abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:11:10 #151
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34512461
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:38 schreef Fatality het volgende:
Turtles op de NES natuurlijk
Die is wel erg primitief
pi_34528184
Turtles op de Snes dan
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_34534279
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:13 schreef Piemol het volgende:
Een strategy game...

geen idee wat de naam is.. en heb niet zo veel informatie

Net zoals AoE en, Age of Myth. , een game waarbij mannetje en vrouwtje huisje binnen gaat als het donker/nacht is,en dat de volgende morgen er een kleintje uit stapt,,... en zo je bevolking groeit

dr zit ook vechtunits, farms maken, stadje bouwen bij enzo.. maar... ik weet dus alleen dat ene detail van dat verwekken van de bevolking of die manier

iemand?
Beasts and Bumpkins
-link weggehaald, geen freeware-

[ Bericht 8% gewijzigd door MMaRsu op 28-01-2006 16:05:21 ]
pi_34535470
Ik zag net dit topic in de at: Gevechts vliegtuig spel?
En ik ben benieuwd of er meer reacties komen dus ik plaats een voort van nog te posten tvp zeg maar.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:27:51 #155
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_34545226
Iemand die weet waar ik de game Topspin voor de pc kan kopen?
pi_34547473
Ik wil al jaren weer eens fatal racing spelen. Zo'n vet spel is dat, ook wel Whiplash genoemd in de VS.

Heeft iemand enig idee waar ik een niet-demo kan downloaden???
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 00:00 schreef peristilius het volgende:
Een niet-demo? Oftewel gewoon illegaal?
Nou ja het spel is te koop voor 45 dollar, ik vind dat geen reeële prijs. Dus als iemand het goedkoper weet wil ik er best voor betalen, maar anders kan ik het ook best met een illegale versie. Na een paar uurtjes spelen heb ik t toch wel weer gezien.

Iemand??
pi_34547992
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:40 schreef goggles1980 het volgende:
Ik wil al jaren weer eens fatal racing spelen. Zo'n vet spel is dat, ook wel Whiplash genoemd in de VS.

Heeft iemand enig idee waar ik een niet-demo kan downloaden???
[..]

Nou ja het spel is te koop voor 45 dollar, ik vind dat geen reeële prijs. Dus als iemand het goedkoper weet wil ik er best voor betalen, maar anders kan ik het ook best met een illegale versie. Na een paar uurtjes spelen heb ik t toch wel weer gezien.

Iemand??
Je hebt het niet door hé?
Vragen naar warez mag niet.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34565580
Vroeger had ik op PS1 het spel LAPD, dat was een spel waarmee je met soort robots tegen elkaar moest vechten, en eens in de zoveel tijd kreeg je soort tanks die meevochten tegen je tegenstander. Ik heb op internet gezocht, en hij stond bij de free record shop nog te koop, maar daar was hij (uiteraard) niet leverbaar meer. Iemand enig idee of dit op een pc te draaien is?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 29 januari 2006 @ 00:30:41 #159
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_34567575
Ik ben ook op zoek naar een spel. Geen specifieke titel, maar een game die me zo in beslag neemt en boeit, dat ik er niet achter vandaan kan kruipen. Dat begon ooit met Mortal Kombat, een paar delen van Tomb Raider, vertaalde zich naar het eerste en tweede deel van Harry Potter en eindigde met Beyond good & evil. Recentelijk nog Luigi's Mansion en Mario voor de DS gespeeld, maar die vond ik niet zo betoverend als de voorgenoemde games. Heeft iemand tips? Beschikbare systemen: PC, Cube, DS en eh... nou, PSX Mijn genre bevindt zich vooral in de adventure-ichting, denk ik. Platformgames vind ik vaak ook wel oke. Help?
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_34576874
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Buttercup het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een spel. Geen specifieke titel, maar een game die me zo in beslag neemt en boeit, dat ik er niet achter vandaan kan kruipen. Dat begon ooit met Mortal Kombat, een paar delen van Tomb Raider, vertaalde zich naar het eerste en tweede deel van Harry Potter en eindigde met Beyond good & evil. Recentelijk nog Luigi's Mansion en Mario voor de DS gespeeld, maar die vond ik niet zo betoverend als de voorgenoemde games. Heeft iemand tips? Beschikbare systemen: PC, Cube, DS en eh... nou, PSX Mijn genre bevindt zich vooral in de adventure-ichting, denk ik. Platformgames vind ik vaak ook wel oke. Help?
Morrowind of een andere elder scrolls. Voordat je daar alles verkend hebt, ben je een jaar verder. En er zijn talloze officële/officieuze uitbreidingen voor.
  zondag 29 januari 2006 @ 13:08:07 #161
67670 Skv
Cynist.
pi_34576957
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef Arnold_fan het volgende:
Vroeger had ik op PS1 het spel LAPD, dat was een spel waarmee je met soort robots tegen elkaar moest vechten, en eens in de zoveel tijd kreeg je soort tanks die meevochten tegen je tegenstander. Ik heb op internet gezocht, en hij stond bij de free record shop nog te koop, maar daar was hij (uiteraard) niet leverbaar meer. Iemand enig idee of dit op een pc te draaien is?
Met een emulator werkt dat wel op de PC, ja
Zo heb ik Metal Gear Solid gespeeld vroeger op de PC, met een emulator.
Werkt prima
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34579068
Ik ben op zoek naar een spel voor de Sega. Het was een flightsimulator met het vliegtuig. Als je ging landen of opstijgen zag je dat vanaf de zijkant, er waren meerdere levels waarbij je in ieder level betere vliegtuigen en wapens tegenkwam. Ik kan me herinneren dat het derde level een nachtlevel was waarin je werd bestookt met bommen. Het vliegen zag je overigens niet vanaf de zijkant, maar je zat gewoon in de cockpit.
Children of the night. What music they make.
  zondag 29 januari 2006 @ 14:19:03 #163
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34579551
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef Arnold_fan het volgende:
Dat spel heet "Future Cop: LAPD". Ik heb 'm voor de psx (geen origineel)
Wist je dat dit spel ook gewoon voor de PC is uitgebracht?
  zondag 29 januari 2006 @ 15:22:33 #164
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_34581591
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:19 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Dat spel heet "Future Cop: LAPD". Ik heb 'm voor de psx (geen origineel)
Wist je dat dit spel ook gewoon voor de PC is uitgebracht?
Ok, en hoe kom ik aan dit spel? Heeft iemand deze nog op PSX liggen, of anders voor de pc?
  zondag 29 januari 2006 @ 16:02:21 #165
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34582988
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ok, en hoe kom ik aan dit spel? Heeft iemand deze nog op PSX liggen, of anders voor de pc?
Hij is te downloaden, maar ik mag hier natuurlijk niet melden waarvandaan.
  zondag 29 januari 2006 @ 16:17:39 #166
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_34583543
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:02 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Hij is te downloaden, maar ik mag hier natuurlijk niet melden waarvandaan.
- edit peristilius -

Warez requests doe je maar ergens anders.

[ Bericht 26% gewijzigd door peristilius op 30-01-2006 00:07:52 ]
  zondag 29 januari 2006 @ 16:37:09 #167
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34584383
Ik ben trouwens ook op zoek naar iets. Geen spel dit keer, want die heb ik al, maar een vertaling.
Het gaat om Shadowrun voor de SegaCD. Is alleen in het japans verschenen. Er gaan geruchten dat een translation-patch in aantocht is. Als iemand hier meer van weet zou ik het graag horen. thx
  zondag 29 januari 2006 @ 23:49:57 #168
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_34599877
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel voor de Sega. Het was een flightsimulator met het vliegtuig. Als je ging landen of opstijgen zag je dat vanaf de zijkant, er waren meerdere levels waarbij je in ieder level betere vliegtuigen en wapens tegenkwam. Ik kan me herinneren dat het derde level een nachtlevel was waarin je werd bestookt met bommen. Het vliegen zag je overigens niet vanaf de zijkant, maar je zat gewoon in de cockpit.
Was dat niet het brilliante spel Afterburner? Ik weet daarbij trouwens niet zeker of je het verder vanuit de cockpit zag of van bovenaf.
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
  maandag 30 januari 2006 @ 09:45:11 #169
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34605626
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:49 schreef MaZz_ het volgende:

[..]

Was dat niet het brilliante spel Afterburner? Ik weet daarbij trouwens niet zeker of je het verder vanuit de cockpit zag of van bovenaf.
Die had een zgn. 'chase view' (tijdens het spelen, iig).
pi_34606164
Afterburner is het niet....het zou F117 NightStorm kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker....
  maandag 30 januari 2006 @ 10:29:12 #171
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34606490
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:14 schreef DeHovenier het volgende:
Afterburner is het niet....het zou F117 NightStorm kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker....
Via gamefaqs kun je screenshots van dat spel bekijken. Misschien dat dat helpt. (de megadrive heet in de vs 'genesis')
pi_34607070
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:17 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

- edit peristilius -

Warez requests doe je maar ergens anders.
Ik zei juist dat ik geen omgebouwde ps heb
pi_34608932
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:40 schreef goggles1980 het volgende:

Iemand??
Check eBay eens...
  maandag 30 januari 2006 @ 23:01:02 #174
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_34632211
Bestaat er een game dat het rijden in het verkeer nabootst? incl schakelen/dashboard/regels etc?

zou wel erg mooi zijn.. ben er al een tijdje naar op zoek.. iemand?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_34635567
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:01 schreef Robbiej het volgende:
Bestaat er een game dat het rijden in het verkeer nabootst? incl schakelen/dashboard/regels etc?

zou wel erg mooi zijn.. ben er al een tijdje naar op zoek.. iemand?
3D-Rijschool/3D-Fahrschule
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:38:30 #176
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_34636095
ja behalve die dus die is echt zwaar verrot

besturing klopt voor geen hol i.t.t het echte werk
etc

geen koppeling in het spel

toch bedankt
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_34636166
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:38 schreef Robbiej het volgende:
ja behalve die dus die is echt zwaar verrot

besturing klopt voor geen hol i.t.t het echte werk
etc

geen koppeling in het spel

toch bedankt
Uhh ja de besturing is inderdaad zwaar bagger, laat staan dat het een demo versie is.

Het enige spel met koppeling dat ik ken is DTM Race Driver (2 & 3) maar daar ontbreekt natuurlijk weer het verkeer.
  woensdag 1 februari 2006 @ 00:07:24 #178
136393 eellie
oh jah joh?!
pi_34667161
quote:
Fahrenheit op de pc
Choose rotting away at the end of it all, pishing you last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life
pi_34708910
quote:
Ik ben ook op zoek naar een spel. Geen specifieke titel, maar een game die me zo in beslag neemt en boeit, dat ik er niet achter vandaan kan kruipen. (...) Heeft iemand tips?
Probeer Psychonauts eens, echt een zeer verslavend en creatief top-spel!
Ik kan ook The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay aanraden (is redelijk kort) en mocht je van Evil Dead houden is Evil Dead: Regeneration natuurlijk helemaal geweldig! .
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:12:03 #180
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_34711987
Vroegah had je TechnoSphere

waarmee je uit allerlei onderdelen:

creatures:

kon maken die je liep rondlopen in een virtueel landschap

alwaar zij aten, gegeten werden en met een beetje mazzel zich voortplantten, waarna de schepper van het beestje per mail op de hoogte werd gehouden over diens wel en wee:
quote:
***************TechnoSphere Telegram ***************
These are the highlights of The Banker's (ID 815178) life in TechnoSphere recently:

The Banker mated with I HATE POKeMON (ID 793404) but conception didn't take place.

The Banker mated with wee craig (ID 818519) but conception didn't take place.

The Banker successfully defended itself from an attack by Bittron (ID 808695) who lived to fight another day.

The Banker attacked Shiba (ID 812379) but it was too strong and got away.

The Banker mated with destroy 2 (ID 793975) but conception didn't take place.

The Banker attacked destroy 2 (ID 793975) but it was too strong and got away.

******************** End Transmission *********************
http://www.technosphere.org.uk is sinds 2002 niet meer online, maar weet iemand of er vergelijkbare spellen bestaan atm?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:04:36 #181
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_34721563
Is er een echt goed Canasta spel die je offline spelen kunt op de pc? Eentje waar je mee tegen de pc kunt spelen uiteraard, en natuurlijk de regels ook goed toepast.
pi_34723331
Wat info over TechnoSphere: http://www.ee.surrey.ac.u(...)ig97old/proceed/009/

Misschien wel interessant om te lezen, verder kan ik je niet helpen.

[ Bericht 18% gewijzigd door DeHovenier op 02-02-2006 21:44:40 ]
pi_34776412
quote:
Vroeger speelde ik zown spelletje en dan moest je vechten en het zag er dan uit als een strip en iedereen keer als je alle mannetjes in dat plaatje verslagen had ging je door naar het volgende plaatje het spel was 2d en is uitgebracht rond 96/97 ik vertel dit omdat ik dit spel weer een keer wil spelen (nostalgie ) dus als iemand weet welk spel ik bedoel gelieve de titel te zeggen dan ken ik voor een download gaan zoeken waarschijnlijk ben ik dan naar 5 minuutjes alweer op het spel uitgekeken maar tog
Dit werd gevraagd op een ander forum. Ik weet welk spel hij bedoelt, maar ik kom niet op de naam. Dus iemand enig idee hoe het spel heet ?
pi_34781063
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:16 schreef Grim. het volgende:

[..]

Dit werd gevraagd op een ander forum. Ik weet welk spel hij bedoelt, maar ik kom niet op de naam. Dus iemand enig idee hoe het spel heet ?
Comix Zone van Sega?
  maandag 6 februari 2006 @ 00:56:39 #185
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34782032
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

creatures:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]

alwaar zij aten, gegeten werden en met een beetje mazzel zich voortplantten, waarna de schepper van het beestje per mail op de hoogte werd gehouden over diens wel en wee:
[..]

http://www.technosphere.org.uk is sinds 2002 niet meer online, maar weet iemand of er vergelijkbare spellen bestaan atm?
Er is een spel in de maak waar een soort evolutie-verhaal wordt nagespeelt. Je begint als eencellige geloof ik, en je kan dan zelf je eigen dieren maken. Later kun je ook andere planeten bewonen.
Helaas weet ik zo niet hoe het heet en voor welke consoles/pc het uit komt. ( ik geloof voor de pc, en vast ook wel wat clones naar de consoles )

Zal het morgen even opzoeken voor je ( tenzij er iemand anders is die weet hoe het heet )
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_34782417
Ik neem aan dat je Spore van Will Wright bedoelt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:29:56 #187
27484 timmy-2000
Yippee-ki-yay mutherfucker!
pi_34821406
ik had dus vroeger op de NES een spel en dan was je een soort riddertje ofzo.
in de eerste level moest je over een brug lopen en dan kwamen er vleermuizen ofzo, wanneer je eenmaal binnenwas waren er dacht ik hekken die naar beneden vielen en weer vlermuisjes ofzo.

ik ben echt al tijden opzoek naar de titel van dit spel omdat ik hem weer eens wil spelen.
alvast bedankt voor degene die het weet.
Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:15:50 #188
9902 Lestat
the vampire...
pi_34824291
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:57 schreef goggles1980 het volgende:
He mensen

Ik ben met een puzzel bezig en heb ernstig hulp nodig van de experts. Het gaat erom aan de hand van drie steekwoorden een spel te raden. Ik heb er al een hoop, maar vier kom ik maar niet uit.

Enorm bedankt voor je hulp!

1. Karts, egels, wasbeer
2. Melange, worm, vest
3. Motor, appels, bloem
4. Springen, zwaard, schild
2. is Dune 2
Memento Mori
pi_34824488
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:15 schreef Lestat het volgende:

[..]

2. is Dune 2
daar had ik ook aan gedacht bij de 'worm' , maar ik kan melange niet plaatsen, ik ken wel 'spice'. .. en de term 'vest' kom ik ook niet verder mee.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:28:12 #190
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34824645
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:11 schreef peristilius het volgende:
Ik neem aan dat je Spore van Will Wright bedoelt.
Ja, Spore inderdaad. ondanks dat dat ik geen evolutietheorie aanhanger ben, lijkt me dit wel erg leuk om te spelen.
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:33:17 #191
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_34824815
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:23 schreef Fatality het volgende:

[..]

daar had ik ook aan gedacht bij de 'worm' , maar ik kan melange niet plaatsen, ik ken wel 'spice'. .. en de term 'vest' kom ik ook niet verder mee.
Melange is spice in de Nederlandse vertaling van het boek.
En vest is geloof ik dat waterzuinige vest (stillsuit) dat de Fremen aanhebben
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:38:39 #192
9902 Lestat
the vampire...
pi_34824967
Vest is de nederlandse vertaling van 'sietch', het fort waar de Fremen wonen.
Memento Mori
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:44:38 #193
15967 Frollo
pi_34825116
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:38 schreef Lestat het volgende:
Vest is de nederlandse vertaling van 'sietch', het fort waar de Fremen wonen.
Ik kan het hier niet opzoeken, maar dat klinkt erg aannemelijk

Maarre... slaat 'Melange, worm, vest' nou op Dune 2 of op Dune?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:35:06 #194
9902 Lestat
the vampire...
pi_34830349
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:44 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik kan het hier niet opzoeken, maar dat klinkt erg aannemelijk

Maarre... slaat 'Melange, worm, vest' nou op Dune 2 of op Dune?

Goeie vraag! Ik nam aan dat Dune 2 bedoeld werd omdat dat een veel populairder spel was dan Dune, maar het zou natuurlijk op allebei kunnen slaan. Ik meen me te herinneren dat het in Dune 1 meer ging om het bezoeken van Vests/sietches om de fremen aan jouw kant te krijgen, terwijl vests in Dune 2 niet of nauwelijks voorkwamen (correct me if i'm wrong) en het juist ging om het vinden van melange/spice, wat in Dune 1 een veel minder grote rol speelde.
Memento Mori
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:56:51 #195
15967 Frollo
pi_34831123
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:35 schreef Lestat het volgende:

Goeie vraag! Ik nam aan dat Dune 2 bedoeld werd omdat dat een veel populairder spel was dan Dune, maar het zou natuurlijk op allebei kunnen slaan. Ik meen me te herinneren dat het in Dune 1 meer ging om het bezoeken van Vests/sietches om de fremen aan jouw kant te krijgen, terwijl vests in Dune 2 niet of nauwelijks voorkwamen (correct me if i'm wrong) en het juist ging om het vinden van melange/spice, wat in Dune 1 een veel minder grote rol speelde.
Nou kan ik me Dune 1 nauwelijks nog herinneren, maar het klinkt (wederom) aannemelijk dat er sietches in voorkwamen. In Dune 2 zaten die in elk geval niet.

In dat geval denk ik dat het antwoord op het puzzeltje 'Dune' is, en dat zou betekenen dat het een geinige strikvraag is
pi_34841057
Is er eigenlijk een Super Mario voor op de PC (van tegenwoordig)? Zou wel ubervet zijn .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:21:20 #197
27484 timmy-2000
Yippee-ki-yay mutherfucker!
pi_34844838
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:49 schreef MaZz_ het volgende:

[..]

Afterburner ja, zou kunnen. ik heb ook nog G-loc zou hem ook heel goed kunnen zijn
Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn...
pi_34858887
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef Nashje het volgende:
Is er eigenlijk een Super Mario voor op de PC (van tegenwoordig)? Zou wel ubervet zijn .
Ik ben bang dat je een Nintendo console moet kopen als je Mario wilt spelen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:52:22 #199
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_34860946
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:51 schreef peristilius het volgende:

Ik ben bang dat je een Nintendo console moet kopen als je Mario wilt spelen.
Tenzij je genoegen neemt met quasi-riante flash remakes van het spel?
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:20:46 #200
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_34861843
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

creatures:

[afbeelding]

[..]

Het is veel en veel beperkter, maar een beetje vergelijkbaar is wel Evolution op de BBC site
http://www.bbc.co.uk/sn/prehistoric_life/games/evolution/
Misschien is dat leuk tot Spore uit is?
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')