Daar zat je toch dichtbijquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
In het slechtste geval kom je naar mijn mening, in deze poule:
Brazilië
Nederland
Ivoorkust
Servië & Montenegro
Zelfs dan moet je door kunnen naar de volgende ronde.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Duitsland Engeland Argentinië Costa Rica Paraguay Ivoorkust Polen Trinidad&T Servië&Monten Ecuador Zweden NEDERLAND Poule D: Poule E: Poule F: Mexico Italië Brazilië Iran Ghana Kroatië Angola Verenigde S. Australië Portugal Tsjechië Japan Poule G: Poule H: Frankrijk Spanje Zwitserland Oekraïne Zuid-Korea Tunesië Togo Saudi-Arabië |
Is goed te doen zoals iedere poule want we zouden toch kampioen worden?Dus wil ik niemand meer over een poule des doods horen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef popolon het volgende:
Leuke loting zeker.
Niks zwaars aan, moet makkelijk kunnen.
Jammer. Ik zal vanavond alsnog een derde deel openen met een OP die recht doet aan het WK.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Even tussendoor: het volgende topic zal ik weer openen met de benodigde updates in de OP. Ik hoop dat ik uiterlijk morgen klaar zal zijn met de nieuwe banners.
Duitsland daarentegen heeft het loodzwaar met toplanden als Costa Rica en Polen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:18 schreef DeTolk het volgende:
De poules zijn bekend.
Mooie loting voor Oranje.
Dat dachten we van Frankrijk - Senegal ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:23 schreef SCH het volgende:
Wel een magere openingswedstrijd:: Duitsland - Costa Rica
ow. sorry. mail anders je op naar HOOLS1000@hotmail.com. dan zet ik 'm er alsnog in. ok?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jammer. Ik zal vanavond alsnog een derde deel openen met een OP die recht doet aan het WK.
Doe niet zo moeilijk zeg en post gewoon nuttig mee.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef FanNa het volgende:
Wat een drol, zou istie weer open: WK- Groep C, Nederland en Argentinië
Commercie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef DrDentz het volgende:
wat is dan de reden dat Brazilie al in een poule zat en Duitsland pas in de finale kan treffen?
Je moet wel met wat meer zorg je vervangers kiezen hoor, die scorpion doet het wel erg irritant.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk zeg en post gewoon nuttig mee.
O leuk, dan kan ik weer van die heerlijke quotes gaan verzamelen, net als met het EK 2004 (Kan alleen dat topic niet zo snel terugvinden).quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:36 schreef Leatherface het volgende:
Gaat er trouwens nog een apart WK 2006 - subforum komen? (alwaar kan worden geteletoeterd)
Gezellig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef Terreros85 het volgende:
Engeland - Duitsland in de achtste finale is mogelijk. De veldslag van München/Stuttgart![]()
Lag wel in de lijn der bedoelingen, geloof ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:36 schreef Leatherface het volgende:
Gaat er trouwens nog een apart WK 2006 - subforum komen? (alwaar kan worden geteletoeterd)
Eén van de top-wedstrijden dit WKquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:45 schreef Radegast het volgende:
wo 21/6 Iran - Angola
Is dit niet het stadion van Hertha BSC?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
3: Berlijn 3,4 miljoen inw. Olympiastadion cap. 66.000 Club -
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:04 schreef freako het volgende:
[..]
Is dit niet het stadion van Hertha BSC?
gaan ze ze klaren cultheld BB?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
Portugal v Angola gaat het Frankrijk v Senegal worden van dit WK. De voormalige kolonië gaat de voormalige bezetter verslaan.
Oekraine en Tunesie lijkt me toch niet echt een walkover worden voor Spanje.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:36 schreef JorgeCampos het volgende:
ik hoorde Spanje alweer over een "makkelijke groep" praten.
![]()
precies. Ik voorspel (niet gewaagd) een uitschakeling in de poules voor Spanje.quote:Oekraine en Tunesie lijkt me toch niet echt een walkover worden voor Spanje.
Sheva verdient het wel om door te gaan en te schitteren op een WKquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:39 schreef JorgeCampos het volgende:
[..]
precies. Ik voorspel (niet gewaagd) een uitschakeling in de poules voor Spanje.
Dat zal ze nog vies tegenvallen. Van Oekraïne zie ik ze niet winnen en Tunesië is wederom van de partij op het WK en dat is geen walkover. Saudi-Arabië is wel een walkover. Tunesië is niet makkelijk, maar je kunt lastigere tegenstanders hebben om mee te knokken voor de 2e plaats.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:36 schreef JorgeCampos het volgende:
ik hoorde Spanje alweer over een "makkelijke groep" praten.
![]()
Ecuador is ook zwak.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:45 schreef JorgeCampos het volgende:
volgens mij lijkt het WK minder zwak dan anders.. zeg maar. Er wordt in het algemeen over de hele wereld beter gevoetbald.. Of lijkt dat maar.
(bijvoorbeeld op dit WK zijn misschien maar 2 of 3 echt zwakke landen.. T&T, Saudi-Arabie, en misschien een zwak Afrikaans land?)
Misschien is het maar schijn..
Je praat jezelf nogal tegen vriend.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zal ze nog vies tegenvallen. Van Oekraïne zie ik ze niet winnen en Tunesië is wederom van de partij op het WK en dat is geen walkover. Saudi-Arabië is wel een walkover. Tunesië is niet makkelijk, maar je kunt lastigere tegenstanders hebben om mee te knokken voor de 2e plaats.
Nee hoor. Ik geef gewoon aan dat het Spanje vies tegen zal vallen, maar dat het op papier inderdaad niet de sterkste poule is. Spanje is niet zo sterk als ze zelf denken, de poule is echter niet bepaald de zwaarste.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je praat jezelf nogal tegen vriend.
Tunesie is toch ook sterker? Waar komt ineens die mythe over Ivoorkust vandaan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Tuurlijk, jouw bovenmatige voetbalintellect vertelt je ook meteen dat Tunesië sterker is dan Ivoorkust.
Drogba is een wereldspits. Wij doen toch ook altijd stoer met onze spitsen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Precies, Tunesië is absoluut sterker dan Ivoorkust. Al denken velen hier van niet, omdat ze enkel aan 'name dropping' doen en bezig blijven over de aanval van Ivoorkust. Ze kunnen er daar ook maar 3 van opstellen en zo goed zijn B. Kalou, Drogba en Aruna ook weer niet.
Ze hebben drie aanvallers die een beetje bekend zijn hier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Tunesie is toch ook sterker? Waar komt ineens die mythe over Ivoorkust vandaan?
Drogba is zwaar overschat. Zelfs bij het oppermachtige Chelsea is zijn doelpuntenproductie niet geweldig.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Drogba is een wereldspits. Wij doen toch ook altijd stoer met onze spitsen?
Ik schat die ploegen gelijk in eigenlijk, ben niet onder de indruk van beiden, maar zo denigrerend als er door sommigen over Icoorkust wordt gedaan is ook weer overdreven...quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Tunesie is toch ook sterker? Waar komt ineens die mythe over Ivoorkust vandaan?
Toch jammer he, dat je je sneer naar Zeeland niet kunt doortrekken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb het over de commentaren in het algemeen over de poule van Nederland. Daarnaast begon jij er mee om Ivoorkust te vergelijken met Tunesië.
Verder is het ophemelen van tegenstanders typisch Belgisch. Daar wordt er lustig op los geschreven totdat ze zelf nog geloven ook dat Bosnië en Litouwen geweldige ploegen zijn.
Die kan ik prima doortrekker. Het ophemelen van de tegenstander is een typisch Belgisch trekje. Uitvloeisel van het minderwaardigheidscomplex van de Belgen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toch jammer he, dat je je sneer naar Zeeland niet kunt doortrekken.
Dat zeker, maar om het nou over de poule des doods te hebben, dat werkt lichtelijk op mijn lachspieren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik schat die ploegen gelijk in eigenlijk, ben niet onder de indruk van beiden, maar zo denigrerend als er door sommigen over Icoorkust wordt gedaan is ook weer overdreven...
Je snapt het niet hequote:Op zaterdag 10 december 2005 12:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die kan ik prima doortrekker. Het ophemelen van de tegenstander is een typisch Belgisch trekje. Uitvloeisel van het minderwaardigheidscomplex van de Belgen.
Jawel, jij begon over Ivoorkust terwijl het ging over de poule van Spanje.quote:
En Gérard Gnanhouan vind ik geen topgoalie. Achterin hebben ze dan Emmanuel Eboué, Kolo Abib Touré, Blaise Kouassi, Marco Andre Zoro Kpolo.... Op het middenveld nog o.a. Gilles Yapi-Yapo en Marco Né.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het eerder overdreven dat men massaal doet alsof Ivoorkust een wereldploeg is, terwijl het gros van de mensen die ploeg nooit heeft zien spelen en alleen 4 aanvallers kan opnoemen waarvan er eentje niet eens in de basis staat.
Dus snap je het niet, einde onzinnige discussie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jawel, jij begon over Ivoorkust terwijl het ging over de poule van Spanje.
Eens. Ook wordt er gesproken over een fysiek sterk team. Dat valt ook best mee. Ik vind echt alleen de aanval WK-waardig. De aanval is zelfs bovengemiddeld goed, echter geen absolute wereldklasse. De rest van het team vind ik matig en in de wedstrijden die ik heb gezien was het op het middenveld en achterin een foutenfestival en erg rommelig. De keeper was ook van GGD-niveau.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Gérard Gnanhouan vind ik geen topgoalie. Achterin hebben ze dan Emmanuel Eboué, Kolo Abib Touré, Blaise Kouassi, Marco Andre Zoro Kpolo.... Op het middenveld nog o.a. Gilles Yapi-Yapo en Marco Né.
Dan ook Kanga Gauthier Akalé, Yaya Touré, Koffi N'Dri Romaric en veel andere Beveren-jongens. Niet slecht, maar minder goed dan men wil doen vermoeden.
Ik begrijp het prima.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus snap je het niet, einde onzinnige discussie.
Hup Holland Hup
In het verleden zijn dit soort wedstrijden vaak best leuk gebleken. Met name van Angola verwacht ik leuk voetbal.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je begon over Ivoorkust, terwijl het ging over Spanje en Tunesië.
Adebayor, spits van Monaco. Scoorde onder andere tegen Willem II.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:04 schreef Messenga het volgende:
Ivoorkust is naar mijn mening wel het beste afrikaanse land van allemaal..
Speelt er eigenlijk nog iets bijzonders bij Togo?
Daar gaat het al niet meer om.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat had Ivoorkust er dan mee te maken?
Is dat alles?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Adebayor, spits van Monaco. Scoorde onder andere tegen Willem II.
Da Sandman en de retoriek van het zwaktebod.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
En stug doorgaan he.
Ik vroeg me enkel af waarom je je weer zo graag wilde afzetten tegen de algemene opinie en vervolgens de loftrompet zwaaide over Tunesië.
Dat Tunesië beter is dan Ivoorkust.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoezo ook? Wat weet ik nog meer niet?
Ik deel jouw mening niet. Het is geen feit, beetje op je woordkeus blijven letten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat Tunesië beter is dan Ivoorkust.
Nee, hier denken heel wat mensen dat Ivoorkust een wereldploeg is. Gebaseerd op een paar namen die ze kennen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening niet. Het is geen feit, beetje op je woordkeus blijven letten.
Klopt ja, en nu we toch aan het muggenziften zijn...quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:26 schreef Falco het volgende:
In de OP bij de stadions staat Hannover met één n, volgens mij moeten er dit er twee zijn, zoals ook op dat kaartje iets erboven.
Bij een adelaar denken teveel mensen aan 1939-1945, daarom de leeuw.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Waarom is het mascotte van Duitsland een leeuw?
Het is toch Nederlandse leeuw, dat die moffen maar een adelaar als mascotte pakken ofzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |