Ach, als je een beetje beneveld uit wilt gaan moet je wel indrinken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:03 schreef duckes het volgende:
Waarom gaan mensen indrinken? Geef me daar nou eens een goede reden? Moet de jeugd nou dronken zijn na een avond? Ik vind mensen die dronken zijn alleen maar lastig. Kotsen de boel onder, stoten je glas bier om -> ruzie -> knokken -> politie -> volgende morgen blauwe ogen
Ik ga ook iedere zaterdag uit en besteed meestal ook tussen de 20 en 30 euro per keer.
Waar geef je dat allemaal aan uit dan!?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef Robinovicccc het volgende:
Ik ga 3 x per week uit en dan geef ik elke avond rond de 250 euro uit
Als het tegenzit wel 300 euro he?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:20 schreef JaWi het volgende:
50-100 euro per keer.
Als het tegenzit meer.
Ja, dat was eenmaligquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als het tegenzit wel 300 euro he?![]()
300 is wel overdreven, maar ik kan mezelf ook weleens neerschieten als ik kijk hoeveel ik heb uitgegeven de vorige nacht... vooral als je binnen kunt pinnenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:14 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als het tegenzit wel 300 euro he?![]()
Ik moest er die avond 10 minuten voor lopen naar de pin.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef boyv het volgende:
[..]
300 is wel overdreven, maar ik kan mezelf ook weleens neerschieten als ik kijk hoeveel ik heb uitgegeven de vorige nacht... vooral als je binnen kunt pinnen![]()
Nou op die betreffende nacht heeft JaWi toen 200 euro opgenomen, daarvan de hele tent een rondje gegeven en het toen nog eens dunnetjes over gedaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef boyv het volgende:
[..]
300 is wel overdreven, maar ik kan mezelf ook weleens neerschieten als ik kijk hoeveel ik heb uitgegeven de vorige nacht... vooral als je binnen kunt pinnen![]()
En Sinterklaas en de Kerstman zijn stiekem gewoon 1 en dezelfde PInoquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef Robinovicccc het volgende:
Profiteurquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Talena het volgende:
Haha, ik ga meestal zonder geld stappen, en ik zie wel wat er gebeurd.
meestal kom ik overal binnen en ga ik dronken naar huis
Vreemd, want zo lekker ben je niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Talena het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vreemd, want zo lekker ben je niet.
Ach, een compensatie-kwaliteitjequote:
Eten, drank, drugsquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Waar geef je dat allemaal aan uit dan!?
Ik zit in een gezonde periodequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
hmm, volgende week wat meenemen?![]()
Meen je dat nou echt? Zo ja, jezus wat een mietje ben je dan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:10 schreef Thomas B. het volgende:
Je hebt ook wel van die avonden dat je op een euro of 80 zit ofzo maar als je gewoon beetje gaat zuipen in de stad kom je met 2 á 3 tientjes toch meestal wel een eind. Zeker als je ergens anders voor gaat drinken.
Nou nee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:28 schreef Ciurlizza het volgende:
Je parasiteert dus op je vriend?
parasiteren betekent dat diegene er de dupe van wordt. Meen ik mij te herinnerenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:39 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik zeg niet dat hij er de dupe van wordt/is. Ik geef slechts aan dat je parasiteert op je vriend.
quote:pa·ra·si·te·ren op (ww.)
1 op schadelijke wijze profiteren van => klaplopen
Gast wat ijl je?! Een biertje of 15 a 20 vind ik zat horquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:12 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Zo ja, jezus wat een mietje ben je dan.
Je hebt uitgaan en úítgaan natuurlijk. Ligt er maar net aan wat je van plan bent...quote:Op zondag 11 december 2005 00:59 schreef illusions het volgende:
Meestal ziet m'n zaterdagavond er zo uit,
5 euro wiet
15 euro vodka
3 euro bullit
4 euro peuken
en 40 a 50 euro ergens binnen, soms meer..
Ik snap niet hoe je met 20 euro uit kan gaan? Pakje sigaretten, en dan heb je nog net of net niet genoeg voor 4 drankjes wat geen bier is (ik drink het in ieder geval niet).
Na afloop mogen ze ook bij jou binnenkomen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Talena het volgende:
Ik zuip gewoon meer ivgl tot jou:)quote:Op zondag 11 december 2005 01:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Gast wat ijl je?! Een biertje of 15 a 20 vind ik zat hor
Of ben jij zo iemand die 250 euro gaat zitten spenderen zodat anderen je aardig vinden?
Ja, of je bent gewoon een pauper. Ik ga mezelf niet half kachel zuipen voordat ik uitga, dan is de lol er ook snel weer vanaf.quote:Op zondag 11 december 2005 02:13 schreef MeneerGiraffe het volgende:
5 tot 20 euro. Geen sigaretten, vereniging met 75 cent per biertje. Als je meer dan 20 eu uitgeeft aan bier dan ga je toch ff indrinken. Mensen gaan tegenwoordig dom om met hun gald.
Ik kan het er wel op hoor. Mits dronken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vreemd, want zo lekker ben je niet.
Een goed EK of WK kost zo 80 euro per wedstrijd jaquote:Op zondag 11 december 2005 19:28 schreef cultheld het volgende:
20 euro en ga iedere vrijdag en zaterdag. Op kermissen, met carnaval en tijdens Oranje-wedstrijden geef ik zo'n 100 uit per avond.
juist.quote:Op zondag 11 december 2005 14:05 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Ik zuip gewoon meer ivgl tot jou:)
Dat is 750 per week is 3000 euro's in 1 maand .... enkel alleen aan bier en peuken...quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef Robinovicccc het volgende:
Hij zuipt gewoon veel ivgl tot onsquote:Op zondag 11 december 2005 20:12 schreef DR878 het volgende:
[..]
Dat is 750 per week is 3000 euro's in 1 maand .... enkel alleen aan bier en peuken...
Mag ik vragen wat voor werk je doet??
Zeker blikjes Hollandia achter z'n computer. Dat soort mensen krijgt last van grootheidswaanquote:Op zondag 11 december 2005 20:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hij zuipt gewoon veel ivgl tot ons
Per avond gaat er toch al snel een kuub of twee van dat bier achterover hequote:Op zondag 11 december 2005 20:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeker blikjes Hollandia achter z'n computer. Dat soort mensen krijgt last van grootheidswaan
Ja precies.quote:Op zondag 11 december 2005 20:59 schreef DrDentz het volgende:
ik neem altijd een pakje appelsap van huis mee, die drink ik dan stilletjes op in een hoekje
Hier ook, vaker 40 dan 20 maar daar red ik t vaak wel mee!quote:Op maandag 12 december 2005 07:46 schreef Fwnk het volgende:
20-40 euro.
Als je gaat indrinken dan hoef in in een cafe niet meer zoveel uit tegeven.. aan die ONTZETTEND dure drankjesquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:03 schreef duckes het volgende:
Waarom gaan mensen indrinken? Geef me daar nou eens een goede reden? Moet de jeugd nou dronken zijn na een avond? Ik vind mensen die dronken zijn alleen maar lastig. Kotsen de boel onder, stoten je glas bier om -> ruzie -> knokken -> politie -> volgende morgen blauwe ogen
Ik ga ook iedere zaterdag uit en besteed meestal ook tussen de 20 en 30 euro per keer.
zo! moet je er 2 meenemen.. kun je een chick inpakkenquote:Op zondag 11 december 2005 21:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja precies.
En soms een zakje blauwe chips... als ik een avond goed ga stappen.
neem een baan of baantjequote:Op zondag 11 december 2005 01:47 schreef Ewaldus het volgende:
waar doen jullie het van
ik heb geen baan, krijg van mijn ouders geen extra geld op een uitgaansavond, ga 5x per maand en geef 15 euro hooguit uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |