb het maar al te vaak gezien op vakantie.
Hoelang ging je uit? Wat heb je gekocht? Voor wie? Hotel erbij? Trein ? wtf !quote:Op zondag 25 december 2005 23:15 schreef Hork het volgende:
Normaal gesproken 50 euro p.p. . Soms (afgelopen donderdag) een uitschieter naar 200
Hoeren zijn niet gratis.quote:Op maandag 26 december 2005 00:13 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Hoelang ging je uit? Wat heb je gekocht? Voor wie? Hotel erbij? Trein ? wtf !
Wou je alles oppotten en mee je kist innemenquote:Op maandag 26 december 2005 00:42 schreef Pracissor het volgende:
Dat is nog eens letterlijk en figuurlijk geld over de balk smijten.
Dus het alternatief van 100 euro op een avond uitgeven is alles oppotten en je kist in nemen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wou je alles oppotten en mee je kist innemen![]()
Kloptquote:Op maandag 26 december 2005 00:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus het alternatief van 100 euro op een avond uitgeven is alles oppotten en je kist in nemen.
Je zal wel een makkelijk leven hebben in zo'n zwart-wit wereld.
Mij maakt het niet uit, ik zeg alleen dat ik het een verspilling vind. Welke goede verklaring kan jij geven om op een gemiddelde stap-avond 100 euro uit te geven?quote:Op maandag 26 december 2005 00:48 schreef JaWi het volgende:
Wat maakt jou het uit hoeveel mensen uitgeven als ze gaan stappen?
Je weet niet eens waar ze het aan uitgeven.
Ik geef dat niet altijd uit, vaak wel wat minder.quote:Op maandag 26 december 2005 00:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, ik zeg alleen dat ik het een verspilling vind. Welke goede verklaring kan jij geven om op een gemiddelde stap-avond 100 euro uit te geven?
Jouw verklaring brengt mij niet in de buurt van 100 euro, maar dat boeit niet.quote:Op maandag 26 december 2005 00:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik geef dat niet altijd uit, vaak wel wat minder.
En een goede verklaring, een stel drankjes, wat eten, entree en soms een taxi kan je aardig in de richting komen hoor. En dan heb ik het niet over andere dingen die er nog bij kunnen komen.
Ligt eraan wat en hoeveel je drinkt, waar en hoe je ergens heen gaatquote:Op maandag 26 december 2005 00:57 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jouw verklaring brengt mij niet in de buurt van 100 euro, maar dat boeit niet.
Precies, maar dan komen we dus weer terug of het dat waard is.quote:Op maandag 26 december 2005 00:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat en hoeveel je drinkt, waar en hoe je ergens heen gaat.
Eindelijk een 'eerlijk' of 'normaal' iemand (student) net als ik.quote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef Modwire het volgende:
Als ik 100 euro uit zou geven zou ik de 3 maanden daarna niet uitkunnen..![]()
Zeg ik, student.quote:
En hoevaak ga jij stappen en hoevaak gaat de champagne open?quote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef KonnieKipke het volgende:
100 euro is gemiddeld voor een stapavond voor mij... de ene keer 60-70 euro.... ook wel eens 200-300 euro als de champagne opengaat
afgelopen half jaar te weinig...quote:Op maandag 26 december 2005 01:17 schreef Modwire het volgende:
[..]
En hoevaak ga jij stappen en hoevaak gaat de champagne open?
quote:Op maandag 26 december 2005 01:38 schreef boyv het volgende:
Ben ik even blij dat ik aan de helft van jouw bedrag ook al meer dan genoeg lol heb.
5 euro per biertjequote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef Jitse het volgende:
Mijn laatste vrijdag:
90 SEK (swedish crows) inkom Slagthuset
50 SEK / biertje -> 5 biertjes = 250 SEK = +/- 25 euro
= +/- 35 euro in't totaal en nee.. je bent daarvoor totaal niet dronken.
Hahahahaha.quote:Op zondag 25 december 2005 23:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou misschien hetzelfde doen hoor. Ligt eraan hoeveel een flesje water kost.
In een goede kroeg of discotheek niet hoor, bovendien is de dop gewoon afgesloten.quote:Op maandag 26 december 2005 10:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Terwijl de verkoper in zn handjes wrijft en het volgende flesje Spa vult met kraanwater...
Champagne is wel lekker met uitgaan.quote:Op maandag 26 december 2005 01:38 schreef boyv het volgende:
Ben ik even blij dat ik aan de helft van jouw bedrag ook al meer dan genoeg lol heb.
Maar hoevaak ga je dan per maand uit? Ook belangrijk om erbij te melden.quote:Op maandag 26 december 2005 11:23 schreef poiuy het volgende:
taxi heen en terug ¤12,-
entree 7,50
eten naderhand 8,-
23 muntjes ¤40,-
omngeveer ¤70,- dus..
Niets mis mee imo, of date jij alleen maar topmodellen ofzo?. Dat is toch een hele mooie dame of wat?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Thuis eten en met de fiets terug. Dan heb jij zelfs nog 10 euro overquote:Op woensdag 14 december 2005 22:41 schreef KonnieKipke het volgende:
ff kijken..
Nee. Maar om gratis drankjes te scoren hoef je ook niet mooi te zijn, je hoeft je alleen maar slettering en gewillig op te stellen.quote:Op maandag 26 december 2005 16:02 schreef LSS het volgende:
[..]
Niets mis mee imo, of date jij alleen maar topmodellen ofzo?. Dat is toch een hele mooie dame of wat?
Precies. Neem dus gewoon mijn eigen flesje mee, hoef ik niks te betalen.quote:Op maandag 26 december 2005 10:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Ja, dat is ook altijd zo mooi. Mensen die een flesje Spa kopen en ook echt denken dat er Spa water in zit![]()
Terwijl de verkoper in zn handjes wrijft en het volgende flesje Spa vult met kraanwater...
moet ik dat serieus uitleggen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:25 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Anderen lopen de hele avond met een flesje bier, ik met een flesje water, dus? Wat is je punt?
Sos halen en dan nog al die andere shit voor ¤60... doe je netjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 08:56 schreef t0y het volgende:
sos, trein, entree, bier, wc's, peuken, uitsmijter, nachtbus, wiet, bacardi
Dit is een vast ritueel geworden, maar eigenlijk ga ik liever naar de kroeg / shop.
Ik gok dat ik op zo'n avond ongeveer 60 euro uitgeef.
De wiet en bacardi heb ik dan niet echt meegerekend.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Sos halen en dan nog al die andere shit voor ¤60... doe je netjes
Ga dan niet uit als je er geen geld voor hebtquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:19 schreef Yamyam het volgende:
Kom je zeker in tenten waar de mannen erg hopeloos zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Talena het volgende:
PAUPER!! HAHAHAHA!! Ik weet zeker dat elke zichzelf respecterende tent je heel hard buiten de deur zal houden.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:09 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Precies. Neem dus gewoon mijn eigen flesje mee, hoef ik niks te betalen.
Heb je een tekening erbij om het geheel te verduidelijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:48 schreef twisteddlogic het volgende:
Afgelopen weekend 100 in 2 avonden, weekend daarvoor 120 over een avondje en een dag
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:51 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Heb je een tekening erbij om het geheel te verduidelijken![]()
Is dit inclusief eten in een restaurant oid? Of betaal jij elke vrouw in de tent drinken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:48 schreef twisteddlogic het volgende:
Afgelopen weekend 100 in 2 avonden, weekend daarvoor 120 over een avondje en een dag
Met kerst is dat 1 avondje 40 euro, en de volgende dag 80 euro. Allebei gewoon in de kroeg, 80 euro is wel van 1 uur smiddags tot 4 uur snachts.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:43 schreef dady het volgende:
[..]
Is dit inclusief eten in een restaurant oid? Of betaal jij elke vrouw in de tent drinken?
Haha, dan vind ik dat jij daar nog redelijk weinig opmaaktquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef Nosh het volgende:
Ligt eraan. Meestal zo'n 20-25 euro, minder als we bij iemand indrinken.
Hardcorefeesten zijn duurder, dan ben je al gauw 35 euro kwijt voor een kaartje, 33 euro pp aan drinken, en nog wat geld aan extra stimuleringsmiddelen.
als je gewoon een leuk persooon zou zijn heb je dat niet nodigquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:57 schreef sr_firewire het volgende:
Ik meestal 280 euro. Ik P.I.M.P vaker met Champagneflessen om de chickies te plezieren
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:42 schreef blieblie het volgende:
Wat drinken jullie in godsnaam dat je 100 - 200 euro op een avond kan uitgeven. Trakteren jullie elk grietje wat je met zaadoogjes aankijkt op een glas Champagne ofzo
.
ben jebij de hoeren goekoper uit (maar wie ben ik om kritiek te hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:47 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
![]()
Als je veel wilt neuken wel!
Wie weet hou je wel iets leuks over aan die avond.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:01 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
ben jebij de hoeren goekoper uit (maar wie ben ik om kritiek te hebben)
kan je mooi doorsparen voor je scooter of golf als je maar ¤10 per avond uitgeeftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef baNEEL het volgende:
Ik ga elke zaterdagavond uit, en geef zelf meestal ¤10-, op een avond uit. Toch zuip ik me elke keer weer lam doordat m'n maten wel een boel geld hebben
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef baNEEL het volgende:
Ik ga elke zaterdagavond uit, en geef zelf meestal ¤10-, op een avond uit. Toch zuip ik me elke keer weer lam doordat m'n maten wel een boel geld hebben
waarom zo laat beginnen en zo vroeg stoppen? Ik ga uit van 12 tot 5~5.30...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef twetwe het volgende:
in december heb ik 200 euro uitgegeven over 8 keer uitgaan(exclusief kerstavond, want toen ging ik nie en oud en nieuw want toen ging ik bij iemand anders bier drinken) dus op dit moment geef ik 200/8 = 25 euro per avond uitgeef. Meestal ben ik van 1 tot half 4 in de kroeg en betaal ik geen entree.(tenzij ik naar een keet ga waar ik wel moet dokken wat deze maand maar 3 keer voor is gekomen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |